Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
iron_liver píše:
Šofci na E53 si prostě osvojí tento zvyk a problém vyřešen, netřeba zdržovat expresní linku taháním přes SO.
Toto samozřejmě bude fungovat jen do doby, než si tento zvyk osvojí i většina řidičů osobních aut.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Pravda, pravda. A to řazení pár metrů před křižovatkou se děje i jinde. Taky jsem neviděl moc ovladačů volantu, co se rozčilují, co ten bus tam dělá. :applause:
Ohledně E53 uvidíme, kudy a jestli vůbec povede.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
83
04 říj 2011 22:53
ReZ píše:
Jasně, jenže u kasáren bývá zasekaný levý pruh pro odbočení a pravý je průjezdný, takže než doskáčeš v levým pruhu k semaforům, jsi už z Osady zpátky. Na druhou stranu by to byl výtah nahoru na Vinohrady a dublování t-27.

Trolejbusáci na 25 a 26 mají tohle až na výjimky vcelku pořešené, většina jich prostě jede průjezdným pravým a řadí se natvrdo až pár metrů před odbočkou. Mám odpozorováno, že tak 90 % řidičů IGK včetně mě pro to má pochopení a bez problémů trajfy pouští před sebe, holt je to tam ve špičce špunt a kvůli trajfům to není, tak proč je nepustit... Šofci na E53 si prostě osvojí tento zvyk a problém vyřešen, netřeba zdržovat expresní linku taháním přes SO.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omlouvám se, ale nevšiml jsem si zdejšího vlákna, takže na E53 jsem odpověděl v sekci Jízdní řády.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jasně, jenže u kasáren bývá zasekaný levý pruh pro odbočení a pravý je průjezdný, takže než doskáčeš v levým pruhu k semaforům, jsi už z Osady zpátky. Na druhou stranu by to byl výtah nahoru na Vinohrady a dublování t-27.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Závlek na SO je podle mě zbytečný a prodlužuje jízdní dobu. Navíc ze SO jede linka a-75.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak E53 (aspoň z mé strany) je očekávané označení. S trasou bych víceméně souhlasil, Tomkáče bych se nebál. Jen by to šlo, tak jak se nedávno rozpovídala drbna Rovnost, protáhnout přes Vinohrady.
Od Technoparku, přes Slovaňák k Semilassu, odtud VMO na Tomkáč, závlekem na Osadu, Rokytovou na Vincky, kolem spalovny do Slatiny na ten slavný turbokruháč a po Olomoucké na Těžební a po trase bratříčka E50 k bývalé Roučce. Je to reálné?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V nějakých plánech je zastávka zhruba pod lávkou od Černoviček k zast. Vlastimila Pecha. Škoda, že se nepostavila během rekonstrukce toho úseku loni v létě. Jinak pořád se dá jet s přestupem v Židenicích, sice trochu nepohodlné, ale rychlé. Aspoň by ty vlaky mohly stávat u stejného nástupiště.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Když se dívám na mapu, stávající stanice nemá špatnou polohu. Spíše se tu nabízí zřídit cca kilometr zpět zastávku (tzn. stačí jen nástupiště pro Os, což je podle mě cesta, jak více zapojit vlaky do systému MHD - a ten potenciál tu je).


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
A jo, teď na to koukám, že to nepochopil :oops:
Ať napíši i něco, co má smysl. Bylo by vhodné ve Slatině posunout železniční zastávku blíže na Černovickou terasu. Protože do Slatiny k nádraží nejezdí příliš autobusových spojů a člověk se musí autobusem vracet.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Mě teda ani nenapadlo, že si bude někdo myslet, že se píše o autobusové S1 :D


