Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 102    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102  Další
Autor Zpráva
Pravděpodobně dlouhodoběji odstavena 3606, což bylo okamžitě poživačně využito k bezmezné kanibalizaci, která je nám v Komíně tak blízká...
3017 s čerpadlem z 3021 v provozu, 3021 rovněž kanibalizace.
3016 odstavena, vadný trakční motor.
3277 propadlé papíry.
Ať žije TD!


V rámci (v komíně prováděné) SP dostává slatinská 3027 kompletně nové oplechování pravé bočnice.
3603 po SP a opravě bočnice po nehodě hotova, příští týden by měla být již zase v provozu, takže opět po delším čase provoz 22Tr v plném počtu.
Na neurčitý čas odstavena 3017 pro závadu na hlavním čerpadle serva.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Je to vsechno o politice pac treba Siemens by po prevzeti CKD byl schopny vyrabet KT8N ale za tak vysokou cenu aby bylo zvihodneno Combino...holt politika je politika...ale mozna treba zatlacit a k serii ctyr 25Tr vyhodne jednu 22TrAC a zavazat se k odberu dalsich 25Tr...


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
prodej jedne 22TrAC se rovna neprodani jedne 25Tr

lepsi malo jak hodne ? :-k


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


není lepší málo než nic? :roll:


..levnějc... a to je právě ten problém, proč už to teď Škodovka nechce prodat
:mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Popravde by nebylo spatny mit 8 atypickych DC 22Tr a 2 atypicky AC 22Tr...pokud na dp nejsou uplni blbci preci jen muzou mit dva novy velkokapacitni trajfy a snad i mozna levnejc nez dve 25Tr...


Okna jsou rovněž nepoužitelný, jsou to atypický Thoraxy. No aspoň nedá moc práce je demontovat, držej silou vůle. Ohledně případného zprovoznění jsem nepřišel na nic, co by se nedalo obstarat. Nápravy, kloub, silový bloky, stykače, tlumivky, vzduchařina, dveřní pohony, regulátor, servo, kompresor, sběrače, okna, topení...všechno je, prakticky by se prostě vyrobil novej trolejbus na základě skeletu. Jenom na to mít a) chuť začít b) chuť dokončit c) kapacity dílen d) lidi e) peníze :mrgreen: Ostatně už tu dávno mohlo stát bok po boku kloubový ÁCéčko a klíďo se mu mohl vyrobit bratříček.


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
jenom kola a osy . nic vic .


Offline
9992
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.

to nápravy ani nemá, ne? semměl dojem že tam jsou zbytky nějakých co někde našli, prostě jen aby to jelo


Offline
Uživatelský avatar

9324
10 čer 2004 11:19
sedadla sou atypy, napravy jsou nepouzitelny, vyzbroj to nema, dverni pohony sou jiny, takze tak maximalne okna.


Myslím si že ta 22TrG bud stát na svém místě ještě tk 3 roky,pak bude stát před vozovnou dalších 5 let a akorát v 21 letech půjd do šrotu,a tak se vlastně dožije zhruba stejně jak vozy 3193-3200 (plánuje se odstavení nejdříve příští rok),ale nebude mít téměř nic najeto.Myslím si tedy,že skončí na náhr.díly pro 22Tr,i když tam toho moc není (sedadla určitě půjdou do 14Tr,a zbytek je nekvalitní materiál z 90.let min.stol. :-?


Stojí stále na "svém" místě. Od střechy vozu po strop vozovny je ještě tak odhadem tři čtyři metry místa, takže prachu se tam vejde ještě dost :mrgreen: Já osobně bych ten vůz radši viděl dole na dílně, jak se zprovozňuje, nebo v nějakým muzeu aspoň jako statický exponát. Obojí se mi zdá čím dál tím více nepravděpodobné.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
a co 22trG ?? stale nic?


Tos možná měl na uších sluchátka a v nich nějaký decibely muziky, jinak si to nedovedu vysvětlit. jediný neskřípající vůz je ten co stojí a je vypnutej :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Musim pochvalit udrzbu pac dnesni jizda 3006 byla neco uplne novyho a zadny ze znamych skripajicich zvuku u 21Tr nebyl slyset takze gratulace ze s takovym vymyslem lze provest neco takovyho :applause:


Tak 3603 se nám opravuje. Po uvolnění kapacit bylo rozhodnuto vzít vůz předčasně na střední prohlídku, v rámci které už to kolegové začali "demolovat". Nakonec se upustilo od rovnání kastle a všechny v místě nárazu poškozené příčky už byly vyřezány.


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
M3 píše:
Verusha: Říkáš, že to je z první ruky - od řidiče. Ale i u malých škod (např. 2000,- Kč za odřený lak při zaviněné nehodě) se dá tato částka uplatňovat přes tuto pojistku. A tato pojistka samozřejmě není jen pro řidiče, ale můžeš si ji sjednat kdokoliv. Vím, že jeden známý pracoval v prodejně elektro, kde mu nějakým omylem spadla z nakládací rampy televize za cca 25 000,- a byl docela rád, že tuto pojistku měl. A jak jsem už psal v předchozím příspěvku - DP by si nikdy nedovolil posadit řidiče do vozu, když není pojištěný - těžko by potom z dotyčného ty peníze dostával. Nestojí to balík a člověk je v pohodě - nikdo není neomylný.
A mimochodem - Ty tuto pojistku, když pracuješ v DP nemáš? Myslím, že jako mechanik ji máš - děláš s drahými věcmi (něco jiného je pracovat v kanceláři, kde když víc zatlačíš na tužku a zlomíš ji, tak ta není drahá). Pokud platíš měsíční příspěvek odborům, tak předpokládám, že ji také máš (i když o ní pravděpodobně nevíš).


