Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 6 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
metroman...Ano, přesně tak. Kapacitně zajistím sice pořád stejnou hodnotu (díky kloubům), jen budou horší intervaly. I když v současnosti to taky necvaká úplně dle snů, když linka 70 často mešká, takže většinou nejede 8 minut nic a pak jedou třeba za 2 minuty 2 autobusy za sebou, jeden narvaný,druhý prázdný (proč linka 70 tak často mešká, to netuším).
Miropiro...nepochopil. Na lince 70 by jezdila sóla, zcela v kloubech by však byla linka 42. :wink:

Jo ahá...tak sóla. No nevím, jestli ta to nějak zachrání...ale když už jsem nad tím chvíli přemýšlel, tak mne napadlo spíš takto prodloužit a-43 (teda samozřejmě pokud tam nejezdí sanitky, ale myslím, že ne, protože jsem je delší dobu neviděl na a-43 v rámci cestování do práce v Útěchově)...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
metroman...Ano, přesně tak. Kapacitně zajistím sice pořád stejnou hodnotu (díky kloubům), jen budou horší intervaly. I když v současnosti to taky necvaká úplně dle snů, když linka 70 často mešká, takže většinou nejede 8 minut nic a pak jedou třeba za 2 minuty 2 autobusy za sebou, jeden narvaný,druhý prázdný (proč linka 70 tak často mešká, to netuším).
Miropiro...asi si to moc nepochopil. Na lince 70 by jezdila pořád sóla, zcela v kloubech by však byla linka 42. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM: Pochopil jsem dobře, že do Ořešína by tak jezdily klouby? No nevím, myslím ze svého laického pohledu (do této oblasti jezdím výjimečně), že sóla tam stačí.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
MtM píše:

2.Ulehčení obyvatelům MH, Jehnice a Ořešín o zrušení vyhlídkové jízdy přes Řečkovice.

1.Horší intervaly pro obyvatele Řečkovic (podobný tomu, jako mají třeba v horní Líšni)

Takže já to chápu tak, že sice ulehčím obyvatelům MH, Jehnic a Ořešína, ale zase si pohorší v Řečkovicích, je to tak?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Trochu otevřu debatu na téma "posílení dopravy na TP". Vymyslel jsem návrh, který by mohl alespoň zlepšit přeplněnost spojů na TP a upravit trochu linkové vedení v Řečkovicích a ulehčit lidem z Ořešína a Jehnic. Můj návrh spočívá v přetrasování linky 70, která by jela po nové trase Ořešín-MH-Kronova-(přes Hradeckou) Kr.Pole,nádraží-Semilasso-Husitská-Skácelova-Technologický Park. Některé spoje by mohly jezdit jen v úseku Kr.Pole-Ořešín. Linka 53 by tak mohla jezdit v režimu 5-19h a mohly by být zrušeny její posilové spoje v úseku Skácelova-TP.S tím by se upravilo i vedení linky 42, které by ve špičce stačil interval 10 minut (v sedle 15 minut), ale musela by být vedena v kloubech s tím, že by jezdila po celý den ke Globusu a tak, aby byl v zastávce Kronova zajištěn přestup na linku 70. Jaké jsou klady této varianty vedení?
1.Posílení dopravy na TP.
2.Ulehčení obyvatelům MH, Jehnice a Ořešín o zrušení vyhlídkové jízdy přes Řečkovice.
3.Rovnoměrné naplnění spojů do Řečkovic ve špičkách + zajištění dopravy jen v kloubových autobusech.

A mínusy:
1.Horší intervaly pro obyvatele Řečkovic (podobný tomu, jako mají třeba v horní Líšni)
2.Potřeba většího množství kloubových vozů.
3.Možný nárust vozokm

P.S...nepočítal jsem vozokm, ani to, kolik by bylo zapotřebí většího počtu vozů, jde jen o to prodiskutování či případný návrh do budoucna (pokud by docházelo ke zlepšení MHD i v dalších letech).
Berte tyto návrhy jen jako takový výstřel na prodiskutování a snahu z mé strany částečně vyřešit nejen nerovnoměrné využití spojů v Řečkovicích, ale také hlavně vyřešit posílení linky 53 na TP. Snad tímto návrhem někoho nevystavím újmě na zdraví. biggrin


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Jakub S. píše:
Nechci nijak obhajovat klubovou scénu


Jenom pro zajímavost, proč není klubová scéna hodná obhajování?


