Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 95 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ve vypravenosti není vše, nehledě na to, že koukáš na řazení obecně a ne na to, kdy a jak byl vůz venku. Třebas 4. června 2015 se 1620 venčila odpoledne sólo. A rozhodně to od prosince 2011 nebylo poprvé.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Tom S. píše:
Mám jenom dotaz:
Proč tak dlouho od 6.3.2013 do 19.8.2015 (skoro 2,5 roku) byly na opravě vozy 1201+1202? To se čekalo na nějaký náhradní díly? :?: :?: :?:

čekání na kapacitu dílen, dlouho trvající GO...


Offline
Uživatelský avatar

2075
03 zář 2009 13:18
Mám jenom dotaz:
Proč tak dlouho od 6.3.2013 do 19.8.2015 (skoro 2,5 roku) byly na opravě vozy 1201+1202? To se čekalo na nějaký náhradní díly? :?: :?: :?:

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

2075
03 zář 2009 13:18
Jak se dívám vůz 1620 jezdíval jako sólo vůz do konce listopadu 2011 a od 5.12.2011 jezdí ve soupravě s 1589, nebo-li 1620+1589.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tohle bych jako netradiční moc nezařazoval, 1620 toho má jako solo najeto dost.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2075
03 zář 2009 13:18
Další netradiční vůz 1620 vyjel dnes po výměně za 1658 na kurzu 00509.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

2075
03 zář 2009 13:18
Trošku netradičně vůz 1663 dnes (v SO 16.1.2016) na kurzu 00503. sarcastic
Stačí vzít foťáky a hurá ven do ulic.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
B1: nejen v Česku ale i v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Pupa píše:
RT6 první pokus o nízkopodlažní šalinu
Asi myslíš v Česku.
Pupa píše:
a VV 60 snad jediný novodobý vlečný vůz
Opět, v Česku.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Když pominu jakési osobní pocity/dojem, které nejdou vysvětlit - tak mi asi nejvíc vadilo uspořádání prostoru, cítil jsem se tam příliš stísněně, a taky to cukání během jízdy a pak hlavně brždění.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Mám podobné pocity jako Mechoš. Ale co se vleku týče, tak přesně naopak. Byly časy, kdy všechny 4 vleky dávali na šestku k nám do SL, těsně po tom, co zrušili trojčata. Do vleků jsem vždy chodil rád. Byly tiché, pohodlné... Prototyp: co ti na vleku přišlo tak strašné? :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
prototyp401 píše:
Přiznám se - za 3 roky, co bydlím v Brně, jsem jel vlekem asi dvakrát - mám z toho zážitek takový, že jdu radši teď už do A vozu. RT6 jsem se zatím nesvezl a žiju. Třeba se s ní už nikdy nesvezu. Za to se rád za 50 let svezu T3, kterou jsem jezdil přece skoro každý den a budu o tom moct vyprávět vnoučatům.



Jsem RT6 jel jednou v životě a mám z toho doživotní trauma ;-) a když mi náhodou přijede jedu další šalinou (naštěstí do bystrce moc nejezdí :-P )

Takže jsi o nic nepřišel ;-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tady je opravdu potřeba zdůraznit, co již padlo: rozlišit sbírku Technického muzea v Brně a "retro" vozidla DPMB. Slovo "retro" už napovídá, že jejich určení není být historické, ale jezdící.

Vlek a RT6 mají jistě velkou muzejnickou hodnotu, ale bohužel dlouhodobě udržitelně jezdící vozidla (v nějakém jiném než provozním režimu) to prostě nejsou.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Děkuji za názory , ale jak říkám , vozy , na které dnes nadáváme , tedy RT6 a VV60 LF budou mít historickou hodnotu , už to tady
taky někdo psal . RT6 první pokus o nízkopodlažní šalinu a VV 60 snad jediný novodobý vlečný vůz . Mysleme třeba 50 let dopředu.
Nemusí být provozní , stačí je mít v Líšni .


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
prototyp401: vidiš, já když jezdil do školy, vycházel mi kurz RT6 na lince 4, později na lince 13. To samé platí o nových T6 a posledních kusech T2 taktéž na lince 13, na ty jsem si občas i počkal. Jízda těmito typy pro mě bylo něco víc, než běžná T3, proto si rekonstrukce T3 vážím, jsem za ni rád, ale v podstatě to pro mě není historické vozidlo ani vozidlo něčím extra zajimavým, divný co? za 20 let za T3 taky budu rád a určitě pro mě nebude něčím míň než koňka nebo RT6. Já třeba nikdy nejel trolejbusem Citelisem a jak dlouho v Brně jsou a popravdě o to ani nestojím, ale v budoucnu jako historické vozidlo by mě potěšilo jako zpomínka na něco, co tu existovalo. Velice se ale těším na reko T2 a K2, T2 jako typický vozidlo mého mládí a K2 jako starej hrkač s hnusným vlnitým plechem, kterým jsem z Líšně do Kr.Pole jezdil na základku, to byl zážitek


