Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 132 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
7334
27 úno 2010 07:40
A nebyla náhodou linka x30 zavedena proto, aby s ní lidé jezdili?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Ale aspoň by v tom byl systém.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
Morče: Jo, jenže 11 jezdí poloprázdná. Kdyby raději nechali pro spojení s Českou jenom 11 (třeba s častějším intervalem ve špičce), tak by se jí lidi naučili jezdit a necpali se do x30. Takhle nesmyslně omezili linky 30 a 34, které s výlukou nemají vůbec nic společného.

Obávám se, že v takové situaci by značná část cestujících stále jezdila trolejbusovou trasou s přestupem. Ona ta jedenáctka nespojovala Bystrc jen s Českou, ale i s "univerzitní" čtvrtí kolem Veveří a Konečňáku, kam jaksi během výluky už nejezdí.

Takže linka 11 by dál byla poloprázdná, a přeplňovaly by se linky 30, 34 a 36.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Těch pár lidí, co jezdí z Bystrce do Žabin nebo na Kounicovu, si snad může na Přívratu přestoupit na 34/36, ne? V bezvýlukovém stavu to tak taky musíš dělat.
Jízdní doba Kamenolom - Česká je linkou x30 22 minut, linkou 11 24 minut. Tomu říkáš mnohem?


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Ano, ale proč bych např. já měl jezdit 11, když jezdím z Černého na Sokolskou, která se nachází u zastávky Sušilova a navíc je to mnohem rychlejší? Navíc co tak pozoruji, tak většina lidí jezdí z Bystrce/Přívratu až na Klusáčkovu, pak trolejbus už plný není.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Morče: Jo, jenže 11 jezdí poloprázdná. Kdyby raději nechali pro spojení s Českou jenom 11 (třeba s častějším intervalem ve špičce), tak by se jí lidi naučili jezdit a necpali se do x30. Takhle nesmyslně omezili linky 30 a 34, které s výlukou nemají vůbec nic společného.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Linka 30 jezdí ráno narvaná v obou směrech, zde by to vyřešily klouby, jenže tolik jich bohužel není k dispozici nebo je město nezaplatí. Však je "doplňována" plno linkami, takže proč by si město na takovou "nesystémovou" linku připlácelo, že? :D


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Pravděpodobně si nikdy nejel x30 kolem 7. hodiny. Jezdívá to celkem narvaný.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
V x30?


Offline
Uživatelský avatar

87
13 kvě 2014 16:53
A jel si ráno na Českou někdy? Na dveřích se stojí pravidelně.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Však je taky prasárna, jak na 30 prodloužili interval. Co na tom, že se nedostanu rozumně z Bystrce do Kr. Pole (tedy aniž bych musel 20 minut čekat na trolejbus, do kterého se sotva dostanu), hlavně, že mám 2 možnosti přímého spojení s Českou. Padlé na hlavu, fakt.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
PavelS...realita je taková, že to většinou bere 30, která jezdí včas a pak to tak taky vypadá, že 30 jede tak přepráskaná, že občas už na Husitské se do ní někdo nevleze (tím myslím časovou relaci mezi 7.10-7.40).


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Nicméně ta posilová sóla jsou tam spíš na okrasu, co tak vídám. Ty posily mají jet 5 minut po předchozím spoji a 2 minuty před následujícím, nicméně protože ten řádný spoj jede až ze ŠČ, tak to nikdy nepřijede na čas, a většinou vídám, že posilové sólo jede „o jednu zelenou“ po řádném spoji (takže na Skácelově do toho nastoupí tak dva lidé), nezřídkakdy dokonce přijede hned za zadkem předchozího řádného spoje, takže do toho nenastoupí nikdo.

Vůbec ta relace KPN<–>Přívrat (Záhřebská) je taková divná: jezdí tam sice čtyři linky (když počítám i a-67, která tedy uhýbá na Slovaňáku), z toho dvě kloubové, takže se zdá, že tam je úplně luxusní oblsuha, ale reálně to většinou dopadá tak, že se sjedou 3–4 z těchto linek během 1–2 minut a pak 10 minut nic.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Dle všeho se sóla na 53 vyskytují a to na posilových spojích mezi 7. a 9. a pak večer kolem 22. vykrývají cca 1,5 páru spojů (předpokládám také posily). Důvodem pro nasazení kloubů i večer je nejspíše vhodné rozvržení nočních (i denních) služeb. Podobně se kloubáky vyskytují na jinak ryze sólo linkách jako 41, 52, 55, 69 atd.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Vrták, stuřík ... úsek kolem novostavby je sice klikatý, ale klouby tudy projet mohou viz dokládaná fotka.
Příloha:
by na kociánce.jpg