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
miropiro píše:
N93 Komín - Hlavní nádraží - Moravské náměstí - Náměstí 28. října - Schodová - Zemědělská - Halasovo náměstí - Soběsice - Útěchov. Byla by sice vynechána zastávka Tomanova, ale ta by nebyla daleko od zastávky Zdráhalova pro linku N92, ale navíc by se pokrylo území kolem Lužánek a Schodové...

Erbenova je dlouhodobě rozkopána...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Stejně tak by se dalo otevřít debatu nad vedením jedné z n-linek místo po Veveří a Jana Babáka, tak po Kounicově, Zahradníkově a přes Slovanské náměstí.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tu 90 bych rozhodně netahal zrovna v úseku Kartouzská - Moravák jinudy než nyní. Ta oblast je v pohodě na docházku.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nechci nijak obhajovat klubovou scénu, ale touto úpravou pro změnu neobsloužíš Hrnčířskou, kde se často kapacita autobusů využívá do posledního místa. Alternativně lze odklonit a90 až na Pionýrské, nicméně si nejsem jist přínosem, který má změna tak či tak způsobit.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
miropiro píše:
Vzpomněl jsem si, že kdysi padnul návrh v časopise Šalina na úpravu linky N93 a její přetrasování. Tak mne tak napadlo, co udělat toto:

N92 Bystrc - Hlavní nádraží - Moravské náměstí - Jugoslávská - Venhudova - Provazníkova - Haškova - Halasovo náměstí. Nejezdilo by se po Merhautově, ale po Jugoslávské. Obsloužila by se tím navíc zastávka Provazníkova.

N93 Komín - Hlavní nádraží - Moravské náměstí - Náměstí 28. října - Schodová - Zemědělská - Halasovo náměstí - Soběsice - Útěchov. Byla by sice vynechána zastávka Tomanova, ale ta by nebyla daleko od zastávky Zdráhalova pro linku N92, ale navíc by se pokrylo území kolem Lužánek a Schodové...


nepokrytí oblasti schodové a zimního stadionu se přeci dá vyřešit jednodušeji, a to přetrasováním linky N90: Ořešín -... - Kartouzská - Reissigova - Sportovní - Zimní stadion - Schodová - nám.28.10. - Moravské nám -... Kohoutovice

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Nemyslím si, že by byla ul. Jugoslávká dělaná na pravidelný provoz MHD, stačí si vzpomenout na pokusy o zakončení a46. Toto je ještě k tomu v noci, obávám se, že by to bylo pro spoustu lidí z této oblasti naprosto neprůchodné. (Výlukový provoz, to už je něco jiného.)

Jinak si nejsem úplně jistý potřebou změny...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Vzpomněl jsem si, že kdysi padnul návrh v časopise Šalina na úpravu linky N93 a její přetrasování. Tak mne tak napadlo, co udělat toto:

N92 Bystrc - Hlavní nádraží - Moravské náměstí - Jugoslávská - Venhudova - Provazníkova - Haškova - Halasovo náměstí. Nejezdilo by se po Merhautově, ale po Jugoslávské. Obsloužila by se tím navíc zastávka Provazníkova.

N93 Komín - Hlavní nádraží - Moravské náměstí - Náměstí 28. října - Schodová - Zemědělská - Halasovo náměstí - Soběsice - Útěchov. Byla by sice vynechána zastávka Tomanova, ale ta by nebyla daleko od zastávky Zdráhalova pro linku N92, ale navíc by se pokrylo území kolem Lužánek a Schodové...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je tam teda nešikovné to převlíkání, stejně tak zastavování u Tomáše. Hlavas taky není nafukovací. Hodně by došlo k navýšení vzkm. Kdo chce na hlavas z Bystrce, jede d-1. Kdo ze Žabin, může pohodlně přestoupit na Konečňáku či Grohově na d-12, či na Čáře na d-4.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Pardon, vloudil se mi tam překlep asi díky kopírování. Samozřejmě má být d-7 v pracovní dny po 5 minutách.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: jestli se dívám dobře, tak by z Čáry do Bystrce jezdila jen d-7, tzn. v PD dvojnásobný interval (dnes přes den 5 minut).


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tramvaje linky 3 by v PD zastavovaly u Tomáška, takže by lidi začali řvát, že nemají pohodlný přestup na d-12 a ostatní linky. Tohle řešení by krom zvýšených voz. km. moc pozitiv nepřineslo.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Fafner píše:
jednak právě to nádraží tam máš totálně přecpané, dyť přes něj táhneš úplně všechno...
Však o to jde, ne? Viz například přestrasování linek 9 a 11 před nějakou dobou. Kdyby nebyl požadavek na přímé spojení Juliánov-Česká a Hlavní nádraží - Dětská nemocnice, tak by se trasy linek daly navrhnout daleko rozumněji (v podstatě tak, jak to bylo před prohozením 9 a 11).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naprosto zbytečné a špatné...

