Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 163 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Hacker prolomil kartu Opuscard a jezdil zadarmo. Soud mu dal podmínku


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Agresivní revizor si vymyslel pokutu pro dva cestující, dostal podmínku
http://zpravy.idnes.cz/revizor-si-vymys ... _krimi_pku


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Další Jančurova expanze: Útok RegioJet na Leo Express: Na Zlínsko začne jezdit v půlce prosince.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: jenže zatímco Letňany jsou uzpůsobené k přestupu, Komárov je nevyřešený přestupní uzel. Ano, busy by se daly zkrátit, ale nejdřív je potřeba vyřešit Komárov.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
b1 píše:
Náhodou ta Úzká je docela dobré přirovnání. Tam by taky dle logiky IDS neměly jezdit autobusy z jihu, místo toho by měly končit v Komárově s přestupem na páteřní tramvajovou linku.

To by se ovšem muselo chtít něco udělat s prostorem kolem konečné v Komárově, že ano. A taky zajistit, že tramvaj bude mít přednost a nebude za Úzkou trčet v koloně na Zvonařku. Ale je fakt, že to se vyřeší tím přeložením (a to bude kdy :twisted: ?)...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Náhodou ta Úzká je docela dobré přirovnání. Tam by taky dle logiky IDS neměly jezdit autobusy z jihu, místo toho by měly končit v Komárově s přestupem na páteřní tramvajovou linku.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Osobně by mi přišla jako bližší paralela Úzká, než Husitská. Až na to, že místo Tesca (=tam, co začíná víc linek, co jede z města) tam stojí jeden panelák. (A je zase fakt, že ta je proti Střelničné ještě o něco širší :) )

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
89
06 led 2015 17:23
Omlouvám se, že jsem jako příklad použil užší ulici Palackého v Brně než je ulice Střelničná v Praze. Protesty jsem nekomentoval ani nebudu komentovat.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Vladimír Š.: Jelikož jsem přes Ládví párkrát jel, přirovnání k Husitské mi přijde zavádějící, jednak je ulice v oněch místěch výrazně užší, než na Ládví, jednak zastavování dost autobusů tam bylo vždycky - linku Praha - Most jsem využíval už cca před 5-6 lety celkem pravidelně, a nedá se říct, že by tam těch autobusů bylo už tehdy málo. Protestovat proti tomu mi přijde jako "Koupil jsem si byt na lukrativním místě, přímo u metra u velkého přestupního uzlu, a očekávám, že na něm nikdo nebude přestupovat". Navíc ten panelák přímo u toho je, pokud vím, právě jen jeden, ve směru z města - u směru do města je stanice metra a nákupní centrum

Z hlediska vedení dopravy by bylo asi logické aspoň část oněch spojů přesunout do Letňan, ale argumentovat pro to slovy "staví mi pod okny moc autobusů" je imho co se věcné diskuse týče naprosto špatně.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Díky, tak pokud je to tak, tak ten protest chápu. Už těch 35 městských busů za hodinu v jednom směru se zdá jako celkem dost.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
89
06 led 2015 17:23
Pokusím se o odpověď: V zastávce Ládví zastavuje za hodinu cca 35 autobusů městských v jednom směru, mimopražských 14 za hodinu v jednom směru, přičemž 10 jich má Ládví jako výchozí zastávku (třeba Praha - Most), jinak jsou to linky do Mělníka (8 za hodinu) a před Mělník. Pro autobusy kromě zálivů zde není zázemí, odstavit je možno jedině v zálivu. Dále je zde silný přestup z tramvají z Ďáblic, i když podchodem. V místě se nachází ÚMČ Praha 8, nákupní centrum. Ulice Střelničná je čtyřpruh relativně dost vytížený, je vlastně napaječem magistrály. V Letňanech je vybudováno velké autobusové nádraží, myslím že se nespletu, když řeknu velikosti fotbalového hřiště se zázemím pro odstavení autobusů a zastřešenými nástupišti. Cestující z Letňan musí samozřejmě jet metrem přes Ládví - o to se cestování prodlužuje. Celkově bych to přirovnal k Brnu tak, že by autobusy směr Svitavy a Kuřim začínaly a končily všechny na zastávce Husitská a všichni cestující by zde vystupovali a nastupovali.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Ad Ládví X Letňany - jako člověk absolutně neznalý tamních poměrů, můžu se zeptat, o kolik autobusů se tam řádově jedná? Pod příměstským busem si představím 1-2 spoje jedné linky za hodinu, ale hádám, že kvůli tomu by se tam tak neprotestovalo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Na trať do Jeseníku se vrátí vlaky
Dvě poznámky: Už i redakci Deníků došlo, že je třeba regulovat diskusi tím, že se budou muset lidé registrovat. Takže naše občasné připomínky k tomu, že by článek nemusel být psát tak pitomě (tj. obsahující dojemné a srdcervoucí názory pana Franty Vopršálka atp.), už nebude tak snadné publikovati...
Druhak je to příšerný článek s příšernými větami:

Krňávek píše:
Stavbaři letos v létě a na podzim pracovali na úseku z Bludova do Hanušovic.

Koleje vyměnili mezi Bludovem a vlečkou u papírny v Olšanech.

Novou podobu získaly zastávky Bludov-lázně a Bohutín.

