Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 159 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Když už se tu nakouslo to rozdělování a spojování linek, chystám se na dopravní podnik napsat návrh na propojení linky 77 s linkama 60 + 61 - buď provozní (převlíkání na Úzké) nebo úplné. Výhod to má celkem dost, včetně úspory vzkm za úsek Úzká - Zvonařka.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
P. Haluza píše:
Sám od sebe DP linku 67 v úseku Zvonařka--Avion posilovat nebude s ohledem na její charakter v tomto úseku (prakticky účelová linka). Pokud by Avion přestal připlácet i na provoz linky 67, nejspíš by všechny spoje končily na Zvonařce...

No to mně je jasný...


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
xxx píše:
A k čemu jim taková linka je, když to jede akorát na Úzkou a navíc jenom po půl hodině? Kdyby to objíždělo nějaké sídliště, tak bych ten význam ještě jakžtakž pochopil, ale takhle? Stejně na tu Úzkou musím nějak dojet, protože tam zas tak moc lidí nebydlí.


Ony ty busy jezdí nějak prázdný? Pochybuju.. většina lidí tu lenost překoná..


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Sám od sebe DP linku 67 v úseku Zvonařka--Avion posilovat nebude s ohledem na její charakter v tomto úseku (prakticky účelová linka). Pokud by Avion přestal připlácet i na provoz linky 67, nejspíš by všechny spoje končily na Zvonařce...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
No a je DP povinen na tu linku přistoupit, nebo má možnost navrhnout jiné řešení?

Když nepřistoupí, tak si Avion objedná jiného dopravce. Konec konců v začátcích Shopping parku tam jezdil Tourbus.

I když se všechny spoje linky 67 prodlouží k Avionu, tak pořád si soukromý subjekt může zaplatit vlastní linku k Vaňkovce, a pochybuji, že by mu to někdo rozmluvil s odůvodněním, že vznikne nesystémový souběh dvou linek.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Nemusí, ale jenom de... (osoba se sníženou inteligencí) by si nechal utéct dojnou krávu, která mu dlouhodobě sype peníze odjinud než z městského rozpočtu. Věř tomu, že kdyby to nebylo výhodné, tak to DP nedělá..


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
A proč by proboha měl dělat jiné řešení ? Za co mu zaplatí, to dělá. To je jako by sis objednal a zaplatil zláštní jízdu a DP měl mít k její trase výhrady-např. chci udělat jízdu z Komárova na Hlavas busem přes Zvonařku a DP mi řekne, že přes Plotní to je lepší a pokud nepojedeme přes Plotní, tak mi tu zvláštní jízdu neudělá. Taky postavený na hlavu, nemyslíš ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No a je DP povinen na tu linku přistoupit, nebo má možnost navrhnout jiné řešení?


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Mogul píše:
xxx: Když si u DPmB objednáš a zaplatíš speciální linku, tak ti bude jezdit třeba od baráku k hospodě klidně po 5 minutách. Tohle si objednala firma na přísun "nakupovačů" z centra ke svým obchodům. V tomto případě nelze kritizovat DPmB. Tohle je prostě cizí objednaná linka, kterou DPmB pouze zajišťuje svými vozy a řidiči.

Stejně tak, jako manažerka NCKP nechala linku zrušit.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
xxx: Když si u DPmB objednáš a zaplatíš speciální linku, tak ti bude jezdit třeba od baráku k hospodě klidně po 5 minutách. Tohle si objednala firma na přísun "nakupovačů" z centra ke svým obchodům. V tomto případě nelze kritizovat DPmB. Tohle je prostě cizí objednaná linka, kterou DPmB pouze zajišťuje svými vozy a řidiči.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A k čemu jim taková linka je, když to jede akorát na Úzkou a navíc jenom po půl hodině? Kdyby to objíždělo nějaké sídliště, tak bych ten význam ještě jakžtakž pochopil, ale takhle? Stejně na tu Úzkou musím nějak dojet, protože tam zas tak moc lidí nebydlí.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
xxx píše:
Ty sis nevšiml, že zrušení Avion linky tu celou dobu prosazuji?

Je hezké prosazovat zrušení linky, kterou si nějaká firma řádně objednala a platí její provoz :D Ať už se to někomu líbí nebo ne, tahle linka je prostě soukromá a jednoúčelová. Neslouží k ničemu jinému než k návozu nákupuchtivého obyvatelstva do hyper-super a nelze ji tedy využít tak jako spoje linky 67.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
A souběh Avion linky a linky 67 v úseku Úzká - Avion je efektivní?

(...)

Na druhou stranu, jak říkám, nevadilo by mně vedení všech spojů linky 67 v celé trase. Pak by ale musely být zrušeny všechny spoje Avion linky. Nebo naopak linka 67 trvale zkrácena na Zvonařku a její spoje k Avionu přidány na Avion linku. Zde je podstatný rozdíl oproti těm předchozím příkladům v tom, že ty vozokilometry nelze jen tak převádět z jedné linky na druhou, protože každá má jiný tarif.

Ty sis nevšiml, že zrušení Avion linky tu celou dobu prosazuji?


