Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 147 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Při prodeji Škody Plzeň se prý uplácelo, stát měl přijít o miliardu. Podle policie je případ promlčený


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jde sice o IGK, ale někdo by to určitě chtěl pasovat i na elektro/trolej-bus. #-o
Největší absurdita v Ženevě: přívěs s motorem pro pohon elektroauta.

Snad blýskání na lepší, nemonopolní, časy.
Slovácko spojí s Prahou a Trenčínem nový víkendový vlak.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Něco z železnice:
Jančura si stěžuje v Bruselu. Úředníci nepustili žluté vlaky na jih Moravy.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
kazlik píše:
MKzB: O něm vím, na odkazu je také na jedné fotce, ale právě tento způsob přejezdu nedovoluje používat obě odstavné koleje pro běžný provoz jak to bylo např. na Jírové (nepočítám stání dvou vozů za sebou, které na Jírové bylo), je to jako ve stylu na Komenském náměstí. Leda kdyby jedna linka odjížděla z výstupní zastávky o čemž pochybuju


Dvě linky jednoduše: Na levém nástupišti (ve směru Petržalka) bude nástupní zastávka první linky a na pravém nástupišti bude nástupní zastávka druhé linky a zároveň výstupní zastávka pro obě linky (je celkem jedno, jestli vystupuju vlevo, nebo vpravo).
Električka první linky přijede na pravé nástupiště, lidi vystoupí, potom přejede po druhém zadlážděném přejezdu na levou kolej, kde si dá vodič fajčpauzu. Následně odjede na levé nástupiště, kde nastoupí lidi a hurá do centra.
Električka druhé linky přijede na pravé nástupiště, lidi vystoupí, potom pokračuje dále po pravé koleji, kde si dá vodič fajčpauzu. Následně odjede zpět na pravé nástupiště, kde nastoupí lidi, potom přejede po prvním nekrytém přejezdi na levou kolej a hurá do centra.


Offline
10
11 čer 2008 21:12
Ad Bratislava a šotofantazie: http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_11_03_31/Bod_03/04_A_ns_hd_vlastny_material%20Msz_2303.doc


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ale je docela podivné, že (jestli to teda rekostruovali za evropský peníze) není požadována průjezdnost normálního rozchodu (kvůli hlučnosti a rychlosti projíždění přes výhybky totiž zatavili na normálním rozchodu křížení).

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
102
23 bře 2014 19:59
MKzB: O něm vím, na odkazu je také na jedné fotce, ale právě tento způsob přejezdu nedovoluje používat obě odstavné koleje pro běžný provoz jak to bylo např. na Jírové (nepočítám stání dvou vozů za sebou, které na Jírové bylo), je to jako ve stylu na Komenském náměstí. Leda kdyby jedna linka odjížděla z výstupní zastávky o čemž pochybuju


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zatímco Brno má K2 v provedení hospoda, v Praze uvažují o T3 v provedení cabrio.
http://mhd86.cz/2016/02/27/bude-jezdit-v-praze-vyhlidkova-cabrio-tramvaj-t3/

Kazlík: Ještě je tam druhý kolejový přejezd, foto


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
ZGHK píše:
Dvojí rozchod je tam z toho důvodu, že v době přípravy (a schvalování) projektu v Bratislavě uvažovali o přerozchodování celé sítě - toto měla být první vlaštovka (šotofantazie o tram-train zanedbejme).

Zas až tak úplně první vlaštovka to není. Není to jediný úsek, kde jsou dva rozchody...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Cítím potřebu podotknout, že jsou vždy nějaké důvody oficiální a pak i ty neoficiální, o kterých se nemluví. A jak se říká, na každým šprochu pravdy trochu...
PS: Doufám, že jsem v předchozím příspěvku zdůraznil povahu informace, přeci jen "říká se" mluví samo za sebe.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
325
21 dub 2009 20:30
Jakub S. píše:
říká se, že úsek Jungmanova - Šafárikovo nám. je dvojího rozchodu pouze kvůli dotaci EU...


"Ono" evidentně není důvěryhodný zdroj.

Dvojí rozchod je tam z toho důvodu, že v době přípravy (a schvalování) projektu v Bratislavě uvažovali o přerozchodování celé sítě - toto měla být první vlaštovka (šotofantazie o tram-train zanedbejme).
Když si uvědomili, že to přerozchodování je blbost, tak už bylo pozdě ten projekt měnit a pustit se do schvalovacího kolečka od začátku. V Blavě tedy sice budou mít kus 1435 odnikud nikam, ale zase na druhou stranu z toho třeba vznikne atrakce pro šotouše z celého světa:-)


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Kolejnice mají rozdílné temeno (jiný profil), takže proto. Klasický rozchod 1435 mm pravděpodobně využit nikdy nebude, není to v plánu, říká se, že úsek Jungmanova - Šafárikovo nám. je dvojího rozchodu pouze kvůli dotaci EU...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Nevím, kde bych to teď zjistil, tak se zeptám jako trdlo. Proč v Blavě mají dvojí rozchod řešený takto, čtyřmi kolejemi? A ne trochu klasičtěji třemi.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
102
23 bře 2014 19:59
S dovolením jednoho známého sem přidávám pár jeho fotek z úvrati na trati do Petržalky. Akorát mi přijde divný že tam chtějí táhnout dvě linky a není tam kolejový kříž (jedna kolej zůstane nevyužita pro běžný provoz)

Fotky jsou zde: http://mhd.kazlik.cz/?album=160303+Petr ... ri%C4%8Dka


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
100 POHLEDŮ NA ČESKO: Troleje a koleje... Poznáte místo?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Nová trať do Petržalky má aj nedostatky

VIDEO: Informační panely ve vagonech metra B začaly „mluvit“ anglicky


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Ve vídeňském technickém muzeu je super hračička - je tam osa z kamionu na asfaltu a osa z vlaku na kusu kolejí. Kamionová váží nějaké půl tuny, vlaková asi dvojnásobek. Každý docela zírá když zjistí, že hnout s tím víc než tunovým kolejovým dvoukolím je oproti tomu gumoasfaltovému úplná hračka :)


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
No, jako rarita je článek o tlačení vozidel zajímavý, ale zarazilo mne toto: ...Podle Tomáše Kochmana, kurátora Technického muzea v Brně... Není to jméno špatně? Pokud mi má paměť slouží, v muzeu byl pan Kocman...


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
No, siláci... spíše fyzika. Díky materiálu kov-kov a jeho povrchu tam je víceméně minimální odpor narozdíl od gumy a asfaltu.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Uvázlou tramvaj roztlačíte líp než autobus, radí siláci


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Elektrická tramvajová trať slaví 120 let. Libní projedou historické tramvaje

Šéf slovenských nacionalistů chce vyhnat RegioJet: Nesnáším ty žluté vlaky


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Vandal hodil kamenem po linkovém autobusu a rozbil mu čelní sklo

Autobus plný dětí ze školky sjel do příkopu, sedm lidí je v nemocnici


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
VIDEO: Můstek je bezbariérový, výtahy svezou cestující 40 metrů pod zem

Soumrak éry Opencard. Praha začala vydávat Lítačku, zažádalo o ni přes 700 lidí


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Městys roky bojuje za zastávku na hlavní trati. Má ji na trati vedlejší

Vlaky se po protestech do Nové Vsi vrátily, jenže staví jen některé


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Na úřadě nemají kamna?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8083 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 05:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]