Z nástupiště v Bartoňově zmizel přístřešek a pracuje se též v prostorách nádražní budovy v Rudě nad Moravou.

Až za Bartoňov jsou položeny nové komunikační kabely.

Práce na dvaadvacetiki­lometrovém úseku budou pokračovat i příští rok.
Horská část fiasko

Naopak na horské části trati práce v podstatě ani nezačaly.

Zakázku na obnovu úseku mezi Hanušovicemi a Lipovou-lázněmi získalo s cenou 713 milionů korun sdružení firem Klement a A-Híd.

Dílo však nebylo schopné v termínu daném smlouvou dokončit.

„Co vím, tak se pouze odstraňovaly dřeviny kolem dráhy. Na trati se se uskutečnily jen přípravné práce. Pohybovali se tam lidé se zaměřovacími přístroji," řekl starosta Jindřichova Josef Langer.


Juj, velmi zajímavý styl psaní booze

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Demence je v první řadě autobusák na Ládví uprostřed sídliště, když o dvě stanice metra dál, přímo na obchvatu Prahy, zeje prázdnotou připravený terminál.
Už mnohokrát bylo prokázáno, že dojezdový čas na Letňany je minimálně shodný s dojezdem na Ládví a jediný rozdíl činí dojezdový čas metra z Letňan na Ládví, společně s dvojnásobným intervalem ve špičce.
Ale kvůli těm maximálně 10 ušetřeným minutám se zřejmě vyplatí ničit životní prostředí desetitisícům lidí na sídlišti...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Domisi, tady jde ale o mnohem víc než jen o pár lidí z paneláku v okolí. Ládví na takový provoz prostě není stavěné a ty autobusy tam působí spoustu problémů, včetně blokování dopravy. Ty autobusy mají prostě končit v Letňanech, ne na Ládví. A že by se tím pár chudákům z Neratovic protáhla jízdní doba? No a co! Takových je nejen v PID, ale celkově po republice spousta. A žijí. Já jsem tedy v tomto případě s obyvateli Ládví a doufám, že si to vybojují.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
renek: To se ten spor Mělnicko vs. Ládví pěkně vyostřuje. :mrgreen:

Ládví začne blokovat příměstské autobusy a Neratovice by chtěly na Ládví ještě víc spojů. Jen doufám, že těch padesát obyvatel jednoho paneláku u autobusové zastávky nezačne někdo brát v potaz.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Ve špičce bývají autobusy plné, město chce jednat s Ropidem
http://prazsky.denik.cz/z-regionu/ve-sp ... -sw3l.html


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Blokáda zastavila provoz na Ládví. Dav přecházel demonstrativně přes přechod

... aneb jak vypadá demence v praxi.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Zastávka Štvanice vyrostla uprostřed magistrály, obavy má i starosta


Offline
Uživatelský avatar

83
16 srp 2008 20:43
Jihlava
ICOM TRANSPORT ROZJÍŽDÍ ROAD SHOW

Koncern ICOM transport slavnostně převzal 140 ks nejmodernějších autobusů značky Setra S 415 LE business od německého výrobce Daimler. Byli jsme vůbec první v Evropě, kdo takto velkou zakázku na uvedený model zadal.

Vzhledem k tomu, že vozidla budou sloužit cestujícím v devíti regionech České republiky, rádi bychom je široké veřejnosti představili. Naši cestující tak mají možnost osobně si prohlédnout linkové autobusy nové generace.

Zde jsou termíny a města:

Středa 18. 11. - Terminál hromadné dopravy Hradec Králové
Pátek 20. 11. - Karlovo náměstí v Třebíči
Úterý 24. 11. - Před vlakovým nádražím v Pardubicích
Středa 25. 11. - Autobusové nádraží Jihlava
Úterý 8. 12. - Náměstí Míru Jindřichův Hradec
Čtvrtek 10. 12. - Masarykovo náměstí v Benešově

Vždy od 14:00-17:00 hod.

Přijďte se podívat na autobusy business třídy.

Těšíme se na vás.

_________________________________
http://jihlavskymhd.g6.cz/


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
OBRAZEM: Nejkrásnější nádraží mají v Novém Jičíně
http://www.tyden.cz/rubriky/relax/cestovani/obrazem-nejkrasnejsi-nadrazi-maji-v-novem-jicine_362018.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Praha: Tři agresoři zbili do krve cestujícího, když se zastal řidiče autobusu

Plzeň: Parní lokomotivy otestovaly bezpečnost opravených mostů


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Staník píše:
První rychlovlaky v Česku pojedou v roce 2030, slíbil šéf železnic

To jsem zvědavý jestli v Brně bude dřív ten rychlovlak nebo nové nádraží... Očekávám, že se v té době ještě furt budeme dohadovat, jestli zastávku zbudovat tam nebo tam nebo nikde a VRT se tomu našemu městečku tunelem vyhne...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Svařit, utěsnit, zapojit kilometry kabelů. Tak se rodí tramvaj
http://plzen.idnes.cz/tramvaje-vyroba-s ... -zpravy_pp


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Práce strojvedoucích: Jednou nohou v kriminále, druhou v hrobě a třetí často u konkurence

Soud zrušil vysokou pokutu, kterou České dráhy dostaly za nákup railjetů


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 15:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]