Ano mas pravdu, ridici jsou pojisteni, ovsem jejich vyse "strop" pro uhrazeni castky pri zavineni zavisi na jejich vydelku. tedy Ridic uhrazuje max. 3nasobek sveho mesicniho platu. POkud tedy ridic vydelava v prumeru 20000Kc mesicne, pak uhrazuje jen do vise 60000Kc, zbytek pojistovna. Vemte si pokud by zavinil nehodu a skoda byla dejme tomu 0,5mil. Kc, to by jste jen tezko z ridice dostavali..... :-P


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Verusha: Říkáš, že to je z první ruky - od řidiče. Ale i u malých škod (např. 2000,- Kč za odřený lak při zaviněné nehodě) se dá tato částka uplatňovat přes tuto pojistku. A tato pojistka samozřejmě není jen pro řidiče, ale můžeš si ji sjednat kdokoliv. Vím, že jeden známý pracoval v prodejně elektro, kde mu nějakým omylem spadla z nakládací rampy televize za cca 25 000,- a byl docela rád, že tuto pojistku měl. A jak jsem už psal v předchozím příspěvku - DP by si nikdy nedovolil posadit řidiče do vozu, když není pojištěný - těžko by potom z dotyčného ty peníze dostával. Nestojí to balík a člověk je v pohodě - nikdo není neomylný.
A mimochodem - Ty tuto pojistku, když pracuješ v DP nemáš? Myslím, že jako mechanik ji máš - děláš s drahými věcmi (něco jiného je pracovat v kanceláři, kde když víc zatlačíš na tužku a zlomíš ji, tak ta není drahá). Pokud platíš měsíční příspěvek odborům, tak předpokládám, že ji také máš (i když o ní pravděpodobně nevíš).


M3 - placené celé okno je údaj z první ruky - totiž přímo od řidiče. Stejně jako v případě nyní 3603 - řidič to bude platit celý. Takže bůhví jak to s tou pojistkou je. Samozřejmě netvrdím, že škodu za milión by platil celou. "Pojistkou na blbost" jsem myslel spíše to, že bych prokazatelně neopatrnou jízdou rozbil třeba zrcátko o sloup a neplatil nic. S velkými škodami jsem to nevěděl, tušil jsem že tam bude nějaký strop - takže tedy maximálně tři platy. Díky.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Bez "pojistky na blbost" nenechá DP nikoho jezdit. Od prvního usednutí (tramvaj, trolejbus, autobus) a vyjetí (už v kurzu) mají všichni tuto pojistku sepsanou. Platí se měsíčně (většinou z příspěvku odborům), ale každý jednotlivec si ji může sjednat sám. Při jakékoliv zaviněné dopravní nehodě, nebo poškození vozu nebo majetku DP je škoda hrazena z této pojistky. Spoluúčast řidiče je 20%. Pokud se jedná o vysokou částku je to max. do výše třech měsíčních platů. Takže Verusho nevím, kde jsi na tom byl, že řidič platil za rozbité okno celou částku. Nebo myslíš, že když udělá na voze škodu za 500 000,-, tak bude platit vše do poslední koruny? Na co by potom pojišťovny byly?


Nehoda je v šetření. Já osobně to vidím na to, že si to pan šofér zacáluje celý do posledního šroubku. Jedná se sice o přidělený vůz (jako všechny 22Tr) a řidič je s vozem (doufám) dokonale obeznámen, ale i tak ho to neopravňuje vjet do oné křižovatky jako prase a navíc na náledí. Technická závada vozu je vyloučena.

"Pojistku na blbost" nemá nikdo, ani pánbůh. Jsou známy různé případy -namátkou - řidič rozbil přední sklo (na 3002) tím, že v Bystrci na konečné neopatrně dobrzdil za již stojícím eMkem a o jeho stahovák udělal na předním skle pavouka - platil to celý (cca 25 000 (!)) + práce s výměnou okna. Něco podobného bude asi i na 3603 - škoda vyjátřena peněžně není "velká", odhadem asi tak 30 000 i s prací, ale... ta práce na tom...navíc se bude muset asi i vlýzt do kloubu, aby se zkontrolovalo, jestli se něco nestalo s dorazy, protože po nárazu se zadní článek zcela stočil na opačnou stranu než vedla zatáčka.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
To by mě taky zajímalo, co bude s řidičem. A ještě dotaz, mají řidiči nějakou pojistku na blbost, nebo tak něco?


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Verusha:a co bude s tim řidičem :wink:


Dle tachografu jel údajně 40km/h. Srovnej se situací v dané křižovatce a s povětrnostními podmínkami.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2534 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 31 led 2025 01:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]