Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 304 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Hmm, takže to vypadá, že té nejdebilněji umístěné zastávce hned tak konec nebude. Mluvím o Zimním stadionu směrem k Maliňáku, kde zastávka způsobuje spolehlivý špunt a potenciálně nebezpečnou situaci.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
No bohužel právě na Halasáku tohle asi nehrozí — přestup znamená čekání na semaforu, přechod přes tlustou silnici a výstup na zastávku tramvají...


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ještě doplním: podíl NP vozů se zvyšuje, proto by přestupy měly vadit méně, pokud se za a) časově sladí a za b) se umožní (na co nejvíce zastávkách) zastavování autobusů na shodné zastávce se šalinou, aby lidé vystoupili a nastoupili. Takový přestup už mnoho práce nevyžaduje, jen se pohnout.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Nemůžu si pomoct a navzdory nesystémovosti s lidma souhlasit — z čistě lidského hlediska. Každý chce přímý spoj...
A jde nejen o ten jeden přestup, ale taky o obecný dojem z cestování. Oni si pamatují před rokem cestu starou karosou a pak T3 z Halasáku do města — oproti tomu stojí nové nablýskané plynobusy na x5.
Jak píše MartinV, jde tu o "zanedbání" tramvají obecně — co se tu postavilo za posledních 20 let? Jedna zastávka do Technoparku a dvě do Líšně. Navíc o to pochopitelnější je to právě u lidí z Lesné, kterým se přímá tramvaj do centra slibuje už desítky let a dokonce jim "výsměšně" položí tramvaje předem na most :D


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Edo: vcelku souhlasím. Ale je potřeba si uvědomit, že určité kořeny to má v nízké podpoře tramvajové dopravy městem. Kdyby byla šalina v Komárově protažena s terminálem na konci, nebo po cetsě. Kdyby naše šaliny mohly jezdit po rekonstruovaných tratí v drtivé většině případů. Potom by lidem nevadilo, že přestoupí na onu rychlejší dráhu. Takhle se jim nedivím.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No pokud by se podařilo zatrolejovat oblast kolem Janáčkova divadla nebo se podařilo protáhnout dráty z Milady až na Brandlovu a a-46 (ideálně pak i a-67), tak převést do trolebusů. Samozřejmě ještě za předpokladu, že drátolezů budou plné vozovny...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pokud tam pojede minibus (pro důchodce) po hodině, tak je to v pohodě. Doufám ale, že nedojde k nějakému zachování ve větším měřítku.

Je vidět, jaký nebezpečný precedens jsme položili v případě linky 63. Teď se k tomu přidá Lesná, za rok budou chtít do centra bez přestupu třeba z Bosonoh nebo Útěchova, a veškerá systémovost bude ta tam. Kdyby přímou autobusovou linku do centra chtěli všichni, máme plné centrum autobusů a tramvaje můžeme rovnou zrušit. Vítejte o třicet let zpět.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Prostě politika a sbírání laciných politických bodů. Sice díky intervalu bude ta linka o ničem (protože tu linku sice chceme, ale ne zas tak moc, aby jsme v tom utopili moc peněz), ale můžem se plácat po ramenou, že jsme udělali něco pro své voliče.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Citace:
„Všichni už jsme si na ni zvykli, návrat k přestupování by pro nás byl těžký," doplnila Prchalová.

Nemůžu si pomoct, ale to jsou takové kydy. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Zoli, teď jsem to sem chtěl dát :D

Interval "jednou za hodinu" je na dvě věci...


