Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 80 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
pepla: přesně tak, naprostý souhlas, ačkoli se to nezdá, ikdyž je město zasekané, pořád se to dá stihnout rychleji jinak než MHD, je to škoda.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Aby byla MHD "atraktivní", tak musí být "rychlá" a "úderná". K čemu je Brňákovi, co potřebuje něco rychle vyřídit v centru města, vyhlídková jízda? (Já jsem dojel na Maliňák a vzal to pěšky na Hlavas, protože na kochání se památkami jsem opravdu čas neměl)
Pokud se chce někdo kochat, tak ať využije Sightseeing Tour sanitkou...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Možná je to tím, že ti co to mají blíž na šalinu nebudou přestupovat na trolejbus, zvlášť když je jízdní doba téměř totožná nebo uplně totožná. Pro někohu přestup na Svratecké může být docela dlouhá cesta pěšky, tak proč si znepříjěm'novat život že? Zvlášť pokud je starší.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
pepola píše:
Ta vyhlídková linka d-11 má opravdu smysl jen pro šotouše nebo babičky s vnuky, kteří už zlobí tak, že je s nimi doma k nevydržení...
(Rovnocenná náhrada t-29)

To jsem si taky nejdřív myslel, že to tak bude, ale když se podíváš do jř, tak zjistíš, že 11 má úplně stejnou jízdní dobu jako x30.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Včera odposlechnuto v d-1 z Bystrce:
A: Kam jedeš?
B: Na Českou.
A: A proč nejedeš trolejbusem?
B: Vždyť to stojí na každý křižovatce a jede to dýl, než když přestoupím do něčeho na Mendláku.
Takže se zájmem o trolejbusy to asi nebude tak žhavé.

Jo, a ti co navrhují přestup na Svratecké, tak mi přijde, že tam v životě z tbusu na šalinu nebo naopak nepřestupovali. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Ta vyhlídková linka d-11 má opravdu smysl jen pro šotouše nebo babičky s vnuky, kteří už zlobí tak, že je s nimi doma k nevydržení...
(Rovnocenná náhrada t-29)


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
funtom: Takže to znamená, že po skončení výluky je možné jednu z linek 3/11 ukončit v Komíně? Dle tvého vyjádření to vypadá, že v úseku Rakovecká - Vozovna Komín ta linka nechybí. Což se mi moc nezdá. Já se tam ve špičce nevyskytuji, tak nemohu soudit. Hlavně po prázdninách to bude vypadat zase všechno trochu jinak.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Já teda taky doteď nerozumím, proč ta x30 vznikla. Klidně stačila do Komína posílená t-36, přestup z d-11 (resp. d-1, ale prostě pro ty, co valí na Čáru) na Svratecké. Zpoždění by se tak nepřelévalo, všechny spoje by měly stejnou trasu. "Nakrknutí" by pak mohli částečně být snad jedině komínští kvůli po výluce se vracejícímu intervalu.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zachovat X30? Prosímtě, jenom to ne. Ta linka je napůl k ničemu, kompetentní prominou. Na České se nás motá jak psů, prakticky co minutu odtam jede nějakej trolejbus, navzájem si pak zavazíme na zastávkách Smetanova, Sušilova, i na Klusáčkově a vlastně až po Přívrat. Navíc ve směru na Českou chytnu na Kamenolomu byť jenom tři minuty sekeru, a už se na Svratecké řadím před nebo za 36tku. Jeden z nás jede plnej a druhej prázdnej. Nebo v Bystrci další blázinec na konečné. Na Čerské zase dojedu já mínus pět minut a přede mnou je nezpožděná 36, která mě blokuje a vytváří mi další zpoždění. Na konečnou v Bystrci dojedu už třeba -8, opět například přesně za pravidelnou 30tkou.

Nemůžu si pomoct, měl se nechat zachován neprázdninový interval na 36/30 a lidi můžou snad ve své vlastní lenosti přestoupit na Svratecké, Podveské, Vrázově. X30 - cesta do pekla lemovaná dobrým úmyslem.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Svoboda píše:
Já bych nechal linku x30 zachovanou. Podle mě by to ocenili i Bystrčtí, protože se dostanou bez přestupu do města


A na lince 30 tak poškrtáme polovinu spojů. Ne děkuji, to nechceme. :wink:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Stačí oprasit dřívější trasování t37 a otáčet ji na Komenského nám.Na Brandlovu to asi nedá, jediné polookruzku přes Kounicovu s malou úpravou troleji biggrin booze


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
To nevím, kteří Bystrčtí by bojovali za zachování x30, většina raději pojede rychlejší šalinou. Bystrčtí by spíše ocenili, kdyby se tou šalinou dostali na Čáru až z Ečerovy.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
A já bych prosil přímou linku na Českou z Kohoutovic :)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Už je to tady! Ale že to trvalo :sick:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
140
02 bře 2012 14:57
Já bych nechal linku x30 zachovanou. Podle mě by to ocenili i Bystrčtí, protože se dostanou bez přestupu do města


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
lezacek píše:
Taky by se mohla x30 otáčet už na Konečňáku. Aspoň by se vyhla koloně na Kounicove z města.

