Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 160 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
xxx píše:
A to je přesně ta idiocie, kterou tu kritizuji, jestli ti to ještě nedošlo.


Já v tom žádnou idiocii, nevidím.. vídím jen to, že si neumíš vážit výhody, kterou máš oproti těm, kterým žádná 67 kolem baráku nejezdí...


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
Přestupní tarif je od toho, ... aby se zabránilo neefektivnímu souběhu více linek, a ne tam, kde to není nezbytně nutné.
Sám to píšeš. A souběh Avion linky a linky 67 v úseku Úzká - Avion je efektivní?

xxx píše:
Aha. Máme přestupní tarif, tak si přestupujte. S takovou potom můžeme linku 1 rozdělit na Bystrc - Mendlák a Pisárky - Řečkovice,
xxx píše:
linku 50 na Komárov - Bohunice a Kohoutovice - Bystrc

Tyto dva příklady jsou nesmysl, protože na obou linkách je ve všech úsecích zhruba stejná poptávka a tudíž i intervaly. Na žádné z těchto linek nedochází k pásmovému provozu ani k větvení do více směrů.
xxx píše:
linku 75 na Slatina - Stará osada, Stará osada - Obřany a Obřany - Bílovice,
Podobný případ jako výše. Zde sice existují spoje jedoucí jen v části trasy, ale ty jsou účelové pro obsluhu Černovické terasy a Bílovic, kde není taková poptávka jako ve zbytku trasy.

xxx píše:
linky 25/26 na Lískovec - Mendlák, Mendlák - Stará osada a Stará Osada - Novolíšeňská,
Proti tomuto bych nic neměl. Dává to smysl. Vždyť máme samostatnou linku 27 a dříve byla i samostatná linka 35 z Mendláku na Kamenný vrch (při existenci linky 26).

Na druhou stranu, jak říkám, nevadilo by mně vedení všech spojů linky 67 v celé trase. Pak by ale musely být zrušeny všechny spoje Avion linky. Nebo naopak linka 67 trvale zkrácena na Zvonařku a její spoje k Avionu přidány na Avion linku. Zde je podstatný rozdíl oproti těm předchozím příkladům v tom, že ty vozokilometry nelze jen tak převádět z jedné linky na druhou, protože každá má jiný tarif.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
A to je přesně ta idiocie, kterou tu kritizuji, jestli ti to ještě nedošlo.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
xxx píše:
Každopádně by se Avion stal dostupnějším pro více lidí, především ze severní části Brna. Je sice hezké, že má Avion speciální linku do centra zdarma, ale je potřeba si uvědomit, že na tu Úzkou se stejně musím nějak dopravit.


Pokud chce jet "seveřan" do Avionu a nechce se mu čekat na další 67, tak se holt bude muset dopravit na Úzkou, stejně jako musí ostatní "neseverští" brňané..


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Ono na table napsané doprava zdarma, sednu do toho a na nádru mě vybere revizor, docela nepříjemné. Blbě se to na tablech popíše kvůli omezenému prostoru. Ještě se tam musí dát informace jestli jede přes NC Královo Pole. Jedině to převlékání, ale i tak to může hodně lidí zmást.
Je tam ještě ten problém s odjížděním od jiné zastávky než Olympia bus a to nevím jestli je pro Avion akceptovatelné. Hrozí ztráta zákazníků. Je to zavedená zastávka.Navíc tu Jezour zmiňoval, že je to linka i pro Vaňkovku (proto je umožněn nástup/výstup na všech zastávkách). Takže to tak jednoduché nebude.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Už jsem ho tu navrhl. A pokud jde o to, že by bylo v úseku Úzká - Avion dvakrát více spojů zdarma, tak by se to dalo taky vyřešit tak, že by zdarma pouze polovina spojů, které by byly označeny poznámkou v JŘ a na table by měly od hlavasu napsané "doprava zdarma", nebo by nemusely být žádné spoje zdarma. Každopádně by se Avion stal dostupnějším pro více lidí, především ze severní části Brna. Je sice hezké, že má Avion speciální linku do centra zdarma, ale je potřeba si uvědomit, že na tu Úzkou se stejně musím nějak dopravit.
Edit: Ještě mě taky napadlo převlékání.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
xxx: Přestup bus-bus je špatný, ale občas to jinak nejde. Nebo si opravdu myslíš, když bude jezdit dvojnásobek spojů zdarma v relaci Úzká - Avion, že je to bude stát stejně? Nebo že když nebude odjíždět autobus ze stejného nástupiště jako Olympia linka, tak že nepřijdou o zákazníky? Myslím, že toto řešení je prostě rozumný kompromis. Navrhni lepší a určitě ho Avion aplikuje.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
JJA píše:
[…] složitě přestupovat z Dornychu na Úzkou.
Je nicméně pravda, že ty zastávky 67, které se jmenují Úzká, jsou dost nevhodně umístěny. Uškodilo by něčemu, kdyby na Úzké zastavovala 67 na zastávce 12?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
b1 píše:
Máme přestupní tarif. A nevšiml jsem si naštvaných lidí z Kohoutovic, Líšně, Řečkovic a dalších čtvrtí kvůli tomu, že by při cestě do Avionu museli přestupovat.

