Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 136 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Myslím, že Ořešín je na tom s denními JŘ ještě velice obstojně. Pokud někde pravidelně vzniká zpoždění, tak určitě vyladit nějakou vyrovnávačkou, jak už bylo řečeno níže. To Útěchov je na tom s JŘ hůř. Už léta. Já se radši nebudu vyjadřovat k člověku, který je toho autorem. Tady se slova hledají těžko. Kdybych přecijen zkusil najít vhodná slova, dostal bych okamžitý BANán. A zřejmě doživotní... Zcela logicky je tam o prázdninách dopoledne delší interval než o půlnoci. Zcela pochopitelně o každém prázdninovém odpoledni jsou odjezdy 16: 23, 47, 59 17: 23, 59 18: 12, 32, 52 19: 12, 32, 52 20: 12, 52 21: 14, 44. Stejně tak o víkendu, kdy bus odjíždí 6: 14, 44 7: 14, 52 8: 12, 52 9: 32, 52 10: 12, 32, 52, Zcela logicky co spoj na lince 57, to jiné místo ukončení. Tudíž i co spoj na lince 43, to jiná, popř. často i žádná, návaznost. Asi aby to nebylo tak fádní. Když se kratší/delší spoje střídají v pravidelném taktu, to je asi moc nuda...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Spy...ty rozestupy s tím něco udělaly, ale i tak. Tam je taky hlavní příčinou to, že linka 70 strašně často mešká, když sjíždí z Ořešína dolů, takže tomu by pomohla ještě nějaká vyrovnávačka po trase linky 70 (třeba Jandáskova-Kronova, dát JD alespoň na 2 minuty). Ale jinak tomu částečně pomáhá i nasazování kloubů na špičkové kurzy linky 42, třeba včera jelo se mnou v kloubu (2387 na 04208) asi 50 cestujících, zatímco v dalším busu (linka 70) jich jelo tak maximálně 20 a takhle by to mělo být. DPMB by měl většinu "řečkovičáků" naučit hnát do 42 a ne naopak, jak to často v důsledku zpožděních na lince 70 bývá. Ráno ale stačilo dát nějaký kloubový přejezd(y) na linku 70 (kór teď, když se také kvůli tomu upravovala smyčka v Ořešíně, aby tam mohly i velkokapacitní vozy nebo více vozů najednou) a nebylo by nutno to i nijak posilovat, ale aspoň něco. :-)
Ale za to občasné nasazování kloubů i na špičkové kurzy linky 42 má ode mne DPMB velký palec nahoru a pochvalu. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
MtM 8.12.2015 píše:
Dále se k těm novým JŘ taky dívám skepticky. Třeba u linky 70, kde je aktuálně interval po 10 minutách až do 18.45 (tam je k tomu jeden po 13 minutách) a od nových JŘ bude jezdit po 15 minutách již od 18h. Kolem 18h právě ty vozy jezdí dost plný, jsem zvědav, kam tu kapacitu budou chtít nafouknout, když takhle škrtli rovnou nějaké 2 spoje za tu hodinu. A takových případů je víc a nejen u nás....


Díváš se na nové jízdní řády skepticky i s odstupem času? Podle mě tady v tomto konkrétním případě nešlo o omezení, ale o reakci na zařazení kloubových autobusů na 42 (původní JŘ byl totiž na provoz sól, pokud se nepletu). Večerní spoje jsou nově udělané docela dobře, sólo trhačky na 42 najednou nějak zmizí a všechny spoje na 42 od 17:50 jezdí výhradně kloubové autobusy (04202 a 04), které jedou vždy 6 minut před linkou 70. V reálu jsem náhodně zaznamenal ojediněle max. jednotky stojících z Hudcovy do sídliště, ale rozhodně nic tragického. No a naopak došlo k posílení linek 42 a 70 na konci ranní špičky, kde to zřejmě docela splnilo účel - pravidelná 5 minutovka ze sídliště do cca 8:30, i z Ořešína se jezdí déle po 10 minutách, což pomohlo spojům linky 70 po 8. hodině, které byly předtím docela "maso", to plně souhlasím.

