Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 80    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 80  Další
Autor Zpráva
Offline
7338
27 úno 2010 07:40
http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=1479

Překlep


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Hhoonnzzaa píše:
Již delší dobu se nedá dostat postupem Levé menu "Současný přehled" >> "Tramvaje (30 m)" >> "evidence" (u RT6N1) do evidence těchto vozů. Ve výpisu se ani nezobrazují čísla/o.

Opraveno.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
V podzimní trolejbusové aktualitce možno doplnit "místo určení" u vozu 3221 - je jím Mykolajiv, kde bude 3221 působit pod ev. č. 3029. ;-)
http://www.bmhd.cz/evidence-dpmb/vuz.php?id=4600
X
http://transphoto.ru/vehicle/94306/#n91187


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
hlásím chybu v aktualitě: ten víkend, co se bude šoupat čas, má být sobota 24. 10. -- neděle 25. 10.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
JM:
Děkuji za připomínky. Po ověření předložených tvrzení text částečně upraven.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
Přehlédl jsem ještě jednu botu v příspěvku od "manil"

... a v roce 1973 byl otevřen depozitář v Líšni v místě bývalého nádraží místní dráhy.
V roce 1973 na podzim DP oznámil souhlas se záměrem předat pozemky areálu v Líšni a trati na SS Technickému muzeu pro výstavbu tramvajového muzea. Dále vydal TM povolení využívat zmíněné pozemky jako správce do doby převodu správy předmětných pozemků. K otevření depozitáře došlo daleko později, zvlášť k oficiálnímu. Kolaudace se protahovala díky nedodělkům, takže se haly začaly využívat v roce 1979-80 ještě před kolaudací.


Offline
124
18 čer 2015 20:20
manil píše:
Pokud se jednalo jen o to špatné písmonkona konci slova "rozvoj", tak už to někdo z kolegů opravil za mne.

Jinak děkuji. :)
Bohužel nejedná se jenom "o to špatné písmonkona konci slova", jedná se i o fakta.

Myšlenkou zachování vozidel pro muzejní účely se v Brně poprvé začal zabývat jistý pan Řezníček
Ještě spíš než se objevila myšlenka na zachování vozidel pro muzejní účely se v 50. letech min století objevilo pár pamětníků - důchodců z podniku, kteří měli snahu o uveřejnění svých pamětí na historii MHD v Brně. Nezávisle proběhl pokus o zachování Caroline pod hlavičkou dnešního Muzea města Brna. V roce 1960 proběhla v Národním technickém muzeu v Brně (tehdy ještě v brněnské pobočce NTM) v rámci výročí 90 let Dopravního podniku města Brna a 60 let tramvaje výstava Vývoj městské dopravy v Brně, vypracovaná pracovnicí muzea, realizovaná BVV, materiály zapůjčil DP. Je možné, že podnět k výstavě již dodal fanda do historie MHD v Brně lékárník Dr. Jaroslav Šaur, který pak v roce 1964 se zasloužil o první 2 sbírkové předměty z oboru MHD v osamostatnělém Technickém muzeu v Brně, o vůz e.č. 79 (původně z parní dráhy z roku 1884) a mv e.č. 1 z roku 1903. Vozy deponovány i s Caroline v provizorní vozovně DP (ještě v 60. letech min. století předané BVV, dodnes objekt se nachází v areálu BVV). Pracovník DP, pan Ladislav Řezníček, v roce 1968 se zasloužil dopisem adresovaným vedení DPmB o vyburcování patriotismu v DP a tím o oslavy stoletého výročí MHD v Brně, potažmo o definování vývojové řady brněnských tramvají a tím o jejich renovaci za účelem oslav. Bohužel oslav se již neúčastnil, neboť na přelomu roku 1968 a 1969 i s částí archivu DP přes Vídeň opustil republiku.
...jistý pan Řezníček, který dopisem adresovaným vedení DPMB navrhl založení sbírky historických vozidel a koncept k oslavám 100 let MHD v Brně, která se odehrála v roce 1969. Návrh byl vedením podniku přijat a pan Řezníček byl zaměstnán dopravním podnikem a pověřen prací v podnikovém muzeu a přípravou oslav.
Tvrzení částečně matoucí, viz předchozí text
Po politických událostech, které odstartoval srpen 1968, přestalo mít vedení DPMB o sbírku historických vozidel zájem, a tak došlo k dohodě s Technickým muzeem v Brně a k datu 15. 2. 1971 byla celá sbírka Technickému muzeu předána.
Víc než politické události, které odstartoval srpen 1968, se podepsaly personální změny ve vedení DP. Staronové vedení po skončení oslav v roce 1970 přestalo mít o dopravní podnik zatěžující sbírku zájem a urychleně ji předalo k datu 15. 2. 1971 Technickému muzeu, které díky normalizaci vycítilo šanci realizovat tramvajové muzeum.