Stará osada/Židenice nic nezískají. Přijde o linku do Bystrce, pokud se bude linka jinak převlékat v jiné denní doby, nikdo se nespolehne na to, že pokračuje stejně (zbytečné zmatky). Jediná zastávka navíc je tam Šilingrovo náměstí, které je docela zbytečné (vzhledem k tomu, že současné linky jedou na Hl. nádraží, Nové Sady, Českou i Mendlák, tzn. většinu okolních zastávek).
Lesná - naprosto to samé. 11 se změní v linku, která je pokrytá devítkou, plus Intršpár.

Spojení Žabin a nádraží je sice fajn, ale jednak ho tam máš zmatečně jen v pracovní dny a jednak právě to nádraží tam máš totálně přecpané, dyť přes něj táhneš úplně všechno...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Dovolil bych si napsat návrh na přetrasování linek 3, 9 a 11.
Pracovní dny:
3 St. osada - Dětská nemocnice - Česká (dále jako 11), interval 10 minut
7 (Bystrc -) Komín - Tábor - Česká - Malinovského n. - Hlavní nádraží (Grand) - Zvonařka, interval 10 minut
9 Lesná - Dětská nemocnice - Česká - Hlavní nádraží - Julianov, interval 10 minut
11 Lesná - Cejl - Hlavní nádraží - Česká (dále jako 3), interval 10 minut

Víkendy a večery pracovních dnů:
3 St. osada - Dětská nemocnice - Česká (dále jako 7), interval 10 minut (večer 15)
7 (Bystrc -) Komín - Tábor - Česká (dále jako 3), interval 10 minut (večer 15)
9 shodná trasa jako v pracovní dny, interval 10 minut (večer 15)
11 mimo provoz

Linka 9 buď přes Husovu a u nádraží přes 3./4. kolej nebo tak jako nyní (v bezvýlukovém stavu)

Ve všech větvích by byl stejný interval jako nyní (v bezvýlukovém stavu), v pracovní dny by navíc vzniklo spojení ze Žabin k nádraží - pokud by tady vadilo navýšení vozokilometrů nebo propustnost křižovatky u viaduktu, tak by v pracovní dny linka 7 mohla končit už na Malinovského náměstí. Spojení Malinovského náměstí s Českou přímo přes Rooseveltovu tak také zůstane zachováno v rozsahu jako před výlukou v ulici Milady Horákové.

(Pro novou linku zvoleno číslo 7, protože je nyní nevyužito a navíc dost připomíná nejstarší trasu linky 7.)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Stačí pohledat ve správném vláknu...
viewtopic.php?p=212474#p212474

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Prosil bych vysvětlení někoho znalejšího, proč bude po část dne linka d11 v provozu pouze od České do Bastru a současně bude provozována d5 v trase Zemědělská - Mendlák. Nebylo by bývalo lepší d5 po dobu výluky ŠČ zrušit úplně a d11 po tu část dne, co má jezdit jen na Čáru protáhnout na Zemědělskou? Zbytečně se tak předimenzuje úsek Čára - MN.
Navíc v plánu výluk chybí posilová linka KPN - Nové sady kvůli výluce na trati 250 mezi KPN a Kuřimí. Jaké bude mít označení - x6?


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
M píše:
Dle mě je to N před číslem uplně zbytečné. Někdo jen vykazoval činnost.

Toto vzniklo přibližně v době, kdy se uvažovalo o speciálním zpoplatnění nočních linek. Proto si myslím, že to na okrasu úplně nebylo, ale byla to příprava na změny v tarifu.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Mně se x30 líbí moc, jezdí téměř po původní trase původní trolejbusové linky 140 :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
M: Nezbývá mi, než souhlasit.

Jinak si myslím, že x83 je označená dobře, alespoň každému dojde, že to není běžná výluková linka, ale něco extra, jenom pro místní. Ale x30, to se mi moc nelíbí. Jak tu také někdo kdysi zmínil, lidé to x moc nevnímají a tak to bude působit zbytečné zmatky. Tady by se naopak hodilo to odlišit a x11 se v tomto případě přímo nabízí, už jen proto, že na d-11 ta linka navazuje hned dvakrát, na Svratecké a na České. A nepůsobilo by to tolik zmatků.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 04:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]