Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Uvědomme si, že jedna Šmoulinka udělala větší propagaci, než "politické" projekty, např. Trolley.
Reklama na Brno je ideální příležitost.

Pravda, mohl by být ještě zelený Rákosníček s reklamou na VZMB nebo LMB, ale to už bych chtěl hodně.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
3. Nechat červenou ale jedině s plánem, že opravdu bude mít nějakou CVR s červeným podkladem (ideálně právě Brno), jinak unifik.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Přemýšlím, přemýšlím :-k a rozum říká unifik, ale mrška šotosrdíčko křičí: červené CVR!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Prosím o přidání ankety:
Co s nátěrem na budoucí brněnské 3061, nyní ještě jihlavské 21Tr e.č. 55?
Možnosti:
1. Modrou Šmoulinku doplní červená Karkulka (využít např. pro reklamu na město Brno).
2. Přelakovat do unifiku.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
lukas67... 3032 zachycena dnes na 9. kurzu linky č. 36. ;-)
Příloha:
3032.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3032 dostal po SO klimatizaci Waeco.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ráno jezdí klouby na a-77 a nepřejíždí na t-33. Na rozdíl odpoledne, kdy nahoru to jede jako t-33 a dolů jako a-77.
Ranní nájezd lidí na ČT jsou konány vracejícími se regionálkami a odpolední svozy z ČT zmíněnými přejezdy mezi a-77 a t-33.
Ono obecně je u trajfů na slatinské větvi problém se zpožďováním v zácpě u 1.Brněnské. Dlouho nic a pak vláček dvou a někdy i tří trajfů po sobě. Řešení by bylo. Bus pruh na Olomoucké a zákaz jízdy pod mostem rovně. Taky spoustu lidí z ČT přesedá u Učiliště nebo na Spáčilově do trajfů a jedou na rolu. Pokud by se přetrasovala a-77 po Olomoucké a Masné, mohli bychom lépe přeskočit do šaliny.
No to sem se zase sáhodlouze rozepsal v nevhodném tématu... Přesuňme to.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Nemusíš se opakovat. Odborníci mimo DP to ví líp než my, co s tím často přímo jezdíme a denně stav vídáme... ráno jsem si třeba žádných kloubovych busoprejezdu na t-33 nevšiml.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Opět se budu opakovat, ale asi to nestačí. Do Slatiny to jezdí odpoledne natřískaný pořád a každý kloub navíc se hodí. I ráno do města.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Rem: je to zbytečné, nejvytíženější spoje jsou vyřešeny autobusovými přejezdy. A 22Tr není vůz na nynější slatinské poměry. Slatina se dá relativně komfortně vyřešit kloubovými autobusy v potřebné časy, kloubový trolejbus by tam byl mimo několika špičkových odjezdů bez využití anebo by jezdil prázdný, ať už se jedná o sedla, večery anebo víkendy. Navíc s kloubovými autobusy jsou spojené na této lince v podstatě nulové jalové kilometry, protože se přejíždí mezi Hln a Úzkou, což je u sebe.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Takže by šlo poslat řekněme dvě patnáctky a jednu dvaadacitku do Slatiny? Klidně výměnou za sóla, když jich je teď nedostatek mimo Slatinu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

768
21 lis 2010 09:08
Aktuálně je dle předepsaných typů vypravováno 39 kloubových trolejbusů (variantně jich může být vypraveno i více), což vzhledem k početnímu stavu 53 trolejbusů nadbytek je, když ještě nedávno před dodáním vozidel 31Tr vycházela výprava dost na těsno.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zlatý voči.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Pokud se diskutuje , zda koupit nějaké 22 Tr , tak bych byl pro , kdyby byl nadbytek kloubáků , tak 15 Tr můžou dojezdit ve Slatině .


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Takovou nástavbu mají kromě toho i pardubické 395 - 399, výrobní čísla 13 113 - 13 117, jenom se mi dodneska nepodařilo zjistit, jestli to náhodou taky nejsou IGCTčka.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Na první pohled vypadá stejně; ale je nepatrně vyšší, vepředu má delší převis před krovkama, vzadu nemá tu středovou "tyč" pod háky a hlavně má krovky otevíraný dovnitř - zámky krovek jsou vně nástavby.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
V čem jsou ty bedny jiný? Že jsou vyšší?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ondra:
Vzhledem k tomu, že jihlavská 61 je snad předposlední vyrobená 21Tr, tak bych se nedivil, kdyby se na ni snažili vyplácat skladové zásoby.