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Robert: Když se to tu řešilo naposledy, tak závěr byl, že to v pořádku není.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Opráším svůj starý dotaz na kurz 03801. Všimnul jsem si, že při příjezdu z Kohoutovic na Mendlák na tablech svítí Barvičova (bez čísla linky), z repráků se ozve, že spoj pokračuje po trase linky 35 směr Barvičova, načež následuje hláška, že pokračuje po trase linky 38 směr Preslova, což se taky objeví na tablech. Když pominu, že jsem stále v JŘ linky 38 nenašel zastávku Mendlovo náměstí, tak tento "systém" dvojího převlékání mi přijde na hlavu postavený. Opět se tedy ptám, jestli je toto v pořádku.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Nikdy jsem nepochopil, proč když se otáčela a-46 na kruháčku na začátku Černopolní, musím po příjezdu linkou d-5 na konečnou do Štefánikovy čtvrti čekat 7 minut, než autobus a-46 dojede??!
Přece na tomto úseku a-46 se negenerovalo žádné zpoždění a mohla jet v jakékoli časové poloze, tak, aby to navazovalo, ne?
To samé to bylo v opačném směru, kdy na Lesné, nádraží bylo na přestup "0" minut, nebo dokonce "-1" minut, takže jste buď vystoupili na mostě a okružka a-44 se rozjela nebo jste jí mohli pouze zamávat na pseudokruháči pod Lesnou...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Postupné zaostávání tramvajového vozového parku za ostatními trakcemi, i když u trolejbusů záleží jak kde (narážím na Slatinské linky) je bohužel pravda.

Opravdu kapacitní moderní tramvaje (ne LF2+LF1) jsou pěkná věc, leč bohužel v současnosti generující spoustu nemalých investic navíc.

Na nějakém zpohodlnění cestujících nezáleží. Podstatné je to, co je provozně a ekonomicky výhodné pro provozovatele. A zrušení souběhu jak ekonomicky tak provozně výhodné rozhodně je.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
97
29 srp 2007 17:26
Já se těm lidem, co se jim nechce přestupovat z busů do šalin ani nedivím. Na jedne straně spousta nových busů a už i trolejáku, zbytek většinou perfektně udržovaný vozy jako 21tr, na druhé straně přestarlej vozpark šalin, špína ve vozech, zničená okna od vandalů. Jediná obměna lowcost Varia nebo 13T. Při přestupu spoje ujíždí a jsou obrovský prostoje, navíc spousta zastávek hrana-hrana. Neřikám návrat před rok 1995, ale v dnešní silné IAD konkurenci si hodně cestujících tu anabázi rozmyslí. Myslím si, že tak radikální změna by dnes už asi neprošla jako před 20 lety, dnes jsou lidi pohodlnější.
Pokud chce DP jako páteřní dopravu mají tomu taky ty vozy odpovídat. N d-1,8 si umím představit nějaký velkokapacitní vozy moderní koncepce s využitím dotací z EU.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jenže takových křižovatek, jako je Moravák, je i na trase linky 12 "pře-mnoho", viz třeba Konečňák, Žerotínovo náměstí atd. Hlavní páteřní linky, jako je 1,8,12, by měly mít preferenci všude. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nikde jsem netvrdil, že jsem proti preferenci tramvají. Příklad s Moravákem byl absurdní, protože by tím akorát dost utrpěla ostatní doprava. Příklad s Komárovem je o tom, že páteřní kapacitní dopravou je tramvaj a souběh s autobusy je neefektivní. Navíc tramvaj bude až do centra segregovaná, zatímco autobusy stojí celkem pravidelně v kolonách.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ondra K. píše:
Linka 67 by mohla končit trvale na Zvonařce a zbytek busů včetně Olympie a Avionu by systémově končil v Komárově a jediné spojení do centra by byla tramvaj.

Je zajímavé, jak v druhém tématu si proti preferenci tramvají, jejichž absence poněkud "narušuje" systém páteřních linek(protože je to naprosto zpomaluje), ale tady si zásadně pro páteřní linky.Trochu protiřečení. :wink:

K tématu: Co takhle ukončit všechny spoje linky 67 na Zvonařce a naopak Avion busy vést ulicí Dornych tak, aby byl na Zvonařce zajištěn přestup na Avion bus?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak, v PD ve špičce jsou 3 minuty na d-12 už teď.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To je optimální řešení, kterého se snad v budoucnu dočkáme. Samozřejmě za předpokladu, že tramvaj bude mít použitelný interval, což s ohledem na množství linek ukončených v terminálu Komárov znamená ve špičce tak 2--3 minuty.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Výše uvedené nesystémovosti a problémy taky plynou z neexistence přeložky trati na Plotní a přestupního terminálu někde v Komárově. Linka 67 by mohla končit trvale na Zvonařce a zbytek busů včetně Olympie a Avionu by systémově končil v Komárově a jediné spojení do centra by byla tramvaj.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
K dokonalosti pouze chybí, aby byla linka 67 z Avionu prodloužena až k Olympii. Pak by bylo možné přejíždění mezi oběma centry. :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 02:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]