Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 56 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky je potřeba si připomenout, že jezdívala D-13, která uvedený problém řešila, stavěla z Juliánova na hlavasu na a 3 a 4 koleji, zatímco devítka měla být co nejrychlejší způsob, jak se dostat z Lesné na hlavas, potažmo až ke Zvonařce a nezdržovat se průjezdem přes Svoboďák nebo Čáru (po Joštové a Husové).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jsou přestupy a přestupy. U hlavasu prostě nedává z pohledu přehlednosti smysl, aby jedna šalinová linka stavěla někde úplně jinde než ostní, pokud ta linka může jet ke stanovištím na hlavní trase (třeba jako teď k ostrůvku jedničky). Pro mě je zastávka u Grandu daleko a s uzlem hlavas moc nesouvisí. Pro dálkové autobusy se nádraží u Grandu taky nejmenuje Brno - hlavní nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Cracatit: takže to, že zastaví u grandu znamená, že mine Hlavní nadráží? To snad ne... u velkých přestupních uzlů je snad normální, že tam je nutný jistý přesun. To tam rovnou můžou být jen 2 koleje pak (ironie).
Jura: proč d-9? Protože d-11 spojení s Českou a d-9 spojení s Hlavasem. Lesná má příme spojení s oběma přestupními uzly. d-11 na Českou po MH, aby tam byla co nejrychlej, a d-9 po Cejlu, aby nejely obě po MH a taky proto, že když pak pojede rovnou na Hlavas z Maliňáku, tak je to takové skoro přirozené.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V dobách, kdy jezdila D-9 z Lesné do Komecu, dávalo smysl, že zastavovala pod Grandem a ne na hlavasu, teď při jízdě z Julcu to smysl nedává, že by minula hlavas a jela hned na Cejl,. Napadá mě jako řešení buď oklika na Husovou a Českou a teprv na MH a Lesnou, nebo jet na Nové sady, tam šalinu otočit a jet směr M Maliňák bez zastavení v tomhle směru, což mi taky připadá jako nesmysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Byl. Tohle se totiž zrušilo a zavedlo se to, co je dnes. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
A byl by problém táhnout 11 po Milady Horákové (takže rychlé spojení Lesná - Česká) a naopak 9 po Cejlu přímo na Hlavas? Toto bym i přišlo logické... nevím, proč my z Lesné měly být dvě linky na Českou...


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Navíc d-9 zajišťuje rychlé spojení Lesné s Českou. Jedenáctka přes Cejl je mnohem delší. Mně současný stav vyhovuje. A poslední dobou jsou spíš kolony tramvají na České, ne na Hlavním nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: nevím, co je na vedení d-9 politického. Jde o nabídnutí komfortnější zastávky cestujícím. 6 kolejí není potřeba, 4 stačí. I když s mírným zdržením.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně jsem spíš proti, ale především považuji za problém současnou intenzitu provozu. Nejvíc by se mi líbil třeba nějaký pendl Nové Sady - Komenského nám. s jedním vozem a tak desetiminutovým intervalem. To je samozřejmě sci-fi, ale tažení něčeho méně frekventovaného by podle mne centru pomohlo. Na můj vkus je tam už nějak moc plno a poslední dobou už nemám vůbec chuť tam chodit, mimo jiné i kvůli intenzitě provozu.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Stavebně upravovat prostor jenom proto, aby se tam vešla linka, která tam byla zavedena jen z politických důvodů, mi přijde jako blbost.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Nesmysl. Zastávka je odříznutá od hlavních peronů. 9 je hojně využívaná jak seniory cestujících na polikliniku, tak maminky s kočárky. Dokud nebudeš starej nebo mít děcko tak to nepochopíš. I my z Julcu, Židenic a Trnité si zasloužíme určitý komfort cestování. Celou východní větev bys odřízl od přímého spoje na Českou. Nezapomínej, že 9 nejezdí jen na Lesnou!

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak ještě by ta 9 šla trvale protáhnout Husovou (to by pak mohla jet i z 3. či 4. koleje). Otázka je, jestli by cestovní doba byla ještěš atraktivní (kor když vlak z Hlavasu je na Lesné za 10 minut).


