Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 102 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Problém ovšem nastává, pokud je ten pás zvýšený (přiznám se, že si teď nejsem jistý, po opravené Miladě jsem ještě mockrát nejel).
"Tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět jen příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném."
To je pak stejný problém jako třeba na Lidické, teoreticky na ten pás člověk nemůže najet, aby mohl objet toho vola, co to tam zaparkoval, v praxi to asi žádný policajt řešit nebude (a bohužel ani toho parkujícího vola).

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
"značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; "

Myslel jsem, že je to všeobecně známý fakt.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Jezour píše:
Jak jste sám napsal, vzhledem k vodorovnému dopravnímu značení V1a podél celé ulice je realizace Vašeho návrhu hrubým porušením zákona o provozu na pozemních komunikacích. Jedinou legální cestou je být v koloně se všemi ostatními vozidly.

A co, když tam stojí dodávky? Tak stejně musím na tramvajový pás, čára-nečára, vyskočit. Nebo mám počkat, až dodávky odjedou?


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Napsal jsem to nešikovně - šlo mi především o to, jestli místní situace nějak brání zrušení značení V1a před ostrůvkem (případně i v místě nájezdu busu do BUS pruhu v začátku ulice, nemůžu si teď aktuální stav vybavit) a jeho nahrazení značením V2a tak, aby můj návrh byl legálně realizovatelný. Tedy také jestli je smysluplné začít vyvíjet nějaký tlak na příslušné úřady, aby ke změně došlo, či zda je aktuální stav značení nějak opodstatněný a neměnný.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jak jste sám napsal, vzhledem k vodorovnému dopravnímu značení V1a podél celé ulice je realizace Vašeho návrhu hrubým porušením zákona o provozu na pozemních komunikacích. Jedinou legální cestou je být v koloně se všemi ostatními vozidly.


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Pokud není (a nebude) pro busy možný vjezd do křižovatky z tramvajové trati až za ostrůvkem, tak by snad aspoň neměl být problém předjet BUS pruhem kolonu, před ostrůvkem se řadit zpět do běžných pruhů a křižovatku projet z nich, ne? K dokonalosti tomu chybí jen vytvořit před ostrůvkem pár metrů přerušované čáry, aby bus přejížděním mezi pruhy neporušoval předpisy a je to. Nebo mi něco uniká?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ani se předělávat nebude.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Jezour píše:
Přesně naopak - nesmí, dokud nebude předělána SSZ M.Horákové / Příkop.

No, jestli to bude jako pro linku 44 na Poříčí, tak tam budu stát jak trouba a za mnou tři šaliny, než mi to "slavnostně" hodí čočky doleva...


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Přesně naopak - nesmí, dokud nebude předělána SSZ M.Horákové / Příkop.


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mohou řidiči autobusů na a-67 využívat BUS pruh na M. Horákové? Člověk by řekl, že BUS pruh je určen pro využití i autobusy DP. Dnes jsem viděl (jo, možná jen výjimka) autobus popojíždět v koloně od Moraváku, na koleje nevjel. Trochu škoda, když tu ty BUS pruhy máme, aby MHD byla rychlejší.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
MKzB: Jednak by to bylo neekonomické a (nelogické) ale hlavně by byl narušen každoroční, prázdninový zvyk, přerušit kolejovou dopravu na Modřice sarcastic Takže si troufám odhadnout, že příští rok by se rekonstruoval tankodrom do smyčky Ústřední Hřbitov, když se zadaří tak i samotná smyčka ÚH a pokud by se to letos jen zaflikovalo, příští rok by mohla přijít na řadu nějaká větší úprava smyčky Modřice. biggrin

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Obavam se, ze stavba a likvidace takového prejezdu a potřeba mít d-5 v kacenach, kdyz je kousicek Svermova(rozdíl par set metru) by bylo dost ekonomicky nezodpovedne.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Myšleno takto: Aby se mohl zrekonstruovat tankodrom ke smyčce UH a aby se nemusela d-5 točit až v Modřicích,
napadla mě možnost udělat dočasný přejezd za zastávkou UH, na které by se mohly "otáčet" KT8.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Proč proboha?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Takže příští léto se za zastávku UH vloží kolejový přejezd a na d-5 nasadí Kačeny?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zůstane jen tankodrom do smyčky Ústřední hřbitov.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Má zde někdo přehled o tom, kolik let po sobě probíhá tradiční prázdninová rekonstrukce trati do Modřic? Protože letos se zdá, že bude trať od Celní až po Modřice kompletně po rekonstrukci. Takže konečně hotovo a minimálně několik let bez delší výluky?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na Merhautce mezi křižovatkou s Jugoslávskou a č. p. 51 je rozkopán parovod. Nic jiného se v celé ulici neděje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Koleje bych na začátku kopce na Jugoslávské asi neměnil, ale zalil bych je do živice a aspoň odfrézoval předjízdné pruhy, nebude-li se dělat reko sítí. A jestli nějaká zásadní oprava fuckt nebude až k domu č. or. 32 zapotřebí, je to jen o důvod víc, aby se oprava Lesnické udělala najednou. A pak totéž Merhautova. Jedna Vídeňská stačila.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
b1 píše:
Ještě jsem se tam bohužel nebyl podívat, ale mohl by mi někdo říct, jestli jsou po rekonstrukci tramvajové ostrůvky na Milady Horákové konečně uzpůsobeny pro zastavení dvou souprav za sebou?

Jel jsem s 2xT za KT8 v obou směrech a nevešel jsem se ani do jedné zastávky celou soupravou.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
goldfinger píše:
Vzdálenost od ## záchodu ## po Zemědělskou mi vychází na 733 m. Náročnost na rozpočet by nemusela být strašlivá, protože přípojek k domům tolik není (navíc na 370 m jsou v sousedství Schreberovy zahrádky). Dražší naopak bude: dvakrát vypisování veřejné zakázky, dvakrát zařizování staveniště, dvakrát výluková doprava). Nevěřím, že by se o rok později nedala přesunout jiná akce. Takže ve finále bude salámování určitě dražší, o pohodlí cestujících ani nemluvě.

Traťový úsek od křižovatky Jugoslávská x Merhautova po úroveň domu Jugoslávská 32 byl již opraven před několika lety.


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Ještě jsem se tam bohužel nebyl podívat, ale mohl by mi někdo říct, jestli jsou po rekonstrukci tramvajové ostrůvky na Milady Horákové konečně uzpůsobeny pro zastavení dvou souprav za sebou?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Vzdálenost od Jugoslávské po Zemědělskou mi vychází na 733 m. Náročnost na rozpočet by nemusela být strašlivá, protože přípojek k domům tolik není (navíc na 370 m jsou v sousedství Schreberovy zahrádky). Dražší naopak bude: dvakrát vypisování veřejné zakázky, dvakrát zařizování staveniště, dvakrát výluková doprava). Nevěřím, že by se o rok později nedala přesunout jiná akce. Takže ve finále bude salámování určitě dražší, o pohodlí cestujících ani nemluvě.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mít všechno vždycky na jeden zátah by bylo pěkné, ale obávám se, že to naráží hlavně na omezený rozpočet.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
goldfinger píše:
Takže budou dvě výluky místo toho, aby se to udělalo naráz od zdraffky až po Zemědělskou s větším nasazením. To budou lidi v Lesné a v Black fieldu fakt nadšení.

Jj, to je "model Vídeňská", kde se to pytlíkuje "x" let...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 zář 2024 19:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]