Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
U té 3063 jsem zapomněl, že by bylo vhodné dopsat k němu, že má jiné proporce střešního kontejneru (tak jak je psáno u 3605 - 3608). Takovej kontyš mají pouze tyto vozy, a pak pouze poslední pardubické vozy a právě 3063. Ostatně u 3605 to máme napsáno, dokonce 3062 a 3063 má rovněž "monoblokovou" kondíkovku Epcos místo klasické baterie kondenzátorů ZES Žamberk.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
276
21 bře 2013 23:13
5305 byl dle informací nabídnut k odprodeji.


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Mě osobně vyhovuje, že jsou poznámky v náhledu evidence uvedeny, jelikož pak lze rychle vyhledávat potřebné informace.

Návrh se vzory dle let by byl jen dalším neoficiálním označením, obdobně jako zde řešený typ 21TrIGCT.

_________________________________
Obrázek


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A co ty vzory GO psát spíš třeba někam sem? http://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/rekotram.php

Případně i s informací, ve kterých letech se tyto "vzory" aplikovaly.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Obecně si myslím, že i ty "lidové" typy mohou mít své opodstatnění. Samozřejmě souhlasím, že "B732-reko" je blbost. Ale zrovna u těch 21Tr bych IGCT vozy rozlišil, zas tolik jich není, je na první pohled jasné, co to znamená, atd.

Ad poznámky "počínaje tímto vozem": tyhle poznámky v evidenci moc rád nevidím. Jde o to, že ty poznámky se zobrazují v evidenci i u jiných dopravců, například u mnou odkazované Jihlavy. A bylo by divné, kdyby se Jihlaváci dívali na svůj seznam vozů a tam by bylo uvedené "počínaje tímto vozem secondhandy".

Ad GO a vzory: bylo by pěkné, kdyby to šlo takto rozlišit. Už jsme se o to kdysi snažili. Ale není reálné podchytit všechny změny a pořádně to rozlišit do jednotlivých vzorů. Protože ty generálky se neměnily skokově, ale postupně. A co je z roku 2014 ještě "vzor 2013" a co už "vzor 2015"? Proto si myslím, že je praktičtější tam jednotlivé významné prvky GO vypsat explicitně. A každému je pak jasné, co +- se opravovalo. Navíc ke každému vozu je spousta fotek, takže zájemci o detaily se můžou nabažit na nich.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Ještě si dovolím navrhnout: Co kdyby se k vozu 3044 dopsala taky větička ,,počínaje tímto vozem se jedná o vozy odkoupené/ojeté" nebo něco v tom smyslu, popřípadě ke každému seccond-handu zvlášť dopsat např. ,,ex Jihlava ev.č. 61", aby bylo na první pohled zřejmé, odkud vůz pochází.
Dál si myslím, že u jednotlivých vozů je zbytečně moc poznámek a jen z celé evidence dělají guláš. Před otevřením karty by mělo být u vozu uvedeno jen:

ex Hradec Králové ev.č. 46, 5.9.2013: převezen do Brna, 4/2014 - 11/2014: GO (vzor 20XX)

- a po otevření karty tohoto vozu by se zobrazily ostatní poznámky jako 6/2015: statický měnič, 7/2015: klimatizace Waeco, 8/2015: hnací náprava Rába a podobně.

Dále někde zvlášť vysvětlit jednotlivé vzory generálních oprav (2004, 2006, ajánevímjakýještě), protože proč ke všem vozům psát ,,lak v Medlánkách, výklopná plošina, nový zadní světla a další.."


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Přimlouval bych se za použití oficiálních typových označení. Podobně jsem nedávno zlikvidoval "lidové" typy B732-inv. a B732-služ.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
To je pravda, spíš bychom se měli držet oficiálního označení a příjmení ,,IGCT" nechat jenom v poznámce, ať už ke každému vozu zvlášť, nebo v případě vozu 3040 dopsat k ,,počínaje tímto vozem..." ještě IGCT.


