Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 135 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Omlouvám se, jestli jsem někoho naštval svým příspěvkem.
Ad linka 105: Něco mi to připomíná, ale to je první polovina devadesátých let a nejspíš to má co dělat s projektem rekreačních linek. Tehdy to byly konkretně 103 kolem přehrady na Oboru (její nástupce je dnešní IDS 303). 104 jezdila tudy přes Starý Lískovec (nevím přesně jak dál a co více) a končila, pokud si to dobře pamatuji, na současné smyčce Přístaviště (ale těch více než dvacet let udělalo svoje :-( ). Linka 105 mohla být podobného ražení pro expres obsluhu Vranova. Bohužel si už nevzpomínám, jestli toho nebylo víc, přecejen jsem ještě ani nechodil do školy... Škoda, že už nežije babiččin známý, jistý p. Mazač, ten by věděl...


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Jakub S. píše:
Město je sem stále objednává (dle 17. dodatku ke smlouvě mezi MMB a DPMB v PD kapacita minibusu a NPD kapacita sóla).

To, co popisuješ platí pouze pokud jsou čísla oddělena lomítkem, v případě linky 43 je tam pomlčka což znamená kapacita 35 až 70 jak v PD tak v NPD.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
No, ani nevíš, jak to v Soběšicích při oznámení tohoto plánu vřelo :lol: ! Ani ne tak kvůli samotnému hřbitovu, jako spíš kvůli zamýšlené kremačce a celkové velikosti (jó, kdyby byla zamýšlená plocha ne 12hektarová ale jen třeba třetinová, myslím, že by takový rozruch nebyl). Vždy, když jsem zaběhl do kšeftu nebo vyšel na zastávku o chvíli dřív, jsem se nestačil divit... Asi je ale fajn, že z toho město ustoupilo a půjde méně bolestivou cestou.
Kdybych se měl k tomu vyhrožování a vůbec údajnému odtržení od Brna vyjádřit, myslím si, že to byla spíš politika. To, že jsme součást Brna nám přináší víc a lidi si to tady uvědomují.
Konec OT ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jakub S. píše:
Zajímavé by bylo sledovat, co by se stalo, kdyby se Útěchov chtěl osamostatnit a skutečně se osamostatnil, tak jak jsi naťukl, Ivane, ve tvém příspěvku. Jak by byla řešena dopravní obslužnost posléze? Určitě ne tak luxusně jako dnes. Naopak si myslím, že Útěchov se bude snažit zůstat pod křídly Brna, protože se tam neplánuje žádná zásadní výstavba, dopravně si mohou "vyřvat" na městu co chtějí a nic za to neplatí a další důvody (spíše politického rázu).

No jen aby se náhodou neodtrhly Soběšice, protože se místním nelíbí plány na výstavbu velkého hřbitova.

Viz článek Plán "druhého ústředního hřbitova" Soběšice odmítly. Hrozily i odtržením od Brna

S nedostatkem místa se potýká také pohřebiště v Soběšicích. Původní návrh města, vystavět nový rozlehlý hřbitov na dvanáctihektarovém pozemku na jižním okraji čtvrti, se ale setkal s odporem místních. „Soběšicím stačí rozšíření nynějšího hřbitova, druhý ústřední tu nechceme. I kdybychom se měli odtrhnout od Brna," prohlásil už před časem zástupce místních Martin Prchal.

Tamní hřbitov je přitom již více jak deset let plný. Spádově pod něj patří i sídliště Lesná.

