Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 158 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Bude se po dokončení přilehlé stavby obnovovat zastávka “U Borovice“ v Bystrci?
A rovnou si odpovím sám. Ne, nebude. A to proto, že tam zase nějaký mudrlant (*****) vymyslel to nejhorší řešení jízdních pruhů, jaké vůbec vymyslet jde. Ještě tam můžou postavit semafor a tím tomu dají korunu... :)
“My prostě tu hojně využívanou zastávku nechceme. Tak moc ji nechceme, že uděláme vše pro to, aby ji obnovit ani nešlo“ :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pravda, zapomněl jsem na téma "pravopis v příspěvcích" příště to napíši do daného vlákna, tam to už nebude navážení ale věcný příspěvek k neshodě podmětu s přísudkem. ;-)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Můžeš přestat se do mne navážet? Tak jsem se upsal, chtěl bych vidět tebe, psát zcela bez chyby večer po dvanáctihodinové šichtě a ještě z mobilu, v takových vedrech.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Plánuješ se v těch přejezdech učit shodu podmětu s přísudkem? Ještě že za 3 tejdny končí prázdniny.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Odpovědi dorazili, takže děkuji za ně. :-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nebyl by mi prosím někdo z DP ochotně napsat (klidně i do SZ), kam přejíždí kurzy 30302 a 03609 o prázdninách, jestli někam přejíždí?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, jezdila. Ale pak se se asi zjistilo, že dvě různé komunikace generují dvě různá zpoždění a přestal vycházet společný interval.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A nejezdila náhodou jednu dobu krátce a-61 právě Uhelnou?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Yakuzza píše:
Tak samozřejmě jsem nemyslel "úplně nikdo", ale "vždy někdo nastupuje nebo vystupuje" je takové nic moc na to, že tady pracuje několik tisíc lidí. Kor když člověk vidí ty houfy, co se valí na Holandskou třeba z té osmičky.

Proč asi jezdí d-8? Protože a-61 je v této oblasti trochu výletní a dost často se dostává do zpoždění. Kdyby tam jezdila ta a-77 po Uhelné, možná by vlivem ucpaných silnic tolik netrpěla a pro ty lidi by pak byla výhodnější... Chtělo by to ale detailní průzkum, ne takhle plánovat od kuchyňského stolu...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přesně tak. Kapacitnější tramvaje byly potřeba do KP a do Bohunic. Tak se tato dvě ramena spojila dnešní šestkou a na pětku zbyla ta ryze kádvojková ramena.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
řekl bych, že důvodem byla zejména možnost nasazení kapacitnějších vozidel na linku 6 - ve smyčce Štefánikova čtvrť se při intervalu 5 minut neposkládají a ani to tam není potřeba

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
b1 v tématu Fotogalerie foto.bmhd.cz - diskuse píše:
http://foto.bmhd.cz/foto.php?118236_nove
Nemá být v popisku trasa, ve které jezdila v letech 1995-2008?

Jaký byl tehdy vlastně důvod prohození d-5 a d-6 v koncových úsecích?


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Eda píše:
Občas tama projíždím a na Bidlákách i Holandské vždy někdo nastupuje nebo vystupuje. Takže bych netvrdil, že by ten závlek byl zbytečný.


Tak samozřejmě jsem nemyslel "úplně nikdo", ale "vždy někdo nastupuje nebo vystupuje" je takové nic moc na to, že tady pracuje několik tisíc lidí. Kor když člověk vidí ty houfy, co se valí na Holandskou třeba z té osmičky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Když jsem mluvil o prodloužení a-77 na Holandskou, myslel jsem, a nezdůraznil, že by se a-61 mohla zrušit. Jen je otázka, zda by v Bohunicích vzadu za věznicí nechyběla. Zda by všechny kaufochtivé pobrala a-69. A zkrácení intervalu na a-60.
Nevyužití prodloužené a-77 bych se nebál, narozdíl od současné a-61 by po Uhelné byla na Úzké o něco málo rychleji.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Občas tama projíždím a na Bidlákách i Holandské vždy někdo nastupuje nebo vystupuje. Takže bych netvrdil, že by ten závlek byl zbytečný.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Obávám se, že linkou 77 by na Holandskou nejezdil vůbec nikdo, stejně jako vůbec nikdo nejezdí a-61. Většina pracujících na Holandské, co jezdí MHD, dochází z Křídlovické z osmičky nebo 44/84.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Mogul píše:
ReZ: Však koukni, jak je krásně zprasená 75. Tam je takových vysvětlivek, že k tomu pomalu potřebuješ manuál :D

Dalším příkladem je a-81. Nejen oficiální JŘ, ale služebáky s přejezdy na a-x83, popř. a-68 jestli to funguje, taky musí být pro šofce pěkný maso.

Nápad a-77 na Holandskou by šlo. Ale ne přes Nové Sady, ale po Uhelné. Ještě bych si dovolil navrhnout mírně přetrasovat a-77 mezi Spáčilovou a Zvonařkou ve směru do centra po Olomoucké a Masné, kdy umožníš přestup přímo na šalinu na rolu. Lidi z ČT by nemuseli přestupovat do trajfů. A dělá jich to hodně. Ano vynecháš Tržní (přestup na a-84), ale ten máš na Zvonařce.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Mně by se spíše líbilo jak se původně plánovalo. Tedy linku 77 ukončit na Holandské a u linky 61 zrušit ten hloupý závlek. Ale i to propojení nemusí být špatné, ale jak se tu psalo, má to i negativa jako zpoždění a nepřehledný jízdní řád. Ještě bych přidal, že DPMB myslím koriguje jízdní řád linek 60/61 podle semestru na VŠ.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Mně by se spíše líbilo jak se původně plánovalo. Tedy linku 77 ukončit na Holandské a u linky 61 zrušit ten hloupý závlek. Ale i to propojení nemusí být špatné, ale jak se tu psalo, má to i negativa jako zpoždění a nepřehledný jízdní řád. Ještě bych přidal, že DPMB myslím koriguje jízdní řád linek 60/61 podle semestru na VŠ.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
ReZ: Však koukni, jak je krásně zprasená 75. Tam je takových vysvětlivek, že k tomu pomalu potřebuješ manuál :D


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
O.K. Nechci do toho extra moc šťourat, ale slučujeme z jedné strany jednu linku a z druhé strany linky dvě. Jaký by to mělo číslo? Taky si nedokážu představit tolik poznámek:
U - vůz jede pouze do zastávky Úzka
H - vůz jede přes Holandskou
E - jede na Evropskou
Z - jede do Slatiny, závod
Navíc nejde jen o JŘ pro substrát, ale o služebáky, každé kolo odjinud jinam a jinudy...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
To bych do toho netahal. Snad není dogma, že všechny spoje musí jet v celé délce trasy linky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No to by bylo hezké, ale ráno jsou na a-77 přejezdy z reginálek a odpoledne přejezdy z t-33 (v busech pochopitelně). To nevím, jak by po provázání s a-6x fungovalo. No lidi kolem Honzy S. k tomu určitě řeknou svý.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k situaci, která skoro denně nastává mezi krematoriem a Hornbachem se obávám, že by došlo k dost velkému počtu pozdních příchodů do práce na Černovických terasách. A vyrovnávací čas moc nepotěší lidi jedoucí že špitálu na Zvonec.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No, možná by se to dalo nějak vymyslet, ale vyrovnávací časy na Úzké by byly nutností. Dost často je některá z těch linek zpožděná a přenášet to i na ty zbylé by nebylo šťastné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 02:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]