Zpracováno z dostupných tiskových materiálů, např Tomáš Kocman - Historická vozidla MHD ve Sbírce Technického muzea v Brně


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Opravoval jsem slovo rozvoj, v vnímá a doplnil jsem chybějící čárku před "a snaží se proto".


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Tak možná by bylo pro příště lepší označit jen to slovo s chybou. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Nejvíc mi vadilo to v vnímá ;-)
Jinak super e_smile


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kubus41 píše:
Pro Manila: pěkná aktualita o muzejních vozech, jenom jedna připomínka: tato věta by si zasloužila opravit - Dopravní podnik města Brna v vnímá současnou nepříznivou situaci v dalším rozvoje sbírky tramvají v Technickém muzeu v Brně a snaží se proto chybějící historická vozidla pro prezentační účely obstarat vlatními silami
Jinak moc pěkné. :applause:

Pokud se jednalo jen o to špatné písmonkona konci slova "rozvoj", tak už to někdo z kolegů opravil za mne.

Jinak děkuji. :)


Offline
121
01 úno 2009 22:40
Již delší dobu se nedá dostat postupem Levé menu "Současný přehled" >> "Tramvaje (30 m)" >> "evidence" (u RT6N1) do evidence těchto vozů. Ve výpisu se ani nezobrazují čísla/o.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Naposledy upravil Ondra K. dne 09 říj 2015 20:28, celkově upraveno 1
Přesunuto do správného tématu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Počkejme na generální úklid a přeškatulkování sekcí a témat. Už by to fakt chtělo, začíná tu býti lehce nepřehledno.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ono kdyby se moc chtělo, mohlo by se to vlákno jmenovat třeba "záliby členů fóra" a mohla by se do daného vlákna vložit témata jako sběratelské uchylky, co čtenáři dělají mimo fórum a jiné... co s MHD nesouvisí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ještě by se slušelo přesunout do "co se jinam nevešlo" taky mkzbho veterinární poradnu (momentálně je stále v sekci zábava) Nebo se tu některým měří dvojím metrem?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Pro Manila: pěkná aktualita o muzejních vozech, jenom jedna připomínka: tato věta by si zasloužila opravit - Dopravní podnik města Brna v vnímá současnou nepříznivou situaci v dalším rozvoje sbírky tramvají v Technickém muzeu v Brně a snaží se proto chybějící historická vozidla pro prezentační účely obstarat vlatními silami
Jinak moc pěkné. :applause:


Offline
276
21 bře 2013 23:13
Bylo by dobrý opravit rok v posilové dopravě na strojírňák ,,Mezinárodní strojírenský veletrh 2014"


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Navrhuji nahradit jednu z fotek ve článku T6A5 po GO za fotku s již dosazenou klimatizací Konvekta pro lepší ilustraci :wink:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
105
25 kvě 2007 13:13
Jeee pardon pardon, nejak se mi v hlave prohodilo Urbino a Urbanway, svedl bych to na to vedro, uz mi z toho lehce hrabe :) Takze prosim ignorovat nebo rovnou smazat.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Citace:
Zásadním rozhodnutím bylo omladit vozový park autobusů standardní délky vozidly s pohonem na stlačený zimní plyn.

Aktualita povedená a zároveň mně rozesmála, takže účel splnila. :D

otmeg: Má to dobře.


Offline
105
25 kvě 2007 13:13
Chybka v rekapitulacni autobusove novince

Citace:
V souvislosti s tím, že jako jediný brněnský Solaris splňuje emisní normu EURO 6, má jeho motorová věž větší rozměry oproti ostatním Urbinům, ...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Moc pěkná aktualita o označovačích, měl jsem v tom už trochu bordel, takže díky za vyjasnění :applause:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
:D
Platební katry opraveny. Díky za upozornění.


Offline
439
16 led 2015 11:18
V článku o označovačích se píše:
Validátory jsou vybaveny barevným displejem a čtečkou bezkontaktních platebních kater s technologií NFC...

Co jsou to platební katry? Že by nějaká novinka, o které nevím? biggrin


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pod zjednodušený výpis doplněn odkaz na podrobný výpis z daného dne.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1984 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 80  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 18:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]