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ano, moje poznámka byla každopádně o vlakové S1. Měl jsem za to, že je to z mého příspěvku pochopitelné. Ohledně objednatele, jak tu správně bylo podotknuto, bývalou S1 objednával kraj. Nevidím ale důvod (kromě "Nikdy se to tak nedělalo"), proč by případnou S1 v relaci KrPole - Slatina nemohlo objednávat město. A klidně by to mohl jezdit po soutěži kdokoli, nejen ČD. Pokud se o nějakém expresním spoji mluví, v této relaci se vlak vyloženě nabízí. Ve Slatině předpokládám funkční návaznou dopravu, klidně i s garantovanou návazností na případně zpožděný vlak.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: já to pochopil, že se bavíme o vlakové S1, ne autobusové S1.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vidím hlavní rozdíl v tom, že bývalou S1 objednával kraj (Haszkovo) potažmo Kordis, který ji časem začal považovat za nežádoucí, takže se nejprv ořezala a pak zrušila, zatímco E53 objedná město prostřednictvím nějakého dodatku ke smlouvě s DPMB. :smile:
Co se týká trasy E53, mohla by využít úsek tunely Dobrovského - rampa okolo Červeného mlýna - rampa nad Husovickýma tunelama na Merhautku a po Merhautce dolů k SO, Tomkáči a Kasárnám bych se rozhodně vyhnul, pravidelně tam bývají kolony, což má vliv na pravidelnost provozu a tím pádem spolehlivost. :smile:
Co se týká zastavování, pak bych to nechal na Technoparku, Přívratě (v případě využití tunelů Dobrovského), Štefánikově čtvrti, SO a pak až někde na terasách Slatina, závod - Terasy I. Terasy II... a zpět.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Tak o tom to není, jde o systémovou věc a tato evidentně způsobí víc problémů, které možná ani nedomyslíme. Nebo mi snad chcete říct, že tehdy nikdo nikdy nejel za 16 Kč vlakem do Slatiny? Tam těch problémů je více, jen co mě napadá a spoustu jich nedomyslím:
- ELPy, budou muset nějak zobrazovat, jestli jde o vlak nebo bus a odkud spoj odjíždí.
- Jízdní řády budou muset vysvětlovat, že spoj odjíždí jinde.
- Náhradní autobusový spoj za vlak S1, jak to rozumně rozlišíte? V tomto autobuse S1 jedete za 25 a ten co jede za mnou jedete za 16.
- Vlaková S1 končí na zastávce Slatina, nádraží, trochu pochybuji, že tam bude končit expresní autobusová linka.
- Jak jsem zmiňoval, problémy v informačních systémech, které zobrazují cenu.
- Pokud se bude měnit trasa této linky, například nepojede do Slatiny, bude se muset měnit označení.

Neříkám, že to nejde, bude to nějak řešitelné, ale těch problémů, co to přinese. A především vlaková S1 již neexistuje a možná nikdy v této trase existovat nebude, tak proč ji dávat vlakové označení? To má být pro cestující přehlednější?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Pavel píše:
Ještě přemýšlím nad vedením linky ulicí Soběšická (mezi zastávkami Tomkovo náměstí a Heleny Malířové) , protože toto je snad nejhorší oblast v Brně z hlediska dostupnosti MHD, ale pak by minula Štefánikovu čtvrť.


To mi nikdy neprislo, ale pro sobesickou se nabizi jednodussi reseni - mezi zastavkami blazkova a lesna, nadrazi vest linku 81 pres sobesickou a marie majerove, pripadne rovnou po sobesicke dolu a ukoncit nekde kolem tomkova namesti....

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ve směrech Kr. pole - Slatina souhlasím, že S1 by byla vhodnější. S tím souvisí, jak málo (z mého pohledu) je v Brně prezentována železniční doprava jako součást MHD. Sice ještě nemáme drobnou síť zastávek typu Lesná, které by tomu pomohly, ale i s těmi stávajícími stanicemi/zastávkami by leccos šlo udělat.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Předpokládám, že cestující, kteří jezdí na terasu, si jízdenky denně opravdu neoznačují.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Pro vlakové linky lze například využít pro dvě zastávky i jízdenku za 16 Kč. A těch výjimek by se v tarifu asi našlo více (kde označovat lístek atd.). Nevím třeba jak by si s tím poradil IDOS při výpočtu ceny (pokud by byla obnovena i vlaková S1). A myslím, že i pro cestující je to zmatené. Například plánky uzlu, které tu vytváří kolega eframmcbeth, jak byste to zanesli do nich?


