Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 150 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
410
29 lis 2014 18:06
OndraS: ty naše nejvíc najeté mají kolem 400tis. VP je, stejně jako u Aniter, stanovena na 600tis km.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Když už tady je taková rozprava, nemohl by mi (demon?) někdo přiblížit +- kilometrický proběh zaokrouhleno, kolik vlastně mají vozy 13/14T najeto, a kolika km se vlastně tramvaj dožívá? Je to podobné jako u trolejbusů, tj. třeba že 14/15Tr se vyřazovaly klidně i s najetými 1.500.000?

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

79
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Průjezd splítkou na Malý straně se vyřešil úpravou uchycení levého zrcátka. Na lince 12 jezdí kachny pravidelně i touto splítkou, jen na vjezdu od MN je krátká omezenka na 10 kmh

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
peno píše:
Demon: Aha, tak proto nemůžou Kačeny v Praze například na Malou Stranu nebo na Barrandov a to nejsou jediná místa se zákazem Kačen, ale v Brně jediné problematické místo pro Kačeny o kterém vím, je smyčka v Komárově, když tak mě doplňte. Proto si nemyslím, že by měl být někde v Brně problém s 15T, když i v Praze může na místa, kam Kačeny nesmí.

Dodneška mi ale nikdo nevysvětlil, proč u brněnských 13T nebyly stejné problémy s rámy a podvozky, jako u pražských 14T. Přitom to mají být prakticky shodné tramvaje.
Kačeny v Praze můžou úplně všude (když pominu několik kolejí v některých vozovnách), platí pro ně pouze několik potkávaček - v současnosti méně než v Brně.
Ohledně 15T není problém, že by u vás nikam nesměla, ale bez urážky, za současných podmínek by byl obrovský problém s údržbou.
Brněnské 13T zcela pochopitelně trpí veškerými neduhy jejich pražských protějšků 14T.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
MartinV: Nevím, co myslíš obsahem, ale zdroj je tady: http://tram.mobilnitabla.cz/ :wink:
A není to žádnej archiv, ale dnešní vypravenost. Jako důkaz, kde co pravidelně jezdí, je to snad dost přesvědčivý. (A to je ještě výluka na Florenci, kde je kaliforňan, tak část kačen jezdí právě tam na výlukové 33)


Naposledy upravil Domis dne 20 úno 2016 14:03, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ono se stačí zamyslet nad tím, co jezdí na Malé Straně za linky a pak tu nebudete možná psát takové hlody o kačenách a o tom, kam nemůžou...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3
03 črc 2015 13:36
Fafner: Člověče, prosím, otevřete oči, podívejte se na ten obrázek, co sem dával Domis (pro MartinV: je to tram.mobilnitabla.cz), uvidíte tam linku 12, kde kačeny jezdí zcela pravidelně přes Malostranské náměstí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Domis: kde prosím tě najdu obsah těch obrázků?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Dost pochybuju, že by se vyřešilo omezení u Malostranského náměstí (průjezd domem po splítce) - pokud vím, bylo tam potřeba za nějakých situací sklopit špígl, aby tam kačena projela bez poškození. Tedy kačena tam projet může, ale rozhodně to není ideální (a předpokládal bych, že na linky, co tamtudy jezdí, kačeny běžně nasazovány nejsou).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
peno píše:
Domis: Pardon, spletl jsem si Malou Stranu se Starým Městem :oops: A na Barrandov rozhodně normálně nejezdí, mají tam zákaz kvůli sklonu, který Kačenám nedělá dobře, pokud si pamatuji. Navíc tam byl dřív i problém s topením, ale to se myslím podařilo vyřešit při modernizaci Kačen. Ale těch problematických míst je víc. Kde jsou ta problematická místa v Brně, kromě toho Komárova, který už je navíc, podle Edy, možná opravený?

To je jako do dubu. Kačeny už nějakou dobu žádné omezení v Praze nemají. Na Barrandov mají zákaz jenom vozy s odporovou výzbrojí (T3SUCS) a staré tyristory (T3M), jak psal manil.

Ale pokud mi pořád nevěříš:
Příloha:
kt8sm.jpg
Příloha:
kt8b.png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3
03 črc 2015 13:36
peno: Já nevím, kde na ty informace chodíte, ale na Barrandov normálně jezdí, mají tam vyhrazená svá pravidelná pořadí. To Staré město byste mohl lépe specifikovat, ale tak jako tak tam stejně jezdí po všech tratích, svá pořadí mají mimo jiné na linkách 3, 8, 12, 14/24 i 17, což plně pokrývá celé staré město.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
peno píše:
Domis: Pardon, spletl jsem si Malou Stranu se Starým Městem :oops: A na Barrandov rozhodně normálně nejezdí, mají tam zákaz kvůli sklonu, který Kačenám nedělá dobře, pokud si pamatuji. Navíc tam byl dřív i problém s topením, ale to se myslím podařilo vyřešit při modernizaci Kačen. Ale těch problematických míst je víc. Kde jsou ta problematická místa v Brně, kromě toho Komárova, který už je navíc, podle Edy, možná opravený?