Hrozbu oddělení Soběšic od Brna chce nyní Ander definitivně zažehnat ukončením sporného plánu. „Zatím je totiž práce na záměru jen pozastavená. Město tak velký hřbitov nepotřebuje. Zvážíme rozšíření stávajícího soběšického lesního hřbitova o pár metrů. Rezervy máme v jiných městských částech," připustil náměstek.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
No na turistickém ruchu se taky trochu podílí počasí. Jezdím pracovně do Útěchově už od podzimu 2012 a loňský podzim jsem nikdy neviděl nějaké houbaře, přitom během předchozích let bylo normální vidět houbaře s plnými košíky...
Dále letošní zima zatím nic moc - aktuálně sníh v Brně není, takže lidi nemají důvod vyjet autobusem do Útěchova a pak běžkovat třeba zpět na Lesnou (sice jde z hlediska terénu o náročnější trasu než trasy v okolí Nového Města na Moravě, ale i tak)...myslím, že jeden čas byl jízdní řád linky 57 dokonce takový, že do Útěchova jela současně a-57 i a-43, aspoň si vzpomínám, že jednou jsme už za tmy čekali na autobus na zastávce U Jezírka a nejprve přijela a-43 a za ní vzápětí a-57.

Jinak se také domnívám, že by bylo lepší řešení v podobě linky 43 do Útěchova / Vranova a a-57 nechat v Soběšicích. Ale bylo by fajn, aby jízdní řády byly takové, aby pozdní příjezd linky 57 odpoledne nezpůsoboval čekání linky 43 v Soběšicích a následně ostrý obrat v Útěchově a pak rychlý přestup na linku 57 v Soběšicích. Ale ne že by dnešní situace s ostrými obraty a-43 v Soběšicích byla lepší...

Jinak k diskusi o potřebnosti linky 57 - našel jsem si ihned pochvalu v časopise Šalina z března 2013:

Chci vám vyjádřit poděkování za konečně dobře promyšlenou přepravu na lince 57 z Husovic do Vranova a zpět, případně jen z Husovic na Haškovu. Bydlím na Lesné bezmála 50 let a zažil jsem různé změny. Mnohdy se nedostali rodiče s kočárky do autobusu, o kultuře cestování nemluvě. Přitom nesmyslně jezdila linka 66 úplně prázdná. Nyní je bezvadné řešení dopoledne v intervalu 10 minut, což jistě, podle toho, co ve vozidlech slyším, oceňují místní obyvatelé. Protože vám většinou všichni nadávají tak alespoň tato malá pochvala, která vás možná potěší.

Děkujeme za pochvalu. Změna dopravního řešení na autobusových linkách v oblasti Lesné souvisela jednak se zrušením linky 45 a konkrétně v případě linky 57 souvisela také s jejím prodloužením do Útěchova a Vranova, místo linky 43. Tato změna byla vyvolána požadavkem Úřadu městské části Brno-Útěchov a zrovna tohle téma je v Útěchově aktuálně velmi živě diskutováno. V souvislosti se změnou na lince 57 však registrujeme zvýšené využití autobusů v oblasti sídliště Lesná na spojích do Vranova,
což především o víkendu může ve výjimečných případech představovat kapacitní nedostatečnost. Situaci však budeme nadále monitorovat.


A našel jsem i petici pro obnovu linky 43 do Útěchova.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S. píše:
A ne, sanitky na a43 nepřestaly jezdit z důvodů popisovaných tebou. Byly jen odveleny dočasně pryč, po ukončení oprav Minské a Horovy se sem znovu vrátí. Město je sem stále objednává (dle 17. dodatku ke smlouvě mezi MMB a DPMB v PD kapacita minibusu a NPD kapacita sóla).