Tady by spíše jde i o to, že pokud by se zrušila linka 53 v úseku KPN-ŠF, tak by se musela nacpat někam její druhá konečná a KPN není nafukovací a skoro žádný místo nemá, kór v odpolední špičce (kdy tam stojí několik 43,41,42+70 a k tomu také pár ZDARů). A právě zde se jeví ta alternativa s tou Kociánkou nebo případně jednou za hodinu směr Vranov. MHD v oblasti Kociánka má stejně vést úplně jinudy než aktuálně, hned za zastávkou Högrova má na nové křižovatce zatočit vpravo, a vést kolem těch nových bytovek, co tam jsou postaveny a vrátit se zpět na trasu má až u zastávky Na Kopcích. A oblast Kociánky a Zaječí hory skýtá potenciál, pokud se to bude zastavovávat v budoucnosti i v okolí Hamerláků, či Zaječí studánky, tak tam jedna linka v sólech stačit nebude.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nechtěl bych vám do toho moc kecat, ale jako místní bych si dovili vložit nějakou reálnou myšlenku ;-).
Sadová:
Jakékoliv pravidelné vedení kloubů do oblasti Sadové, Soběšic a dále je naprostý nesmysl. Dostavba a nastěhování lidí do právě vznikající lokality Sadová pouze potvrdí zařazení a43 do kategorie linek obsluhovaných sólo vozy, není reálné, aby najednou vznikla poptávka, která by dávala smysl nasazení kloubů do dané oblasti. Reálné je pouze vhodné upravení intervalu, zejména pak v ranní špičce, možná prověření adekvátnosti nasazení sanitek na večerní spoje. V ostatní doby by měl dostačovat současný stav. Protažení a53 do zmíněné oblasti je ještě větší nesmysl než její vedení v odpoledním sedle až na Štefánikovu čtvrť (spoje z Lesné v ranní špičce bezpochyby vytížené a tedy opodstatněné jsou).
Jestli budou vedeny ulicí Kociánka potažmo Útěchovská klouby či sóla je již celkem jedno. Rozdíl to nebude až zas tak velký. Problém je zejména ve zmíněných serpentýnách, tam se nevyhnou ani dvě sóla a sanitky spíš z opatrnosti také ne.
a53:
Naopak bych viděl potenciál a53 v jejím prodloužení a zrychlení ve směru na Terasy. Samozřejmě ne v 10' taktu a po vyřešení situace na Tomkáči a u židenických kasáren - ostatně jak se tu již diskutuje. Zajímavé je její odklonění přes Zábrdky, nicméně by to předpokládalo nutnost zřízení BUS pruhů (což se nestalo ani v případě dřívějšího vedení a45, takže spíš nereálné).
V případě neobsazenosti a53 ve večerních hodinách bych byl zdrženlivý, minimálně ještě odjezdy v 18:58 z TP vydá na kloubák a u odjezdu v 19:58 to nebude pravděpodobně jinak. Celkem by mě zajímal průzkum - ideálně ze Záhřebské. I u těchto vytíženějších spojů pak přijíždí do KPN pouze jednotky lidí (podstatná část vystupuje vždy na Záhřebské, Skácelově, Husitské a Semilasse), takže se může zdát, že tím nikdo nejezdí, leč to tak není. Jinak s přejezdem sól souhlas, mě samotnému to vrtá již skoro dva roky, myslel jsem, že to má za důvod ta nepravidelná poptávka. Prodloužit by šla teoreticky i 4/41, končí taktéž před osmou v KPN (v případě výměny i druhého kloubu o něco dříve (např. na jedno rychlé kolo).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Nechci se P. Haluzy dotknout, ale Útěchovští (bohužel až moc dobře) vědí, co na krku mají. Nevím, který pazdrát to kdy vymyslel, ale Útěchov a Sobule jsou bohužel z pohledu školského směřovány na Brno - Sever, což znamená na školy na Lesné, nemluvě o spádové poště Lesná... Pokud k tomu přidáme spádovou polikliniku, kam jezdí kromě zmíněných také lidé z Vranova, Šebrova a možná i širšího okolí, máme vymalováno... :-(
A myšlenka pravidelných kloubových spojů na Sadovou je mírně děsivá. Ta silnice sice není rozmlácená, ale je docela úzká a nad Kociánkou i solidně klikatá a zatáčky jsou poměrně jedovaté a nepřehledné. Být řidičem, tak bych se tudy bál projíždět s čímkoli větším, než je Mave nebo Stratos. Dál od Mysliveckého stadionu už to celkem jde, ale úsek kolem novostavby je bez narovnání silnice zrádný...