No to by mohla, ale nevím, jak by potom kaštanstvo bylo spokojeno s přecházením frekventované křižovatky u Botanické zahrady. Myslím, že by to dopadlo tak, že by jich hafó valilo až k Lucerně a marně se snažilo se dostat do Žuků. A to by si pak jedny noviny smlsly...
b1 píše:
...tak mohla být snaha trochu větší (zadrátovat Zoo, modernizovat měnírnu)

Máš na to neomezené zdroje poukázek ČNB? A čas? Jak dlouho se už o zadrátovaném ZOO mluví, dělají studie, analýzy, dopady na ŽP atd.
A víš jak dlouhá je trajektorie ouředního štemplu? :lol:

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Taky by se mohla x30 otáčet už na Konečňáku. Aspoň by se vyhla koloně na Kounicove z města.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nedostatečná kapacita měníren či smyčky by vysvětlovalo větší interval ve špičce.Nevysvětluje to ale 20 minutový interval v sedle.Pochopil bych interval obou linek po 12 minutách po celý den, ale tohle? A taky doufám, že se to vyřeší do konce prázdnin, interval 10 minut ve špičce na lince 30, v úseku KPN-Přívrat, si nějak nedokážu představit, při návozu studenstva na VUT,Purkyňku,Čichnovku ...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ píše:
Myslím, že byla snaha co nejvíc výlukové linky odjezdit elektrickou trakcí.

To chápu, nicméně pokud se vědělo, že se kvůli kapacitě smyčky nebo měnírně bude muset osekat linka 30, a chtělo se nutně jezdit s trolejbusy, tak mohla být snaha trochu větší (zadrátovat Zoo, modernizovat měnírnu)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Myslím, že byla snaha co nejvíc výlukové linky odjezdit elektrickou trakcí.
Uvidíme po prázdninách, kolik bude na t-x30 CNG. Ideálně celou t-x30 zkrátit do ZOO s tím, že dočasně bude provozována v busech, viz t-35/a-35.
Taky záleží, jak rychle se zadrátuje ZOO. A taky na službách, obězích apod.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ píše:
Jestli to omezení na t-30 není tak náhodou dáno omezenou kapacitou smyčky v Bystrci a asi ani měnírna není kapacitně nekonečná...
Však nemusí všechny spoje na lince x30 konat trolejbusy. Jedná se o náhradní dopravu, výlukový stav, tak by snad bylo snesitelné, když by tam jezdily i autobusy. Navíc ty by se mohly točit už u Zoo nebo u Přístaviště, místo ježdění až na Černého, kde nic nahrazovat nemusí.

A s prominutím, není problém cestujících, že si DP nebo město nedokáže před výlukou zajistit tyhle provozní věci.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jestli to omezení na t-30 není tak náhodou dáno omezenou kapacitou smyčky v Bystrci a asi ani měnírna není kapacitně nekonečná... Předpokládám, že oddělení JŘ to bedlivě sleduje a po prázdninách přijde s řešením limitně blížícím se nirváně...
Spíš naopak je sympatické, že bystrčtí se nesnaží, navzdory katastrofickým scénářům jednoho periodika, cpát na Táboře do a-x83 a využívají t-x30 a d-11.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Tak ono je přinejmenším zvláštní, proč se zavedením x30 ubraly spoje na 30. Vždyť x30 nenahrazuje linku 30, ale linku 3, tak by logicky ty spoje x30 měly být navíc k lince 30.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Právě je to třeba řešit, než skončí prázdniny.Protože normálně i za 5 minutového intervalu jezdí na lince 30 ráno ve špičce v relaci KPN-Skácelova plno vozů přeplněných (na hraně kapacity, protože tím jedou studenti z vlaků...), za dvojnásobného intervalu bys do těch sól cpal dvojnásobek lidí, což by akorát docházelo k tomu, že by zbytek přecházel na klouby a "přecpaly" by se i 44 a 53 a lidé by řvali, jako před pár lety, že se nedá dostat na VUT.
Nehledě na to, že linka 30 by pak dopadla jako doteď linka 37, kdy by jezdila opravdu plná v obou směrech po celý den. [-X


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Ale pokud je nejvyšší poptávka mezi Přívratem a Husitskou, kde jezdí souběžně kloubáky a-84, v části i 53, tak bych tu přecpanost moc neřešil.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5826 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 08:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]