Když jsem psal před rokem a půl na DPMB, jestli nechtějí něco s kapacitou dopolední 43 něco dělat, tak mi bylo napsáno, že kapacita některých dopoledních spojů je opravdu hraniční a že od nového roku by mělo dojít k posílení těchto spojů nasazením kapacitnějších vozů (rozumím sólo autobusů).
Takže město sem třeba pořád stále objednává sanitky, ale v důsledku kapacity se sem nasazují sóla.
A ještě jedna věc, o prázdninách je zde přece jen o něco větší turistický ruch než v PD. Je to sice jen asi čtvrtina toho, co o víkendech, ale i tak.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Malý počet lidí bude zcela určitě příčina. Není možné si myslet, že v případě sídla velikosti Útěchova by počet cestujících zavedením lepšího intervalu nějak gramaticky vzrostl, na to tam prostě nejsou lidi (dle ČSTÚ v roce 2011 to bylo přibližně 650 osob s trvalým pobytem).
Útěchov není sídlo (téměř nulová občanská vybavenost), které by generovalo nějakou konstantní poptávku (vlastně jo, generuje v počtu několika lidí), poptávka je pouze nárazově v ranní špičce a v menší intenzitě odpoledne, kdy jezdí lidé domů.
Zajímavé by bylo sledovat, co by se stalo, kdyby se Útěchov chtěl osamostatnit a skutečně se osamostatnil, tak jak jsi naťukl, Ivane, ve tvém příspěvku. Jak by byla řešena dopravní obslužnost posléze? Určitě ne tak luxusně jako dnes. Naopak si myslím, že Útěchov se bude snažit zůstat pod křídly Brna, protože se tam neplánuje žádná zásadní výstavba, dopravně si mohou "vyřvat" na městu co chtějí a nic za to neplatí a další důvody (spíše politického rázu).
MtM píše:
Luxusní právě nejsou naopak vůbec. Nezapomeň, že jsou to také turistické linky a třeba dopoledne jezdí třeba v PD i několik školek na Jezírko. A když se k tomu přidají normální turisti (důchodci jezdí i v PD) a obyvatelé Útěchova, či Vranova, tak to máme již plný sólo (však kvůli těm školkařům a turistům přestaly na 43 jezdit minibusy dopoledne úplně).

Turistický charakter linek se v této oblasti v PD neprojevuje natolik, aby to stálo za řeč. Jsou to jednotky lidí. Když odjede v sedle PD ze Sobulí 8 lidí a čtyři vystoupí někde po trase, tak je to úspěch. O těch PDP to už může být jiná, ale vzhledem k volné kapacitě bych se toho nebál ani v tom hloupém intervalu - jasný bylo by fajn tam mít pravidelných 30', ale to sama a57 nezvlávne.
Zajímavé je ovšem to Jezírko, třídy narvané v sanitkách mi pily krev. Potřeba zde ale poznamenat, že Jezírko nemá nekonečnou kapacitu a divil bych se, kdyby zvládli pokrýt více jak dva programy zároveň (rozuměj dvě třídy). Když srovnám kapacitu autobusu (cca 90 lidí) s počtem lidí ve dvou třídách (max 2×30), tak je to ok.
A ne, sanitky na a43 nepřestaly jezdit z důvodů popisovaných tebou. Byly jen odveleny dočasně pryč, po ukončení oprav Minské a Horovy se sem znovu vrátí. Město je sem stále objednává (dle 17. dodatku ke smlouvě mezi MMB a DPMB v PD kapacita minibusu a NPD kapacita sóla).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Oprava:
Jak jsem se zmiňoval o té větě: Nezapomeň, že jsou to také turistické linky a třeba dopoledne jezdí třeba v PD i několik školek na Jezírko. A když se k tomu přidají normální turisti (důchodci jezdí i v PD), tak tím jsem myslel PD-prázdniny.Protože to je ten podivný interval 24-36 (díky intervalu na Lesnou), který je právě nedostačující a o tomhle intervalu jsem zamýšlel.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S. píše:
A intervaly? Popravdě se mi zdá pro sídlo velikosti Útěchova současný interval poměrně luxusní, pro těch pár lidí, co sem, ne každým spojem, jede O:).

Luxusní právě nejsou naopak vůbec. Nezapomeň, že jsou to také turistické linky a třeba dopoledne jezdí třeba v PD i několik školek na Jezírko. A když se k tomu přidají normální turisti (důchodci jezdí i v PD) a obyvatelé Útěchova, či Vranova, tak to máme již plný sólo (však kvůli těm školkařům a turistům přestaly na 43 jezdit minibusy dopoledne úplně).
Co se týče přestupování, tak kolikrát jedu Vranovákem ráno přes Soběšice a zhruba 70% busu přestoupí vždy se mnou na 43.
A co se týče Sadové, tak zatím je ten projekt Kociánka ještě nedostavěnej, takže tam opravdu přestupují nejvíce zahrádkáři a poté pár lidí z Högrovy a z těch dvou bytovek výš, co tam jsou (když napíšu, že na ty 2 zastávky je to 10 cestujících, tak i to je moc).
To řešení střídajících se linek (57-Útěchov,43-Vranov) by byl asi nejideálnější, vlk by se nažral (Útěchov) a koza by zůstala celá (43 na Vranov). :-)


