Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 275 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 725  Další
Autor Zpráva
Online
7298
27 úno 2010 07:40
Ano, překlep, pardon. 3,2 tam je. Projížděl jsem tamtudy ovšem i s MANem Top Coach. A v opačném směru i se čtyřmetrovým patrem.


Offline
15
27 dub 2015 19:34
Je tam max výška 3,2 metru. Ale kromě brněnských SORek tudy jezdí také např. Irisbus Arway s výškou 3,4 metru. :shock:


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Opuštěná směr Zvonařka je myslím dokonce jen 3,1 nebo 3,2 versus SOR-NBG12 3,33. Na okružku ve směru linky 44 opravdu Sorka nesmí.


Online
7298
27 úno 2010 07:40
b1 píše:
Kde může jezdit a-84, ale ne a-44?

Viadukt Opuštěná - 3,3 vs. 3,5 metru.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
chat-maniac píše:
No to snad ne. To je vymyšlenej argument jak noha. ](*,) Aneb jak udělat z 0+1 10+1.

Argument je to jako takový nesmyslný (alespoň tak, jak to podaly noviny), ale ve své podstatě je to pravda. Palubní desky jsou prakticky stejné, rozvržení ovladačů, alespoň těch nejdůležitějších, jako dveře nebo zastávková brzda je vždy u nových vozidel na stejném místě...


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
Kde může jezdit a-84, ale ne a-44?


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Jj. Na a-44 SORky jezdí. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Ale já jsem jel sorkou i na 44...


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Zrovna ta a52 je ok, myslím, že nasazení na tuto linku je opodstatněné (obsluha dvou velkých sídlišť a dalších hojně zabydlených oblastí).
Obecně problém s plyňáky (zejména s vyššími sorkami - 3,34 m) je, že některými místy dle značení nemohou projet (reálně ano, ale...). Týká se to namátkově a44 - proto ten výkendový šaškec, kdy gS vypravuje a84 a gM zas podstatnou část a44 - a dalších. Takže se sorky odsouvají na linky mimo město...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
jj, ta komedie s "dveřním kritériem" na třetinu brněnské zakázky by mohla něco naznačovat... Ještě že jsme tím získali vozidla na čistě vnitroměstské linky jako jsou 52 nebo 63 :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
jj Brno Sor a Irisbus, Ostrava Solaris....pěkně rozděleno....


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xxx píše:
Možná kdyby to VŘ nesmyslně nerozděloval do dvou částí a požadavek na počet dveří zcela vypustil, dopadlo by to jinak.

Říká se, že u velkých zakázek, což by zakázka na 136 autobusů jistě byla, je riziko větších průtahů při výběru vítěze, protože ty zakázky jsou natolik lukrativní, že se uchazeči nechtějí smířit s porážkou a zkoušejí výsledek všemožně zvrátit ve svůj prospěch.

Navíc se nabízí čistě logická spekulace. Velké zakázky na plyňáky byly vypsány 2 (Brno a Ostrava) a na našem trhu působí 3 velcí výrobci...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Autobusy linky 40 nabíraly zpoždění až 40 minut. Kvůli nehodě auta s chodcem
http://brnensky.denik.cz/nehody/autobusy-linky-40-nabiraly-zpozdeni-az-40-minut-kvuli-nehode-auta-s-chodcem-20151023.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Roman Hapal píše:
Proto se v poslední době snaží vedení nakupovat vozidla ve větších balících, aby jejich řady byly standardní a aby řidiči neměli problém s ovládáním vozidla a mohli se plně soustředit na jízdu jako takovou.

No to snad ne. To je vymyšlenej argument jak noha. ](*,) Aneb jak udělat z 0+1 10+1.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Možná kdyby to VŘ nesmyslně nerozděloval do dvou částí a požadavek na počet dveří zcela vypustil, dopadlo by to jinak.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xxx píše:
A proto DPMB v letech 2014 - 2015 nakoupil vozidla třech různých značek místo jedné.

Protože, hádám, je to díky výběrovému řízení...DPMB chtěl nové klouby, třídveřáky a čtyřdveřáky a zkrátka v každé variantě vyhrál jiný výrobce (nebo se pletu)...
Ale jinak s tím stresem - no já bych řekl, že dle vyjádření jednoho šoféra taky záleží na tom, jak se ke všemu staví vedení. Je-li arogantní, tak to moc radost pracovat nebude...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2638
13 črc 2009 13:42
Roman Hapal píše:
Proto se v poslední době snaží vedení nakupovat vozidla ve větších balících, aby jejich řady byly standardní a aby řidiči neměli problém s ovládáním vozidla a mohli se plně soustředit na jízdu jako takovou.

A proto DPMB v letech 2014 - 2015 nakoupil vozidla třech různých značek místo jedné.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Z jiného soudku, proto nový příspěvek:
Řidiči MHD jsou ve větším stresu než piloti dopravních letadel.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já osobně bych, když už, byl tak pro trolejbusovou zastávku MZK. Tramvajovou v žádném případě, protože si nedokážu představit její bezbariérovost. Pro trajf, silně zjednodušeně, stačí vyházet těch pár aut, co před knihovnou parkuje, zaasfaltovat travnaté plochy podél silnice, zabetonovat označník, osadit značky a už se může u chodníku na znamení celodenně zastavovat.
Tam by zdržovalo pouze než by p. Peterka odříkal: zastávka Moravská zemská knihovna, příští zastávka ... (myšleno v dobrém).

