Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 153 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
přesně tak linky 201 a 202 jezdily Karosy s výsuvnou pošinou a byly pro všechny cestující, jen přednost měli invalidé, taky jsem se s tím ze zvědavosti svezl první den provozu.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Taky bych poupravil, že veřejnosti přístupné byly tyto linky ještě v dobách, kdy na nich jezdily karosy s plošinou. V mých školních letech jsme s nimi párkrát jeli, abychom měli zážitek.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dík za poupravení. Pravdu díš. Mám to blbě zapamatovaný. Až teď se mi to vybavuje a před očima mám označník u Polikliniky Židenice s zeleným číslem linky. Jak kdysi dávno mívaly turistické linky do Mariánského 10x.
Procházím staré plány sítě na IDSJMK a do 3.10.2009 ty linky vůbec nebyly zakresleny. Viz zde a zde.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
ReZ: Jen poupravím, že linky měly před 1. 1. 2004 čísla 204 a 205.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Byla doba, doba čistě VP, kdy linky a-81/a-82 (tehdy ještě a-201 a a-202) byly pouze pro ZTP a běžný kaštan do nich neměl přístup. Řidič mohl vozíčkáři zastavit na jakékoliv zastávce na trase. Něco jsem zaslechl o dohodě DP a ligy vozíčkářů o provozu těchto speciálek.
Pak, s postupující nízkopodlažností, kdy vozíčkář může po městě jezdit defakto jakoukoliv linkou, se z nich staly speciální linky s možností přístupu běžných cestujících. Jenže s postupující NP se staly zbytečnými. Mohli by se bez náhrady zrušit, jenže to si DP nedovolí, vzhledem k tomu, že by si vozíčkáři, co linky používají, stěžovali, že jsou diskriminovaní, že si na linky a jejich trasy (hlavně Červený kopec, Labskou, bohunický špitál, Polikliniku v Židenicích a Pálavák) zvykli.
A tak se, dle mého osobního názoru, linky nechají samy umřít. Elegantně se a-81 protáhla jedním směrem i druhým směrem a spojila se s a-80 a tím se z ní stala běžná linka. Se kterou si DP může už libovolně nakládat. Stejný postup očekávám v případě a-82, kdy se nějak spojí s, například a-45, a hotovo.
Jestli jsem úplně mimo, klidně mi to sdělte (klidně SZ), ať to tu neplevelíme a nehádáme se.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Thaavi: ani bych se nedivil, kdyby ak přemýšlelo víc lidí. Totiž - myslím si, že jakmile se změnila trasa a-81, aby pokryla i bývalou a-80, tak ji začalo využívat více lidí. Ale možná jen můj pocit, bo předtím jsem tímto spojem nikdy na Lesnou a zpátky nejel.


Offline
Uživatelský avatar

28
13 zář 2006 13:12
Morce98 píše:
Podle mě je blbost, že zruší linku 81, ale u 82 se nedivím.


Nevíte, proč jsem si myslel, že tyto dvě linky jsou jen pro handikepované/držitele průkazu ZTP, a proto jsem se do nich bál nasednout? :)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Dík za odkaz na tu dokumentaci, teď už se s tím rozhodně bude dát něco hezkého udělat... :-)


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Dokumentace k formátu JDF je samozřejmě dostupná, např. zde: http://www.chaps.cz/cs/products/CIS.

Upřímně, snad se nečekalo, že CHAPS data zveřejní s veškerou parádou. Soubory na FTP serveru jsou sice nepřehledné (v podstatě je nutné porozbalovat různě do sebe vložené ZIPy a datové soubory pak jednotlivě procházet, aby se člověk dostal k těm, které ho zajímají), ale i toto je velký pokrok v otevřeném přístupu k datům (který se u nás táhl mnoho let), pokud budou udržována dostupná, aktuální a bez razantních předem neohlášených změn formátu.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A co se Vám na těch JŘ nepozdává? Vše podstatné tam je, co byste chtěli tam míti víc? Mě se to zdá ok.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Zas tolik podrobností tam není. Chtělo by to možná vysvětlivky k jednotlivým typům souborů, i když na dost věcí se dá přijít.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, píše o tom i Lupa:
Tohle je výsměch. Úplné uvolnění dat o jízdních řádech CHAPSem se zase nekoná


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Malinko se vložím do toku probíraných témat, ale myslím, že by zde tato informace měla zaznít.
Dnešek je velkým dnem pro otevřený přístup k datům jízdních řádů v ČR obecně. Data z CIS JŘ ve formátu JDF jsou od 1. 9. 2015 zveřejňována (na veřejně přístupném serveru) a tedy zájemcům ke stažení. Podrobnosti včetně odkazu na FTP server viz http://www.chaps.cz/cs/news/20150901.