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Hele ale ty vozy se tak fakt nejmenují; chceme-li to mít formálně správně, tak v tom případě zpět, vozy označit jako 21Tr všechny (kromě 21TrAC) a to, že to je IGCT, rozlišit až v poznámce.

Nebo teda nechat a z našich 22Tr udělat opravdu IGCT, ale to předpokládá, že označení typů vozidel není přesné, ale "lidové"

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Ústecké 22Tr jsou GTO - jak ostatně píše OndraS nad tebou...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Chystám se na to. Jen nevím, jestli i ty ústecké jsou IGCT. Neví někdo?


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, je třeba říct, že ty vozy mají přídomek IGCT pouze neoficiálně, na výrobním štítku je to furt 21Tr nebo 22Tr. Do evidence se to hodí u 21Tr, protože ty máme tři výzbrojově odlišné typy. 22Tr jsou všechny stejné, ty ústecké jsou sice s GTO tyristory, ale nemíchají se do naší evidence. Nedělal bych z toho další vědu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Eda píše:



Totéž by se hodilo také u 22TrIGCT ;-)


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Všechny tři jsou již naplánovány do dílen na GO, takže lze téměř jistě počítat s tím, že nezůstane.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Typ vozů v evidenci upraven.
http://seznam-autobusu.cz/seznam?trakce ... &ntyp=21Tr


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
A zůstane ta červená, červená? Že by si zas někdo řek, že to náhodou přemalujete odstínem, kterej je náhodou červenej? biggrin

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jistě to pozornosti neunikne, ale nicméně již nyní možno do evidence radostně přismolit tři vozy 21Tr z Jihlavy:
55 -> 3061
58 -> 3062
61 -> 3063
přičemž všechny tři patří přiřadit do podtypu 21TrIGCT a u vozu 3063 (ex 61) navrhuji do poznámek připsat "slavnostní" cedulku: poslední DC trolejbus a předposlední trolejbus vyrobený ve Škoda Ostrov

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
3501 - vadný statický měnič proto nejezdí.
3249 - po SO bílé čísla vozu
ze žlutými asi už jenom 3246.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
likin píše:
3501 do provozu též již nezasahuje, zřejmě se připravuje na GO do původního provedení.

Nepředbíhal bych událostem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
IvanM píše:
Já su rád, že tedy aspoň poslouží jinde. Šrotovat by byla škoda. Škoda, že to schytaly 7479, 7483, 7488... Nemá někdo i info, co 7484? Byla u nového majitele zprovozněna nebo jen použita na vytěžení nd?

jedna z dvojice 7484/7485 měla být zprovozněna na úkor druhé. Těžko říct na kterou, a jestli vůbec, volba padla. Ani jeden autobus nebyl prodán provozní. 7485 už při odstavení měla nejvíc najeto ze všech B951E, snad k 800tis km. To byl taky důvod, proč už se do ní neinvestovalo. JŠ též koupil v Táboře 2 B952, jedna se dostala do provozu a rupl ji rok na to rám, druhá byla jako zdroj ND a do provozu ani nezasáhla.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Já su rád, že tedy aspoň poslouží jinde. Šrotovat by byla škoda. Škoda, že to schytaly 7479, 7483, 7488... Nemá někdo i info, co 7484? Byla u nového majitele zprovozněna nebo jen použita na vytěžení nd?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
410
29 lis 2014 18:06
7476, 7478, 7487 a 7489 prodané, 7486 bude zachována na 150 let MHD a jako 900 sólo za sbírky DPMB. Tím se uzavřela kapitola B951E v Brně v pravidelném provozu.
3501 do provozu též již nezasahuje, zřejmě se připravuje na GO do původního provedení.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Zapujceny natrvalo sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Vůz 1573 je opravdu jen zapůjčený do Pisárek? Já myslím, že je tam od roku 2011 natrvalo.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
2344 máme od konce prosince 2015 opět provozní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6640 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 lis 2024 01:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]