Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 98 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Řekl bych, že to souvisí se střídáním řidičů, a tím pádem s menší potřebou vozů na linkách. Na d-1 se přesunuly další LF2 (s LF1), tím pádem mohly jít T3 na d-12 -> 13T na d-6.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Můžu se zeptat, na které linky se tedy přesunuly K2 z d-6? Resp. co se stalo tak zlomového, že najednou je kapacita pro provozování celé šestky v kapacitních soupravách?


Offline
439
16 led 2015 11:18
Konečně je ta dvojka trochu zajímavá, dřív to bývaly jen K2 + Anitry. Jsem za to rád. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K. píše:
Nemýlím-li se, tak je to historicky poprvé kdy jsou K3, RT6 a vleky vypravovány společně na jednu linku.

A dnes se k nim přidal ještě 13T, takže na d-2 je dneska dobrá medlánecká směska.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nasazení vleků a RT6 na d2 je naprosto správné rozhodnutí - linka nemá skoro žádné převýšení, takže slabá místa - brzdy u vleků a RT6 budou méně namáhána.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, přesun vleků na linku 2 je trvalý. Linka 6 je v PD nyní kompletně v 30 m tramvajích. T6 na lince 9 jsou pouze variantní typ za 13T. Při dostatečném počtu provozních 13T lze čekat, že jimi bude obsazená devitka celá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: tak jestli se to teď nestane pravidlem..
K nějakému přerozdělování vozů na jednotlivé linky zřejmě došlo. Viz T3 i 13T na d-6, T6A5 na d-9 atp.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ty vleky na lince dva jsou docela rarita...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nemýlím-li se, tak je to historicky poprvé kdy jsou K3, RT6 a vleky vypravovány společně na jednu linku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
..jsem jim v T3R zatopil a nevděčníci pootvírali všechny okna :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Eda: dost dobrý video


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pro zajímavost: záběry z Brna z roku 1919, občas je tam vidět i nějaká trať a tramvaj: http://film.nfa.cz/portal/avrecord/0066520


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
prototyp401: poptávka se tu probírala milionkrát a pořád to píšeš dokola, určitě k tomu měl řidič důvod, stačí jedno vadné tlačítko a je lepší otvírat vše, než aby někdo třeba v B voze nemohl vystoupít a nestihl přeběhnout k jiným dveřím, ptal ses řidiče proč otvíral všechny dveře? odpovím si sám: neptal. Tak nenadávej. Kdyby u vozu nefungovala poptávka u jednoho kusu dveří, nebudu měnit zbytečně celou soupravu a otevřu logicky vše.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No jo, T6A5 - za mě asi vítězí, tam bývá v zimě super sauna :) ... nerozumím akorát řidičům, kteří i v současném počasí mají potřebu otevírat všechny dveře... zvláš na zastávkách, kde stojí jeden člověk třeba...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jen pro připomentí - v tramvajích a trolejbusech se topí, pokud je průměrná venkovní teplota 5 °C a méně.

Jinak nejúčinnější topení mají celkem jednoznačně T3R, T3RF, T6A5 a KT8D5N. Kam se na ně hrabou poršáky. :)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ondra K. píše:
Co se týče 13T, tak celkem solidně topí prvních 19 vozů. Zbytek už má fukary a stojí to za prd.

A co myslíš, že mají 1901 -1919? To teplo se tam bere jak?


Offline
Uživatelský avatar

211
24 lis 2015 22:09
V těch prvních 19ti 13T jsou topnice umístěny v těch uličkách pod sedadly, že ? protože tam je vždy největší vedro..hlavně v narvané 12tce...:)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Další věc je, že u rekonstruovaných tramvají a části nových se přešlo na topení pomocí těch teplovzdušných fukarů umístěných pod sedadly, které v součtu na nějaké slušné vytopení vozu nemají potřebný výkon. Co se týče 13T, tak celkem solidně topí prvních 19 vozů. Zbytek už má fukary a stojí to za prd.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Po cestování s 13T musím souhlasit s Barborou Olivíkovou. Vystihla to celkem dobře.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Bulldozer píše:
Mě by zajimalo proč šaliny netopí.Za 12 let co jezdím 1a 6 tak za tu dobu hřálo topení jen několikrát.U autobusu44 se ještě nestalo že by netopil.Ví někdo důvod proč je tomu tak?

No... názory se různí... e_smile
/I když zde je řeč o nových šalinách, ale nevím přesně, které má pisatelka na mysli...
Příloha:
Bez názvu.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Je pravda že u starých śalin jsou kolem dveří takový fuky že při vyšší rychlosti vlají vlasy.Ale přijde mi takový zbůsob netopení na tuhle dobu minimálně zvláštní.Kdyż mrzne tak je to tam jak na vyhnálkově.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Protože autobusy mají jiný typ zdroje topení než šaliny. U šalin je to dražší zdroj, tudíž se to zatím "nevyplácí".


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Protože je moc teplo.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
51
17 bře 2015 13:14
Mě by zajimalo proč šaliny netopí.Za 12 let co jezdím 1a 6 tak za tu dobu hřálo topení jen několikrát.U autobusu44 se ještě nestalo že by netopil.Ví někdo důvod proč je tomu tak?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jakub S. píše:
Jak je to vlastně s výměnou oken při vyšších prohlídkách (VP, GO) a jejich polepem antigraffiti fóliemi? Děje se to stále, či od toho bylo upuštěno? Letmým pohledem do evidence zjišťuji, že 1707 a 1711 fólie dostaly v červenci, co ostatní vozy?

Fólie má v současnosti asi 10 vozů, kterým byla v rámci VP/GO vyměněna okna. Reparační fólie na "opravených" oknech jsou na všech oknech 1100 a pak na několika poškozených - opravených oknech na pár dalších vozech. Jejich počet se bude rozšiřovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 20:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]