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Pavel: S tím tarifem tvému příspěvku nerozumím. Co by se změnilo v tarifu pro cestující, kteří by jeli jen na území zón 100 + 101?


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Ta S1 je dle mého názoru blbost, protože pro vlakové linky platí trochu jiný tarif, takže by to přineslo víc zmatků než užitku.

Mně by se líbilo vést linku 53 v trase SO - východní část Lesné - Haškova - západní část Lesné - Halasovo náměstí - expres tunelem Královo pole, nádraží a dále po trase. Tím by se daly zrušit posilové spoje na linkách 46 a 57. Má to samozřejmě i nevýhody, protože budou vznikat zpoždění, tak nebude možné garantovat přestup na tramvaj. Ještě přemýšlím nad vedením linky ulicí Soběšická (mezi zastávkami Tomkovo náměstí a Heleny Malířové) , protože toto je snad nejhorší oblast v Brně z hlediska dostupnosti MHD, ale pak by minula Štefánikovu čtvrť.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Podle mě, pokud by měla být zavedena nějaká expresní linka KrPole - Slatina, tak by se rozhodně neměla jmenovat E-cosi, ale S1. A tím je dána i její trasa. Z uvedených zastávek by nebylo obslouženo pouze Tomkovo náměstí, čas jízdy by byl tak někde u poloviny a spolehlivost na dvojnásobku (minimálně do doby dostavění okruhu u Tomkáče).
U 53 by se spíš nabízela trasa Technopark - KrPole - expres na Št. čtvrť a dále východním směrem na Haškovu (místo 46). Naráží to ale na (ne)možnost rozumného otáčení na Št. čtvrti.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Tak by E53 mohla v úseku KPn - Těžební obsloužit zastávky HN, Štefánikova čtvrť, Tomkovo náměstí, SO a pak rovno a vlevo směr Olomoucká a viz E50.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, proti té expres variantě nic nemám, jako nápad by to mohlo pomoct, jenom to bohužel úplně míjí relaci Halasák - SO, která je vytížená na okružkách a dřív bývala vytížená i na 45. Takže by buď bylo záhodno obnovit 45 minimálně z Lesné na SO, nebo do Zetoru, pak klidně 53 jako expres, nebo 53 prodloužit na SO, jak byla v předposlední verzi = Technopark - KPN - KPS - Halasák - Štefánka - Provazníkova - SO, takhle to dává smysl, aby nepřišel vytížený úsek zkrátka.
Současná verze 53 jen z Technoparku na Štefánikovu čtvrt je paskvil. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
*K tématu autobusové 53 v sekci "Jízdní řády".
Podle mě by nebyla od věci myšlenka expresní linky E53. Sloužila by k rychlému spojení využívané trasy studenty mezi Technologickým parkem a Semilassem / Královopolským nádražím a ke spojení Králova Pole, Žabovřesk s Černovickou terasou ve Slatině.
Trasa: Technologický park - Edisonova (z + ->) / Vědeckotechnický park (z + <-) - Kolejní (z + <-) - Podnikatelská (z) - Technická (z) - Záhřebská - Skácelova - Semilasso - Královo Pole, nádraží - Těžební (z) - Vlastimila Pecha (z) - Ericha Roučky (z) - Černovická terasa I - Čermovická terasa II - Slatina, závod.
Spoje na běžné 53 by bylo možné výrazně snížit (ne-li linku zrušit úplně). Samozřejmě s trasou z Králova Pole do Slatiny by se pak dalo naložit různě.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 19:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]