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Jakube, ještě naposledy k těm intervalům: To je ale přesně ten začarovaný kruh, o kterém tady léta mluvím. Je třeba se ještě zamyslet, jestli ten malý počet lidí je příčina, nebo důsledek současné tragické situace. Prostě uvažovat, že postavíme všechny spoje tak, aby byla min. z 80% zaplněna kapacita vozu, je zh*****ost! Je to nemoderní a logicky to s sebou nese i úbytek cestujících. A může se to dělat pořád dokola, až bus pojede jednou za 8 h. a bude stejně poloprázdný. Jednou je Útěchov část Brna, tak ať se k tomu vedení města i DPMB nějak postaví. Pokud nechtějí do takové části zařídit kloudnou dopravu, tak se klidně Útěchov může odpojit, zařadit do zóny 310 a provozovat regionální spoje v intervalu 120 minut... Ale to je asi zbytečné vysvětlovat. Stejně někteří budou tvrdit, jak je takové smýšlení výhodné a taktické pro budoucnost.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Pánové, přiznám se, že si každým dalším příspěvkem trhám vlasy čím dál tím víc...
IvanM píše:
Komunikace to neustojí. Zrovna v těch místech je stará, děravá, úzká. A ještě mnohem horší je v Soběšicích. Ukrajina hadra.

Ale ustojí. Není zde takový provoz a ani nebude, aby se se silnicí muselo něco dělat. Stará a děravá je akorát zmíněná Útěchovská ulice. Kociánka (ta stejná ulice jako Útěchovská, jen v Krpoli) je naprosto v normě, jediné co je k naštvání, jsou kanály a část asfaltu nad stokou, které jsou různě "zprohýbané," každý jinak.
Vrták píše:
Ona tak trošku obsluhuje komplex Panorama Kociánka
...
Otázka zní, jestli je ta oblast na takovou akci připravená, a jestli to dopravně ustojí tamní komunikace, nehledě na nutnost adekvátní posily linky 43 do budoucna a s velkou pravděpodobností vzniku dalšího problému ve stylu Lesná versus 57.

Ještě neobsluhuje a chvíli ještě nebude. Zatím se teprve staví a to jenom tu a tam.
Opakování situace na Lesné bych se neobával. Přeci jen jde o významně jiný typ zástavby (naprosto odlišná hustota zalidnění) i rozloha, takže posílení bude znamenat pouze znovuobsazení linky a43 klasickými sóly, v případě potřeby zkrácení intervalu v ranní špičce a bude klid (v současnosti oficiálně město na a43 stále objednává minibusy).

A teď celkově k problematice a43 vs. a57, intervalům do Útěchova...
Myslím si, že za dobu od poslední úpravy provozu do Útěchova a Vranova toho bylo řečeno již dost. Asi nemá smysl se k tomu znovu vracet, Útěchov prostě získal, co chtěl, bohužel tím zhoršil situaci na Lesné. Nedělejme si iluze, že dřívější spoje a43 v plné trase (Vranov - KPN) jezdívaly v úseku Soběšice - Krpole poloprázdné jako dnes. Naopak, od Soběšic se stávalo, zejména ve Vranovácích, a v Soběšicích přestupovali pouze ti, kteří potřebovali nutně na Lesnou, zbytku to bylo jedno, jestli pojede do centra přes Krpole či Lesnou a tak zůstal sedět... Nyní je to akorát přesně naopak.
A intervaly? Popravdě se mi zdá pro sídlo velikosti Útěchova současný interval poměrně luxusní, pro těch pár lidí, co sem, ne každým spojem, jede O:).
Co toto: ráno 15', mimo špičku 30', odpoledne 20' a v noci 60'? Je to téměř současný stav, základních 60' v noci tam je již teď, jen se do toho pletou spoje objednávané Vranovem, v ranní špičce by došlo k "napravení" intervalu 20'-10', jen v tom sedle by došlo k ubrání jednoho spoje. Ale zrovna v této části dne žádná tragédie. Nicméně by si to vyžadovalo kombinaci obou linek - a pro přestup v Soběšicích by to nebyla ani žádná tragédie, místo dnešních maximálních 8 minut by to bylo 10 (konec má být rýpnutí si do "úžasných návazností").

