Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 49    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
MartinV: Vše co jsi jmenoval, jsou taky jen vize, o kterých se mluví a píše XY let. Teď se dohání to, co mělo být uděláno při stavbě nebo krátce po dostavbě onoho. V případě stavby stadionů a zároveň dovybavení obslužnosti by se to pak, až by se zjistilo že kapacita nestíhá, nemuselo někdy časem dohánět jako dnes Lesná a Kampus.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Přesně jak píše Rem.
Ona je to sice zatím jenom vize, ale zdá se, že se plánuje docela reálně a adekvátně reálně by se měla plánovat i doprava. Ona Kometa má průměrnou návštěvnost kolem 7000 lidí a Zbrojovka 5000 lidí, což jsou počty, které generuje málokterá stavba. Plus když se k tomu pak přidají ještě nějaké vedlejší akce...


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rem: ale přece jenom jsou důležitější Lesná, Kamechy, Kampus i Líšeň, než zimák. Myslel jsem to tak, že zatím je to jen jakási vize. Až bude stavba potvrzená, tak dejme tomu.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Problém je, že se prvně něco postaví, a až pak se vymýšlí, jak tam vést nebo posílit dopravu. Tyhle studie mají být dělány a finance započítány i s dopravní obslužností.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Máme problém postavit nové TT do jiných míst, než k zimnímu stadionu, který ještě ani nemá jistou budoucnost (resp. zatím je to jen návrh); navíc okolo je vedeno více denních linek, byť to nejsou šaliny.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A vybudování tramvajové trati na Pionýrské a Drobného (propojení tratí na Lesnou a do Krpole) je moc velká utopie?
Ty ulice jsou hodně široké, trať by se tam pohodlně vešla.
Pokud uvažujeme s hokejovou halou o kapacitě 12-14 tisíc míst, počítejme s tím, že Ostravě vyfoukneme pořádání MS v hokeji a dalších velkých akcí.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
A nebo rovnou diametr, však jedna z variant - ta nejkratší - se tam a uvažovala:
Hlavák (libovolný) - Moravské náměstí - Zimní stadion - Červený mlýn - Královo Pole nadraží

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
goldfinger píše:
Jinou možností napojení je využití téměř nepoužívané vlečky do výtopny Červený mlýn a napojit ji na síť u královopolského nádraží.


Tak to by byl dobrej úlet. Už vidím všechny, jak jedou do města (na druhej konec přes město) přes Královo pole.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kromě obou stadiónů se svého času mluvilo o aquaparku a na planýrce je vcelku pěkné místo na výstavbu čtvrti rodinných domků, takže kolejové napojení by se hodilo. Rybníček mi připadá lepší, než Reissigova, protože tam je minimální provoz a to napojení je tradiční. Křížení se Sportovní bych vyřešil nadjezdem Sportovní, aby šalina jela pořád v jedné úrovni, přemostění by se navíc dalo využít pro bezkolizní odbočení od Reissigovy k Bobby. Hloupé je, že Rybníček poměrně nedávno opravili.

Jinou možností napojení je využití téměř nepoužívané vlečky do výtopny Červený mlýn a napojit ji na síť u královopolského nádraží.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Tak nějak jsem to směřoval. Lidé mohou dojít na Lidickou - ostatně podle velkého mostu přes křižovatku je patrné, že se čeká pochod přes Lužánky. Pokud ale má být areál takto masivně využíván, nějaký závlek by se hodil, i kdyby měl být užíván jen při těchto akcích pro posilové spoje, popř. na výluky. Navíc pokud dojde opravdu k tak významnému rozvoji oblasti, u dvou stadionů docela určitě nezůstane - směrem k Tescu a dál k Porgesově je hora nezastaveného místa, kde by se nějaký rozvoj ještě mohl udát, ať již v podobě hotelů, jiných sportovišť či bydlení. (Byť tam jsou nějaké mokřady, kvůli kterým kdysi aktivisté blokovali stavbu toho Tesca... Nevím jaká je situace teď.)

Bylo by docela smutné, kdyby to skončilo jako v případě Kampusu - vše se postaví a najednou se s překvapením zjistí, že doprava nestíhá a začne se vrtat do již hotového.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Myslím, že kdyby se moc chtělo, neměl by být problém tam natáhnout glajze a vybudovat větší smyčku šalin v okolí stadionů. Zvlášť, pokud v takové blízkosti u sebe oba stadiony. Jednou až třikrát do roka se totiž hraje fotba i hokej v jedno odpoledne...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
U Ronda a na Srbské jsou taky solidní nápory, ještě větší jsou při ohňostrojích. Za Lužánkami navíc bude výhoda, že se zátěž rovnoměrněji rozprostře do více směrů (návštěvníci z víc jak půlky Brna nebudou muset jet přes centrum).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To není nic, co by nemělo byt zvládnutelné.Davam k diskusím, zda neobnovit vratný trojúhelník v Rybnicku,připadne upgrade s přemostenim Sportovní, kde by byla smyčka.Ta by se mohla využívat i při výlukách na křečkovické radiále.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
http://brno.idnes.cz/novy-stadion-za-lu ... zpravy_lva

