Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 7 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Dle mě je to N před číslem uplně zbytečné. Někdo jen vykazoval činnost.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
PavelS píše:
Tak ona by se N-89 dala uklidit, protože od té doby, co jsou noční linky označovány N, existuje možnost je přečíslovat:
N-91 -> N-1
N-92 -> N-2

N-99 -> N-9
N-90 -> N-10 (nebo N-0, Naxashi by měl radost ;) )
N-89 -> N-11
Akorát právě u té N-89 by to pro běžného uživatele vlastně byla zaznamenatelná změna.

Až na to, že dle mnoha zastávkových označníků stále existují linky 89 až 99 - bez N.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ad noční linky: Já bych nic nepřejmenovával, pokud k tomu nebude opravdu dobrý důvod. A ten zatím nevidím.

Lidem je stejně číslo jedno, záleží jim ale na tom, aby bylo furt stejné a zbytečně se neměnilo. Stačí se podívat, jakou kampaň vyvolalo "zrušení devítky". Kdyby se to udělalo tak, že se té lince ponechá číslo 13 a třeba na Nádru se bude převlíkat za d-9, tak by možná taková kampaň nevznikla a nemusela by dnes ta tramvaj zbytečně objíždět centrum. Ano. Je jasné, že je to z logiky věci zbytečné, ale v těchto věcech hrají poměrně zásadní roli emoce. A právě jim by se dalo takovým opatřením dost předejít. Tím ale neříkám, že by mne to v době, kdy se spojení 9 a 13 mělo odehrát, napadlo :-)

Ještě k tomu dělení linek dle čísel: Vy, se tady všichni v brněnské dopravě vyznáte. Máte přehled o všech linkách. Víte, co kam jezdí atd. Takže vám přijde logické, že byste ty nějak příbuzné linky nějak zaškatulkovali a seskupili. Běžní cestující to tak ale nemají. Znají třeba základní tramvajové linky + pár autobusových/trolejbusových, které využívají. A tím to končí. Že na druhém konci města jezdí nějaká minibusová linka, je jim úplně šumák. A dvakrát takovej šumák jim je, jak je označená :-)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Myslím, že je největší chyba měnit to, co je zažité a funguje :)
A označení x3 je podle mě dobře, že se nepoužilo - bezprostředně po tom, co tu jezdí déle než rok x3 v určité trase... myslím, že spoustu nepozorných by to zmátlo, než zjistí, že už skončila výluka MH.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Tak ona by se N-89 dala uklidit, protože od té doby, co jsou noční linky označovány N, existuje možnost je přečíslovat:
N-91 -> N-1
N-92 -> N-2

N-99 -> N-9
N-90 -> N-10 (nebo N-0, Naxashi by měl radost ;) )
N-89 -> N-11
Akorát právě u té N-89 by to pro běžného uživatele vlastně byla zaznamenatelná změna.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
To je jednoduché, 84 a N89 se začnou provozovat v minibusech ;)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Co jsem to zas způsobil... :pray:

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
MartinV: A 89 nezavazí? A volné číslo pro 89? To jsem zvědavý :-"

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jakub S.: vyčlenění řady 80 pro minibusy a školní linky není špatný nápad, jen tam zavazí ta a-84 (volné číslo je 45, aby to korespondovalo s a-44). :D


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Už jsem to našel, klamala mne paměť - je to v plánu až na další rok, viz http://www.mobilitabrno.cz/data_files/p ... cast_A.pdf str. 124


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
marecek.00:
Nebyla to právě Merhautova? Jediná výluka, o které vím a uvažovalo se o ní, ale byla odložena (Křenová).
MartinV:
Tak nebo tak, ono to je celkem jedno. V případě x83 bych tipoval potřebu zdůraznit, že jde o minibusovou linku a taky to, že to není stejná linka jako současná x3 (tj. aby neměly obě linky časovou návaznost). A to se počítá...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Jinak někde se tu zmiňovaly plány na opravu Lesnické, v Šalině o tom nicméně není ani zmínka - klame moje paměť nebo to bylo odsunuto?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jen si říkám, co DP vede k použití označení výlukových linek x30 a x83, tady se nabízí označení x3 pro minibus a x11 pro trolejbus. X30 s t-30 má společnou jen cca půlku trasy. U toho minibusu leda jeho oběhové provázání s a-81.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Takhle jen v září vrátí pětku kam patří a víc změn v oblasti Jugoslávské se neudá. Při zrušení pětky přes léto úplně a prodloužení d-11 furt na Zemědělskou, by lidi po prázdninách řvali, že jim tam jedenáctka o víkendu už nejezdí, a jiní by třeba řvali, že jim přes léto nejede pětka, ač se s ní více méně nikam nedostanou. Spíš bych se býval nebál spojit d-2 od Václavské na Mendlák, kde by se převlékla na d-5 a naopak s tím, že na Mendláku by byl přelez na a-x2 do Modřic.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Konkrétně strana 18, stáhnout se dá zde: http://www.dpmb.cz/?seo=download-section&id=4


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
V červnové Šalině už jsou uvedeny opatření k výlukám Minská, Vídeňská a Šč. Nebylo by lepší výlukovou d-5 úplně zrušit a d-11 o víkendech protáhnout až na Zemědělskou? Kde se vůbec bude d-11 na České otáčet?


