Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 273 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nepletu-li se, tak VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova nemají zadávací dokumentaci a není vysoutěžen zhotovitel. Prozatím se prý počítá se začátkem stavby v roce 2017.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Udolni by taky mohli udělat celou a ne na dvě výluky.
Zabovreska aStefanikova dohromady by nevadily.
Co mne ale pěkné vytrácí, vůbec se nemluví o MUK Tomkovo nám.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
Co se týká souběhu výluk a uzavírek, tak letošní rok bohužel dostatečně přesvědčil o tom, co vše nezkombinovatelné lze zkombinovat tak, aby výsledkem byla totální zácpa a zmatek - viz Kuřim, D2/jih Brna, D1 u Vyškova/Rousínov. Zvlášť když Žabovřeská je akce ŘSD, zatímco Veveří a Štefánikova jsou akce města Brna a a jejich vzájemná koordinace evidentně nefunguje, jak potvrdila oficiální místa. Ale i když uzavírky Štefánikovy a Žabovřeské budou pro tramvaje znamenat pouze jednokolejný úsek, jejich souběh s Veveří je šílený pro IAD a se zpětným vlivem na MHD (ucpání Kounicovy).
Mnohem efektivnější by například bylo, kdyby se Veveří opravovala současně s Minskou a Horovou, pak Žabovřeská a ve třetím kole Štefánikova s Údolní. V prvním případě je souběh naopak výhodou (pouze jedna výluka na 3+11 místo dvou) a ve třetím případě si výluky vzájemně nepřekážejí.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Ondra K. píše:
Třeba BUSE panely, nebo brzdiče mechanické brzdy.

Tak třeba jestli bude Vario z 1126, tak nevím, o jakém BUSE je řeč :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ok, měl jsem za to, že to jsou 100% novostavby, jenom se to nesmí říkat nahlas :)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Třeba BUSE panely, nebo brzdiče mechanické brzdy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Ondra K.: Jako třeba?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kubus41 píše:
 V této době koupil od Škody 29 nových tramvají 13T známých jako Porsche a nechává staré tramvaje rekonstruovat na typ Vario. Jde téměř o novostavbu, a to buď o krátký či článkový vůz.

Téměř novostavba? Spíš komplet novostavba! [-X

Komplet ne. Některé komponenty pocházejí z vyřazovaných původních vozů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Na žabovřeske bude potřeba upravit terén u kapličky, tam by eventuálně mohla být krátkodobě jednokolejka. Pamětníci nelzou, dřív to šlo rychle.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Naposledy upravil chat-maniac dne 31 říj 2015 23:14, celkově upraveno 1
Taky odpraseno.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
 V této době koupil od Škody 29 nových tramvají 13T známých jako Porsche a nechává staré tramvaje rekonstruovat na typ Vario. Jde téměř o novostavbu, a to buď o krátký či článkový vůz.

Téměř novostavba? Spíš komplet novostavba! [-X


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
V Brně jezdí největší počet typů tramvají z celého Česka
http://domaci.eurozpravy.cz/doprava/135796-v-brne-jezdi-nejvetsi-pocet-typu-tramvaji-z-celeho-ceska/


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Na Zabovreske by se snad mohlo jezdit normálně, vyrazí se tunel a za jeden víkend se muže připojit
Pamětníci tvrdí, ze se dokonce měnily veksle na jednokolejných mezi rozjezdy


Naposledy upravil chat-maniac dne 31 říj 2015 22:23, celkově upraveno 1
Odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Hlavně si jsou někteří až moc jistí, jak vše bude zavřeno v jeden čas. Já bych jen dodal, že ten článek publikoval brněnský deník, a v tomto médiu se stále častěji vyskytují nepřesné informace. A já věřím tomu, že tyto stavby nebudou probíhat ve stejný čas. Logicky to ani moc nejde.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Goldffffffffffffinger: Na Žabovřeske, tam je v plánu v nejhorším případě jednokolejka v určitém místě. Na Štefánikove, jak lze z článku přečíst, ještě vedení linek v době rekonstrukce není jasné, proto žasnu nad věštci, co už teď ví, že to nepojede...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Rok od podpisu koaliční smlouvy v Brně: koupě Veletrhů, rozepře o poloze nádraží
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/rok-od-podpisu-koalicni-smlouvy-v-brne-koupe-veletrhu-rozepre-o-poloze-nadrazi-20151031.html
*V článku zmíněno vděčné téma levnějších šalinkaret, dále otázka přesunu hlavního nádraží, prodloužení tramvajové linky k bohunickému kampusu + linky v Bystrci na Kamechy,...

