Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 134 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A ten expres z Líšně na hlavas, to mělo jaký účel, plus trasa 72 před zrušením, ještě na to jsem se ptal o pár příspěvků zpátky.
Co jsem ještě trochu nepochopil, proč došlo ke zrušení 45 Haškova - Tomkáč - SO a kolem Dělnického domu na Jírovu, případně do Mariánského údolí.
Jzdilo to v kloubech, prázdné až tak někde od Novolíšeňské, po spojení Lesná - Juliánov by byla poptávka i dneska a asi hojná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
Pak mě zaujala ta linak ze Starého lískovce na Zoo, to je trochu něco jiného, než dnešní 50, ne?
To byl expres bez, respektive s minimem zastávek, a nekončil u Zoo, ale ve smyčce Přístaviště.

Ta 78 má sice zastávky po trase, ale ty mezizastávkové vzdálenosti jsou tak velké, že je to od Líšně k Olympii v postatě expres.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Právě že Slatinu trochu míjí. Přes Tuřany a Chrlice jede.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ta dřívější linka z Chrlic do Líšně míjela Tuřany? Protože, jestli to dobře chápu, jede 78 z Líšně do Slatiny, ze Slatiny do Chrlic a Tuřany trochu míjí, nebo ne? Já to spíš myslel primárně jako spojení Líšně s tovární zónou v Tuřanech. Proto se ptám. Pak mě zaujala ta linak ze Starého lískovce na Zoo, to je trochu něco jiného, než dnešní 50, ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
Zaujala mě z těch starých linek verze z Líšně rovnou do Tuřan a do Chrlic, kdyby ta linka pak buď navazovala na 509 a jela dál, nebo pokračovala do Olympie, dávalo by to někomu smysl?
To je linka 78.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, zajímavé, jak to bylo s výletníma linkama. Umím si představit, že by se některé obnovily a k nim pár expresů a místo exx by dostali řadu 300, protože tahle číselná řada je nejmíň obsazená a navazuje na existující 302+303, pak je až 310 (Vranov - Kuřim), :mrgreen: takže je tu prostor na použití těch čísel.
Zaujala mě z těch starých linek verze z Líšně rovnou do Tuřan a do Chrlic, kdyby ta linka pak buď navazovala na 509 a jela dál, nebo pokračovala do Olympie, dávalo by to někomu smysl? Ptám se, protože od Líšně na jv ty končiny znám jenom z mapy a různých neřádů. :smile: Pak mě ještě zaujal ze začátku devadesátek bus z Jírovy k Dělnickému domu a pak na přivaděč a šup na hlavas. :smile: To mělo opodstatnění, že neexistovala protažená osmička až na Jírovu/Mifkovu? Nebo proč existoval takový expres?
79 z období roku 2004 si pamatuju, ale jak jezdila 72, o té se tuším taky mluví, že by ji podnik obnovil ve stylu E50.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Spy: Zkoušel jsem 404-510. Tam to IDOS našel. To, že je to ten samý spoj, ví pouze mód IDS JMK, jinak s přestupem.
Díval jsem se ještě na 336, tam je skutečně problém. IDOS neumí najít žádné přímé spojení Tišnov - Strážek. Přestup ve Vratislávce (0 min) nebere.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Nedávno se tady řešily spoje pokračující po nějaké jiné lince, kdy to údajně IDOS hledá jako dva samostatné spoje s přestupem. Podle mě jsou tyto spoje v pořádku, nebo to je aktuálně někde špatně?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Na návrhu z let 1988/1989 je to takto:
a-81: Stará osada -- Dělnický dům -- Jedovnická -- Jírova -- Novolíšeňská -- Žarošická -- Stará osada
a-82: Stará osada -- Žarošická -- Novolíšeňská -- Jírova -- Jedovnická -- Dělnický dům -- Stará osada
Jsou to jediné dvě linky obsluhující novou část Líšně.

