Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 88 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Tam by stačilo obyčejné místo pro přecházení.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Režijní přejezdy mezi NB a KV bych nechal tak, jak jsou. Ty fungují dobře a šetří spoustu km.

Jediné správné řešení je vysvětlit magistrátním úředníkům, že to, co tvrdí, je nesmyslné.

Problém je prý (pokud to správně chápu) v tom, že bezprostředně před výstupní zastávkou (tedy již v prostoru smyčky) je umístěn přechod pro chodce. A kloubové vozidlo by při zastavení v zastávce tento přechod blokovalo. Smysl přechodu pro chodce v prostoru smyčky je mi záhadou. Znáte nějakou jinou smyčku, v jejímž prostoru by byl přechod?

Pokud magistrátní úředníci neustoupí, nechal bych přechod oficiálně zrušit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: jsou vždy jenom jedním směrem: ráno NB->KV, odpoledne pak KV->NB. To není adekvátní náhrada za zkrácení t-37.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co takhle přejezdy NB <-> KV nemít jalové, ale linku t-35? Popř. protáhnout až do Kohoutek a t-37 pak celodenně zkrátit jen na Jírovcovu?
Jen takový nápad, bez hlubšího zamyšlení nad logistikou a ekonomikou...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: kloub nekloub, jde o velkou poptávku ráno KV->MN, ale lidi tolik nejezdí MN->KV, za to jezdí MN->NB, ale nejzdí tolik NB->MN. Odpoledne přesně naopak. Režijní přejezdy jsou proto, aby jedním směrem nejezdila prázdná vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MartinV píše:
Nějak ti nevím, jak to souvisí s dodávkou nových kloubů. Ráno jezdí některé vozy na t-25 do zastávky nemocnice Bohunice, režijně na KV a odtud jako t-26. Odpoledne naopak. Tohle vyplývá z rozdílné poptávky u sídliště a univerzitního campu, zde se vhodně doplňují. Kloubem nevyřešíš.

No tak nějak jsem myslel, že když obě linky budou v kloubech, tak už nebude na t-26 docházet k takovému přeplňování a ty vložené kurzy s přejezdy by už na ní nemusely být třeba a trolejbusy z nich by mohly být místo toho na 37 i s dostatečnou vyrovnávkou na Osové.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tailslide: čemu by to pomohlo? Potřebujeme dopravu ráno KV->MN a MN->NB, odpoledne NB->MN a MN->KV. Proto existují režijní přejezdy KV<->MN. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Vždyť by kopírovala celou 26. :roll:


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Myslím, že část problému by vyřešilo znovubnovení původní linky 35 ( Mendlovo nám. - kamenný vrch ), která by byla celá trhačková, s tím, že na ní budou přejezdy i třeba do Kohoutovic. Ale se současným stavem vozového parku asi šílenost.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Problém je následující. Když by kloubový trolejbus vyjížděl ze smyčky a byl nucen zastavit před novým přechodem před nástupní zastávkou, tak by zavazel v křižovatce (výjezdu ze smyčky). To, že zákon o provozu na pozemních komunikací říká, že nemohu vjet do křižovatky, pokud ji nemůžu projet, to už zjevně nikoho nezajímá.
Předpis č. 361/2000 Sb., § 22 odst. 3 píše:
(3) Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce. To neplatí, pokud řidič zastavuje vozidlo v křižovatce za účelem plnění povinností podle § 5 odst. 1 písm. h) nebo při odbočení vlevo podle § 21 odst. 5.

_________________________________
Obrázek


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
To by mě zajímalo, kdyby čistě hypoteticky na t 37 na trhačky nasadili klouby, co tam daji. 31tr určitě ne, pač novej vůz bude potřeba aby najezdil nejvíce km a šetřili se starý popelnice. Jedině 25tr na dosloužení :-D

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: snížení intervalu je jeho zkrácení, ne snížení počtu spojů. :wink:


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
peno píše:
V tom, že jsou linky, na kterých jsou klouby potřeba mnohem více a po celý den. Třeba zrovna 36 nebo 31. Tam mají klouby mnohem větší smysl po celý den, než na 37, kde jsou klouby smysluplné jen ve špičce.
Trochu z této rovnice ale vypadl jeden důležitý detail a to je interval. Takže když se dají mimo špičku klouby na linku 37, tak se dá interval snížit třeba na 10 minut (ze současných 6-7-7), bude to mít smysl a něco se i ušetří. Ale toto má samozřejmě smysl jen s plným pokrytím kloubů. Protože 5 sól a mezi nimi jeden kloub stejně nic neřeší.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Asi nepatřím mezi chápavé, ale jak toho chceš docílit? Pokud budou potřeba ve špičce a mimo ni ne, pak ti nějaké provázání s jinou kloubovou linkou moc nepomůže, furt těch vozů budeš potřebovat stejné množství. Takže ti zbyde max. režijní přejezd na vyjmenované linky.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
peno píše:
...Pokud by už po zařazení nových kloubů nebyly nutné přejezdy mezi 25 a 26...