Dopravní podnik Brna neprodá loď Dallas, možná z ní bude kavárna
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-live-ekonomika/352362/dopravni-podnik-brna-neproda-lod-dallas-mozna-z-ni-bude-kavarna.html


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Podle http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/dalsi-opravy-v-brne-rekonstrukce-se-docka-stefanikova-ulice-20150303.html by při opravě Štefánikovy mohl být zachován jednokolejný provoz. Jestli je to stále pravda ale nevím.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Na Zabovreske nebo na Stefanikove?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Kdo říká že jednička nepojede? Dle toho, co bylo řečeno dříve jezdit má, případně tam bude jednokolejka.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
78
17 lis 2012 23:31
No pozor, v tom článku je kromě souběhu Veveří a Štefánikovy naznačen i souběh se Žabovřeskou. Takže jak se dostat z Bystrce do města MHD? 1) d-1 nepojede, 2) d-3 možná v KT8 na Konečňák a pak bus... A jak se dostat z Bystrce do města autem? 1) Žabovřeská zavřená 2) Veveří zavřená 3) Štefánikova zavřená 4) jediná volná Kounicova ucpaná autobusy za Veveří a vším co se odvážilo někam jet 5) Zbývá Sportovní+Lidická ucpaná autobusy za Štefánikovu nebo nejlépe 6) zůstat doma...
Snad jen doufat, že se něco z toho nestihne připravit, ale Žabovřeská rozšíření nutně potřebuje.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládal bych, že řešení tramvajové dopravy při té Veveří by mohlo kopírovat již několikrát použité řešení s jednou linkou v KT8 do Bystrce a s jednou do TP. Pokud by zůstal sjízdný prostor mezi Kotlářskou a Nerudovou, daly by se ty linky spojit do jedné se změnou směru s lidma. Kolejově by to vyžadovalo jen dvě kolejové spojky, které by musely být tak jako tak. Myslím, že cesta Bystrc - TP bez přestupu by mohla být zajímavou alternativou a mohla by odlehčit NAD mezi Českou a konečňákem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
42
02 čer 2012 19:24
Jezour píše:
To je kvůli zaokrouhlování - na značky se dává pouze jedno desetinné místo - proto 3,3 je papírově OK až po skutečnost 3,34999.


§ 9 odst. 1 písm. q) Vyhlášky Ministerstva dopravy a spojů č. 30/2001 Sb., kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích:
q) "Zákaz vjezdu vozidel, jejichž výška přesahuje vyznačenou mez" (č. B 16), kde je rozhodující okamžitá výška vozidla včetně nákladu,

Takže žádné zaokrouhlování, cokoliv NAD 3,3 m je zakázáno, tedy i 3,01 m.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
goldfinger: Právě, ta organizace NAD bude velmi náročná už v případě jedné z těchto výluk. Náhrada za d-12 nebo d-1 se snad čistě autobusy nedá ani rozumně vyjezdit. Vzpomínám na d-x13, kdy kačeny v pětiminutovém taktu měly co dělat a od té doby, řekl bych, poptávka ještě výrazně stoupla, pod Palačák se přestěhoval FEKT a celý Technologický park se značně rozrostl. S úvratí na Nerudově by teoreticky stačilo z d-12 nahradit jen úsek Česká-Nerudova, i když by to znamenalo dva přestupy krátce po sobě a klouby v intervalu tak 1 minuta. Kolik dokáže odlehčit průjezd z d-1 přes VM si netroufám odhadovat, minimálně v relaci Hlavas-TP (a vlastně i Česká-TP, pokud by d-12 z České pokračovala přes Moravák na Lidickou a do TP) by to lidi odvážet mohlo, ale o všem mezi tím bych si nebyl moc jistý (především na Červinkovu, asi nejvytíženější zastávku na trase, by to už byla celkem zajížďka). Navíc zase zahušťujeme už tak přetížený směr (což je i opačný případ u výluky na d-1).

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jezour, chat: Samozřejmě, že 3,3 znamená max. 3,3 a nikoli vše až po 3,3499. Nebo snad je jízda přes obec rychlostí 54 km/h a jízda po okresce rychlostí 94 km/h v pořádku? Tolerance tam sice je, ale ne kvůli zaokrouhlování, nýbrž kvůli možné chybě při měření.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Hlavně nezávidím Žabiňákům. Sotva se oklepou z reko Minské a Horovy, tak jim naběhne Veveří. NaD bude asi velká zábava. Část nejspíš převezmou téměř paralelně vedené trolejbusy, případně nějaká posilová výluková linka z Vychodilovy (?), možná přes Slovaňák, Charvatskou a Tábor na Kluzáčkovu a Českou?
Jak se bude řešit doprava studentů z kolejí pod Palackého vrchem - průjezdem VM na d1?
Analogicky v případě kompletní uzávěry Štefánikovy pojede d1 do Technologického parku a přes VM do Křečkovic a d6 stejným způsobem na KPN? Pak by se mohla d12 zrušit, resp. zkrátit na trasu Komárov- MalinoVského nám.
Odhaduju, že organizace výluky bude náročnější, než u MH nebo Minské/ Horovy, protože v případě Veveří budou zasaženy dvě radiály a u Štefánikovy nejdůležitější úsek sítě.


Naposledy upravil chat-maniac dne 30 říj 2015 12:14, celkově upraveno 1
Částečně odpraseno.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
No a to bůhví jestli, po kterou křižovatku se to plánuje? S Kotlářskou nebo Nerudovou? Ne, to je prostě blbost, to nemůže projít. Je možné, že to tak ani nikdo nemyslel, jen to tak blbě vyznělo a Kotzian se toho samozřejmě chytl.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 říj 2024 12:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]