Pro jrbrno.cz to znamená, že teď na nějakou dobu budou omezeny aktualizace JŘ regionálních bus linek. Mohu přiznat, že už několik let se část dat jízdních řádů regionálních bus linek na jrbrno.cz načítala z XLS souborů z portal.idos.cz; podobně jako to dělal seznam.cz (+Pubtran), ale v mnohem menším objemu a neautomatizovaně. Dneškem tato možnost skončila a je třeba přejít na načítání z otevřeně zveřejňovaných dat v JDF. To do budoucna otvírá široké možnosti automatizace a zlepšení aktuálnosti. Ale v první řadě to znamená nutnost naprogramování nových skriptů, které data z JDF převedou do formátu databáze, která se používá na jrbrno.cz, a to bude nějakou dobu trvat.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: však byrokratický proces je jasný, ale jde to. Samozřejmě jsem nemyslel, že si to DP čmárne, kde se mu zamane. #-o


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Velmi jednodušše - jedná se o tichou toleranci ze strany PČR. A že vždy tichá nebyla - viz kauza D2 a vozidla linky 67 s konstrukční rychlostí menší než 80 - tam už policisté jednali a slova - trasa je nařízena vedením DP - byla okamžitě shozena - vjel jste s vozem s konstrukční rychlostí 65 na D2 mimo obec = porušil jste zákon, sorry.

BUS pruh si jen tak namalovat na silnici DP nemůže, musí být stanoven OD MMB a schválen PČR.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Předpokládám, že DP si to hlídá. Stále platí, co jsem napsal, Protopype401, směřuj to na DP. I kdyby se kvůli tomu musel namalovat BUS pruh, určitě by to bylo k prospěchu věci, bo nepotřebuju, aby mě autobus vyhodil u kasina.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Jezour: Tak nám teda vysvětli, jaktože řidiči nočních busů každodenně porušují zákon o provozu na pozemních komunikacích.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Co má vyšší právní sílu - jízdní řád nebo zákon o provozu na pozemních komunikacích?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jezour: však kdyby na označníku bylo číslo 67 i 76 s jízdním řádem, pak zde může bus zastavit. Tak, jako to dělají noční rozjezdy, a určitě se v Brně najde ještě alespoň jedno místo, kde je popsaná situace už dnes.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Jezour píše:
Bohužel přesně naopak - protože na dráze není vyznačen BUS-pruh, takže jízda po kolejích a obsloužení zastávky autobusem je za plus 2 body do řidičáku, minus 4 body do pololetního hodnocení řidiče, minus 50% nebo 100% měsíční výkonnostní odměny a minus 2 tisíce na místě či ještě více ve správním řízení.
Takže příště až pojedu nočním busem, tak při zastavení busu u tramvajového ostrůvku okamžitě bonzuju řidiče z výše uvedených důvodů, při dodržení výše uvedeného naopak bonzuju za nezastavení na patřičné zastávce. Boží sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
colt274 píše:
Vím o 7661 (snad se nepletu)...

+ Samozřejmě služební VW...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s2048x2048/11882317_1637433296495189_5901343664121460146_o.jpg


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Děkuji.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Vím o 7661 (snad se nepletu)...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Neví někdo, které vozidlo vylepovalo nové jízdní řády?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
To se mi nezdá, co rozjezdy, co ND? Ne v celém Brně jsou vyznačeny bus pruhy...

(rozdíly mezi de iure a de facto celkem chápu, ale tady se mi nezdá, že by byly až tak velké...)

_________________________________
Definitivně možná.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 07:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]