Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 158    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 158  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1926 je odstavena dlouhodoběji.

Předchozí tramvaje byly na středních prohlídkách v ÚD.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Tom S. píše:
Dnes vyjel od 25.11.2015 vůz 1924 na kurz 00902. Dobrý tip na focení :-)

Tak už nám zbývá jen 1926. ;-)
Příloha:
1924.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
[rejp]A co není dobrý tip na focení? :lol: [/rejp]


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Dnes vyjel od 25.11.2015 vůz 1924 na kurz 00902. Dobrý tip na focení :-)

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Už by konečně mohli zprovoznit i tu 1926.... Neví někdo, za jak dlouho je to v plánu?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
1921 máme konečně zpátky - dnes vypravena poprvé od 10. 11. 2015 (konkrétně na 00916).
Příloha:
DSC00375a.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Karosa B732 ... Ony jsou bohužel i kolem dveří, atd. Na těch fotkách to ještě tolik "nebije do očí", oproti realitě.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ty trhance na předních článcích vypadají otřesně ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ta bílá jako doplňková k té červené se mi líbí teda mnohem víc...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ještě k 1902 - ten "slunečný snímek" dost zkresluje, proto přidávám ještě jeden z Komárova.
Příloha:
DSC00299a.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Kari píše:
1902 je bez reklamy.

1902 bez reklamního polepu dokumentačně z dneška... ;-)
Příloha:
1902 unifik.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Kari píše:
1902 je bez reklamy.

Ale čumáček jí zůstal bílý biggrin

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1902 je bez reklamy.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No jo, cca za ty čtyři roky...myslel jsem ale, že ty vozy mají nalítáno krapet víc.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Slovní úloha pro žáky prvního stupně... Vůz 1901 má nyní najeto cca 380 tis. km a blíží se 2SP (400 tis. km). Vůz byl zařazen v prosinci 2007. Za jak dlouho při dočasném trendu najíždění km dosáhne VP (600 tis. km)?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Těžko odhadovat, viděl bych to tak nejdřív za 4 roky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Dotaz, kolik toho mají nejstarší poršáci naježděno, kdy lze asi tak očekávat první VP?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Jako variím fandím, ale LF3/2 nebrat. Už je to prolízačka. Další velký mínus - pouze čtvery dveře na jedný straně.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nejlepší řešení by bylo se tady na ty krámy vykašlat a místo toho brát LF3/2. To ale bohužel nelze :(

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Fantomas píše:
Taky si myslím, že počet hnaných podvozků nemá s obousměrností co dělat.

To bylo myšleno čistě finančně. Co ušetřím jedním nehnaným podvozkem, to mě bude stát druhá kabina a dvoje dveře.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Taky si myslím, že počet hnaných podvozků nemá s obousměrností co dělat.

Ondra K. píše:
Jak už tu několikrát padlo, 13T z následující dodávky jsou poplatné původnímu výběrovému řízení. Pokud tehdy nebyla obousměrná verze vysoutěžena, nelze ji teď chtít.

A byla nebo nebyla? Má někdo spolehlivé info?

Rem píše:
Ale dle mne je tento model už pasé a raději, pokud něco obousměrného a od Škody, tak ve stylu 28T nebo 30T.
28T/30T by bezpochyby byla lepší ale... zkusil bych to tvrzení otočit: Pokud už musíme koupit od Škody něco z té nešťastné modelové řady, tak ať je to aspoň obousměrné. Zvlášť když trasa linky 8 se pro Poršata celkem hodí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Že je 19T s nehnaným středem, stejně jako 16T, je v rámci objednávky. Neznamená to, že by třeba u "17T" (obousměrné saranče pro Brno) nebylo možné mít všechny tři podvozky hnané. Ale dle mne je tento model už pasé a raději, pokud něco obousměrného a od Škody, tak ve stylu 28T nebo 30T.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak už tu několikrát padlo, 13T z následující dodávky jsou poplatné původnímu výběrovému řízení. Pokud tehdy nebyla obousměrná verze vysoutěžena, nelze ji teď chtít.

Ad K2: Zvládnout jde leccos. Otázkou je, ale za jakých podmínek. Minimálně v některých úsecích není částečná "nemotorovost" K2 zrovna šťastná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Problém všech nově dodávaných tramvají je, že jsou jednosměrné a KT8 tady nebudou věčně. Škodovka do Brna v příštích letech má dodat dalších 20 13T. Přitom obousměrná 19T stojí zhruba stejně - cena za obousměrnost je vyvážená jedním nehnaným podvozkem.
Tak mě napadlo, zda by nestálo za to vyzkoušet v Brně 13T s odpojeným středním podvozkem, zvláště po trase d-8.
100% adheze mi přijde jako dogma, když se podívám, co všechno v Brně zvládnou K2 a RT6 a kam všude se dostaly dvouosáky dokonce se dvěma vleky.
Poršata sice nejsou moc oblíbená, ale ukazuje se, že na nově opravených tratích se správnou konstrukcí oblouků jezdí bez problémů.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
b1: viz zde


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3949 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 158  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 19:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]