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Díky za doplnění. Tak v tom případě se IGCT vozy opravdu jednoduše počítají. Osm našich dvaadvacítek, čtyři jednadvacítky a tři ty jihlavy. Přičemž asi nejzajímavější je ta (zatím) jejich 61, výrobní číslo 13140. Má totiž jako jediná 21Tr "dlouhej" dvaadvacítkovej kontejner ala 3605 - 3608, akorát jsou v něm jednadvacítkový komponenty.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
OndraS píše:

22Tr jsou IGCT, ale jenom ty naše. Ústecké jsou prej GTO, neviděl jsem je, ale prej jo. Pak jsou IGCT ty čtyři naše jednadvacítky a pak ještě ty zbylé tři jihlavské, co budeme zanedlouho brát.

Ústecké jsou GTO. Všechny tři.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Co tu teď psal Ondra je přesně to, co říkám: "banda" šikovnejch komínskejch mechošů. A pokud to půjde, tak posbírat všechny reálně dostupný 21 a (případně 22), protože tady ví co s nimi a je to vlastně vozejk k nezaplacení. Spolehlivý, vychytaný, generálkovatelný a nízkopodlažní.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hm, a neměly bychom teda ty naše 22Tr v rámci unifikace označovat spíš 22TrIGCT?


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Smysl přemístění spočívá v tom, že umístění v zadní schráně nepatřilo k nejšťastnějším z hlediska čistoty a oxidace. Asi nejhorším důsledkem toho všeho byly časté přeskoky 600V mezi chladiči zdrojů EDB u vozů 22Tr s následnou destrukcí tyristorů. Přemístěním zdrojů tento problém 22Tr zcela zmizel; 21Tr má jiný typ zdroje kde k tomu nedocházelo, ale přesto se na GO přemístil. Deska s jističi 24V , vstupními relátky a jističi 3x400V a svorkovnicí je od té doby taky daleko spolehlivější.

IGCT je zjednodušeně řečeno rychlejší GTO tyristor. Toho se dosáhlo tím že má integrovanou diodu, a řídící jednotku se podařilo nacpat bezprostředně k tyristoru samotnému a tím snížit ztráty, indukčnost atd. Má to i v názvu - integrated gate commutated thyristor. Proti GTO tyristoru má daleko kratší dobu zapnutí a vypnutí.
Viz třeba zde přímo na stránkách výrobce http://www.abb.com/product/cz/9AAC30200135.aspx nebo stačí zadat do googlu "IGCT", vyběhne hromada různých pojednání, až tomu sám nerozumim.

22Tr jsou IGCT, ale jenom ty naše. Ústecké jsou prej GTO, neviděl jsem je, ale prej jo. Pak jsou IGCT ty čtyři naše jednadvacítky a pak ještě ty zbylé tři jihlavské, co budeme zanedlouho brát.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Tedy beru zpět a omlouvám se za mystifikaci :) A jaký má přínos, stěhovat ty jističe a zdroj EDB ze zadní schrány do těch stropních podhledů? A když už jsem nakousl to GTO, jaký je rozdíl mezi GTO a IGCT? A nemají náhodou 22Tr taky IGCT? To hádám jen dle toho ,,pištivého" zvuku, který vydávají i ponorky právě s IGCT.


Offline
1476
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Říkáš to dobře, ale úplně špatně :) Je to chlazení, ale nikoliv silovýho bloku, ale trakčního motoru.
Pod deklem, co je ve stupníku za prostorem pro kočárek, je motor pohonu servočerpadla. U DC vozů má na druhém konci hřídele navíc ještě ventilátor, který chladí trakční motor. Sání toho ventilátoru je vedeno právě tím sloupem, do boční mřížky nad okny. AC má motor s vlastním ventilátorem přímo na hřídeli motoru, servomotor tudíž pohání pouze servočerpadlo, ventilátor už tam není. Není tudíž ani ten sloup a není ani ta mřížka nad okny vně vozu.

U DC vozů po generálkách je na tom sloupu ještě nově elektrikářská lišta, kterou nově vede kabeláž. Vozy po soudobých GO mají totiž několik zásadních změn jako přemístění zdroje EDB a celé desky vstupních obvodů 24V vč. jističů 24V a 3x400V ze zadní schrány do podstropních deklů. Vyžádalo si to nějaké zásahy právě do tažení kabelových tras. Obdobné úpravy mají i 22Tr. U 22Tr je zadní "sloup" na stěně za kloubem, je tam pod podlahovým deklem ten samý ventilátor chlazení trakčního motoru jako vepředu, ale už samosebou bez čerpadla.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2522 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 08:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]