Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 39    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 39  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Viz. příslušná shrnující aktualita. Prozatím se s GO nepočítá.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Takže všechny B961E ev.č. 237x budou již zcela po GO. :wink: Jak to vypadá výhledově s 2385 - 2389?


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Dnes by mělo být poslední vypravení 2379 před GO.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
2375 po GO zpět v Brně.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Vyjma 7486, která se podívala po měsíci opět do ulic, začala u J. Štěpánka brázdit pražskou periferii naše bývalá 7485, nyní 1035 :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
lukas67 píše:
...takže 7450 bude asi teda pořádný vrak.

lukas67 píše:
...tak to asi nebude nic vážného. Nic víc jsem tím nechtěl říct a rozhodně ne odborný technický stav vozu.

Tak jak?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Jako ten vůz nebyl zas tak úplně špatný ani podle řidiče, valilo to hodně slušně, ale jenom mi přišel divný zvuk motoru a to, že se ho posádka vozu nejspíše zbavila. A když to může v tomto stavu normálně jezdit, tak to asi nebude nic vážného. Nic víc jsem tím nechtěl říct a rozhodně ne odborný technický stav vozu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak je fajn, že jsi touto pokročilou dedukcí určil technický stav vozu, smekám. By jsi měl dělat z fleku servisáka. To neumí jen tak někdo.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Tak to máš pravdu. Včera jsem jel se 7450 a ten zvuk motoru nezněl moc v pořádku. Co jsem se tak díval do vypravenosti, tak majitelé 7462 dostali 7450 a teď podle všeho mají ten 7468, takže 7450 bude asi teda pořádný vrak.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
lukas67 píše:
Z jakého důvodu jezdí už asi měsíc vůz 7468 denní služby a na noci ho vystřídal 7452?

Majitelé chtěli zpět 7452, tou 7468 si pohoršili. Ono vůbec některý ty 900 z té Slatiny jsou pěkný popelnice a to jsou chvíli po GO.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Z jakého důvodu jezdí už asi měsíc vůz 7468 denní služby a na noci ho vystřídal 7452?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Hlavně mají hrozně silnou trojku - při vyšších rychlostech hrozně řvou...


Offline
16
01 led 2010 14:43
Já nevím jak ostatní, ale osobně dle evidenčního čísla vozu a linky jezdím klidně jen na želvu, případně do kopců přepínám na zajíce, protože mi přijde, že u některých vozů zajíc motory vytáčí až zbytečně moc.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak právě většina řidičů to má na zajíce, pak to jede krásně plynule a řadí to do otáček, takže vidět někoho to stále přepínat je snad nemožné :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
likin: Díky moc za vysvětlení. Reálně jsem teda ještě neviděl to řidiče použít - vždycky, i do kopce, to měli v poloze "zajíc", proto jsem se torchu divil. Ale souhlasím, že výhodné to je, chápu to a možná jsem jen neměl "štěstí" si všimnou toho v praxi.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Díky za pěkné vysvětlení d.p.m.b.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Sedlo: díky za ujasnění, tou trojicí 2367-69 jsem si nebyl jist.
Prototyp: jako první si to pamatuji před 10 lety na 2367. Poté se rozšířily dále mezi IVECO i LIAZ motory. Jedná se o volbu řazení. Buď ti to naháže s pomalými rozjezdy co nejvyšší kvalt, nebo necháš motor vytáčet a rozjezd je plynulejší. Je to vazba mezi otáčkama a stupni. Výhoda je například když jedeš kopec KV - Jírovcova, podržíš dvojku a nekolísají ti stupně. Když už řešíme řazení, v roce 2010 objevila úprava řazení u tehdy nových 7651 - 7671 (nevím zda u všech), a to bylo teprve zlo. V podstatě na 50m ti to naházelo všechny kvalty a jels jak šnek. Úprava byla onehdy na popud toho, že ty vozy šíleně žraly a toto mělo pomoct. Později se to nějak zoptimalizovalo. Dnes jsou to celkem solidní auta.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Nevíte, proč se do těch vozů montuje ten přepínač želva/zajíc? Vím k čemu obecně slouží, ale jde mi spíš o to, jestli se to tady v Brně opravdu využívá a co někoho vedlo k tomu to požadovat?


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
2376 se tam odvezla opravdu na reklamaci motoru.
Dříve agregáty (motory Liaz, převodovky Praga i Voith, všechny nápravy) do generálek opravoval DP pro Zliner sám. Autobusy s motory Iveco v rámci GO dostaly motory (polomotory) nové a DP opravoval jen převodovky + nápravy. A do současných GO už děláme jen nápravy, Zliner dodá motory (ale nevím jestli zase nové) a převodovky jim dělá přímo Voith.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
http://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=4810
Podle poznámky byl vůz odtažen kvůli reklamaci motoru do Zlineru, ale když jsme tam před několika lety byli na šotoexkurzi, dost jasně mě říkali, že motory a ještě nějaké skupiny si dělá podnik sám v rámci své režie. Ostatně to se tvrdí i u nás na vozovně. Nebylo to kvůli něčemu jinému?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Tak jsem ty převodovky zkusil nějak sepsat do evidence, díky všem.

http://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vozp.p ... ravce=DPMB

Ještě poprosím slatiňáky, aby mi zkusili upřesnit
- jestli mají všechny B961 (a případně některé B941?) stojan na kasu a u případně odkdy (u těch, kde to v evidenci chybí)
- které B961 mají přepínač zajíc/želva a případně odkdy (GO? dřív?)

Díky.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
315
01 dub 2007 14:10
likin píše:
Jde o anomálii. U vozů 2364 - 2369 se měnil třístupeň za čtyřstupňovou. Též to v evidenci není zaneseno ;)

Není to pravda. Vozy 2367-2369 měly už od dodání čtyřstupňovou převodovku. 2365 ji dostala po GO na 2366 zůstala třístupňová. Jak je to na 2364 nevím.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Jediný 3 kvalt zůstal ve voze 2366.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Takže B961 měly původně třístupeň a až B961E čtyř?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Jde o anomálii. U vozů 2364 - 2369 se měnil třístupeň za čtyřstupňovou. Též to v evidenci není zaneseno ;)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 960 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 39  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 22:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]