Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Hhoonnzzaa píše:
Já mám jen strach, že DPMB prodá všechny 4 a nezbyde v ČR ani jediný zástupce vozů RT6N1, který by byl do budoucna pravděpodobně historicky nejcennějšími nízkopodlažním vozem ve sbírkách historických vozidel v ČR.


Že takové orthodox názory o zachování aspoň jednoho vozu pro museum nemáte i ve věci K3 a VV60LF. Prostě se z RT6 musí dělat něco víc. Pokud bude přijatá nabídka, půjde to pryč a doufat si můžete jak chcete.
P. S. Máme v Česku RT6S, pokud vás to tolik se*e, že by naše stroje šly pryč, složte se a třeba vám eSko za půl mega prodají :)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Už to tu bylo diskutováno několikrát. Záleží na muzeích zda budou mít o zachování některé RT6 zájem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
01 úno 2009 22:40
ReZ píše:
A to 1802 úspěšně, aspoň dle Vypravenosti, každý den jezdí. Ještě bych je nezatracoval a do PL na dojetí neprodával. Ale je otázka jaké každonoční úsilí medláneckých mechošů za tím stojí. Jako optimista a fanda RT6 v ulicích doufám, že co nejmenší...


Samozřejmě souhlas, nicméně opravdu bych neříkal do PL na dojetí. Tam se jim dostává velmi zásadních investic (přes 10 milionů v Kč na vůz) do kompletní rekonstrukce, po které vypadají jak z továrny a jsou plně vybaveni pro bezproblémovou údržbu těchto vozů přímo ve vozovně, kde je zastoupení firmy Modertrans. Dokonce spoustu dílů si jsou schopni vyrobit sami bez vykrmování SKD. Spíš než dojetí bych to nazýval druhým, lepším životem.

Já mám jen strach, že DPMB prodá všechny 4 a nezbyde v ČR ani jediný zástupce vozů RT6N1, který by byl do budoucna pravděpodobně historicky nejcennějšími nízkopodlažním vozem ve sbírkách historických vozidel v ČR.

_________________________________
Tramvajové vozy RT6 na Facebooku: https://www.facebook.com/tramvajovevozyrt6


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A to 1802 úspěšně, aspoň dle Vypravenosti, každý den jezdí. Ještě bych je nezatracoval a do PL na dojetí neprodával. Ale je otázka jaké každonoční úsilí medláneckých mechošů za tím stojí. Jako optimista a fanda RT6 v ulicích doufám, že co nejmenší...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1803 dnes na ZJ.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Ta je teď ve Vrchlabí, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jen jestli to není zas nějakej joke...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Neměl by pohon místo 4x2 být spíš 12x8? biggrin

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Tramvaj RT6S na prodej
Všimněte si zejména druhu=nové, roku výroby=2009 a najeto=0km sarcastic

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Nedostatek ano, ovšem mimo prázdninové JŘ.. Až se odstraní závady, tak se samozřejmě budou v provozu opět objevovat, ale není třeba je teď honit za každou cenu..


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
ReZ píše:
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)


Zkus si pořádně přečíst, co jsem psal... U RT6 je v blízké budoucnosti výhled na jejich prodej. Poláci by je koupili s tím, že to stejně rozeberou do šroubku a zmodernizují podle sebe. Takže v době, kdy je nedostatek vozů (jako že prostě je) bych viděl jako naprosto logické nízkopodlažní velkokapacitní tramvaje vypravovat co to půjde.

A to tvoje tahání z kopřiv - takže radši budeš ojíždět staré tramvaje a do těch kopřiv strčíš úplně nové?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ReZ píše:
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)

Koupily se za dlouhé peníze nová vozidla, tak je logické, aby jezdily co nejvíc. Na tom není nic nepochopitelného.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

297
17 led 2014 17:32
To byl přejezd z d-x9, tuším že kurz 28/9.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mě se zdá ale že před prázdninami se na P6 objevila 1802 nebo jestli se jednalo o přejezd z jiné linky?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
mceza píše:
T6 nebo T3 nejsou ale nízkopodlažní vozy. A v zájmu vedení by mělo být vypravovat co největší procento NP strojů.


Stejně tak je v zájmu spolehlivost a ta u RT6 poslední dobou pokulhává, takže pokud můžou, ať odpočívají..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Linku P6 tvoří pouze přejezdy normálních d-6. Žádná extra pořadí tam nejsou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To vím, že nemůžou. Ale měl jsem za to, že jsou to oběhově oddělené linky, byť ve stejném služebáku.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nestudoval jsem JŘ nějak důkladně, ale P6 se míchají s kurzy 6. A na 6 nemohou výklopné dveře.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jako ideální bych pro RT6 viděl linku P6, jak o víkendu, tak v PD.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Z mého pohledu není pro nevyhrazení +1 kurzu v PD a +2 kurzy v SN žádná překážka. Stačí, aby na přípravě provozu poskládali na dekádu 4+2B dvakrát dvě hodinově vhodné služby na jednom kurzu. Řidičů je dost.

O víkendu to může jezdit třeba na 12. Tam by to ale mohlo omezit ve výpravě preferované 13T...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Pláčete hezky, leč na špatném hrobě ... A beztak jsou obě RT neschopné ... takže ...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Aha, takže poršaty byly za europenízky, tak ať jsou v ulicích co nejvíc vidět. Logika, fakt. A když je ojezdíme do VP a budeme potřebovat z kopřiv vytáhnout staré stroje, zjistíme, že už jsou taky zralé na VP nebo přímo na GO. Ovšem, pokud se je tím dlouhým stáním nezašmodrchaly kolečka. ](*,)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
T6 nebo T3 nejsou ale nízkopodlažní vozy. A v zájmu vedení by mělo být vypravovat co největší procento NP strojů.

Pokud je snahou vedení se RT6 zbavit, bylo by logické, že by se "ojely" co nejvíce to ještě jde. Proč si opotřebovávat vozy, které tu s námi ještě budou dlouho, když stejnou službu mohou udělat jiné vysokokapacitní tramvaje? Polákům to stejně moc vadit nebude, vykuchají z toho co půjde...


Offline
Uživatelský avatar

771
12 bře 2009 21:57
kousek od Tasy
Robert
Těch provozuschopných vozů tam stojí víc, nejen RT, ale i třeba několik souprav T6 nebo T3 ... Ale budeme to brát třeba tak, že vedení se snaží přednostně vypravovat 13T


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Vysvětluji to dostatkem jiných spolehlivějších vozů.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 23:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]