Nějak ti nevím, jak to souvisí s dodávkou nových kloubů. Ráno jezdí některé vozy na t-25 do zastávky nemocnice Bohunice, režijně na KV a odtud jako t-26. Odpoledne naopak. Tohle vyplývá z rozdílné poptávky u sídliště a univerzitního campu, zde se vhodně doplňují. Kloubem nevyřešíš.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Celodenně na t-37 klouby třeba určitě nejsou, ale v ranních a odpoledních špičkách to je podle mě dost přes čáru.
(Kromě toho, klouby ocení i cyklisti, co se vždycky pokoušejí odpoledne nastoupit na Antonína Procházky. Samozřejmě s defektem :))


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
V tom, že jsou linky, na kterých jsou klouby potřeba mnohem více a po celý den. Třeba zrovna 36 nebo 31. Tam mají klouby mnohem větší smysl po celý den, než na 37, kde jsou klouby smysluplné jen ve špičce.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Pokud budou linky 25 a 26 pokryty klouby, v čem spočívá to plýtvání, když zbývající vozy budou na 37?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ReZ: Ano, konečná Jírovcova je zprasená a snad se bude řešit kdo za to může. Ale to není hlavní problém. Hlavní problém je prostě v tom, že klouby na 37 celý den jsou bohapustým plýtváním, stačí tam ve špičce a na to jsou přejezdy z 25 ideální. Navíc oběhy se budou tak jako tak překopávat, kvůli náhradě autobusů na 26 trolejbusy.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No nevím teda. Ale přemýšlet nad totálním překopáním oběhů vozidel, počítat s horší propustností křižovatky na druhém konci města jen kvůli tomu, že při novostavbě se jaksi pozapomnělo na správnou geometrii místa.
Nebylo by lepší než přemýšlet, jak spasovat t-37 s t-25, podívat se na to, kde soudruzi z NDR udělali chybu při stavbě smyčky? A dát to někomu zodpovědnému k úhradě!
Anebo se tam ten kloub bez problémů vleze a my tady děláme z velblouda mamuta...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě se ten Futomův nápad líbí. Pokud by už po zařazení nových kloubů nebyly nutné přejezdy mezi 25 a 26 a zároveň by na Osové byly dostatečné pauzy, mohlo by to fungovat. Navíc, na 37 rozhodně nejsou klouby potřeba celodenně, na rozdíl od takové t-36, na které by se klouby celodenně mnohem víc uživily. Jen holt Kohoutovičtí mnohem víc řvou, než Komínští :roll:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jde o to, že na t-25 se ona pauza dá, při jejích špičkových tříminutových intervalech, docela jednoduše posunout, pouze s minimální možností detekce problému ze strany cestujících - už proto, že předchozí spoj jí bude mít pravděpodobně taky o něco posunutou, a tak svým způsobem vykryje odjezd tohoto. Ale když o deset minut posuneš odjezd t-37, u které to nic nevykryje, tak to bude sakra znát.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
MartinV: Myslel jsem spíš t-25: Osová - Husovice - Osová a pak t-37 obousměrně přes Jírovcovu Osová - Mendlovo nám. - Osová. Při dostatečných vyrovnávačkách na Osové po příjezdu jako t-25 by se pak zpoždění snad přenášet nemuselo, ale stejně je to spíš sci-fi, budu zvědav, jak to s kloubem Kohoutovice vymyslí nebo obhájí :). Při té variantě, kterou navrhuješ, by mohl být problém s vlastně neexistující pauzou...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Hlavně linky 25 a 37 jsou dvě naprosto odlišné linky... určitá provázanost některých kurzů je na nich možná, ale nedoporučoval bych žádnou větší. Je třeba brát v úvahu také fakt, že linky 25/26 jezdí přes oblasti jako je Tomkovo náměstí, kde se mohou výrazně zdržet. Na linkách 25 a 26 se to ztratí v počtu spojů a faktu, že dříve nebo později stejně něco pojede, ale nepovažuji za dobrý nápad tohle potenciální zpoždění přenášet ve větší míře na linku 37.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Funtom: myslíš Novolíšeňská - Osová - Mendlák - Jírovcova (-) Kamenný Vrch - Novolíšeňská? (-) je režijní přejezd, zbytek s cestujícími. A opačným směrem stejně.
Mch. i když tedy ta t-37 by klidně mohla končit na Kamenném Vrchu (v daných případech).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5829 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 13:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]