Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 50    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Bonus jak pro koho.. vleky budou zase jezdit až po prázdninách..


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Zahrádkáři mě nenapadli, ale co taková Poznaň když chtějí/mají RT6 a rovinky tak tam by mohli vleky docela v pohodě sloužit ne? Třeba je přihodit k RT6 jako bonus :-D


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Do žádné VP ani GO vleky nepůjdou.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Zahrádkářům by se ty vozejky hodily :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Myslíš, že by o ně měl někdo zájem ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Mohli by je prodat zároveň s RT6


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Podle vypravenosti žádný z vlečných vozů už od 26. 6. 2015 nevyjel. Budou tyto nesmysly konečně odstaveny? biggrin Nebo je to něco jako VP nebo GO? :sad:


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Když nic spolehlivějšího Microsoft nevymyslel a od Win 8m už je to jenom hodně černej humor, co se dá dělat :-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jo, jednak to mám na stařičkém stroji doma (nechce se mi ty legální wokna při frekvenci zapínání 1x za víkend přeinstalovávat) a jednak v práci (tam musí být XP z důvodu nemožnosti instalace IFS do Win7). Ale máme přecházet na novou verzi, takže se brzo dočkám. A pak do toho asi prásknu i doma. A asi zrovna X.
BTW: přesuňme se do plkání o ničem...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Win XP? To se ještě používá?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tipoval bych to na "dočasný" výpadek serveru. Mě to ve čtvrtek na WinXP a Chromu jelo v pohodě.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Eda píše:
b1: Ano. Výjimky se ale najdou. Třeba Lipsko ( http://transphoto.ru/photo/805652/ ) nebo donedávna Rostock ( http://transphoto.ru/photo/809164/ ).


Nevím, jestli je to jen dočasná chyba jejich serveru, každopádně odkazy nefunkční..


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Jinak nízkopodlažní vleky jezdí třeba i v Darmstadtu http://www.bkcw-bahnbilder.de/PictureGa ... 4/pix.html


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Eda: Přesně o těchhle dvou výjimkách vím. Jak sám ale píšeš, ve městě Rostock byly letos vyřazeny, a v Lipsku budou za rok nahrazeny novými článkovými tramvajemi.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
b1: Ano. Výjimky se ale najdou. Třeba Lipsko ( http://transphoto.ru/photo/805652/ ) nebo donedávna Rostock ( http://transphoto.ru/photo/809164/ ).


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Rem píše:
Doplnil bych tam " u nás" protože jinde ve světě vleky snad normálně jezdí? Nebo ne?

A kde ve světě jezdí vlečné vozy s rokem výroby po roce 2000? Většinou tam ty vlečné vozy jen dožívají, než jsou nahrazeny novými článkovými tramvajemi.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Je to vlastnost pramenící z toho, že je to vlečný vůz. Když máš spojeny 2xT3, můžeš vždycky říkat, že je takto spojuješ kvůli potenciální možnosti je rozpojit. A nevím o žádném dobrém argumentu pro T3+VV oproti K2/LF2.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Navíc vlek má velice mizerné větrání...


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Asi jsme se nepochopili. Tvůj poslední argument nesrovnává soupravu motor+vlek s motor+motor , nýbrž, jak jsi právě potvrdil, jakoukoli soupravu obecně s článkovými vozy. A to není to samé.
Jinými slovy není to vlastnost pramenící z toho, že jde o vlečný vůz, tak to nemůže být ani argument podporující rozhodnutí, že vleky jsou neperspektivní.
Omlouvám se za OT...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Srovnání bylo myšleno vůči soudobým článkovým tramvajím, takže poslední argument proti, není nic proti ničemu. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Můžeš osvětlit ten poslední argument? Nějak mi totiž nedochází v čem je v případě nevyužitého prostoru mezi vozy jiná (horší, v čem se neosvědčila) souprava motor+vlek oproti soupravě motorových vozů. Jinými slovy argument je ve vztahu k řešené problematice naprosto irelevantní, mícháš hrušky s jabkama...
Ve zbytku souhlas.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bylo by potřeba srovnávat srovnatelné. Ve kterých městech jsou provozovány nízkopodlažní vleky na takových podélných sklonech, jako v Brně?

Podle mého názoru VV60LF jasně ukázaly, že v našich podmínkách je vlek slepá ulička, která přináší víc problémů než užitku.

- kvůli velkým podélným sklonům musí mít hmotnost na určité úrovni, což má za následek nízkou kapacitu
- z principu musí mít jednočlánkový vlek otočné podvozky, což má za následek buď podíl nízké podlahy vzor Vario (z hlediska moderního provozu s důrazem na rychlou výměnu cestujících a snadný nástup hůře pohyblivých cestujících je taková nízkopodlažnost naprosto nedostačující), nebo snahu o minimalizování rozměrů pojezdu, což má zas za následek třeba brzdové kotouče s minimální životností, které provoz vleků značně prodražují
- z principu má souprava motor+vlek nevhodné rozložení hmotnosti na hnací nápravy
- díky nemožnosti provozního brzdění vleku pomocí EDB a neúplně ideální sladitelnosti EDB na tažném vozidle a mechanické brzdy na vleku dochází k rázům v soupravě, které když už nic, tak jsou nepříjemné pro cestující
- v soupravě se zbytečně vozí 2 čela a nevyužitelný prostor kolem spřáhel

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A třeba taková Vídeň taky není daleko.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Technické požadavky na tramvaje před sedmdesáti lety byly úplně někde jinde, než jsou dnes :-)

Rem: Ano, např. v Německu lze na vleky narazit poměrně často.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Doplnil bych tam " u nás" protože jinde ve světě vleky snad normálně jezdí? Nebo ne?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1236 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 18:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]