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Při dnešních intervalech prostě nádraží nestíhá. Nevím, jaké sou plány na reko nádraží a Benešové. Každopádně minimálně v ulici Nádražní bych se nebál zrušit průjezd IAD a udělat z toho další kus "pěšotramvajové" zóny. A následně zvýšil počet kolejí v terminálu "Hlavní nádraží" Co jsem viděl terminály v jiných zemích je to kolikrát kolejová divočina ale funguje! Auta bych z Benešové flákl pod viadukt, Dornychem kde by se klidně ještě jeden pruh z obou stran vešel, na Úzkou.
Ohledně vjíždění všeho možného na Masarykovu/Rašínovu, kdyby se moc chtělo fláknou se na začátku ulic ty "vystřelovací" zábrany které v jiných zemí jsou běžné, před šalinou se sníží za ní zas vystřelí. Projede opravdu jen ten, kdo bude mít povolení (něco čím si sníží zábrany a vpustí se do zóny)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, zastaví před hlavasem a kvůli ní jsou 1. a 2. kolej přetížené.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdyby zastavovala u Janáčkova divadla (může být režim (z)), pak by to nemusel být špatný nápad. Ale při cestě přes Českou navíc staví na regulérních zastávkách před hlavasem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Také jsem zastáncem provozu tramvají v centru. Myslím si ale, že vést tudy dvě linky je kontraproduktivní. Devítku bych přesunul na Benešovu a Rooseveltovu, kam logicky patří mnohem víc než na Masarykovu a Rašínovu..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Marecek.00: průjezd centrem je určitě + především pro seniory. Rašínova i Masarykova jsou dost široké. Spíš počet aut by potřeboval zredukovat.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ohledně silně matoucího označení E50 jsem to tu zmínil už dávno. Včetně přání, aby se ta linka očíslovala jako a-79. No nechme to na oddělení JŘ, snad nás překvapí vánočním dárkem nebo se linka přečísluje během příštího roku.
Se zastavováním u Učiliště souhlas, akorát jak se bus vymotá ze zastávkového zálivu směrem do města. zvlášť, když je tam nově semafor.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Na Facebooku vznikla pro někoho možná zajímavá debata o průjezdu přes centrum města včetně vyjádření DPMB: https://www.facebook.com/dpmbaktualne/p ... 8153410094


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Alespoň z ze zprávy vyplývá, že by zkrácený večerní přechodový interval na jedničce padnout neměl. Každopádně jsem rád za zkrácení intervalů večer, neb co jezdím, většina linek jezdí opravdu plná, některé až na hranici, v aktuálním intervalu 15 minut..

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Nyní projíždí mezi pátou a šestou ráno 25+26 přes Pálavské nám. v intervalu 6-6-8 min. a 27 odsud vyjíždí po 10 min. Pokud současně se zavedením závleku 25+26 v uvedené době přes SO (místo stávajícího stavu, kdy 27 jezdí už od pěti), se v této ranní době upraví i jejich interval na cca 5-5-5, tak si myslím že nebude žádný problém.
Problém by asi vnikl pouze v případě pokud by ta 27 byla mezi pátou a šestou zrušena bez náhrady, tj. bez alespoň mírného zahuštění dosavadního intervalu u 25+26.
FD píše:
Vítám sedlový provoz linky 27, ovšem opravdu bude v provozu až od 6? To mi moc šťastné nepřijde, po páté už jsou všechny linky směrem z Vinohrad celkem plné.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem:
https://www.youtube.com/watch?v=ujIDla3i32s
Asi tak. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
xcav8: Zas tolik v tomto odvětví zběhlej nejsu, koukám že šeš na to lepší odborník :D každopadně kdo ví kde všude nakonec stojí.
Fafner: Nic vis než snaha odlehčit téma vzdálenou podobností označení. Kdo pochopil, ten pochopil, kdo ne ten to přežije.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
To by musel být autobus číslo 55 aby to dávalo nějaký pochybný smysl.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Rem: Zkus tu myšlenku osvětlit pro nechápavé. Pár možností mě napadá, jedna větší blbost než druhá.

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2385 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 22:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]