Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 3 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Jinak když se podíváte na mapu, tak s přidáním této vozovny se vytvoří téměř dokonalý trojúhelník:
http://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x= ... 51.184%22E

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1379
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nestačí.


Offline
7364
27 úno 2010 07:40
Současné dvě vozovny nestačí, aby se vrážely peníze do třetí?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Tin píše:
A není husovická vozovna malá, špatně dostupná a bez možnosti územního zvětšení?
Jak psal Jakub S., na historické vozy to bude super (a když už dopravní podnik dělá vlastní sbírku historických...), jinak na nic.


Zase tak malá není, jako doplněk k Pisárkám a Medlánkám?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
A není husovická vozovna malá, špatně dostupná a bez možnosti územního zvětšení?
Jak psal Jakub S., na historické vozy to bude super (a když už dopravní podnik dělá vlastní sbírku historických...), jinak na nic.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tam teď hospodaří montážní vozy ne? Ale pokud vím, v Husovicích byly zrušeny ty dílny nebo co tam bylo. Tak by se tento prostro mohl využít k zvětšení parkingu a vytvoření několika výjezdů. Vlastně, tak to dřív nějak bylo ne?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Potenciál tato vozovna má právě v kolejové dopravě a pokud by se obnovil zadní vjezd co zde byl pro trolejbusy na ulici Dačického, mohla by to být plnohodnotná vozovna, která je navíc kousek od středu Brna.
http://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdaleno ... UYX4tTLgcM
Je to jen moje soukromá úvaha, pokud by to chtěl brát někdo příliš vážně.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Vozovna Husovice (ať už tram/trajf/bus) nemá v budoucnosti vzhledem ke svému umístění husté zástavbě moc smysl... Nikdo zde nijak zásadně investovat nebude, jedině, že by to bylo v zájmu města (rozuměj úprava pro deponování historických vozidel a podobně). Ale to bude ještě trvat pár (možná desítek) let.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Koleje do vozovny by byly fajn, nebo rovnou obnovit husovickou vozovnu pro šaliny a trajfy deponovat v nové vozovně někde ve východní části města z. B. Vinhorady?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
A co takhle provizorní obnovení kolejí do vozovny, jak to bylo dříve?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tomkáč je tak vytížený, že úplná uzavírka asi dost dobře nepřipadá v úvahu. Co se týče kolejí, tak bych to spíš viděl na provizorium. Smyčka v Husovicích je dobrá na nějaké mimořádnosti, či krátkodobé výluky, ale na dlouhodobé obracení vlaků to moc není. Nedá se tam předjíždět a místa pro nějaké slušné odstavení taky moc není. Další věc je bezpečnost vozu, pokud by se řidič vydal na sociálku do vozovny.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Jen dodám k Pavlovi: celý projekt přestavby Zbrojovky je u ledu zejména kvůli zablokované situaci s novým územním plánem. Zbrojovka je v tuto chvíli vedena jako průmyslové území a teprve nový plán mění využití areálu. Ten v roce 2008 koupila společnost J&T a chce zde vybudovat komplex kancelářských a obytných budov. Od té doby ale projekt (mimo jiné právě kvůli územnímu plánu) stojí...

Viz také studii, která počítá nejen s vedením trolejbusů areálem, ale dokonce i umístěním tramvajové smyčky. http://www.pelcak.cz/projekty/#nova-zbrojovka-156