Jinak k přejezdům po 37: taky nechápu, k čemu by taková informace někomu mohla být, o přínosu takových "spojů" ani nemluvím.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Není to proto, že nikdo nemůže 100% garantovat, že to pojede? Nedávno se někdo na FB ptal, proč nejsou v JŘ zapsané večerní odjezdy do vozoven u některých vozů na d-8, a bylo mu řečeno právě to, že vůz může být použit i pro jiné účely...


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
renek píše:
Ode dneška jsou přejezdy mezi KV-BN a opačně s cestujícími. Na stránkách dpmb ani zmínka a v jízdních řádech spoje taky nejsou zapsané.


Protože jsou skryté, týká se to linky 37.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
315
01 dub 2007 14:10
renek píše:
Na stránkách dpmb ani zmínka a v jízdních řádech spoje taky nejsou zapsané.

A co jako?


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Ode dneška jsou přejezdy mezi KV-BN a opačně s cestujícími. Na stránkách dpmb ani zmínka a v jízdních řádech spoje taky nejsou zapsané.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Super, díky!

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Tady jsou všechny:
http://www.brno.cz/sprava-mesta/magistr ... h-dodatku/


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Zajímavá záležitost. A neměl bys odkaz na to stejné z let 2009, 2010 a 2013? :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
http://www.brno.cz/fileadmin/user_uploa ... a_DPMB.pdf


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
http://www.brno.cz/fileadmin/user_uploa ... 000896.pdf

Bylo by možné dat sem konkrétnější odkaz nebo aspoň tip, kde to tam hledat? Projel jsem si sekci Dokumenty města, včetně zápisů z rady a zastupitelstva, ale dodatek jsem nenašel. Pouze NÁVRH dodatku, co už se tu objevil v říjnu. (viz odkaz nahoře)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
na www.brno.cz je zveřejněn: Dodatek č. 17 smlouvy o závazku veřejné služby a kompenzaci SMB a DPMB


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Pavel píše:
Mně také současný systém vyhovuje. Klidně ale může vzniknout více zastávek na znamení. Zvlášť u nočních linek bývá jeden směr málo využívaný. Také mi přijde, že je nařízení, že řidič autobusu i když nikdo nevystupuje a na zastávce nikdo nestojí musí otevírat dveře. Což zbytečně zdržuje (EDIT: tam kde není poptávka samozřejmě).

Je to diskutabilní, ale co se mi zdá, tak někteří šofci skutečně v situaci, kdy na zastávce, která není na znamení, nikdo není a zjevně podle pohledu ani nikdo nechce vystupovat (málo lidí ve voze a všichni sedí), tak dveře neotevřou.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Já jsem jednou zase dával u reginálního autobusu znamení řidiči na zastávce na znamení a řidič mi s úsměvem na tváři řekl, proč to dělám, že mě vidí sarcastic Člověk si nevybere.
To je jak s šalinkartou, minule mi paní nadala, že když ji dávám šalinkartu, tak ji mám vytáhnout z plastového obalu a letos mi paní nadala, proč šalinkartu z plastového obalu vytahuji sarcastic omlouvám se za OT
Mně také současný systém vyhovuje. Klidně ale může vzniknout více zastávek na znamení. Zvlášť u nočních linek bývá jeden směr málo využívaný. Také mi přijde, že je nařízení, že řidič autobusu i když nikdo nevystupuje a na zastávce nikdo nestojí musí otevírat dveře. Což zbytečně zdržuje (EDIT: tam kde není poptávka samozřejmě).


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Hlavně to eliminuje spory, kdy cestující tvrdí, že znamení dal, a řidič opak.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rem: jenže pokud na zastávce zastavuje XY linek, nastává jiný problém, a sice že dost dopředu nevidím, jaké číslo mi přijíždí. Pak jaká je dostatečná vzdálenost vozu před zastávkou pro řidiče, aby zastavil a dokdy mám mávnout? 30 m, nebo míň, nebo víc? Jasně, může být můj problém pokud nevidím dobře do dálky a nemám brýle ani čočky. Zvlášť noční linky jsou hůř viditelné, navíc mají podobná čísla. Každý systém (aktivní či pasivní znamení) má své + i -, ten co teď v Brně funguje je dobrý.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
IvanM píše:
Když tam kdokoliv stojí, tak by měl řidič alespoň hodně přibrzdit (skoro zastavit) a pak až kdyžtak zmáčknout 'průjezd', ne tama proletět jak drak jen proto že nikdo nemává...

