Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 100 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
124
18 čer 2015 20:20
manil píše:
Liberecké T2 mají poměrně hodně upravenou skříň - je to prakticky modernizované T3 ve skříni T2. V Pisárkách stojí cennější kousek, byť je to momentálně elektricky i mechanicky "paskvil".
Ta 4121 je proč cennější, protože je brněnská? Výzbroj má reko na T3, tak jak T2 v Liberci. Kastle T2 v Liberci bude možná v lepším stavu díky údržbě a zabudovaná okna z T3 se dají vyměnit za existující okna z T2.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pupa píše:
Pokud jsou dvě T2 v Liberci provozní , není problém počkat až dojezdí. Pořád by bylo jednodušší ji opravit než služebák .Ale chybí mi , že T2 nevidím v ulicích.

Liberské T2 mají poměrně hodně upravenou skříň - je to prakticky modernizované T3 ve skříni T2. V Pisárkách stojí cennější kousek, byť je to momentálně elektricky i mechanicky "paskvil".


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Haha ,jasně , že jen při muzejních akcích .Ale co nám pomalu a jistě stárne jsou kátéčka .Je to možné , že dvěma prvním táhne na 30 ? Jako by to bylo včera , když jsem je odchytával na nádru .


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Pupa píše:
Ale chybí mi , že T2 nevidím v ulicích.


V roce 2015 ještě to tak! Jedině opravdu ve dnech dopravní nostalgie, případně při jiných muzejních jízdách...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Pokud jsou dvě T2 v Liberci provozní , není problém počkat až dojezdí. Pořád by bylo jednodušší ji opravit než služebák .Ale chybí mi , že T2 nevidím v ulicích.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ono je to navíc asi jediná vozovna široko daleko, kam se dá najet pouze z jednoho směru.
Já myslel, že tento historický "přežitek" se vyřeší se stavbou MUK Hlinky a ono nic...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Možnost zrušení smyčky na Mn nemusí být jediné hledisko. Podle mě, to zajíždění obracet se na Mendlák stojí i nemálo kilometrů. Navíc nastávají problémy s obracením vozů v situaci kdy je trať z Pisárek na Mendlák nedostupná. Nemluvě o tom, že smyčka ve vozovně by byla další možnost pro obrácení vozu v případě mimořádností.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ta smyčka ve vozovně Pisárky má vzniknout mimo jiné i proto, aby se ta na Mendláku mohla zrušit...tak spíš, jestli nemá předcházet plán se smyčkou ve vozovně a pak se tímpádem vyjasní prostor na Mendláku.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
V plánu zanesena nebyla. Taky se ani nedivím, vzhledem k tomu, že definitivní podoba Mendláku ještě není známa.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud se nic nezměnilo, tak by měla být ještě vybudována smyčka pro přímý příjezd/výjezd od/na Bystrc.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Když už se ve vedlejším vláknu tak diskutuje o oprávněnosti oprav vozovny Komín, měl jsem možnost nahlédnout do stavební dokumentace druhé etapy (a vlastně i první) rekonstrukce vozovny Pisárky. Moc pěkný materiál ;-).
V rámci první etapy se zruší plac pro autobusy autoškoly a parkoviště osobáků (červeně vyznačeno) a bude zde vybudováno 4 nebo 5 kolejí (už si přesně nevzpomínám), kam se budou odstavovat vozy během druhé etapy. Ta zahrnuje stavbu dvoupodlažní budovy s denní údržbou (modře), do které se bude najíždět hned po odbočení z "hlavní" a kolonádou se tak bude projíždět až následně, a zastřešení zelené plochy pro odstavení vozů.
Zároveň tam byly zaneseno i pravděpodobné pokračování (tj. třetí etapa - žlutě osy kolejí /orientačně/) v podobě prodloužení části kolejí na úkor výstaviště.

Takže v důsledku to bude poměrně významné rozšíření kapacity pisárecké vozovny... i bez třetí etapy.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Ještě je k mání Ostravská služební T2 685. DPMB se po ní též poohlížel. 1473 opravitelná je. Ale za milionové částky, které TMB k dispozici nemá.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pupa píše:
Ještě k muzejním tramvajím T2 . 1473 v Líšni se nedožije asi rekonstrukce , nebylo by lepší než opravovat 4121 , použít nějakou T2R z Liberce?

A kterou? V Liberci žádná přebytečná není. Jedna je historická a 2 normálně v provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Dočkej času. DP samozřejmě má zájem o historickou T2 (a další typy vozů), chce to ale čas a peníze. Pokud si dobře pamatuji, tak je v plánu 4121. Taky DP dostal od TMB vv4 ev. č. 1313...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Ještě k muzejním tramvajím T2 . 1473 v Líšni se nedožije asi rekonstrukce , nebylo by lepší než opravovat 4121 , použít nějakou T2R z Liberce?


Offline
Uživatelský avatar

6621
21 pro 2005 17:01
V pátek 9.10. v cca 13:20 byla zastavena tramvajová doprava na ulici Masarykově ve směru k nádraží.
Důvodem byla osoba v kolejišti, viz foto. Na místě přítomná MP, přivolána záchranka.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bylo by krásné tu mít muzeum, jako jedno železniční v malém anglickém městečku - v Yorku. Ale sem nejspíš min. kultury nedohlídne.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Zrovna VV60LF by se jakožto jediný novodobý český vlek zachovat měl, třebaže v statické podobě. Stejně tak RT6, byla to první nízkopodlažní tramvaj české konstrukce a to, že toho zase tak moc nenajezdily neznamená, že by se neměla ani jedna zachovat, pro historii MHD v ČR je to i tak významný typ.

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Ale RT6N1 a VV60LF nejsou žádné podtypy.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Kdyby se od každého typu a podtypu soudobých tramvají měl zachovat jeden muzejní kousek. Tak by se měla začít stavět nová Líšeň.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Děkuji za názory, já také zastávám názor , že mít RT6N1 zastrčenou i třeba nepojízdnou v Líšni , než vůbec .Nesmíme zapomenout , že jich moc nejezdí a nejezdilo , takže budou mít jednou historickou hodnotu. Stejně i VV60LF. Stejně tak MAVE . V minulosti byla škoda ,
není k mání bus ŠM 16,5 či trolejbus Vetra ,1 Tr , 2 Tr. Ale to už jsou záležitosti jiných měst.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Šak do depozitáře na exkurze chodit nemusíš. Holt je to slepá větev vývoje městských vozidel, ale to ještě neznamená, že musí proletět komínem v Remetu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
VV60LF pro mě teda radši jako vzpomínka na fotografii :D


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Když to tak vezmu kolem a dokola tak co je lepší? RT6 a VV60LF jako statický exponát v Líšni nebo jen jako vzpomínka na fotografiích?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono udržet nějak dlouhodobě eventuální historickou RT6 v provozním stavu je téměř nereálné. Ve finále je to ale stejně jedno, protože by stejně skončila zastrčená v Líšeňským depozitáři odkud se na provozuschopné koleje nedostane.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 20:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]