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Do centra bez přestupu? Trasa linky 46 zůstane i po otevření Milady Horákové

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Ale ta holčina na obr. 8/11 je pěkná, ne? :wink:


Offline
800
12 zář 2014 23:38
mam na jedné fotce nohu — jako vždy... :D


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Rez: opravdu je to obrazem o tom, že brňáci se svezli novým trolejbusem spíš, než obrazem o novém trolejbuse. :lol:


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Tak to obrazem fakt stojí zato. I když se na ty shluky pixelů dívám nešotoušským okem... ](*,)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
OBRAZEM: Brňané se svezli novým trolejbusem. Do konce června jich bude třicet

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: to jen když taková památka něčemu brání (třeba stavbě), pak je velký problém s ní něco udělat. Alespoň to tak u nás často vypadá.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Původnímu účelu asi těžko, když nemá papíry na provoz na vodě.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Super.
Ten Dallas i mě překvapil. Jen se pozastavuji nad tím, že jde o kulturní památku a lze ji prodat jako "stánek s občerstvením". To je potom status památky k ničemu. Myslel jsem, že když to má tento status, musí to sloužit k původnímu účelu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přikládám ofocený inzerát:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

83
24 lis 2014 18:31
V dnešní Mladé frontě inzerát k prodeji autobusů,ale i trolejbusů 14 Tr a 15 Tr a lodi Dallas. To jsem nevěděl,že se bude Dallas prodávat . Neměl být muzejní?

_________________________________
T6A5 ty jsou nej.....škoda,že nejsou nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Do tramvaje jen s platební kartou? Brzy už v Ostravě, Plzni i Brně


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
miropiro píše:
...Já osobně v tom vidím příčinu - chceme levný autobus, ale musí vydržet také co nejdéle a ještě to musí jezdit skoro všude...tohle uvažování by se ale mělo změnit....

Hodně muziky za málo peněz, to je tady bohužel běžná věc, a nejen u busů. Díky tomu pak vznikají takové srandy jako Varia a podobně, které by v civilizovaným světě byly neprodejné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MartinV píše:
ZZ Top: de facto ano. Protože dneska nejde o to ani tak prodat kvalitní výrobek, ale prodat takový (možná kvalitní), aby si zákazník za pár let musel koupit nový. Protože když mu jeden bude sloužit 20 let, moc z něj mít obchodník nebude. A většina věcí je schmade in China.

Tak ono také záleží na tom, co si zákazník objedná.

Nedávno jsem v časopise Ekonom četl rozhovor s ředitelem Iveca ČR Jiřím Vaňkem...

Z něj vybírám jednu otázku a odpověď na ní:

Novinář: Podle statistiky Svazu dovozců automobilů byl však právě SOR loni v tuzemských prodejích autobusů značkou číslo jedna. Budete usilovat o zvýšení svého podílu na českém trhu?

Jiří Vaněk: Domácí trh je pro nás prioritou. Snažíme se, abychom tu měli co nejlepší pozici. Některé modely máme přímo šité na míru českému trhu. Speciální požadavky se týkají konfigurace dveří, naladění motoru a převodovky. Tradičně byl český trh zaměřen spíše na levnější autobusy, které přitom musejí sloužit dlouhou dobu, přepravují značné množství cestujících a jsou vystaveny vysokému provoznímu zatížení. Navíc je zde poměrně běžné, že jeden autobus kombinuje velmi pomalou jízdu v městských podmínkách s mnohem rychlejší jízdou na periferii či v okolí města. V současné době zaznamenáváme rostoucí požadavky na výbavu, zákazníci již ve většině zakázek požadují například klimatizaci. Ke zvýšení prodeje našich autobusů na českém trhu by mohlo přispět i to, že na konci roku 2014 jsme zavedli do výroby moderní městské modely Urbanway, a to v provedení diesel a CNG.

Já osobně v tom vidím příčinu - chceme levný autobus, ale musí vydržet také co nejdéle a ještě to musí jezdit skoro všude...tohle uvažování by se ale mělo změnit...

A ke zmíněným Urbanwayům: nedávno jsem se vezl s 7051 a viděl jsem, jak vpředu ještě před panelem s následující zastávkou je kryt nějaký vykvedlaný a visí lehce ve vzduchu. O "komfortním" otevírání střešního větrání si myslím též své, ale to spíš vidím jako chybu objednavatele.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ZZ Top: de facto ano. Protože dneska nejde o to ani tak prodat kvalitní výrobek, ale prodat takový (možná kvalitní), aby si zákazník za pár let musel koupit nový. Protože když mu jeden bude sloužit 20 let, moc z něj mít obchodník nebude. A většina věcí je schmade in China.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 16:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]