Ale pak je oficiálně plánek z 1. 11. 1988, kde je to takto:
a-81: Jírova -- Jedovnická -- Bílá hora -- Černovičky -- Staré letiště -- Hlavní nádraží
a-83: Jírova -- Novolíšeňská -- Dělnický dům -- Životského -- Vlhká -- Hlavní nádraží
a-56: Jírova -- Jedovnická -- Dělnický dům -- Dulánek -- Zábrdovice -- Dětská nemocnice -- Česká

A pak na plánku k 1. 1. 1992:
a-56: Jírova -- Jedovnická -- Dělnický dům -- Dulánek -- Zábrdovice -- Dětská nemocnice -- Česká
a-81: Novolíšeňská -- Jírova -- Horníkova (asi noční)
a-82: Houbalova -- Elplova -- Jedovnická -- Dělnický dům -- Gajdošova -- Stará osada -- Zábrdovice -- Dětská nemocnice -- Česká
a-83: Jírova -- Novolíšeňská -- Dělnický dům -- přivaděč -- Vlhká -- Hlavní nádraží
a-86: Náměstí Karla IV. -- Novolíšeňská -- Vlkova -- Jírova -- Náměstí Karla IV.
a-87: Náměstí Karla IV. -- Jírova -- Vlkova -- Novolíšeňská -- Náměstí Karla IV.
a taky už a-72 kolem Vinohrad

Pak je další změna až v roce 1995, kdy se zrušila a-82 a linky a-86/87 končí na Jírově. Místo a-83 je vedena přes Novolíšeňskou a-45.

Na té a-82 si určitě pamatuju klouby, ale v poslední fázi už tam jezdily snad jen dvě sóla a to jen ve špičce.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ohledně Houbalovy (Noskovy): nebylo to náhodou tak, že a-82 jela od Malé Klajdovky (České) Jedovnockou přes Velkou Klajdovku na Jírovu, a-81 od Spalovny Jedovnickou na Houbalovu a a-83 přes Novolíšeňskou (Vítězného Února) a Bartákovu na Jírovu.
Linky a-58 a a-55 jezdily plus mínus stejně jako dnes. Ještě se tam nějak motaly a-45 a a-72 (a-45 po lince a-83 na "městečko" (nám. Karla IV) a a-72 kolem "starého hřbitova" (Klicperova) do Slatiny, Tuřan a Modřic).
Zkusím u našich najít starou mapu, tam by to mohlo být.
Bylo to ještě před protažením a-10 (červen 1986?) do Líšně.
Co mám plánek, tak se plánovalo a-84 do Vinohrad na Pálavák. Pohledám, naskenuju, dám k dispozici.
Pokud se dřív neozve třeba Johnny5... ;-)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad Houbalova (dříve tuším Noskova) -- ano, samozřejmě Ikarusy na a-82 si ještě pamatuju. Já měl na mysli novodobou historii. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Tyhle nákupní linky jezdily minimálně ještě v roce 2012 a co pamatuji, tak všechny ve čtvrtek.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Karosa B732 píše:
A neotáčela se 105 náhodou až na Merhautové ? V nějaké publikaci o autobusech v Brně jsem to totiž našel.

Co si pamatuju, tak se točila v tehdejší smyčce linky 140 (dříve i 146) v ulici Kohoutově.

Ad Olympia busy: Nevím, jak teď, ale dříve (před cca 10 lety) existovaly i spoje k Olympii z okolních obcí vždy jednou týdně, přičemž každý den v týdnu to byla jiná skupina obcí. Jízdní řády nebyly nikde uvedeny, ale lidi z těch vesnic o nich věděli (pravděpodobně byly uvedeny jen v místních zpravodajích nebo vývěskách).


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
P. Haluza píše:
Parkoviště u zastávky Houbalova sloužilo jako obratiště nejdříve pro a-45 (poté, co byly zrušeny okružní a-86/87), pak dlouho pro a-78, vlastně až do doby jejího prodloužení do Židenic k 1. 1. 2004. Bylo to sice parkoviště, ale místa tam bylo dost, vždyť se tam běžně točily i klouby a-x8.


Smyčka Houbalova se používala ještě dříve, minimálně od počátku 90.let linkou 82 - viz schéma linek http://static.bmhd.cz/data/bmhd-archiv/ ... 01dpmb.jpg, zároveň tam později končila noční linka 81.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
439
16 led 2015 11:18
Tady k tomu něco je... Speciální bezplatná linka na objednávku Modřic. Ale podle mě už to teď nejezdí, neviděl jsem na zastávce a-510 tento jízdní řád a ani nemůžu dohledat ten současný.

http://www.mesto-modrice.cz/sites/defau ... 008-01.pdf


Naposledy upravil JJA dne 22 led 2016 11:16, celkově upraveno 1

Offline
439
16 led 2015 11:18
Co to je za nesmysl, když 9:16 a 11:16 odjíždí a-510? Když už, tak by to mělo být v 9:46 a 11:46, aby to půlilo interval. A proč to vlastně jede jen v úterý a ve čtvrtek? Za tím musí být nějaká zvláštní objednávka. Ani já o tomto busu nevím.


