Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
https://www.facebook.com/lubomir.komine ... 747618318/


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Zajímavé, že schody u Varlete jsou problém, ale u KT8 ne. Ano rozdíl mezi novýma Variama a starýma KT8 je, ale taky nikdo nikoho nenutí kupovat zrovna Varle.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: to by se ale DP musel poohlídnout jinde, dál za hranice. 100% NP vozidel, a spolehlivých, existuje poměrně hodně.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
KT8 na své stáří si myslím, že vypadají dobře a zastarale rozhodně ne, podobné částečně nízkopodlažní vozy jezdí všude po světě a problém s tím není. Je pravda že jsou na dnešní dobu hodně zastaralé, ale lepší částečně nízkopodlažní vozidlo než vysokopodlažní. Přestože jsem zastábcem nákupu 100% nízkopodlažních vozidel, tak částečně nízkopodlažní je lepší než nic.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Je sice hezké, že KT8 má nízkopodlažní střed, jenže ten obvykle zaberou kočárky v počtu 6-8 kusů, takže důchodci, pokud výjimečně nenastupují předem a chtějí si sednout, tak se stejně musí vydrápat do schodů nahoru. A ve výsledku to může zdržet celkový nástup, protože se za někým takovým snadno vytvoří fronta až ke dveřím. Takže z mého pohledu - ano jeden nízkopodlažní vstup je lepší než nic, ale i tak jeden vstup s relativně malou nízkopodlažní plochou je pořád zoufale málo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Kromě jedné dvousedačky jsou pod nimi schrány, takže ano, je to problém..


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Mně se ten design taky líbí. A hodně. Nevím, co máš proti hranatým věcem. Pokud jde o schody, tak je to rozhodně mnohem menší prolízačka než Vario. A co se týče těch čtyř nebo šesti nebo kolika sedaček, to je takovej problém je otočit?

Eda: Přesně tak.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vzhled je čistě subjektivní záležitost. Třeba mě se hranatost KT8 líbí. Co se týče zimy, tak si myslím, že větším problémem než jsou dveře, je málo výkonné topení těmi fukary. Bohužel topení se postupem času stalo problémem už většiny vozů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Debaty o vyřazování nízkopodlažních KT8 mi přijdou v současné situaci, kdy tu máme ještě mraky T3 a K2, opravdu vtipné.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
návážu z tématu T3:
Janatak píše:
Pořád je to velmi kvalitní nízkopodlažní tramvaj. Hlavně pořád ještě nemáme vyřazené T3 a K2, tak nepředbíhejme.
Velmi kvalitní? Zajímal by mě report povolanějších od kniplu nebo z dílen, kolik jich denně zdechne. A nemluvě fakt o tom proběhu, kterej je na těch mašinách dost vidět. A navíc, přijde mi, že při GO/VP se kačeny nijak výrazně nemodifikovaly, tedy co do komfortu pro cestující. Stejný sesle, gumová podlaha, poškrábaný okna, dobře, novej lak zvenčí/zevnitř. Jinak nic. Pokud srovnám s Prahou nebo s Plzní, brněnské kačeny jsou dle mého humus, kterej by být nemusel.

Z hlediska komfortu pro cestující to jsou vysokopodlažní vraky. Neprůchozí interiér, horní sedačky ve středním článku čelem ke zdi (bylo by výrazně milejší koukat do volného prostoru), žádná snaha o lepší vzhled (je to hranatej dobytčák, jediná alespoň trochu hezká věc je zaoblený strop, ale to určitě není kvůli vzhledu), a co mi nejvíc pije krev --
je v nich zima a průvan (asi kvůli netěsnícím dveřím, a protože tu tramvaj tvoří hlavně dveře)...

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tím pádem se uzavřel jeden pomyslný kruh. 1713 byla první KT8 v provozu s odpojovačem přesunutým do zástěny kabiny řidiče.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1713 -> VP.


