Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 65 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
OndraS píše:
Ta nemožnost nasazení kloubů na nekloubové linky se úplně nabízí, bohužel to není jak vykázat, protože nesouhlasí městem objednané místokilometry. A tak se dělají čachry jako třeba 3003 do Husovic, ti zase půjčili 3275 do Slatiny a ti nám zase půjčili 3246 a 3254 která navíc má jít do SO.


Můžeš prosím trochu rozvést? Možná se ptám blbě, ale opravdu nelze např. na t-36 nasadit kloub, aniž by to porušovalo bůhvíjaká pravidla?


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3014 je zavřená v hale bývalé TÚ v Husovicích. 3017 se dokončuje, chvíli bude jezdit pod Komínem jako vždy po GO v rámci zkušební doby, a pak se předá do Slatiny. 3016 je po nehodě, má poškozený pravý přední spodní roh a ohnutý A sloupek + schod.

Ta nemožnost nasazení kloubů na nekloubové linky se úplně nabízí, bohužel to není jak vykázat, protože nesouhlasí městem objednané místokilometry. A tak se dělají čachry jako třeba 3003 do Husovic, ti zase půjčili 3275 do Slatiny a ti nám zase půjčili 3246 a 3254 která navíc má jít do SO.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Neměla jít náhodou do Slatiny?


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
A jak to vlastně vypadá s 3017? Ta by mela jít po dokončení GO do Husovic, ne?


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Jj přesně tak a ještě k tomu nejezdí ani 3016, takže by Husovice neměly co vypravit na NP kurzy kromě Sorek na 27, ale tam myslím nemůžou podle smouvy jezdit. Stejně tak asi nemůžou komínské klouby na 30/36, když se musí půjčovat vozy až ze Slatiny, což mi příjde naprosto absurdní. Klouby na 30 by se ve špičce určitě vyplatily.
A jak to vůbec vypadá s tím 3014? Ptal jsem se na něho v Husovicích a tam mi řekli, že u nich rozhodně není, takže musí být určitě v Komíně.


Offline
Uživatelský avatar

2066
03 zář 2009 13:18
OndraS:
Proto se musí půjčovat např. 3003 z Komína do Husovic?

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3011 odstavena do GO.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dodej příslušnou fotku v požadované kvalitě, a můžeme jí tam dát.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
10
09 úno 2015 22:32
Nemohlo by se k vozu 7651 do evidence zařadit alespoň jedna fotka s klimatizačnimi jednotkami z venku


Offline
410
29 lis 2014 18:06
2374 po GO třístupňová převodovka
2382 -> Zliner


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Chcete-li to mít zcela přesně, tak je to nyní správně. 3061 a 3063 stojí ve stavu po složení z trajleru, kdežto na 3062 už se pracuje.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dtto 3063/II otéž jako 3061/II...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemá být 3061/II označená "v dílnách/v opravě"? Je přece taky nezařazená v dílnách v Komíně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
1713 od 20. 1. 2016 opět provozní. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Neměla by být 3062 oranžová?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
7502 je dočasně odstavena, neboť zase stojí v prostorách Fiatu v Ivanovicích.


Offline
Uživatelský avatar

211
24 lis 2015 22:09
V evidenci by se mohla zaoranžovět 1123 a jinak možná víc zašedit 1803 a 1751, když už teda nevyjedou.


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ruply na ní vstupní pojistky, tak se čekalo na nové (jsou jiné hodnoty než používáme na obyč. 21Tr, tudíž nebyly skladem). To se občas stane, pojistka se tzv. "utahá" stářím. Po dodání pojistek vůz na jedno odpoledne vyjel, ale ukázalo se, že po průjezdu kříženími, na kterých se vůz dostane na opačnou polaritu, vystřelí automat, a tudíž se ukázalo, že to předchozí rupnutí pojistek mělo tentokrát svůj důvod - je proražený vstupní rekuperační tyristor. Ten je atypický hodně, bude potřeba zalovit v zahraničí, ale nicméně už je objednán. Očekávám ho tak za 14 dní. Pak už ten střídač jenom složit, je to labyrint 8-[

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Copak se s ní stalo?
Tento rok vyjela jenom 1x a předtím taky nejezdila.


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No 3058 může aktuálně bejt klidně šedá 8-[

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ad Aktualita:
Neměly by být kurzívou i 3057 a 3058?


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Je to jednoduché.
3062 naložena v pondělí, dovezena v úterý 19.1.
3063 naložena v úterý, přivezena ve středu 20.1.
3061 naložena ve středu, přivezena dnes 21.1.

K předchozímu; tu monoblokovou kondenzátorovou baterii Epcos má i 3061; takže všechny tři.
Současně s tím navrhuju drobnou úpravu u popisu vozu 22Tr 3605, a to "kondenzátorová baterie Epcos Spain" změnit na "monobloková kondenzátorová baterie Epcos". Uvedení lokality výroby je zbytečně matoucí, tady ty vergle z Jihlavy mají Epcos Germany 8-[

Ještě bychom mohli rozlišit, že 3062 a 3063 mají elektrické dveře. Poznámka o elektrických dveřích se vytratila u vozu 3040 záměrně v rámci toho, že to je 21TrIGCT? V tom případě uwaga, protože IGCT výzbroj není podmíněna elektrickými dveřmi -viz vůz 3061.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Chci se zeptat na následující věci:
3061/II skutečně dodána 21. 1. 2016? V době tvorby karty vozu se už vědělo, že dorazí až tenhle týden ve čtvrtek (čili dneska)?
3063/II bych řekl, že má na kartě u evid. č. chybný datum od 2. 1. u DPMB, má být od 20. 1.
2016 u DPMB.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
U té 3063 jsem zapomněl, že by bylo vhodné dopsat k němu, že má jiné proporce střešního kontejneru (tak jak je psáno u 3605 - 3608). Takovej kontyš mají pouze tyto vozy, a pak pouze poslední pardubické vozy a právě 3063. Ostatně u 3605 to máme napsáno, dokonce 3062 a 3063 má rovněž "monoblokovou" kondíkovku Epcos místo klasické baterie kondenzátorů ZES Žamberk.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
276
21 bře 2013 23:13
5305 byl dle informací nabídnut k odprodeji.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6638 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 zář 2024 07:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]