Na Barrandov nejezdily staré KT s výzbrojí TV3 s nucenou ventilací brzdových odporníků. Při jízdě ze sídliště do Hlubočep by se neuchladily.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Změny v jihlavské MHD: Častější intervaly, noční spoje i expresní linky do průmyslové zóny


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
peno píše:
Ale těch problematických míst je víc. Kde jsou ta problematická místa v Brně, kromě toho Komárova, který už je navíc, podle Edy, možná opravený?

A co ještě Štefánikova čtvrť, ale tam se kačena objeví jen vyjímečně.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Domis: Pardon, spletl jsem si Malou Stranu se Starým Městem :oops: A na Barrandov rozhodně normálně nejezdí, mají tam zákaz kvůli sklonu, který Kačenám nedělá dobře, pokud si pamatuji. Navíc tam byl dřív i problém s topením, ale to se myslím podařilo vyřešit při modernizaci Kačen. Ale těch problematických míst je víc. Kde jsou ta problematická místa v Brně, kromě toho Komárova, který už je navíc, podle Edy, možná opravený?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Peno: To je pěkná blbost. Kačeny můžou v Praze prakticky všude, přes malou Stranu i na Barrandov normálně jezdí. A zákazů potkávaček v obloucích je rozhodně míň než tady v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
b1:
1) Mám za to, že Komárov je už opraven tak, aby tam kačeny bez problémů mohly.
2) Brněnské 13T od čísla 1907 mají, pokud se nepletu, technicky jinak řešené uchycení podvozků k článkům, proto u nich podobný problém jako v Praze nehrozí. U 1901-1906 by to teoreticky možné bylo.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Demon: Aha, tak proto nemůžou Kačeny v Praze například na Malou Stranu nebo na Barrandov a to nejsou jediná místa se zákazem Kačen, ale v Brně jediné problematické místo pro Kačeny o kterém vím, je smyčka v Komárově, když tak mě doplňte. Proto si nemyslím, že by měl být někde v Brně problém s 15T, když i v Praze může na místa, kam Kačeny nesmí.

Dodneška mi ale nikdo nevysvětlil, proč u brněnských 13T nebyly stejné problémy s rámy a podvozky, jako u pražských 14T. Přitom to mají být prakticky shodné tramvaje.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Demon píše:
...jenže DPP neměl v nákupu tramvají žádné slovo, takže dostal to co dostal...


To je ale hodně špatně... #-o

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
14T nebyla nikdy prezentovaná jako tramvaj pro Prahu, to byla až 15T.
Je to přesně naopak, už pár let před dodáním 14T DPP kategoricky odmítl koncepci Astry, která byla v Praze na testech, jenže DPP neměl v nákupu tramvají žádné slovo, takže dostal to co dostal...
Snaha o zprovoznění je ze strany DPP enormní, jenže když se nejpozději do půl roku po vyřešení jednoho megaprůseru objeví dva další, není asi divu, že se vkrádá myšlenka má-li to vůbec smysl...
Průjezdný profil KT je problém spíš v Brně, 15T bych vám raději ani nedoporučoval.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
"Tramvaj určená speciálně pro Prahu" mi připadá jako diagnóza DPP. Za posledních 35 let vznikly z požadavků DPP tramvaje KT8D5, 14T a 15T. Výsledek: KT8D5 nevhodná kvůli profilu, 14T nevhodná pro pevné podvozky a 15T složitá a nákladná na údržbu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Já se ale divím - 14T byla tramvaj speciálně určená pro Prahu - vědelo se už při výrobě/návrhu, že bude jezdit v Praze... tak se opravdu divím, že se nepočítalo s přažskýma provozníma podmínkama...
Věřím, že 13T pro Brno na tom budou líp - hlavně něco se asi vylepší, nebudou to 100% stejné, jak ty, co tady už jezdí a navíc hlavně je tu typově uplně jiná kolejová síť...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
No nevím... Nemůžu si pomoct od pocitu že v kauze pražských poršáků to je víc o politice než o samotných tramvajích. Spousta gest, osočování a obvinění mezi Škodovkou a Prahou a nic z toho. Tím ale nepopírám problémy s podvozky - zkrátka chtělo by to alespoň trochu snahy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Provozní po prohlídkách (nebyl zakázán provoz) byly 3 vozy 14T, jednu 14T opravily. Takže vozů k vypravení, neměly-li poruchu, bylo opravdu pouze čtyři. Onehdy tu opravenou dost poškodili při DN (odpis?), takže s možností k vypravení jsou nyní pouze 3 vozy. Opravdu perfektní kauf, doufám, že ty nové 13T nebudou taky takový perfektní kauf ...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Když jsem tam byl v létě, jezdily jen dvě 14Tčka. Takže nastal pokrok biggrin Netvrdil bych, že je ten počet čtyř provozních 14T kachnou. Však píšou, že by rádi postupně uváděli do provozu i ostatní, tak se uvidí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 07:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]