Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 79 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Odpověděl někdo kolegovi z Toronta? (Já jo kdyžtak.)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Já mám dokonce pocit, že za aktivního života vozu 3173 hlášení v trolejbusech snad vůbec neexistovalo.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jenda: možná to jen nikoho nenapadlo, určitě by to bylo autentičtější. Na druhou stranu - jsou nahrány všechny potřebné zastávky panem Křapou? To by mohl být zásadní nedostatek.
Mch. Černocká se píše s C, ne TS. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Víte někdo, proč jsou ve 3173 hlášeny zastávky? Se mi to moc k tomu vozu nehodí a spíš tam měl být Křapa a ne Černotská, když reálně toto hlášení (p. Černotská) ani tento vůz neměl.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
1
24 čer 2015 22:14
Ahoj. Nejprve bych chtěl poblahopřát lidi, kteří učinili tuto vynikající webové stránky . Je velmi dobrý rescource .

Za druhé , rád bych se apolgize za špatnou kvalitu českého jazyka . Toto bylo přeloženo z angličtiny pomocí Google Translate .

Jsem trolejbus nadšenec a metro operátor od Torontu v Kanadě . Budu cestovat s dalšími třemi dopravu zaměstnanců do Brna v září .

Budeme tam od 9. do 11. Napadlo mě, jestli to bylo možné najmout historický trolejbus na turné , nebo alespoň vidět sbírku .

Snažil jsem se psaní na offficial šetření e-mailu v Brně DP , ale zatím nedošlo odpověď .

Jakýkoliv pomoci chtěl bych být velmi ocenil!

Děkuji.

Rob Hutchinson .


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Kdyby jsi četl fórum kousek pozpátku, dočetl by ses, jak to je.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
3
22 črc 2015 17:12
Jenda píše:
Tak jsem konečně nastoupil na nové zastávce Jírovcova směr Mendlák, i když se stále jezdí smyčkou klasicky jako dřív :D
Drátaři se vrtají v krabicích od vyhybek, tak že by konečně došlo ke změně směru ve smyčce?

Budou tam smět kloubáky ?


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Včera večer se vrtali v nové stavěcí výhybce na budoucím vjezdu do smyčky, projíždělo se se stahováním.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Jenda: Podle informací na FB stránce Kohoutovic, má být směr otočen 31.7.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Tak jsem konečně nastoupil na nové zastávce Jírovcova směr Mendlák, i když se stále jezdí smyčkou klasicky jako dřív :D
Drátaři se vrtají v krabicích od vyhybek, tak že by konečně došlo ke změně směru ve smyčce?

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
3
22 črc 2015 17:12
Z jakého důvodu je na linkách 35, 38, 39 zaveden sedlový interval 15 minut , oproti 20 minutovému ? Řidiči by ocenili víc času na konečné .


Offline
3
22 črc 2015 17:12
Ta obnova 140 v celé délce mi nepřipadá zrovna ok . Když tak se otáčet na Konečného , bohužel není zadrátována ZOO . V Kéniku po prázdninách interval 10 min bude dost málo .


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Jojo, už jsem několikrát koukal, že se vystupovalo z 37 na výstupní zastávce 44. K dokonalosti už chyběla jen nějaká 25/26, která by potřebovala projet.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
b1 píše:
Doufám, že ten druhý vůz nepouští cestující ven, dokud ten předchozí neodjede, když není všemi dveřmi u ostrůvku. :mrgreen:

Navrhuju tam zakázat vjezd kloubových trolejbusů jako v Kohoutovicích. Jde přece o bezpečnost!


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Dle iRISu zapůjčeny 3267,3273 a 3286 zpátky do Komína. Že by již teď nedostatek sól?


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ondra K. píše:
Při současném intervalu bývají na Mendláku odstaveny 2 klouby a už to je v podstatě na hranici kapacity smyčky, kdy 2. vůz víceméně celým zadním článkem přečuhuje přes ostrůvek do prostoru k zastávce 25/26/44.

Doufám, že ten druhý vůz nepouští cestující ven, dokud ten předchozí neodjede, když není všemi dveřmi u ostrůvku. :mrgreen:


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Kohoutovice to s 12minutovým intervalem odnesly asi stejně, jako Vinohrady...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Eda píše:
Nachystané je to na to určitě. Stačí se podívat na nerovnoměrné rozestupy mezi spoji ve špičce. V sedle by to snad mělo být jen v kloubech. Ale těch 12 minut je teda fakt hodně, zase to tady Kohoutovice trošku odnesly.