Za Lužánkami se možná začne stavět nový hokejový stadion. Pokud se to opravdu zrealizuje (zatím jsou to jen sny) a podaří se obnovit i stadion fotbalový, dost to změní dopravní proudy v Brně. Ačkoliv jsou v relativním dosahu dvoje koleje a páteřní trolejbusová trať, může to vyvolat solidní nápory...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
móóóc hezký odkaz: Lidé se vrátí v čase do historického Brna. Na webu Rakouské národní knihovny. Čerpáno z článku v Rovnosti. :applause:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
k třídě Milady Horákové: co mi hlava nebere, proč jsou tyhle sloupy uprostřed chodníku, a ne na kraji u plotu? Takhle jen zavazí chodcům.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V plánu kraje chybí zakreslený koridor pro rychlovlaky. Vedení Brna chce nápravu.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Naštěstí stesky na tomto fóru, že se chudáci studenti nedostanou včas k bankomatu ČS byly smeteny jeho zrušením. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Fantomas píše:
Stačí se podívat jaké vášně vzbudilo jen zrušení přechodu na Údolní.
Jenže tam to byl negativní krok. Toto by mohl být pozitivní krok, pokud se to dobře udělá a vysvětlí veřejnosti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle katastru je to tak. Ta zelená budova 1958/17 patří městu a ta druhá 1957/13 je soukromá. Zejména u toho čísla 1958/17 je otázka v jakém stavu ten dům je, přece jen trakční vedení ten dům namáhá a řekl bych, že ne zrovna málo a navíc dynamicky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Byl jsem se podívat na ty nešťastné sloupy a připadá mi to nepochopitelné. První z nich možná vztyčili, protože ten dům, na kterém byla a stále je kotva, vypadá, jako kdyby to měl za pár. Přiznávám, že jsem byl líný a nepodíval se do katastru na majitele, ale soudě podle stavu to vypadá na obecní vlastnictví. Pokud tomu tak skutečně je, nevidím jako velký problém nepoužívanou kotvu znovu zprovozit a sloup vytrhnout. K námitce, že na něm je VO, odkazuji na situaci o dva domy dále - tam je osvětlovací těleso připevněno na domu.
Druhý sloup je před kancelářskou budovou. Ta je nejspíš soukromá, ale ani tady bych to neviděl jako neřešitelné, včetně osvětlení.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak se tu kritizovalo umístění těch sloupů TV na Miladě, tak jsem trochu zkoumal fotku daného místa, a vychází z toho, že ty sloupy jsou umístěné přibližně půl metru od vozovky, což je minimální odstup, který předepisuje ČSN 736110. Holt, chodci mají smůlu, že je Milada úzká. Umístění sloupů blíž k domům je blbost, protože jednak na těch sloupech musí být schopni pracovat dráteníci a taky musí být zachovaný rozumný přístup k té fasádě, aby ji bylo taky možno nějak opravovat a podobně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Jednosměrky tam jsou, ale přece jen jsou přerušeny těma dvěma obousměrnýma ulicema. A trolejbusy by jezdily jak? V jednom směru po Veveří? A zastávky Smetanova a Sušilova budou v různém směru od sebe přes blok? Nebo pokud by jezdily protisměrně vyhrazeným pruhem po Kounicově, tak to ztrácí úplně smysl, protože IAD zbyde v jednom směru jen jeden pruh. Nevím, fakt mi nepřijde, že by přínos takového řešení vyvážil nevýhody, navíc i kdyby se to naplánovalo, tak očekávám, že by se proti tomu zvedla vlna odporu, petice apod. a stejně by to neprošlo. Stačí se podívat jaké vášně vzbudilo jen zrušení přechodu na Údolní.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Fantomas: ale přesně tak je to řešeno i v Praze v okolí Plzeňské ulice. Zmenší to počet kolizních směrů, a řidiči si tu cestu vždy najdou.
Mch. stejně tam už ty jednosměrky máš. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
goldfinger píše:
Jednosměrný potenciál ale mají rovnoběžné Kounicova a Veveri, bohužel se s tim při reko nepočítá.

Tento návrh tu čtu už po několikáté a popravdě si to vůbec nedokážu představit. Na mapě to možná vypadá jednoduše, ale v podstatě všechny bloky od Lidické až po Úvoz by byly tvořené jednosměrkami, k tomu občas nějaký ten zákaz odbočení vlevo na velkých křižovatkách v okolí, to už z toho dělá slušné bludiště. A popravdě mi provoz na těch ulicích nepřijde až tak extrémní, aby to mělo smysl, naopak auta, která jen neprojíždí, ale chtějí se někam dostat v dotčené oblasti, budou najíždět kilometry navíc, takže provoz bude o tyto větší.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1212 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 49  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 05:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]