Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
S Lagunou jsem tam měl problém, co teprv s dalšíma autama...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
89
06 led 2015 17:23
Někde jsem viděl popis, který byl asi takto: Ubourá se několik parkovacích pater, zůstane jen část (asi ta co dneska stojí) a objekt se dostaví do původní výšky a v nových patrech budou kanceláře. Ubourání se muselo udělat z toho důvodu, že světlá výška v kancelářích je vyšší než v garážových stáních. Jak by řekli architekti hmota zůstane a zůstane i velmi podobný vzhled fasády. Důvodem celé akce je vysoký nezájem o parkování v tomto domě vyprojektovaném sice podle norem, ale většina aut má problém se vůbec vytočit kvůli nedostatečným obloukům.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jenom kanceláře, nebo těch pár pater zůstane parkovacích?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Rez: ten parkovací dům se už neobnoví, budou tam kanceláře.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
v Tématu Trolejbusy 21Tr a 22Tr je v pozadí focené 3032 krásně vidět napůl zbouraný - procházející rekonstrukcí - parkovací dům Rozmarýn. Dá se někde najít, jak by měl vypadat po rekonstrukci?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Naposledy upravil Fafner dne 11 pro 2015 16:59, celkově upraveno 1
Upraveno, aby odkaz směřoval přímo na příspěvek s fotkou


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
agent: Máme i kloubové autobusy.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Proč by to nestačilo? Návštěvníky Velké ceny z Masarykova okruhu taky odvážejí jen autobusy. Návštěvníky rekonstrukce bitvy u Slavkova taky.

A jak to teda řešili Slováci při MS v Bratislavě? Tam mají stadion pro 10 tisíc a jezdí k němu jen autobusy a trolejbusy a pěšky na tramvaj je to větší vzdálenost než v Brně od plánovaného stadionu na Pionýrskou.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
xxx píše:
A co prostě jenom posílit 67 a 25/26, když zastavují přímo u toho?

Tohle nebude stačit ani náhodou. Bavíme o hale s kapacitou 12000 míst. Uvažujme, že se zde bude konat i MS v hokeji.

Pražská O2 arena má 17400 míst. Většina fanoušků přijede metrem na stanici Českomoravská.

Stanicí metra Českomoravská, prošlo během MS v hokeji podle on-line počítadel nejvíce cestujících (114735) v úterý 12. května 2015, tedy v jediný pracovní den, kdy se v rámci MS hrály v Praze tři zápasy. Průměrný obrat cestujících ve stanici Českomoravská dosahoval ve hracích dnech počtu 75000. Po skončení závěrečného ceremoniálu prošlo turnikety v této stanici od 23.00 do 24.00 hodin 14500 cestujících (tedy cca 250 za minutu). zdroj


Offline
89
06 led 2015 17:23
Jde také o to, co je v územním plánu, dostat to do něj je běh na dlouhou trať v délce roků.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Je fajn, to to zpětně číst, místy se nestačím divit ;-).
Obávám se, že jakýkoliv zásah do parku Lužánky, jakožto nejstaršího brněnského parku a chráněné kulturní památky je naprosto nereálný. Ať už z toho důvodu, že to musí schválit památkáři (asi by jste nevěřili, že schválení projektu na návrat budovy do původního stavu po požáru poměrně malého rozsahu bude trvat 3 a čtvrt roku), nebo že v oblasti navrhované smyčky (ds) je zatrubněná Ponávka, která vystupuje nad okolní terén, či že by bylo prostě ukrojeno ze zeleně, které je v Brně prostě málo. Trati v navrhované trase by taky musely ustoupit minimálně záchodky...

xxx: "Jenom" posílit? to asi nebude stačit...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
A co prostě jenom posílit 67 a 25/26, když zastavují přímo u toho?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
*K aktuálnímu tématu "Výstavba hokejového stadionu za Lužánkami...
Co doprava a parkování?
Nejvíce ale fanoušci diskutují o tom, jak nový hokejový chrám ovlivní dopravu a infrastrukturu u známého brněnského parku. Na celé záležitosti přitom projektantská firma A Plus, která kreslí i stadion, měsíce pracuje.
Díky speciálnímu mostu, který se potáhne od stadionu přes silnici do parku Lužánky, může řada fanoušků pohodlně dojít na hokej pěšky. Další most projektanti naplánovali z druhé strany, v ose z ulice Rybníček. Obě trasy tak poskytují dobré napojení na veřejnou dopravu.
A kreslí se i trasy pro auta. Už existuje podrobná studie městské firmy Brněnské komunikace, která řeší, jak k hokejovému a fotbalovému stadionu budou auta jednou najíždět a kde by tam mohla parkovat. Experti teď dokument aktualizují.
„Počítáme s tím, že mezi areály využijeme sdílená parkoviště. Teď je třeba dořešit, kdo je vybuduje. Pětistovka parkovacích míst bude přímo v útrobách nového stadionu,“ vysvětlil Patrik Tuza z firmy A Plus.

http://brno.idnes.cz/hokejove-luzanky-ohlasy-08l-/brno-zpravy.aspx?c=A151120_2206756_brno-zpravy_tr


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
b1 píše:
Když zvládne sto tisíc lidí dojít od přehrady...

Jestliže si spočítáš kapacitu posilové dopravy při ohňostrojích, zjistíš, že 100 000 je min. 3× nadsazené číslo.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Stadion jo, ale tramvajová trať nebude.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
xcav8 píše:
Hnát šalinu přes Lužánky by bylo zvěrstvo.


