Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mogul: už tu zaznělo, že Komín nemá dostatek vozidel na pokrytí t-36 (kvůli potřebě vozů na t-x30), tak se tam posílá i něco z Husovic.
Ano, jsme ve všeobecné trolejbusové diskuzi, ale proč bychom to nemohli porovnat i s jinými trakcemi, když všechny 3 (základní) tvoří síť MHD?
Bezbariérovost zastávek už není pouze u šalin, stačí mrknout do JŘ. Je pravda, že zatím snad jen u společných zastávek s tramvajemi.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pokud vím, řeč je o trolejbusech. Teoreticky je možné kterýmkoliv vozidlem obsloužit kteroukoliv linku. Stačí jen trošku chtít a ne za každou cenu vytvořit jednu ryze NP vozovnu. Kdysi tu zazněl argument, že je nelogické a neekonomické vypravovat na slatinské kurzy vozy z Komína, když je ve Slatině vozovna. Jakou logiku tedy má vypravování husovických vozů na linku 36, která má vozovnu na trase?
U šalin je situace jiná. Těžko na d-8 dostat VP vozidlo, když žádné takové není...
Jaká je situace u autobusů nevím, ale rozhodně lze i u nich dosáhnout vyrovnaného stavu nízkopodlažnosti na všech linkách.
Trošku nechápu úvahu o bezbariérových zastávkách. Jednak nejsou předmětem "sporu" a navíc porovnávat šalinové a trolejbusové zastávky je trošku postavené na hlavu. Pokud vím, tak "bezbariérovost" zastávek se uvádí pouze u šalin..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mogul píše:
Koukal jsem na nové jízdní řády trolejbusů a musím uznat, že provokace ze strany DPmB nejen, že pokračují, ale dokonce nabírají na intenzitě.
Garantovaná nízkopodlažnost vozů od září 2015 (srovnatelné linky, pracovní dny, směr do centra, bez zátahů do vozoven a přejezdů):
33: 40%/129 spojů (vloni 32%, o prázdninách 42%)
34: 72%/99 spojů (vloni 52%, o prázdninách 97%)
36: 75%/114 spojů (vloni 52%, o prázdninách 84%)
37: 88%/118 spojů (o prázdninách 100%)
Jenom připomínám, že platnost jízdních řádů je od 1. září, ne od 1. dubna....

Slatina je na tom ještě dost dobře. Co pak mají říkat takoví lidi z Maloměřic a Obřan? Linka 4 má 4 garanty z 18 pořadí a první bezbarierová zastávka je až Proškovo náměstí, což je mimochodem 5. zastávka směr město a další bezbarierovou zastávkou je pak až Tomkáč. Mimochodem, taková linka 2 je 3/19, a linka 5 4/16.

Chápu, že tě to štve, protože se tam asi pohybuješ, ale věř, že spousta obyvatel je na tom ještě mnohem hůř.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Radek Havlík píše:
Stejně je od 1.9.2015 u Slatinských sól pouze 1kurs kde muže vysokáč a to 03955. Dnes však jezdí B951 i na garantu 07823.

A není za to, že není na garantovaném NP spoji vypraven NP vůz, nějaký postih?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
Na Řípské vedle Kauflandu znovu stojí čtyři ukrajinské kamiony.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Stejně je od 1.9.2015 u Slatinských sól pouze 1kurs kde muže vysokáč a to 03955. Dnes však jezdí B951 i na garantu 07823.

_________________________________
RH.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Já jo, to by znamenalo definitivní konec B951. biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mogul: Slatina je jedna z městských částí. Na druhou stranu nedrážní slatinská vozovna téměř nemá VP sólo, oproti Medlánkám je něco, jako Komín v trolejbusové trakci. Asi bychom se nikdo nezlobili za 100 % NP spojů. Ale dnes to ještě není.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Ony obsluhují sídliště i autobusy? Pokud vím páteřní linka pro obsluhu Slatiny je 33...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Na druhou stranu nelze z komplexní dopravní obslužnosti vytrhnout dvě linky a soudit podle toho celou oblast. Jinými slovy nezapomínejme i na autobusy z gS, které ve výsledku Slatině významně vylepší tuto "hroznou" statistiku.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mogul píše:
Vzhledem k tomu, že se řeší trolejbusy, tak bych do toho Ořešín asi netahal.

Typický argumentační klam. Já reagoval na tvůj argument o ceně šalinkarty, který nijak nesouvisí s trolejbusy.

