Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 69 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Rem píše:
1575+1580 zašedit, odstavit a TRUCHLIT!


Jupíííííí pripitek booze :pivo:

Omlouvám se drobet infaltYlní příspěvek ale to si zaslouží řádnou oslavu


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Rem... Copak? :-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
1575+1580 zašedit, odstavit a TRUCHLIT!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
2377 - přepínač želva/zajíc


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Nešlo by tuto diskusi o tom, co by mohlo jezdit do Bílovic a dále, někam přesunout? To přeci nesouvisí s názvem tohoto vlákna...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Já jsem s patnáctimetrem jezdil asi měsíc v roce 2006 a souhlasím s předřečníky, že je to mnohde horší než průjezd s kloubákem.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
by si akorát Brno-venkov zase stěžoval na nepřímé spojení s Brnem (tzn. přestup v Obřanech).

Jestli by jeli dvojkou na Osadu nebo čtyřkou do Obřan, je snad jedno. Nemluvě o tom, že mají spojení vlakem, byť chápu, že obyvatelům horní části Bílovic je vlak k ničemu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
miropiro píše:
No zrovna ty zatáčky v kopci ihned za Obřanama mi moc vhodné pro kloub nepřijdou, ale pro 15 metrů by to šlo...

Pokud ti jde o jízdní profil, tak, jak upozorňuje Robert, 15metr ho má horší než 18metr.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Robert... Nejlepší by bylo, aby 210 jezdila až na Starou osadu. Vím, že linek je tam už dost, ale takhle by si akorát Brno-venkov zase stěžoval na nepřímé spojení s Brnem (tzn. přestup v Obřanech). Kloubové autobusy by se na 75 hodily před začátkem / při konci směr na Černovické terase... (tudíž klidně jen trasa Stará osada - Slatina, závod jako tomu je u spoje ze Slatiny ve 22:05).


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tohle může napsat jen člověk, co s patnáctimetrem nikdy nejel.
Ale proč by taky měl do Bílovic jezdit dlouhý vůz? Vždyť by stačilo, aby 210 jezdila z Obřan, jako tomu bylo v době nedávné, a všechny 75 končily taky v Obřanech. Nebo ne?


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
b1 ... Staník asi myslel linku 75 intervalově nezávislou na lince 210 (aby byl jednotný interval 10 minut na lince 75 jen do Obřan a linka 210 by byla jen doplňková, která by zastavovala jen na některých zastávkách) nebo aspoń takhle to vyznělo pro mě.
pepola...a proč ne? Když jezdil nedávno i na lince 43, občas jezdí i na lince 57 (na jaře) a sem tam zabrousí i na linku 70 (přejezdy z 42) a tam je ta silnic mnohem užší, než třeba na Bílovice. :-)

No zrovna ty zatáčky v kopci ihned za Obřanama mi moc vhodné pro kloub nepřijdou, ale pro 15 metrů by to šlo...

Jinak 1818 má wifi zdarma, patrně od NN fondů (sponzor).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
b1 ... Staník asi myslel linku 75 intervalově nezávislou na lince 210 (aby byl jednotný interval 10 minut na lince 75 jen do Obřan a linka 210 by byla jen doplňková, která by zastavovala jen na některých zastávkách) nebo aspoń takhle to vyznělo pro mě.
pepola...a proč ne? Když jezdil nedávno i na lince 43, občas jezdí i na lince 57 (na jaře) a sem tam zabrousí i na linku 70 (přejezdy z 42) a tam je ta silnic mnohem užší, než třeba na Bílovice. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Staník: Jaký by v tom byl rozdíl? Jen by ty spoje z Bílovic měly jiné číslo.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
pepola píše:
Moc si neumím představit kloubák, jedoucí silničkou mezi svodidly do Bílovic... Patnáctimetr taktéž.

A proč ne? Když to zvládají denně desítky kamionů... Navíc právě ty spoje z/do Bílovic by klouby potřebovaly... I když nejradši bych 75 měl pouze pro obyvatele Maloměřic a Obřan (tzn. jako v minulosti všechny spoje do Obřan), a náplavě z Brna-venkov bych prodloužil regionální 210 až na Starou osadu...


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Ad plyn v Medlánkách - kolem vozovny je jen potrubí středotlaku, takže by se vůz foukal celou noc jako při zkušebním provozu...


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
MartinV píše:
Jak zaznělo vedle v autobusové diskuzi o kloubácích na a-54/67/75, ono ani 15metry nejsou špatný vozíky. Třeba 15m Solaris by se na některé brněnské linky hodil. Delší, než 12m, ale pokud si linka vyloženě neříká o kloubák, je to dobrý kompromis.