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
To už tu taky bylo v devadesátých letech. Měla číslo 105.

To o něčem nevím :) Co to bylo za linku a kudy jezdila :) Já si jen vzpomínám na linku 140 z Haškovy do Králova Pole a pak na Bystrc, ovšem postupně omezovanou (například o víkendu jezdily spoje, jejichž interval moc nedával smysl).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Komunikace to neustojí. Zrovna v těch místech je stará, děravá, úzká. A ještě mnohem horší je v Soběšicích. Ukrajina hadra. Je to škoda, takový pěkný kout Brna. Dočkal se Ořešín, snad se nové silnice dočkají i v těchto místech...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Ehm, MtM, těch pár zahrádek není úplně pravda... Ona tak trošku obsluhuje komplex Panorama Kociánka (plus celý komplex na protějším svahu postavený v devadesátých letech podnikatelem Mittagem), a celá oblast Sadová je potenciálně rozvojová na zástavbu občanských sídel, takže těch "pár zahrádek" je pár set až tisíc lidí... A to se stavební boom ještě nezastavil. Máme na Zaječí hoře rodinnou zahradu se sadem a tu oblast dobře znám. Pokud developerovi projdou jeho plány, máme tu pomalu novou čtvrť. Otázka zní, jestli je ta oblast na takovou akci připravená, a jestli to dopravně ustojí tamní komunikace, nehledě na nutnost adekvátní posily linky 43 do budoucna a s velkou pravděpodobností vzniku dalšího problému ve stylu Lesná versus 57.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nejdříve na Vranov jezdívala linka 43, která byla pouze doplněná linkou 57.Postupně se s vedením těchto linek pořád "hýbalo" až do současné podoby. Nechápu, proč linka 43 nezůstala aspoň do Vranova. Nehledě na to, že kolikrát se zbytečně zaplní turisty linka 57 už na Halasáku a zbytečně jede pak nahoru přeplněná. Přitom na trase linky 43 ta přeplněnost zas tak nevadí, protože cestou obsluhuje jen pár zahrádek na Sadové a část Soběšic.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Vrták píše:
(Ovšem myšlenka na E 57 je celkem hříšně lákavá, a mohla by vyřešit pár nedokonalostí... :twisted: Ano, je mi jasné, že nejsou výkony a peníze, ale sníme občas každý... )

To už tu taky bylo v devadesátých letech. Měla číslo 105.


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
No, pokud si dobře pamatuji z dětství (90. léta a pravidelné cesty na Zaječák a na poutě), byla na Vranov primárně posílána 43. 57 v té době byla jen posila na poutě a větší akce. Pak, kolem roku (tuším) 2004, začal souběh obou linek do Vranova, a zbytek s přehozením linek a jeho následky všichni známe... Každopádně bych rád poděkoval za doplnění informací. (Ovšem myšlenka na E 57 je celkem hříšně lákavá, a mohla by vyřešit pár nedokonalostí... :twisted: Ano, je mi jasné, že nejsou výkony a peníze, ale sníme občas každý... )


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Dříve, pokud vím, jezdila do Vranova jak 43, tak 57. Ale to už je dávno.. :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Tom S. píše:
Ale ti lidi vystupují postupně po Lesné a od Haškové je vůz poloprázdný.