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno-jih dostalo novou ulici. Poslouží při přestavbě Dornychu a Plotní
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/brno-jih-dostalo-novou-ulici-poslouzi-jako-pri-prestavbe-dornychu-a-plotni-20151022.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
To není setrvalý stav, po odstranění zábran z křižovatky s Malátkou se situace uklidní.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Last: taky doufám, že to bude jen pro trolejbusy, i když kdo ví. Pro ty tramvaje mi přijde, že bez zrušení Klusáčkovy či Nerudovy bude těch zastávek opravdu hodně.

Na druhou stranu, ruku na srdce: není četnost zastávek faktorem, který spíš dostane lidi do MHD? Sice mi naroste jízdní doba, ale i mně by se občas mohlo stát, že využiji tu zastávku navíc. Třeba cestou na magistrát. Není vzdálenost zastávky taky jedním faktorem, který udržuje lidi v autech? Já bych řekl, že to může získat další cestující.

Eda píše:
...Změna režimu zastávek ti ve špičce vůbec nepomůže, tam, kde zřídíš zastávku, vždycky někdo vystupovat bude...

Ne ve 100% případů, ale tady by se dalo zapracovat se zónami - ve 101 režim z, ve 100 "slabší" režimy (o/w).


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
goldfinger píše:
Dnes po několika týdnech nečinnosti položili na Lidické ve směru z města předposlední vrstvu živice.su zvedave, jak dlouho bude trvat poslední vrstva.U Antoninske tu spojku k Luzanecke celou frezovali,jestli totéž budou delat i na zbývajícím úseku,tak s dosavadním tempem mají co delat do Stedreho dne.kupodivu z větší části dnes zasypali taky díru v levém odbočovacím pruhu u muzejky.Ale otevření pořad v nedohlednu.
Malátova svítí Novotná, dokonce uz i s namalovaným vodorovným značením.Hotovo mělo byt 30.9...

Malátova - tam se skvěle přechází ze zastávky tramvaje Husitská, směr Semilasso - když nestihneš přeběhnout ještě předtím, než se tramvaj, ze které jsi vystoupil rozjede, tak tam čekáš jako vůl, protože ten štrůdl aut, který se za ní mezitím na kolejích vytvořil, tě přejít nenechá...


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Emperror píše:
MZK je místo, kde ta zastávka chybí už dlouho např. i pro lepší spojení na právnickou fakultu. Mezera mezi zastávkami je tomhle případě prostě příliš dlouhá, takže taky nevidím důvod proč rušit třeba Nerudovu.

Jinak druhé takové místo, kde by se hodila zastávka je Husova. V ideálním případě přímo před hotelem International (s ostrůvkama na úkor části parkoviště, aby to nezdrželo auta) s výhledem budoucího přestupu na lanovku na Špilberk (jediné místo v Brně, kde by to lanovku opravdu chtělo, aspoň by byla další turistická atrakce). Jelikož je však Husova po rekonstrukci viděl bych jako nejschůdnější vytvořit zastávku Komenského náměstí pro linky jedoucí ulicí Husovou před sochou Masaryka, stejně tam jsou zbytečně dva pruhy pro auta, když Husova je celá jednopruhová.


Tohle měl být asi vtip, že? sarcastic protože větší nesmysl, už jsem dlouho nečetl... Zastávka u knihovny budiž, ale pouze pro trolejbusy, kde je vzdálenost mezi Klusáčkovou a Sušilovou docela velká. Zastávka ve směru z města by navíc byla u kolejí a asi by klidně v obou směrech mohly být na znamení. Pokud by někdo potřeboval až přímo před knihovnu, tak přestup nebude nijak náročný

b1 píše:
Já nechápu, že je takového povyku kvůli zastávce pro studenty. Vždyť je v Brně tolik studentských zařízení, které jsou stejně nebo hůře dostupné od zastávek MHD (PrF, ESF, FIT, areál v Komárově atd.), tak přece studenti musí být zvyklí, ne? Třeba přímo před FSI na Technické zastavuje a-53, ale stejně většina studentů chodí pěšky přes lávku na tramvaj...

xxx: To nemůžeš, ze stejného důvodu, jakým je argumentováno proti zrušení zastávky Nerudova (poliklinika).


Ano, 53 zastavuje přímo před FSI, ale má i dvacetiminutový interval, tak je někdy lepší jít na šalinu. O tom, že bývá docela narvaná asi netřeba mluvit.

xxx píše:
A co takhle posunout Rybkovu k právnické fakultě? Myslím, že tam kdysi byla. Navíc se má posouvat Tábor, tak aspoň tam nebude taková vzdálenost.


To by bylo docela elegantní řešení :wink:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Dnes po několika týdnech nečinnosti položili na Lidické ve směru z města předposlední vrstvu živice.su zvedave, jak dlouho bude trvat poslední vrstva.U Antoninske tu spojku k Luzanecke celou frezovali,jestli totéž budou delat i na zbývajícím úseku,tak s dosavadním tempem mají co delat do Stedreho dne.kupodivu z větší části dnes zasypali taky díru v levém odbočovacím pruhu u muzejky.Ale otevření pořad v nedohlednu.
Malátova svítí Novotná, dokonce uz i s namalovaným vodorovným značením.Hotovo mělo byt 30.9...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 říj 2024 10:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]