Offline
Uživatelský avatar

439
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Vazba 25 na 26 k židenickému nádraží by byla velice užitečná, ale rychlé spojení Vinohrad a Líšně směr Merhautova v taky, to se dá ale řešit i nějakým busem po okruhu.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1095
09 lis 2006 18:16
Po dostavbě se myslím nepočítá s provozem trolejbusů po stávající trase. Asi není vhodné je pouštět na VMO (i když jen na velmi malou část). Takže je možné, že se vybuduje náhradní trasa ještě před zastavením provozu na této křižovatce. Pokud ne, tak jelikož má dojít k úplnému oddělení výjezdu z Husovického tunelu a ulice Provazníkova (myšlena část mezi Merhautovou a Tomkáčem) a to posunutím komunikace jižně, tak asi nebude problém vybudovat tuto novou silnici před uzavírkou a ni ni pustit trolejbusy. Takže by se pak mohly točit u vozovny Husovice.
Co se týká vedení alternativní trasy, tak to asi uzavřené nebude. Současný územní plán ji vede přes ulici Bratří Mrštíků, pak přes nový most přes Svitavu a pak přes ulici Markéty Kuncové. Připravované koncepty územního plánu však počítají s vedením přes bývalý areál Zbrojovky, kde má v budoucnu proběhnout obří výstavba. Zatím je to u ledu, tak se uvidí. Do areálu by se vjíždělo přes nový most přes Svitavu cca v oblasti vozovny Husovice. Pak přes areál na Zábrdovickou a Bubeníčkovou na Starou osadu.
Všechny informace čerpám jen z územního plánu, tak to berte s rezervou. Může se to změnit (a velice pravděpodobně změní).


Offline
2837
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Kdyby to byla extra linka bez přestupu, tak by to možná šlo.


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Pravda, obracet trajfy někde před Tomkáčem mě nenapadlo.. Co se d4 týče, taky si myslím, že ji trvale ukončí u vozovny. A pokud by se stalo, že Tomkáč bude neprodyšně uzavřen, což se občas stát klidně může, ať už plánovaně nebo ne, tak ND dejme tomu a-x4 v trase Babická - Proškovo nám. - Kasárny - St. Osada - a dále po Bubeníčkove a Vranovské k vozovně. A náhradní doprava za šráky - jak píšeš ty -teoreticky i šalinou z Merhautky na St. Osadu. Ale nevím co by na to řekli cestující... Z žádného přestupu najednou dva. Na Merhautce a na Osadě.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Myslim, ze se na Tomkove nam. zachova provoz jako kdyz se stavela MUK Hlinky, mista je tam dost nejen pro MHD, ale taky IGK.
Kdyby přece jen po dobu nějaké etapy musel byt provoz vyloučen,asi by se grafy obracely někde na Provaznikove. Lepší místo se najít nedá.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
PS: Ta výluková extra linka za trolejbus by mohla být čistě teoreticky tramvajová. Jen by se musel vyřešit přestup na Merhautově...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Je to poměrně velký kočkopes.
Již dlouho se mluví o tom, že se má v rámci této akce udělat na Provazníkově nad Tomkáčem smyčka (živě si pamatuji, jak to bylo "na spadnutí," když a46 a a57 končily na Merhautově - a to už je pár let...). Předpokládal bych tedy (má být), že bude zatrolejována a t25+t26 budou končit zde. Druhou větev zajistí linka Stará osada - Novolíšeňská, nazvěme ji t27. Ve vyloučeném úseku autobusy - ať už návrat a53 na SO, prodloužení a57 tamtéž, nějaká extra linka (asi to bude dopravně vostrý, aby se nepřenášelo zpoždění do půlky sítě MHD), či kombinace řešení. Pokud by byla zvolena extra linka, zajímavé by bylo její vedení Merhautovou, Jugoslávskou, Zábrdovickou a Bubeníčkovou (ostatně jak navrhuješ ty, jen zatrolejované - to je zbytečná investice). Obávám se ale, že i tato trasa bude beznadějně ucpaná.
Spíš bude zajímavé sledovat, jak bude organizována výluka na d4. Jednokolejka a "mobilní" trať (ala d1 při stavbě MÚK Hlinky)? Trvalé ukončení u Vozovny Husovice a dál autobusová ND? Asi bych se přiklonil ke druhé možnosti.