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Jenom ne 509 po dálnici, jsou to km navíc. Pravděpodobnější je ukončení na Chrlickém náměstí. Možná pár kousků do Komárova ve špičky, ale přes Holásky.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
P.Haluza v DPMB v TV, tisku... píše:
Pojďme jinam, ale kam? Prosím adminy o přesunutí vlákna do vhodného tématu.

Třebas sem.
No co, a-509 zůstane do Komárova, ale do Chrchlic po D2. Tak jako kdysi. A točit tak jako a-50 přes to parkoviště.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Hmmm. To jsou pro mě novinky. Holt jsme rozmlsaní, že nám na každém druhém rohu stojí nočák a jezdí pomalu častěji než některá denní linka do okrajové části.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Dle noční "normy" pro docházkové vzdálenosti to je 1000 metrů přímou čarou, respektive 1500 metrů reálným uličním profilem. To se snad sedí, ne? Schválně udělám doma mapku s kružnicemi kolem zastávek a pak ji sem nahraju (až večer/v noci).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jakub S. píše:
Myšlenka provozu minibusové ND 24/7 se patrně nevyplní, co jsem to měřil, tak i z těch nejzazších míst to je na obluhovanou zastávku kolem 900 metrů, přičemž v noci je počítáno s 1 km. Lidé by to ale ocenili a jistě by to byli "body navíc."

Co je lepší? Minibusová linka z Tábora (Kraváku) na Rosičák nebo hafó nespokojených bývalých zákazníků?
Už teď jsou lidi naštvaní, že místo výstavní žabinstrasse stále mají tankodrom, teď jim ještě odbouráme na rok a půl noční spojení. ](*,)
Jo a zkus si naplánovat cestu z ulice Nohavicovy na nejbližší noční bus. Ulici Zeleného bych vzhledem k značnému převýšení a blízkosti temného lesa ani nezkoušel.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Podjezd Fanderlíkova:
Faktem ale je, že z legislativních důvodů nemohou do podjezdu ani sanitky - (aktuální) maximální podjízdná výška je 2,8 metru, kdežto sanitky jsou vysoké 2,85 metru. Ale to je jen detail, vzhledem k tomu, že je výška (téměř) vždy uvedena i s rezervou, tak bude stačit vyměnit značky (a nebo se upustí gumy...).
Ale teď vážně. Za současných provozních podmínek na a81 si nedokážu představit provozní propojení s další linkou. Patrně nějaké přejezdy a tak ano, nicméně ne do jedné linky. To by se v tom pak vyznalo jen prase (a kdoví jestli). Proto doufám ve výlukové (x-ové) značení - například t-x3 (paralela k t30 i d3) a a-x11 pro obsluhu Žabin. Nebo klidně naopak...
Taky si myslím, že je škoda že podle návrhu z 10/2013 se nepočítá i s provázáním na trolejbus i na severní straně (Vrázova) - jet z centrální části Žabin do Bystce s přestupem až dvěma navíc kvůli jedné zastávce (Rosičák - Štursova) je poněkud hloupé.
Myšlenka provozu minibusové ND 24/7 se patrně nevyplní, co jsem to měřil, tak i z těch nejzazších míst to je na obluhovanou zastávku kolem 900 metrů, přičemž v noci je počítáno s 1 km. Lidé by to ale ocenili a jistě by to byli "body navíc."

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No oblast kolem kapličky na Buriaňáku už je docela velká a nemálo lidí by se nemile ozývalo. A přesedalo do IGK.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ono by stačilo, kdyby a-81 měla 24hodinový provoz. Tzn. aby např. na a-89 navazovala a-81 do příslušné oblasti. Ale spíš je to zbytečné, u nočních busů je standardně vyšší docházková vzdálenost.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
penca: Vidíš to, to mi nedošlo.
Tím pádem je vedení a-89 a a-92 zcela jasné a okolí Burianova náměstí bude bez noční dopravy. jedině, že by jezdily noční minibusy, a-x88.
b1: Možná si protiřečím, ale noční doprava je něco jiného, než denní. Viz požadavek na minibusy na a-80 na Březinové vs. klouby na a-92 tamtéž, když ještě nejezdila a-89.
Takže buď noční 12M nebo šlapat z Rosičáku pěcha. Žuky na noci, no nevím. Jde to vůbec?
MartinV: takže a-81 bude mít další konečnou, skvělý gordický uzel...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 lis 2024 23:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]