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Dělnickém domě jako zastávce toho E-čka z Lesné trvám, neboť si stojím za tím, že je poptávka jízdy z Lesné do Juliánova bez vyhlídkové jízdy, pokud by to něco řešilo, je možné jet ze SO po O. Ševčíka společně s okružkama, v téhle části se bus nezasekne tak moc na rozdíl od Kasáren, dalo by se teda na Terasy dojet částečně po okruhu, jen nevím, jak se tam pak dostat nějak skrz Olomouckou nebo jak, tuhle sekci okruhu příliš neznám, jen vím, že při jízdě ze Slatiny do města se páteřní cesty zasekávají hlavně v oblasti Zvonařky, ale na ni by E-53 už nemělo smysl, takže mi to nepřijde nějak hrozné, ta situace, nicméně se rád nechám poučit. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Do Zetoru třeba pro návoz směn, nebo se dají některé spoje ukončit klidně na SO, jelikož je tam dostatečná nabídka dalších linek. Jak říkám, z Lesné je velká poptávka o možnost jet buď do Juliánova bez nutnosti vyhlídkové jízdy na hlavas a po Křence, navíc je tu i nemalá část lidí, která chce jet na Slatina, závod (potažmo Terasy) do práce. Ta poptávka prostě není jen z Bástru... Pokud by se obnovila A-72 v nějaké expresní variantě, pak bych se nebránil propojení A-43+A-53, nicméně určitě ne až do Soběšic. Tam ať si vystačí s tím, co mají dneska, ta poptávka tam není tak masivní, aby se musela posilovat stávající A-43.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč k Zetoru? Kdo by s tím jezdil? Ale jinak Zábrdovice nejsou taky žádná výhra. Ve směru do centra tam bývají kolony prakticky celodenně a je to tam dosti nevyzpytatelné. Navíc v úseku mezi Starou osadou a Dělnickým domem se stejně není jak vyhnout kolonám na VMO...

Spíš mám jiný nápad. Musí být a-53 v kloubech? Kdyby byla v sólech (ve zkráceném intervalu samozřejmě), tak by se dala polovina spojů propojit s a-43 a druhá polovina s a-57 do Útěchova a Vranova. U těchto spojů by pak odpadlo otáčení na Tomkáči. A nebo rovnou -- to by ale v Útěchově museli přemýšlet tím, co mají na hlavě -- propojit pouze s a-43, která by ale byla protažena až do Vranova místo a-57.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kde by se stavělo u Semilassa? V případě, že by bus A-53 jel rovně směr Řečkovice a Lelekovice, tak na zastávce jedničky před Semilassem, ostrůvek tam je a šaliny zase nejsou tak nahuštěné, aby se mezi ně nějaký bus nevešel. Posílat klouby na Högrovu a dál směr Soběšice mi vzhledem k té klikaté silničce přijde jako nesmysl, navíc tam není taková celodenní poptávka, aby to mělo smysl. To spíš posílit A-43 v exponovaných časech něčím vloženým, co by končilo v té nové výstavbě. :smile:
Co se týká E-53 skrz Husovické tunely a Tomkáč, pak fakt nebrat, zácpy se zrovna v tomhle směru tvoří často a příliš expresní by to nebylo. sarcastic Navrhoval jsem tu ale jinou variantu, jet
z Technické na Přívrat, pak doleva a znovu doleva po rampě do Královopolských tunelů, estakádě kolem Červeného mlýna a nad Husovickýma tunelama vyjet na Merhautovu, zastavit u smyčky D-5 Štefánikova čtvrť a jet roovně po Merhautce, zastavit pak na zastávce D-5 Jugoslávská, pak doleva a přes Zábrdky na SO, kde by byla další zastávka, pak jet na Táborskou na Dělnický dům, pak bez zastavení do Zetoru na smyčku a konec. :smile: Případně varianta pokračování ze SO na Dělnický dům a dál jako A-75 na Slatina, závod (konec).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
IvanM píše:
Ale za zvážení by stálo večerní spoje na lince 53 řešit nějakými přejezdy z jiných linek sólem. Protože co vídám, tak v kloubáku tam jezdívají v průměru 3 cestující. Možná u některých z večerních spojů by nebylo od věci zvážit i minibus.

To je zatraceně dobrá myšlenka, v KPn končí oba celodenní solo-kurzy 43 již ve čtvrt na osm a ve čtvrt na devět večer, zatímco oba celodenní kloub-kurzy 53 končí až o půl desáté a v deset taky na KPn. Tedy záměna kloubů za sóla je možná bez jediného režijně ujetého metru navíc. Skvělý postřeh, Ivane!


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ten nápad natáhnout 53 po trase linky 43 nezní až tak špatně. A co takhle to propojit s nedávným návrhem poslat to na Kociánku a jednou za hodinu to poslat na Vranov (místo 53), tam by se ty klouby i v pohodě uživily a ještě k tomu by vzniklo přímé spojení Vranov-TP. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ale za zvážení by stálo večerní spoje na lince 53 řešit nějakými přejezdy z jiných linek sólem. Protože co vídám, tak v kloubáku tam jezdívají v průměru 3 cestující. Možná u některých z večerních spojů by nebylo od věci zvážit i minibus.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A co takhle tu a-53 vrátit zpátky na Starou Osadu, a udělat z ní E53 s trasováním přes Husovický tunel?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 22:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]