Aha. Máme přestupní tarif, tak si přestupujte. S takovou potom můžeme linku 1 rozdělit na Bystrc - Mendlák a Pisárky - Řečkovice, linku 75 na Slatina - Stará osada, Stará osada - Obřany a Obřany - Bílovice, linky 25/26 na Lískovec - Mendlák, Mendlák - Stará osada a Stará Osada - Novolíšeňská, linku 50 na Komárov - Bohunice a Kohoutovice - Bystrc a takhle bych mohl pokračovat. Komu by to vadilo, když máme přestupní tarif, že?
Přestupní tarif je od toho, aby se přestupovalo mezi linkami odlišného typu (radiální vs. tangenciální) nebo odlišné kapacity (2x T3 po pěti minutách vs. autobus po dvaceti minutách) tak, aby se zabránilo neefektivnímu souběhu více linek, a ne tam, kde to není nezbytně nutné. Z tohoto důvodu považuji za nesystémový např. přestup mezi linkou 5 a 46. Stejně nesystémový, a především zbytečný, by byl přestup mezi 67 a Avion busem.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ReZ píše:
Už jsem o zkrácení a-67 jen do centra kolikrát uvažoval jako o řešení ukončení té linky po jejím TEORETICKÉM zadrátování.
Jenže na to by musel přistoupit i majitel Avionu.

Proč by měl majitel Avionu co mluvit do trasování linek v IDS, když už mu tam jedna účelová linka po prakticky stejné trase jezdí?

To jako když se třeba majitel Avionu rozhodne, že se ze Zvonařky do Avionu prodlouží linka 60 a dá na to patřičnou sumu, tak se tam prostě prodlouží a hotovo?

Jako obecně bych neměl třeba nic proti tomu, kdyby tam zavedli třeba závlek linky 49 nebo prodloužení 510, ale vést tam linku 67 po stejné trase, jakou už jezdí Avion linka? (viz třeba Globus, tam jezdí 41 i 42, ale každá z nich spojuje Globus s jinou čtvrtí a po jejich trase nejezdí žádná jiná linka do Globusu)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Už jsem o zkrácení a-67 jen do centra kolikrát uvažoval jako o řešení ukončení té linky po jejím TEORETICKÉM zadrátování.
Jenže na to by musel přistoupit i majitel Avionu. Ten si platí speciální linku (100% nízkopodlažní) a určuje její parametry včetně umožnění nástupu a výstupu v zastávkách na trase a taky doplácí na běžnou městkou. když si objedná stewardky a každému cestujícímu bude dávat drobný dárek, je to jen a čistě jeho podnikatelské riziko a boj s konkurencí.
Míchat linky do různých obchodních center asi neprojde. Kvůli konkurenčnímu boji. Holt, když potřebuju něco koupit, po něčem nekonkrétním se dívám, a stojím na zastávce a přijede mi bus do jednoho centra, pojedu s ním. A tam povětšinou koupím. A už neřeším, že se ještě pojedu podívat do toho druhého centra, co kdyby tam bylo něco víc extra...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Máme přestupní tarif. A nevšiml jsem si naštvaných lidí z Kohoutovic, Líšně, Řečkovic a dalších čtvrtí kvůli tomu, že by při cestě do Avionu museli přestupovat.

Pokud vím, tak na ty prodloužené spoje linky 67 Avion taky přispívá, ale nevím jestli stejně jako na spoje zvláštní linky. Tady bude asi kámen úrazu tohoto nesystémového linkového vedení, jinak si nedokážu vysvětlit, proč všechny spoje linky 67 nekončí na Zvonařce, nebo naopak proč všechny spoje nepokračují až k Avionu při zrušení zvláštní linky.


Offline
439
16 led 2015 11:18
A xxx pak bude naštvanej, že bude muset při cestě do Avionu z Moraváku složitě přestupovat z Dornychu na Úzkou. Kdyby se to mělo rozdělit, tak by Avion taky musel dotovat ty extra spoje. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Zde je ovšem rozdíl v tom, že úsek Úzká - Zvonařka - Komárov - Avion linky 67 je projížděn několika dalšími linkami, a navíc linka Úzká - Avion již existuje, takže by se jen převedly spoje na tuto linku.