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
1718 po VP dneska na 20/8:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1718 historicky poprvé v unifiku. :-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ano, ale i kdyby byla ta zastávka na starém místě, tak to naklonění nemá význam, protože se tam stejně musí jet pomalu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ta zastávka byla do toho oblouku přesunuta dodatečně. Původně byla mimo oblouk.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ta nakloněná trať je tam, co vím, z důvodu možné rychlejší jízdy v tom oblouku. Jenže jaksi si inženýři projektanti neuvědomili, že v těch místech je zastávka, takž je to k ničemu.
Už se to tu taky, jestli mě můj dosluhující mozek nešálí, kdysi probíralo.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
karel.nemec píše:
A je nějaká naděje, že tento problém bude v rámci GO vyřešen?

Ano, dveře i startování vozu bude vyřešeno v rámci GO. Tudíž nasazení na d-8 a různé pendly nebude technicky nic bránit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Alanis píše:
Janatak: What? :lol:

Pokud vím, tak se KT8D5N nevypravují na d-8 z důvodu nedovírání dveří na zastávce Krásného (a možná i na jiných zastávkách po trase).

Navíc jak byla horka, tak se jezdilo jen na zadní pantec a to s KT8D5N sice jde, ale musí se přitom vůz vypnout, což je právě nežádoucí.


Jo tak, já myslel, že to je dotaz k dnešku, kdy na d-8 od Hlavasu po Lískovec jezdí soupravy T3 :-" EnKo sem eNko tam...ani jsem si nevšiml, měl jsem za to, že je řeč o kačenách obecně. Soráč.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
M píše:
A je takový problém tu klopenou trať srovnat?

Normálně ne.
Ale, "nejsou ta to peníze, není to v plánu, není na to vypsané výběrové řízení, není to na pořadu dne..."

Tady menší vrácení k dotazu
ScaniaT píše:
Proč na linku 8 nejezdí KT8D5N?

Alanis píše:
Pokud vím, tak se KT8D5N nevypravují na d-8 z důvodu nedovírání dveří na zastávce Krásného (a možná i na jiných zastávkách po trase).


17.3.2015:
T3 1586 píše:
Proč nejezdí KT8D5N na d-8?

Jiricek píše:
Kvůli problémům s dveřmi na zastávce Krásného směr Líšeň. Dveře se vždy nechtěly zavřít, řidiči kvůli tomu museli zastavovat o kus dál, než mají. Když zastavili, kde měli, stalo se to, že dveře nešli zavřít. Řidič vždy musel vystoupit a zabouchout. Nejspíš si stěžovali, od asi 2-3 roky se na d-8 neobjevují(občas je světlá vyjímka a jednou až dvakrát vyjedou na tuto linku).

Ondra K. píše:
Situace kolem KT8D5N a zastávky Krásného je celkem absurdní, protože podle stejné logiky by ty vozy neměly jezdit ani do Bystrce, protože zastávka Podlesí "dělá" občas to stejné.

Jakub S. píše:
Čidla tramvaje vs. klopená zatáčka způsobují, že se dveře v určitém procentu případů prostě nezavírají. O co konkrétně jde ti ale neřeknu (až se to tu v minulosti ale řešilo, tak hledej).


A moje odpověď byla zadupána. A najednou tu byla znova vyzdvižena u jiného člověka a už se to řeší jako hlavní důvod. Nechci ničím na nic narážet, ale je to tak


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Kvůli 6 vozům? To se finančně moc nevyplatí ;-)

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
A je takový problém tu klopenou trať srovnat?


Offline
18
08 srp 2014 14:48
Kari: Díky moc za vysvětlení:)

Co se dá dělat, jsem gymnazista a ne řidič šalin, tak se musím ptát i na pro vás banální věci...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Kari píše:
Rem: Jako je dost možné, že jsi jí tam měl, ale přednostně se tam nevypravují. Právě díky častýmu odstavení těchto vozů v zastávce Krásného směrem do Líšně, kde je vůz tak nakloněný, že má problém předsuvné dveře zavřít.


O tomto vím. Přesněji zpočátku se na d-8 KT8D5N dávaly, pak ne a nyní jen když je krize. Za sebe ale musím říct že jsem na Krásného s 1734 či 35 naštěstí problém nikdy neměl. Ono v provopočátcích KT8D5 tam měly potíže i tyto vozy. U "Nek" jsem už několikrát přemlouval dveře na Podlesí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
43
20 kvě 2014 17:25
A je nějaká naděje, že tento problém bude v rámci GO vyřešen?

_________________________________
Začátek je vždy těžký...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 13:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]