Což znevažuje to "na znamení" protože daná zastávka je taky proto, aby řidič nemusel ubírat, zrychlovat a ušetřil tak palivo/elektřinu. Proto je napalicu to, že se nemusí to znamení prakticky dávat a v zastávce, kde zastavuje XY linek, stojí tam člověk, musím zastavit i když se mnou jet nechce a čeká na jinou linku. A úplně nejlepší je v takový zastávce tábořit, žgryndat a chlastat, jak se taky občas stává.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nene, žádný dědula. Borec v dobrých produktivních letech. Normálka šofc z dekády. Tož holt neměl asi svůj den, no. Stane se. No kroutil hlavou, spráskl ruce a něco si tam vykládal. Žádný extrém, že by třeba slovně napadl cestující... Na nástupní konečné by určitě zastavit měl bez řeči, i když je ”na znamení”. Teď je otázka, jak na ostatních zastávkách. Já osobně vždycky mávnu, to mě nezabije. Asi by se to mělo po cestujících pro pořádek chtít. Na druhou stranu, cestující není povinen urputně sledovat příjezd busu a vhodný moment k mávnutí. Může se třeba věnovat čtení něčeho na tabletu, učení se, komunikaci atd.. a tím efektivně zužizkovávat čas. Když tam kdokoliv stojí, tak by měl řidič alespoň hodně přibrzdit (skoro zastavit) a pak až kdyžtak zmáčknout 'průjezd', ne tama proletět jak drak jen proto že nikdo nemává... Jinak mě vytáčí ten typ cestujících, kteří čumí na zastávce jak ”muchy snězte si mě”, s palečkama zahnutýma přes obrubníček a čekají, že pokud možno bus nastoupí do nich, ne oni do něj :D Já to dělám tak, že když vím o příjezdu linky, kterou nechci jet, odejdu mimo zastávku a tím je to jasný = řidič může rovnou projet...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: pokud stojím na zastávce, tak asi čekám na raketoplán, ne?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Já bych to chápal jako protest proti tomu, podle mě zbytečnýmu (o to jinak beru pravidla doslovně a až příliš vážně!) předpisu. Nikomu by ta ruka neupadla. Sorry za offtopic

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
No tak myslím, že na takového řidiče by byla naprosto oprávněná stížnost někoho z těch cestujících, zvlášť jestli se ještě rozčiloval. I kdyby ještě platila povinnost dávat znamení, tak je to vemeno, ale takto je to neomluvitelné chování.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
439
16 led 2015 11:18
Asi nějaký ze slatinskejch dědků, který ještě neví, že teď znamení dáváš už tím, že tam viditelně stojíš. :D


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
A jinak se ani moc nesmějte tomu, že DPMB má některé konečné ”na znamení”. To je myšleno zcela vážně a je to ctěno. Zrovna před několika dny na Kamechách, kde od změny JŘ začíná 09801, stáli lidi na zastávce a bus čekal opodál do času. Lidi pak nedali žádné znamení a řidič demonstrativně zasávku přejel a zastavil až za zastávkou, asi aby je ”postrašil”. Pak se ještě rozčiloval. Asi úplně stejně je to na té Myslivně :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Bývalá t29 je paskvil, který drželi akorát politici. Využívaná pouze v určitých úsecích, celkově ale využívaná málo a z hlediska přepravních proudů nesmyslná. Proto byly její výkony rozděleny mezi linky v její trase, kde dělají víc parády - holt těch pár lidí, co ji využívalo si přestoupí. Mimochodem tvá "spásná" myšlenka zkrátit trasu přes Rybnickou tu již byla, leč pouze u vybraných spojů, a taktéž nebyla využívaná. Nemýlím-li se, tak tato úprava nevydržela ani rok.
A k režimům:
Než komplikovat platnost režimu "o" a režimy všeobecně, navrhl bych plošnou změnu o => w a zrušení režimu o (+ případně drobný posun na 20 - 6 hodin v PD). Nadále by fungovaly zastávky pouze jako stálá/w/z). Je to také lepší než celoplošná změna všech zastávek do režimu z, jak se o tom diskutuje pořád dokola (a to nejen tu na fóru).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 20:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]