Offline
107
23 led 2011 14:37
V modřickém Zpravodaji byl v únoru 2014 zveřejněn jízdní řád linky 730355 (Olympia bus). Včera v 11:30 odjížděl od Olympie spoj na Úzkou a zároveň pravděpodobně spoj této linky (ze zastávky linky 510). Vypadá to, že by mohl jezdit stále podle stejného jízdního řádu. Zajímalo by mě, zda je přístupný pro kohokoliv; u Olympie ani na modřickém náměstí není jízdní řád vyvěšen, na informacích v Olympii o takovéto lince neměli vůbec tušení...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Wow, toho bylo tolik? Koukám, že síť rekreaních linek byla propracovaná a na slušné úrovni. Jinak děkuji všem za odpovědi, tato tematika mi vrtala hlavou už delší dobu. Jsem moc rád za nové znalosti historie.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Parkoviště u zastávky Houbalova sloužilo jako obratiště nejdříve pro a-45 (poté, co byly zrušeny okružní a-86/87), pak dlouho pro a-78, vlastně až do doby jejího prodloužení do Židenic k 1. 1. 2004. Bylo to sice parkoviště, ale místa tam bylo dost, vždyť se tam běžně točily i klouby a-x8.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A neotáčela se 105 náhodou až na Merhautové ? V nějaké publikaci o autobusech v Brně jsem to totiž našel.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

97
27 čer 2008 11:03
Když už vidím tu linku 102 s konečnou Houbalova, tak si tak říkám, že snad kolem roku 2000 zde končila linka 72 nebo 78. Smyčka nebo spíš jen obratiště bylo snad v prostoru parkoviště za zastávkou, je to tak? Jestli ano, nenašla by se nějaká fotografie? Ve fotogalerii jsem nic nenašel.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
101 Hl.n. - Slatina, sídliště - nám. Karla IV. - Mariánské údolí /1984-1986/
Ukrajinská - Stará dálnice - Přístavní /1991-1995/
102 Houbalova - Jedovnická - Jírova - Mariánské údolí, postupně z Vinohrad /1984-1986 a 1989-1990/
103 od roku 1980, viz.dnešní linka 303, původně jen na oboru, jen v létě, pozděději celoročně
104 Chrlice - Tuřany - Líšeň - Mariánské údolí /1980-1990/
105 Štefánikova čtvrť - Soběšice - Útěchov - Vranov /1990-1994/
Nevím jak na jiných linkách, ale na lince 101 z Bohunic na Přístaviště bylo jízdné vyšší než běžné jízdné, jezdili jsme s ní docela často


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jako první byly zavedeny linky 101 a 102 do Gottwaldova údolí v době krajských slavností. Nevzpomenu si teď přesně odkud. 101 snad z nádraží, 102 z Mendláku? Znalejší doplní.
Poté byla zavedena linka 103, která v létě obsluhovala přehradu.
Následně byla zavedena linka 104 také do Gottwaldova údolí od Tuřan.
105 mi nic neříká.
Na zastávkových stojanech byly označeny zeleně a mám za to, že byly i zdarma.
Bylo mi 10 let, psal se rok 1987, oslovovalo se soudruhu, neexistovali žádné mobily ani počítače, tak už si to moc nepamatuju :-)
Někteří zaBANovaní uživatelé, což se tou dobou také běžně dělo, neboť kádrováci a prospěcháři se najdou v každé době, by věděli víc...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
To je možné, já si 104 pamatuji tady v Lískovci, ale jak říkám, jsme někdy v roce 1993, možná dříve... Mohla to ale taky být 105 s tím, že později šla na Vranov. Jen vím, že tady jezdila snad jen jeden rok, pak rok, dva nic, a pak se objevila 50. Rozhodně to bylo ještě před Zemětřesením v dopravě roku 1995. Materiálů z té doby bohužel moc nemám, pokud vůbec něco, je to těsně před, nebo těsně po, a jízdenky jsou na Ente, bo tehdy se ještě linka do cvikacích strojků nepsala a navíc ještě byly ty probouchávací, tenoučké... :-(


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V publikaci 120 let MHD Brno z roku 1989 píšou o lince 103 (červen-září, Bystrc - Obora), 104 (o sobotách i nedělích červenec-srpen, spojuje Chrlice, Tuřany a Slatinu s rekreační oblastí Říčky v Gottwaldově údolí v Líšni (možná pak změnila trasu?)
Linka 105 asi vznikla asi až po revoluci s nárůstem významu Vranova jako poutně-rekreační destinace (např. zářiové poutě).

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 20:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]