Dost bude záležet na tom, jaký bude harmonogram prací - zachování provozu na okruhu 1+1 pruhu (podobně jako MÚK Hlinky), postavení jedné poloviny, převedení dopravy na nové a postavení druhé poloviny? Co koordinace prací s MÚK Rokytova?

Suma sumárum: poměrně jednoduché řešení, zachován co největší počet vypravených trolejbusů, minimum výlukových autobusů vypravených navíc oproti normálu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pochybuju, že se ve velkým bude pro 25/26 stavět nějaká objízdná trasa. Spíš jestli nedojde k nedávno avizované výstavbě točny někde ve Štefánikově čtvrti a odsud přestup na bus, kterej někudy pojede dál na Vinohrady. Myslím, že v tomto případě dp nebude trvat na přímé trase trolejbusem bez přestupu. Nebo jestli výstavba MÚK Tomkovo náměstí umožní aspoň omezený provoz mhd včetně trolejbusů stavbou, tak nebude co řešit...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

133
01 srp 2011 14:55
Tak mě napadá, byť realizace je nejspíš ještě v nedohlednu, jak se bude postupovat při stavbě MÚK Tomkovo náměstí. Konkrétně co se šráků týče:
Předpokládám, že nebudou v celé trase nahrazeny busama a pokud by mělo být zachováno přímé spojení z Vinohrad tak, jak je to teď, tedy linky t-25 a t-26, napadá mne snad jen zatrolejování Merhautky, popřípadě Lesnické a Jugoslávské (což je kratší) a nakonec napojit na stávající trať Vranovská, Cejl, Zábrdovická, Bubeníčkova, kde je třeba dodělat pouze opačnou stopu a od Staré osady už po své trase až do Líšně. Tím pádem linka 27 klidně může zůstat mimo provoz.
Za druhé mě napadá obracet trolejbusy přes Náměstí 28. října, Koliště a zde vybudovat odbočku rovnou na Kounicovu a v křižovatce Kounicova x Kotlářská další odbočku doleva. Ve vyloučeném úseku by jezdily náhradní autobusy po objízdných trasách a jako doplněk třeba i prodloužená t-27 až do Líšně.
A nebo za třetí by t-25 a t-26 nejezdili z Koliště doprava na Kounicovu, ale pokračovaly by rovně po Marešove, Údolní a na Úvoze zpět na svoji trasu. V této poslední variantě se nemusí nikde nic budovat, maximálně tak výhybky u zimáku (dráty tam visí), ale na druhou stranu je to myslím až moc velké objíždění.
Tyto návrhy berte jen tak, jako že jsem nedávno prohlížel, jak bude Tomkovo náměstí vypadat, tak mě napadlo, co se šrákama v průběhu realizace. Žádné další pro a proti jsem nestudoval a nezjišťoval a zajímá mne, co si o tom myslíte vy?


Offline
Uživatelský avatar

3759
08 čer 2005 23:12
Vrták: Ano, byla to linka 142, rok 2001 (odkaz). Ale linka 37 ani x37 tam opravdu nikdy nejezdila.
Nicméně pořád to nedělá ten dotaz uživatele odd, proč už linka nejezdí po 15 let staré výlukové trase, nijak smysluplný.

Respektive mohl bych na ten dotaz odpovědět: Protože už není rozkopaná ulice Antonína Procházky (dobrých 15 let).


Offline
Uživatelský avatar

3730
28 úno 2006 19:00
Zdeněk píše:
...mám takový tušení, aby po ukončení výluky Minská nebyl tlak, aby linka 81 pokračovala z Klusáčkové na Rosického nám., výluková linka, však to známe... :mrgreen:

Crossway se určitě nevejde do toho tunýlku se světlou výškou 2,80 m sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Když si to městská část zaplatí, tak proč by to tam toho půl roku nejezdilo.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1662
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
...mám takový tušení, aby po ukončení výluky Minská nebyl tlak, aby linka 81 pokračovala z Klusáčkové na Rosického nám., výluková linka, však to známe... :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2024 23:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]