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Přiznám se - za 3 roky, co bydlím v Brně, jsem jel vlekem asi dvakrát - mám z toho zážitek takový, že jdu radši teď už do A vozu. RT6 jsem se zatím nesvezl a žiju. Třeba se s ní už nikdy nesvezu. Za to se rád za 50 let svezu T3, kterou jsem jezdil přece skoro každý den a budu o tom moct vyprávět vnoučatům.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Zeptám se trochu jinak, na všechny historické tramvaje a trolejbusy a také autobusy co jsou v depozitu, v muzeu či v DP jako historické jsou dnes běžně sehnatelné náhradní díly? Řekl bych, že asi ne a spousta věcí se musí objednávat nebo dělat na míru, což je také drahé a proto na to TMB možná nemá, otázkou je, co je dnes dostupné, nemusí být dostupné za dalších 10 či více let, proto asi diskuze o atypičnosti dílů pro historická vozidla asi nebudou uplně na místě. Ale takovej zachovanej vůz za dalších asi 10 nebo více let asi ocení spousta lidí. Spousta historických vozidel byla opravena defacto z vraků, často neúplných. Pro mnoho lidí dnes může být vlek nebo RT6 něco co nestojí za to zachovat, ale za 50 let se na to budou lidi dívat jinak, a šoutoši nebo fandové MHD za třeba 50 let si rádi prohlédnou vlek či RT6 jako muzejní vozidlo a rádi se třeba pokud to bude možné svezou tak, jak my dnes třeba s vozem 99 a podobně, takhle je třeba se na to dívat. Dnes, když se opravuje nebo servisuje Caroline, koňka nebo T401, také na ně nejsou běžne k dostání náhradní díly. A byla by škoda kdyby za sto let někdo někde našel na zahradě dnešní vlek nebo kus RT6 a pak to někdo 10 let dával do kupy ne?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
colt274 píše:
Proč nereálné? Máme dvě třídílný bedny ve tvaru šalin, který mají téměř všechny potřebný díly a střeva v Poznani nepotřebujou, až by to jednou díly došly, tak už by to snad bylo dost vzácný na to, aby si to někdo vzal do sbírek :-)

No, první věta je dost odvážný tvrzení... Druhá věc je životnost náhradních dílů, a další co všechno by muselo předcházet tomu, aby ten vůz byl schopný vyjet a spolehlivě odjezdit, co se po něm chce. Přece jen ty vozy budou v provozu jednou za čas.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Hlavně je potřeba neplést dohromady sbírku vozů TMB a historické vozy DP. Jinak si může kdo chce jak chce apelovat, ale svýho nedosáhne když v tom nevidí rozdíl.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Úkolem muzea - nebo snahou podniku není uchovat všechny vozy. Ale mít jakýsi průřez historií - v podobě uchování nějakého současného vozidla. Zastánce uchování VV60? Jako vážně? Kdyby to mělo jít z vaší kapsy nebo byste řešili, že když někam peníze přidáte, tak z jinama musíte ubrat, viděli byste to jinak. A teda za mě radši uchovat vůz typický pro nějakou dobu - primárně. Leda že by zbyly prostředky, pak bych se teprve zabýval nějakýma raritama...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Proč nereálné? Máme dvě třídílný bedny ve tvaru šalin, který mají téměř všechny potřebný díly a střeva v Poznani nepotřebujou, až by to jednou díly došly, tak už by to snad bylo dost vzácný na to, aby si to někdo vzal do sbírek :-)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Historická vozidla DPMB jsou zároveň určena pro využití v rámci komerčních jízd z čehož plyne, že vozidla musí být zachována jako provozuschopná, což by bylo u RT6N1 téměř nereálné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Četl jsem jak DPMB plánuje uchovat některá vozidla pro muzejní účely , ale není zde zmínka o RT6N1 a VV60LF .A tak znovu apeluji na to, že i když jsou to vozidla nepovedená , tak tvoří a budou tvořit historii MHD v Brně . Tudíž mají své místo ve sbírce . A je jedno , jestli budou pojízdné nebo stát v Líšni.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
Na většině tramvají může, ale než vylezeš ven a ty dveře bys zvenku zavřel, už by Ti minimálně 20 lidí stihlo vystoupit.



V pohodě ani v masaryčce mi nikdo vystoupit v 99% případů nestihne ;-)
Sice jsou z toho kapánek rozladěni že jim zavřu dveře před nosem ale stížnost nikdy nepřišla ;-)


Offline
439
16 led 2015 11:18
Však proto jsem psal, že se to kolejové trakce netýká, protože tam lze jen brzdit. U automatického metra to bude záležet na situaci a bude to snad jako u člověkem řízeného. Pokud spadne těsně před brzdící metro a to ho zabije, tak za to výrobce/strojvůdce nemůže, s tím nešlo nic dělat. Pokud ale spadne před to metro například když stojí v zastávce nebo je vidět z dostatečné vzdálenosti a strojvůdce si ho nevšimne/systém nedetekuje, tak z toho má problém strojvůdce/výrobce.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 19:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]