úhlopříčně by to zvěrstvo bylo, ale rovnoběžně s Pionýrskou mi to přijde naopak jako nejjednodušší řešení, které park zmenší jen nepatrně a nebude tam žádný problém s hlukovými limity, zástavbou, atd. - viz primitivní obrázek :)

Nicméně dost pochybuju o tom, že se vůbec postaví nějaký stadion, natožpak jakákoliv tramvajová trať :)

Příloha:
augarten.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Právě ten příklad přehrady je to, co považuji za problém. Lidé se intuitivně vydají na Lidickou, směr k Lesné na devítku/jedenáctku je pro pěší natolik nepříjemný (a navíc do kopce), že kdo nebydlí vyloženě tím směrem, nepůjde tam.
Takže většinu náporu pojmou šaliny na Lidické. Ty se dneska ale mohou točit a shromažďovat nejblíže u KPN, což jsou tři kilometry jízdy. Zároveň ale nemohou zcela zablokovat dopravu jako v případě odvozů z ohňostrojů.

Pěší turistika k velkému uzlu je oproti Rondu je znatelně delší - trasa Rondo - Nové sady je 800 m, ze zamýšleného zimního stadionu na Moravské nám. je to 1500 m (a fotbalový bude ještě dál), takže zájem o hromadnou očekávám adekvátně vyšší.

Ta smyčka v prostoru po kasárnách by dávala smysl (pozemek je sice městský, ale je zablokovaný žalobou - jsou tam nějaké spory o developerský projekt, který tam měl vzniknout), nebo tudy jen protáhnout koleje kolem těch firemních areálů až někam ke Sportovní.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě, osobně, se jako nejreálnější řešení jeví vybudování nácestné smyčky v prostoru mezi Štefánikovou a Staňkovou zhruba na úrovni ulic Kabátníkova a Šumavská. Ten prostor je nezastavěný a podle katastru všechny pozemky vlastní město. Takové řešení sice neřeší příjezd až přímo k hale, ale zase umožňuje i odstavení posilových souprav, což by třeba u trojúhelníku nešlo. Navíc taková smyčka by byla užitečná i při různých mimořádnostech.

Opětovný návrat tramvají do ulice Rybníček sice vypadá jednoduše, ale s ohledem na dnešní hlukové normy, si myslím, že je nereálný. Hlukové normy byly dost problém i na Plotní a to je o něco málo širší ulice s podstatně méně obyvateli.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Když zvládne sto tisíc lidí dojít od přehrady až k zastávce Přístaviště nebo z Tribun C a D ke smyčce autobusů u Masarykova okruhu, tak proč by nemohli zvládnout dojít od Zimáku na Štefánikovu. Mimochodem od Ronda se po skončení zápasu taky vydává značné množství lidí pěšky k nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Mě spíš napadlo, že by se mohla prodloužit trať ze smyčky Zemědělská podél vysoké školy, po Erbenove k zimáku a poté to zakončit smyčkou někde za Billou, JIPem, nebo co to tam vlastně je. Mohly by se tedy vypravovat posilové devítky od zimáku na českou, hl. n., popř. VIP jedenáctky na Mendlák.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na Hrnčířskou to není ani 500 metrů. Takže by neměl být problém hnát posilovou dopravu především sem po kolejích. Hodně lidí ale bude využívat i t-25/26.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Hnát šalinu přes Lužánky by bylo zvěrstvo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Já bych se na dobu pozápasových tlačenic vůbec nebál uvést zastávku u Zimního stadionu pro jednu nebo obě linky bez zastavení a posilové šaliny rovnoměrně rozložit podle směrů mezi Lesnickou a Pionýrskou - posilové devítky na Komárov, jedničky na Medlánky i Bystrc (s tím, že jedenáctky budou tou dobou už mimo provoz)a šestky na Lískovec by měly hlavní nápor zvládnout.

Trať do Lužánek je politicky naprosto neprosaditelná.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Než vymýšlet utopie, nebylo by jednodušší jenom nainstalovat do stávající tratě kolejové přejezdy? Obousměrné tramvaje budou vždy potřeba pro d-8 a těch pár navíc pro posilovou linku se vždy najde. Jeden přejezd bych dal na Renenskou někam za Rondo a druhý mezi Pionýrskou a Hrnčířskou a z Pionýrské udělat značení ke stadionu po vzoru značek Klubu českých turistů. Sportovním fanouškům těch pár set metrů špacíru jenom prospěje.

P.S. Kdybychom měli tramvaje a tratě na západní úrovni, mohla by se trať vést klidně přes Lužánecký park úhlopříčně.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já ten hokejový stadion Za Lužánkami vidím jako takřka hotovou věc. Nejen jako vizi a neustálé lmetí o .ovně jednoho exprimátora.
Jinak kromě VHD je nutno dořešit i IAD a parkovací plochy apod.

Něco málo objasňuje následný článek: Stadion za Lužánkami se bude skládat jako z lega, stát má do tří let.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Pro začátek by nejspíš stačilo obnovit vratný triangl na Rybníčku, možná ho zdvojkolejnit a ukončit ho šturcem u Sportovní. To by nemuselo být nekřesťansky drahé. V případě přemostění Sportovní by se v areálu zřídila smyčka s hypotetickým pokračováním po trase vlečky u Červeného mlýna na KPN. To by mělo v cílovém stavu výhodu, že by při návozu diváků část spojů mohla jet ke stadionům a pokračovat ke KPN, navíc by Tesco a další sportoviště získaly lepší napojení na MHD (u Kauflandu se staví další bytoffky) a při odvozu by to fungovalo naopak. V bezzápasovém stavu by takto mohla jezdit část spojů na D6 (i za cenu nepravidelností na Palackého/ Štefánikově). Ale to by se dostalo na pořad určitě až po dokončení Camech, Campusu, Líšně a možná i prodloužení komároffské radiály.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 05:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]