Moc si neumím představit kloubák, jedoucí silničkou mezi svodidly do Bílovic... Patnáctimetr taktéž.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
Nešlo by připsat u vozu 2377 že vůz opět v provozu od 4,11,2015 ? Jak jsem se díval je to u více vozů ? odstavených ?


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
7639 provozní.
7641 provozní.
I když nevím, jestli to má cenu. Sice jezdí často, ale za pár dní už zase jezdit nemusí.


Offline
100
08 říj 2013 23:05
2377 možno zazelenit teď jsem v ní jel na 09607 .


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Těžko říct, jak bude obnova pokračovat. Rozhodně bych to nepsal s takovou jistotou, jako to napsal likin... Vše se mění podle aktuální situace, tedy ze dne na den, co bylo před měsíce, je již dávno "překonané."
- Původně měla jít pod autoškolu 7479, nakonec z toho sešlo i přes poměrně pokročilou fázi procesu a DP dal na levnější úpravu vozu 7816.
- Při dodávce autobusových kloubů (2014/2015) se říkalo, že v roce 2016 se nakoupí dalších 10 vozů, a sami dokážete odtušit, že zgenerálkováním dalších 8 vozů B961 byl minimálně odložen o rok, ne-li úplně přehodnocen. Taky bych netvrdil, že do GO musí jít prvních 8 neGO vozů (podle eviďáků) - prostě to půjde podle aktuálního stavu, klidně i vozy z roku 2006. Nezgenerálkuje se poté i zbývajících pět vozů...? To by znamenalo nákup nových kloubů zhruba v letech 2018 - 2019 (první Citelisy 18M a poté generálkované B941 cca 2020)
- V r. 2016 se měly nakupovat sólo trolejbusy. Je vypsaný výběrko? Není (alespoň jsem si nevšiml). Již nyní je hraniční termín pro nabídky atd., aby byly vůbec dodány příští rok. (Samozřejmě, pokud to nemají zachránit odkupované 21Tr z jiných podniků :twisted:.)
- Aktuálně to vypadá, že se bude stavět plnička na plyn i v gM a nakupovat dalších 30 plyňáků (zdrojem je článek v nějakém jiném vláknu; obávám se, že je to zatím jen vize, plácnutí do médií). Dle životnosti autobusu 12 let připadá v úvahu náhrada 20 nejstarších citelisů na rok 2018/19. Zbylé citybusy a B951 není třeba nahrazovat (aktuálně nadpočet), nicméně je lze využít při pravidlu "starý kus za nový ekologický kus" a prodat novější citelisy po vzoru citybusů.
- Jak to bude za měsíc??? Zase úplně jinak sarcastic .

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jak zaznělo vedle v autobusové diskuzi o kloubácích na a-54/67/75, ono ani 15metry nejsou špatný vozíky. Třeba 15m Solaris by se na některé brněnské linky hodil. Delší, než 12m, ale pokud si linka vyloženě neříká o kloubák, je to dobrý kompromis.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
určitě bude ještě snaha čerpat z grantů - dokud to půjde, v plánu je třicítka sól s tím, že by se nahradily vozy 7631 - 7650, zbylé B951E (pokud se neprodají), 7446 - 7450/B941E případně zbylou pětici negenerálkovaných B961E (2385 - 2389) a nějaké elektrobusy. Stejně tak je i v plánu pořídit nějaké kloubáky, ale to asi bude záležet na aktuální potřebě a stavu autobusů B941E, 2385 - 2389 a Citelisech 18M, neboť na autobusy s dieselovým pohonem žádné dotace nyní už nejsou a autobusy Euro 4 uplatňovat (- nahrazovat dotovanými) nejde.


Offline
80
05 dub 2015 22:52
Starý Lískovec
Neměla by být pravidelná obnova příslušného procenta vozidel samozřejmostí? :-k


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
ReZ píše:
Takže je budeme schovávat v maštali a šetřit si je, aby nám náhodou nedosáhly stavu oježděnosti a neměly takovou zůstatkovou hodnotu a nemohly se tudíž vydat na poslední cestu a nemohly se za ně nakoupit vozejky nové? ](*,)

Ono - nové vozejky se nekoupí dost dlouho. Neboli - jak bys zdůvodnil další nákupy po těch 12+88 vozech? Plus 36 kloubácích?


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
ReZ píše:
aby nám náhodou nedosáhly stavu oježděnosti


Jenže oni toho stavu oježděnosti dosáhly už dávno...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6648 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 09:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]