Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 102 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A ti, kdo by jeli jenom na Körnerovu nebo Tkalcovskou, aby si pořídili brýle s viděním za roh? Bariérovost toho místa je taky na závadu. Předpokládám, že brzy dojde na adaptaci refýže u Tuzexu, aby výškově bezbariérovosti vyhovoval.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co takhle d-11 nechat zastavovat jen jednou a to naproti Mahence? na nově zřízené zastávce.
Akorát tam není ostrůvek, což v opačném směru taky není...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tak se holt dvě jedničky sjedou. A že jsou lidi blbí a cpou se do té první, a nejlépe do A vozu, je jejich problém. Ale zas mi to přijde o fous lepší, než když na tu jedenáctku lidi musejí čekat ještě déle, než je nutí desetiminutový interval.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
A co ponechat provoz tak, jak je teď? Taxikářům se to asi líbit nebude, když nebudou moci parkovat naproti vchodu do Mahenova divadla, ale to dvojité zastavování mě tam vždycky vytáčelo (asi nejen mě)...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Robert: Jasný, ale když má X minut zpoždění jednička je to mnohem horší, než když má X minut zpoždění jedenáctka. U jedničky mnohem víc hrozí to, že se dva vozy sjedou, a už se to veze celé. Právě kvůli tomu intervalu.

MartinV: Asi dá. V jízdním řádu. V reálu mnohdy ne. Navíc si nemyslím, že by zrovna tohle bylo místo, které by určovalo vzájemné časové polohy jedničky a jedenáctky. To určují spíš periferní tratě, na kterých mají ty linky proklady s jinými linkami.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Edo: už to tak bylo. D-11 má 10minutový takt. Blokovaly je? Já myslím, že je to v pohodě, vždyť se to dá časově sladit. :-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Pokud zastavovat nebude a pojede před ní jednička, tak bude blokovat jedenáctku právě ona.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak pokud to má na Maliňáku zastavovat 2x, tak to ty jedničky blokovat bude, no.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jeden myslí nejspíš Janáčkovo a druhej Mahenovo, a proto si nerozumějí... Janáčkovo doufám dají do původního režimu 18 až 23 na znamení. A před výlukou d-11 zastavovala jak na maliňáku u divadla tak za tuzexem.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eda: nezastavovala před výlukou d-11 na Maliňáku 2×?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Proč by musela zastavovat "u divadla"?


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Eda: Jak zdržovat? Na Maliňáku u divadla stejně zastavit musí a jestli bude zdržovat na výhybce k divadlu nebo k Tuzexu vyjde na stejno ne?

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Karlos: Další aspekt je, zda chceme, aby d-11 zdržovala jedničky.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Objíždění Tuzexu je naprosto zbytečná zajížďka a minuty navíc, odstavit vadný vůz v případě potřeby lze a d-11 může klidně objet kolem Tuzexu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Navíc, vrácením do předvýlukových kolejí, získáš, zase, flek na odstavování mrtvol. Moc jich v centru není.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Měla by tam snad být jen 11 a logické by bylo, aby opět objížděla Tuzex, aby opět všechny linky odjíždějící směr Cejl jely z MAL ze stejné zastávky.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jaký je po výluce plán s linkami odbočujícími z Rooseveltovy na Cejl? Budou jezdit jako před výlukou (tzn. kolem Tuzexu), nebo jako teď, rovnou vlevo?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Ano, je. Krásně nablýskaná byla, bohužel nevyfotil.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Je možné, že dneska byla 1587 na ZJ po nějaké VP?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak T3R.PV až tak úplně vystaráno nemají. A naopak KT8 by tu měly být ještě dlouho.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Diskuze přesunutá z 900, ať to tam neplevelíme. Ondra

Ondra K: Brno není město, které by si vyžadovalo 100% NP tramvaje. Varia jsou velmi solidní kompromis. A dřív než se začne vymýšlet co s T3RPV a T6, které mají asi na 15 let zas vystaráno, bude potřeba řešit, čím se nahradí nejstarší KT8.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Bezpečnostní zastávka na Husově byla opravdu v půli kopce. Taky jsme se kdysi podivil, když jsem si četl v předpisech, že účelem je vyzkoušení funkce brzd. Ono to bylo asi trochu jinak. Zejména u starých dvounápravových tramvají nebyla důvodem nehod až tak nefunkčnost brzd, jako spíše špatná obsluha ze strany řidiče. Prostě rozjetá souprava se snadno dostane do smyku a pak už nezbývá čas s tím cokoli udělat. Takže smyslem bylo donutit řidiče zpomalit / zastavit uprostřed klesání, aby souprava nezískala příliš velkou rychlost a šlo ji dole bez problémů ubrzdit..


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zrychlovačům je to jedno. Stejně se z kopce nerozjíží tahem motorů, ale rozbržděním vozidla.

Jinak BZ v kopci na Husově bylo spíše z toho důvodu, aby tramvaj i se závadou na brzdách v kopci alespoň zpomalila (snahou zastavit se). Závada na všech typech brzd je tak nepravděpodobná, až téměř vyloučená.
To jako reakce na několik nehod, kdy rozjetá nebrzdící tramvaj pod kopcem vykolejila a havarovala. V Olomouci to může být opatření z podobného důvodu (před frekventovanou křižovatkou pod Novou ulicí).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Možná strach z přehřátí brzd, ale taky mi to na konci přijde divné.

Důvod bezpečnostních zastávek uprostřed klesání bych hledal ve starších vozidlech - nejsem sice expert, ale hádám, že plná brzda a z ní rozjezd svědčí zrychlovači více, než mírné brždění celý kopec. (Pokud se pletu, prosím, opravte mě :) )

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Na konci klesání mi to přijde dost nesmyslné, nevím, co Olomoučáky k takovému umístění vedlo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 22:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]