A taky to můžu obrátit, když už teda řešíme pouze trolejbusy: Třeba pro lidi bydlící v Ořešíně stojí šalinkarta stejně jako pro lidi ze Slatiny a nejezdí jim tam žádné nízkopodlažní trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
b1: na dvou linkách 31/33 jezdí ve špičce 18 (odpoledne 19) vozů. Linka 34 je jeden z příkladů. Jsou tam i další...
Vzhledem k tomu, že se řeší trolejbusy, tak bych do toho Ořešín asi netahal.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Mogul píše:
eframmcbeth: Nechápeš? Třeba jen to, že ostatní linky mají oproti 33 téměř dvojnásobný počet garantovaných NP spojů.
To je z tvé strany ale taky trochu zavádějící tvrzení. Na lince 33 jezdí ve špičce cca 15 vozů, zatímco třeba na 34 asi jen 4, takže se té vyšší procentuální nízkopodlažnosti logicky dosáhne snáze. Kdyby měla linka 33 ve špičce interval 10 minut, tak tam 75 % taky budeš mít.
Mogul píše:
Pokud vím, šalinkarta stojí pro všechny stejně...
Tohle je úžasný argument. Třeba pro lidi bydlící v Ořešíně stojí šalinkarta stejně jako pro lidi ze Slatiny a mají ještě méně nízkopodlažních spojů...


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
MartinV: Neobracej to. Moc dobře víš, jak je to myšleno. Buď se dá pár slatinských 14Tr prohodit s komínskýma 21Tr (teda pokud by tím neutrpělo něčí ego) nebo prostě pár spojů vypravit z Komína...
Cestující opravdu nemůžou za to, v jakém stavu má DP vozovny..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jo, ale to je většinou proto, že někde zkrátka vozovna není. Nebo by bylo logičtější vypravovat t-36 ze Slatiny a t-31/33 z Komína? :-)


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Šalinové vozovny jsou od některých linek taky pěkně daleko, takže výmluvy, že se Slatina nedá částečně obsluhovat z Husovic nebo Komína, jsou mimo mísu..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jasně, že běžného cestujícího nezajímá, z jaké vozovny se co vypravuje. Ale ve Slatině to tak ještě nějakou dobu zůstane. Na druhou stranu jsem rád i za těch 8 %.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
eframmcbeth: V poho. A dík za "nepochopení". Aspoň jsem si dal záležet a spočítal ještě i ty prodlevy.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
jo takhle, pardon — už chápu, cos tím myslel... jo to je na pytel :(


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
eframmcbeth: Nechápeš? Třeba jen to, že ostatní linky mají oproti 33 téměř dvojnásobný počet garantovaných NP spojů. A to i přes to, že na to byl DPmB upozorněn. Pokud vím, šalinkarta stojí pro všechny stejně...
Ano, stouplo. 33 o celých 8%, 34 o 20%, 36 o 23%,... takže se rozdíl oproti loňsku ještě zvýšil.
Jen tak mimochodem, čekací doby na následný garantovaný NP spoj jsou u linky 33 (ve špičce) například 31, 35, 47, 51 minut.
Chápu, že se stále ještě najdou lidi, kterým to přijde v pohodě..


Offline
800
12 zář 2014 23:38
nějak nechápu, v čem spočívá ta "provokace" — nevyplývá z tvé statistiky, že to všude oproti loňskému roku stouplo?


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
MartinV: Však proto jsou prázdniny v závorce (jen tak pro zajímavost). To, že na negarantovaném kurzu může být NP vozidlo je sice hezké, ale pro někoho, kdo ho potřebuje nepoužitelné. Navíc to neplatí pro Slatinu, kde se NP na negarantu vyskytuje jen zcela vyjímečně..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mogul: musíš počítat s tím, že se teď vypracuje více vozů. Tzn. i více 14Tr. A i na negarantovaném může být nízkopodlažní vůz.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Koukal jsem na nové jízdní řády trolejbusů a musím uznat, že provokace ze strany DPmB nejen, že pokračují, ale dokonce nabírají na intenzitě.
Garantovaná nízkopodlažnost vozů od září 2015 (srovnatelné linky, pracovní dny, směr do centra, bez zátahů do vozoven a přejezdů):
33: 40%/129 spojů (vloni 32%, o prázdninách 42%)
34: 72%/99 spojů (vloni 52%, o prázdninách 97%)
36: 75%/114 spojů (vloni 52%, o prázdninách 84%)
37: 88%/118 spojů (o prázdninách 100%)
Jenom připomínám, že platnost jízdních řádů je od 1. září, ne od 1. dubna....


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Alanis: Asi jako když jedeš z Jugoslávské na Českou nebo z Přívratu na Svrateckou nebo z Osové do Kohoutovic a tak dále


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5826 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 04:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]