To záleží jak který spoj a jestli v pracovní dny, nebo o víkendu. O víkendu nevystupuje na Lesné prakticky nikdo a v Soběšících je problém se do toho narvat. I v pracovní dny to jezdí dál poměrně slušně naplněno a rozhodně se mi (a to tím jezdím aspoň 2x denně nahoru) nestalo, že by se do toho na Halasáku někdo nedostal (krom toho většina lidí na Vranov jede do Štefánikovy čtvrti pětkou). A navíc pokud vím, dříve jezdila 57 až na Vranov, pak se to teprv převedlo na 43 (nevím proč).

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Tohle rozporovat nebudu, jen mi přijde divné, že lidé, kterým je linka primárně určena, musí cestovat jako dobytek jen proto, že jejich spoj "zneužívají" ti, kteří si mohou počkat na zkrácenou variantu linky... Pokud se takovýto člověk párkrát nedostane do autobusu, a hodinu pak mrzne na Halasově náměstí (kde to s vybaveností není zrovna žádná velká sláva), pak si pro další cestu rozmyslí, jestli jet takto, anebo s kamarádem v autě. Nešlo by v té době zavést jeden spoj do Vranova navíc speciálně pro tyto případy? (napadá mne i varianta ve stylu E50 projíždějící Lesnou, klidně v minibusu)


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Vrták píše:
PS: Občas jezdím ze školy přes Halasovo náměstí v době kolem druhé, třetí odpoledne. 57 na Vranov je v tu dobu téměř vždy narvaná k prasknutí.


Ale ti lidi vystupují postupně po Lesné a od Haškové je vůz poloprázdný.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Dovolím si skromně podotknout, že problematika Útěchova není jen o místních. Především zmíněné prázdniny a víkendy jsou dobou, kdy tím směrem jezdí hodně turistů a Vranov se svým klášterem taky není zrovna bezvýznamný turistický cíl, nehledě na fakt, že z něj vede alternativní trasa na Babí Lom. Útěchov je rovněž turistickou branou k Moravskému krasu, do Šebrova... Zrovna tady by to doladit chtělo.
PS: Občas jezdím ze školy přes Halasovo náměstí v době kolem druhé, třetí odpoledne. 57 na Vranov je v tu dobu téměř vždy narvaná k prasknutí.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Celá změna obsluhy Útěchova/Vranova z linky 43 na 57 byla d****ita kosmických rozměrů. Předtím jezdila 43ka pravidelně do Útěchova a jednou za hodinu do Vranova. 57ka myslím každý druhý spoj na Klarisky, zbytek jen na Haškovu. Návaznost na Klariskách byla pravidelná po celý den. Jo, vlastně, MtM to už napsal za mě.
S tím druhým máš naprostou pravdu. Právě proto je třeba to vyhmátnout a řešit vhodnějším provázáním a zpoždění eliminovat vyrovnávačkami. Nicméně co se taktu týče, je na tom Ořešín v rámci možností velmi solidně.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Útěchov si za to může sám. Měl plnohodnotnou linku, ráno i po 10 minutách (nějak kolem 7h) a zvolil si cestu, aby se nemuselo přestupovat. Dobře jim tak.
To v okolí linky 70 není jen Ořešín, ale i Jehnice, Mokrá Hora a Řečkovice. A když se do busu na Ořešín nacpe tři desítky cestujících, co jedou jen na Řečkovice, tak to taky není moc pro Ořešíňáky, či Jehničáky příjemné a kór, když má daný spoj ještě zpoždění.
P.S...to s tou 43/57 se tu už řešilo. Nejlépe by to bylo 57 nechat jen na Útěchov a jednou za hodinu prodloužit linku 43 až do Vranova. :wink:


Naposledy upravil MtM dne 13 led 2016 18:45, celkově upraveno 1

Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je sice pravda, ale zase je třeba uvážit, že relace Útěchov--centrum v odpoledních hodinách není prioritní. Je to stejné jako třeba se Slatinou a t-33. Na druhou stranu, už tu někdo navrhoval řešení, aby se v obsluze úseku Soběšice--Vranov pravidelně střídaly obě místní linky, čímž by vzniklo zajímavé propojení bez nutnosti nesmyslných čekání a obstrukcí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 19:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]