Offline
439
16 led 2015 11:18
b1 píše:
Základní trasa linky 67 je Jundrov - Zvonařka. K Avionu byly vybrané spoje prodlouženy až později, asi by bylo dobré je opět zrušit a převést na zvláštní linku z Úzké, aby nedocházelo k takovému matení cestujících. Konec konců by to bylo systémovější řešení než pásmový provoz linky 67.


Kdybys tohle aplikoval na všechny linky v IDS, tak najednou máme sto tisíc linek. Naprostá většina linek má nějakou základní trasu, kam jedou všechny spoje a úseky, kam jezdí jen některé. biggrin


Offline
439
16 led 2015 11:18
xxx píše:
Přesně na tohle jsem čekal. Takže to mám jako jet jedničkou a prolízat to tou dírou až k Vaňkovce, přičemž je velká pravděpodobnost, že mi ten Avion bus mezitím ujede? Hlavně ten Moravák jsem uvedl jako příklad, tak mě netahej za slovíčka. Můžu být třeba na 28. 10., na Schodové, u Zimního stadionu, na Sportovní, u NCKP, na Reissigově atd. atd.


Občas se stává, že kvůli dlouhým intervalům je třeba si počkat. Jestli chceme kratší, je třeba, aby se zvýšila poptávka. A k tomu je potřeba dostat lidi z aut, což nejde tak snadno.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Základní trasa linky 67 je Jundrov - Zvonařka. K Avionu byly vybrané spoje prodlouženy až později, asi by bylo dobré je opět zrušit a převést na zvláštní linku z Úzké, aby nedocházelo k takovému matení cestujících. Konec konců by to bylo systémovější řešení než pásmový provoz linky 67.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Myslím, že by stačilo, pokud by se u Avionu smělo jen nastupovat.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
goldfinger píše:
To zní jako dobrý nápad, ale vidím jako problematickou ##Nemlufím Šésky## a67 u Vaňkoffky. Dnes se tam sjíždí nákupní linky od Futura, Avionu a Olympie, takhle by byla jedna odtržená. Mmch je docela vopruz, když se člověk chce z Avionu dostat do Olympie a musí se vrátit do Komárova. Co brání tomu, aby část spojů do Olympie zajela k Avionu a pokračovala do Olympie?

To by se asi musela Olympia domluvit s Avionem na financování...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Přesně na tohle jsem čekal. Takže to mám jako jet jedničkou a prolízat to tou dírou až k Vaňkovce, přičemž je velká pravděpodobnost, že mi ten Avion bus mezitím ujede? Hlavně ten Moravák jsem uvedl jako příklad, tak mě netahej za slovíčka. Můžu být třeba na 28. 10., na Schodové, u Zimního stadionu, na Sportovní, u NCKP, na Reissigově atd. atd.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
To mám jako čekat půl hodiny, když su třeba na Moraváku a potřebuju něco v Avionu?!

A na Moraváku nejezdí jiné linky než 67?
A kdybys třeba byl na Mendláku, tak bys tam čekal do nekonečna, než ti přijede přímý spoj do Avionu?
Máme přestupní tarif, ne?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To zní jako dobrý nápad, ale vidím jako problematickou stáv a67 u Vaňko(kň)ky. Dnes se tam sjíždí nákupní linky od Futura, Avionu a Olympie, takhle by byla jedna odtržená. Mmch je docela vopruz, když se člověk chce z Avionu dostat do Olympie a musí se vrátit do Komárova. Co brání tomu, aby část spojů do Olympie zajela k Avionu a pokračovala do Olympie?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Víš, jak jsou ty dvě zastávky daleko? Není to možné ani teoreticky.
Řešením by bylo Avion linku zrušit a 67 nechat v celé trase. Pokud je tam tak důležitá bezplatná přeprava, tak se může 67 udělat mezi hlavasem a Avionem expresní a tento úsek může být veden jako bezplatná tarifní zóna.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Přestup z 67 na Avion teoreticky možný je (Úzká Dornych - Úzká Vaňkovka), ale prakticky to možné není, když mezi příjezdem 67 a odjezdem Avionu je rozdíl 1 minuta.
Řešením by bylo posunout odjezdy Avionu a zajistit přestup na Zvonařce.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No a co? Já nepotřebuji na Zvonařku, já potřebuji do Avionu. A z 67 jedoucí na Zvonařku se na Avion bus přestoupit nedá. Takže mi nezbývá, než čekat další čtvrthodinu na další spoj.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 02:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]