Při současném intervalu bývají na Mendláku odstaveny 2 klouby a už to je v podstatě na hranici kapacity smyčky, kdy 2. vůz víceméně celým zadním článkem přečuhuje přes ostrůvek do prostoru k zastávce 25/26/44. Občas se sjedou klouby i 3 a to hraničí s dopravním kolapsem. Obávám se, že nějaké výraznější zkrácení intervalu při nasazení kloubů by vyžadovalo střídat pauzy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
80
05 dub 2015 09:45
MKzB: díky za vysvětlení


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Pavel píše:
funtom: Takže to znamená, že po skončení výluky je možné jednu z linek 3/11 ukončit v Komíně? Dle tvého vyjádření to vypadá, že v úseku Rakovecká - Vozovna Komín ta linka nechybí. Což se mi moc nezdá. Já se tam ve špičce nevyskytuji, tak nemohu soudit. Hlavně po prázdninách to bude vypadat zase všechno trochu jinak.


Nikdy jsem nepsal, že by Bystrci stačila d-1 :wink: . Psal jsem jen o tom, že přestup ať už z d-1 nebo d-11 na náhradní trolejbus se dá prakticky úplně stejně uskutečnit i na Svratecké (ok, beru že vzdálenost je delší než na Podlesí, i když teda podle další diskuse o jízdní době trolejbus vs. šalina je ten přestup dost možná zbytečný), přičemž by se na najelo míň km a pokud by docházelo ke zpoždění např. na Kounicově, týkalo by se pořád jen t-36 a nemusely by nastávat komplikace s řešením pozdních příjezdů jako na Černého.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
54 km je fyzická délka trolejbusových tratí.
107,6 km je součet délek všech linek.
Linky často sdílejí tratě, např. t-31 a t-33 od Hlavasu po Černovičky jedou po jedné trati - jedna trať s součtu linek počítaná dvakrát.
K tomu existují různé manipulační tratě, po kterých nejezdí žádná linka a ty nejsou započítané v těch 107,6 km.


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Jen nechápu jedno možná jsem natvrdlej, ale jde o toto:
Provozní délka tratí, z nichž jedna vede i do sousedního města Šlapanice, dosahuje 54,0 km,[2] napájecí napětí činí 600 V. V roce 2013 bylo v provozu celkem třináct pravidelných denních linek,[3] které měly v roce 2011 provozní délku 107,6 km
Jde o tu délku tratí. Jednou měří 107,6km a podruhé jen 54km? Kam to zmizlo? Nebo jak to mám pochopit?


Offline
140
02 bře 2012 14:57
ad x30 https://cs.wikipedia.org/wiki/Trolejbus ... _Brn%C4%9B


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tam nejde tak ani o vzdálenost, která je přibližně stejná, jak na zmiňované České, ale o to, že kdo to tam nezná, tak od trolejáku k šalině netrefí :-), zvlášť potmě. A méně pohybliví by taky nebyli nadšeni z tak dalekého (a zbytečného) přestupu.
Navíc kombinace "posílení t-36" a "do Bystrce pouze d-1" by byla dost vražedná i z hlediska kapacity. Teď o prázdninách by se to asi zvládlo, ale po prázdninách těžko. Taky by to vedlo na to, že lidi, co potřebují do okolí České, by volili variantu d-1 na Mendlák a jakákoli šalina dál (jede to hned), než d-1 na Svrateckou, a pak poskakovat ve trolejbusu od červené k červené. Osobně mi přijde, že řešení náhr. dopravy je docela dobře vymyšleno, a jakákoli "optimalizace" by vedla ke zhoršení už tak hrozného stavu kvůli dané výluce.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
michalk píše:
Jo, a ti co navrhují přestup na Svratecké, tak mi přijde, že tam v životě z tbusu na šalinu nebo naopak nepřestupovali. ;-)
Zkus si změřit vzdálenost Svratecká (tram) - Svratecká (tbus) a vzdálenost Česká (linka 11) - Česká (tbus). Asi budeš překvapen.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5826 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 lis 2024 07:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]