Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 409 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
M píše:
A satra taky nema ten silenej nouzovy vychod na strane bez dveri.


Na dalsich K3N taky nebude, a na 1751 jsou z nej odstraneny kliky, takze jeho otevreni neni mozne (bez nejakych podstatnejsich domlouvatek). Duvodem je, ze DU dal jako podminku schvaleni ten vychod zaslepit (nesoulad s draznim zakonem).

Jinak prave v tuto chvili je predni a zadni clanek SATRY na nadrazi v Kr. Poli a probiha nakladani na vagony.
Stredni clanek jsem nevidel. Pravdepodobne byla rozpojena uz v Medlankach, nebot clanky byly otoceny k sobe nekompatibilne


A satra taky nema ten silenej nouzovy vychod na strane bez dveri.


A ještě Satra má asynchronní výzbroj Siemens, K3RN stejnosměrnou Progress.


Hlavně má Satra III. hnací jenom dva podvozky, K3RN všechny čtyři. Pak už jenom detaily jako dveře (Satra výklopné, K3 skládací), rozdíly dané místem určení...


Jak se liší SATRA od K3RN??


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Asi do Krpole na rozcepovani a nalozeni na vagony do sarajeva/Parsu


Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
SATRA 3 Tu o které je tu řeč a byla na strojírenským veletrhu.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kterou ? nejak nevidim souvislost s predchazejici debatou.


Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
Viděl jsem v pátek 24.9. táhnout tuhle šalinu po Lidické.... byla tažená čumákem dozadu, tzn naopak než běžně jezdí, za ní jela Fabie dopravního podniku a ještě jedna šalina....


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
T6A5 uz jaxi nejni kde koupit a Anitra 25-32 milionu


Chtěl jsem se zeptat, kolik asi tak stojí jedna tramvaj? Třeba taková Anitra nebo jeden vůz T6A5.


PvvS píše:
http://mestskadoprava.sk/galeria/category.php?cat=474&expand=45,169&id=9YI5
Taky mám pár fotek,jenže v rozlišení 640x480 na mobilu... :lol: Na mobilu vypadají dobře,ale na počítači asi těžko... :lol:


Na P1 jsem viděl T3,K2,Anitru apod.... ale že tam nasazují i T6A5,tak to jsem vážně nevěděl :-s - viz dnešek souprava 1215+1216 :wink: Bohužel fotku nemám :oops: .


V Sarajevu.


To bude zase složité schvalování u drážního úřadu? Kde ta šalina má jezdit, vypadá dobře, podle nátěru Ostrava?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://mestskadoprava.sk/galeria/catego ... 69&id=9YI5


Byla tady řeč o P1, takže po prvních dvou dnech je přehlídka zatím nekompletní, jen K2, 2xT3 a KT8D5. Sóla jsem tam neviděl (naštěstí).
Pokud by někoho zajímalo, co je k vidění na veletrhu, tak jenom SATRA 3.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Honza píše:
pd píše:
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)
A co takhle VEKTRA ???? :-?


No s tema se pocitalo, ale po "dobrych" skusenostech z plzne asi ne.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
pd píše:
Pochybuju, že DPMB má na číslování nějaký plán... Spíš to tak nějak plácli tam, kam to aspoň trochu pasuje. 1851 by mohlo časem blokovat Anitry, u řady 17xx už asi nehrozí, že počet KT8 překročí padesátku. A navíc v 17xx jsou taky nízkopodlažní tramvaje, podobné jako K3RN - necelých 15% podlahové plochy...
Spíš je mě divné, proč Anitry začínají už na 1805, když je myslím pořád teoretická možnost odkupu čtyř RT6 z Prahy.

A taky by mě zajímalo, proč vlek má 13xx. Tak 19xx bych chápal. Že by řada 19xx byla rezervovaná ještě pro něco jiného? (plně nízkopodlažní obousměrné tramvaje ?)
A co takhle VEKTRA ???? :-?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Uvazovalo, v souvislosti s dodavkou 1560 a dalsich tusim 10 plne vybavenych karoserii. Ale asi to neklaplo. Ona 1560 vubec mela skoncit v ruznych provozech ..


A nešel by ten odprodej nějak obejít? Třeba jako výměna za něco nebo dlouhodobá zapůjčka.

Jo, ta víkendová Anitra na d-7 je opakovaný přejezd z d-6, takhle se dá jedna nízkopodlažní tramvaj nasadit na dvě linky. Večerní zátah do Medlánek bude určitě KT8D5N z d-8. Ale v jízdním řádu osmičky chybí u toho odjezdu zase značka invalidy. Ono těch chyb je v jízdních řádech víc, o tom by třeba Ondřej Pokora mohl vyprávět...

Iristram CityTram, to snad ne... :roll: :evil:


pd píše:
VS: to je pravda, peníze nebudou, a když se nějaké najdou, tak by se mělo koupit něco delšího. Ale myslím, že v roce 2010 se budou Anitry ještě vesele vyrábět, pokud je bude někdo kupovat. Možná trochu upravené (třeba podlaha bude o 10 cm níž - AnitraE :lol:), ale pořád do bude ta stará Astra. Pochybuju, že český průmysl vymyslí za 6 let něco jiného.


Aby ses nedivil. Třeba Iristram Anitra 1234.56 CityTram 5E :lol:


VS: to je pravda, peníze nebudou, a když se nějaké najdou, tak by se mělo koupit něco delšího. Ale myslím, že v roce 2010 se budou Anitry ještě vesele vyrábět, pokud je bude někdo kupovat. Možná trochu upravené (třeba podlaha bude o 10 cm níž - AnitraE :lol:), ale pořád do bude ta stará Astra. Pochybuju, že český průmysl vymyslí za 6 let něco jiného.


No na tom jízdním řádu je hlavně zajímavý, že nízkopodlažní odjezdy jsou jenom 5:07, 6:27, 7:47, pak až 12:13 a pak 19:43 a 22:57m. To zavání přejezdy z jiných linek a moc bych se nedivil, kdyby ten vůz byla zatahující KT8D5N z 8. Protože konkrétně ten poslední spoj nejede ze smyčky Švermova, ale 22:44 až z Běloruské...
Podívej se sem: http://www.idos.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=6&from=429&to=6&to=140&ln=6&ln=5505&date=13.9.2004&dateall=1&link=AF11


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jednoduse. U KT8 uz nejni nadeje ze by se nejaky nakupovaly, tak se vyuzila rezerva 50 vozu. Na KT8 pripadne jeste zbyva, maximalni uvazovany stav byl stejne okolo 45 vozu. A K3 urcite nebude vic jak 50 . Takze to je rozumny.

Odprodej RT6 z prahy nejni realny z toho duvodu ze DP Praha by musel vratit dotace na NP vozy , ktery na ne dostal. A to si nestrihne.
Vlek je novy typ, proto dostal novou radu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 13:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]