Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 34 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
k.vojta píše:
Když je tu řeč o vyřazování pražských T6, nedalo by se z nich vytěžit pár nedostatkových dílů? Napadají mě automatická spřáhla, která by se při GO nemusela vyměňovat za klasická nebo nepoškozená okna, které se v Brně kupovaly nové.


Ony jsou nějaké nedostatkové díly? Spřáhla se každopádně mění cíleně, abychom se těch "automatů" zbavili, takže ty opravdu kupovat nechceme :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
b1 píše:
Ani papírově nejde reko T6 na VarioLF?

Předpokládám, že pokud by se VarCB3LF schválila jako náhradní díl na T6, tak by to mělo jít.

k.vojta píše:
Když je tu řeč o vyřazování pražských T6, nedalo by se z nich vytěžit pár nedostatkových dílů? Napadají mě automatická spřáhla, která by se při GO nemusela vyměňovat za klasická nebo nepoškozená okna, které se v Brně kupovaly nové.

Zrovna spřáhla by asi nic neřešila, neb my máme Scharfenberg a pražáci Secheron, navíc je otázkou jestli nejsou nedostatkovým zbožím i pro ně.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Když je tu řeč o vyřazování pražských T6, nedalo by se z nich vytěžit pár nedostatkových dílů? Napadají mě automatická spřáhla, která by se při GO nemusela vyměňovat za klasická nebo nepoškozená okna, které se v Brně kupovaly nové.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pokud se nic nezměnilo tak prej ne. Ale v budoucnu mne napadlo co třeba reko T6 > EVO1. Ale to je asi také utopie.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ani papírově nejde reko T6 na VarioLF?


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Tak se udělá T6 s nízkopodlažním středem. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jedinej důvod proč dnes kupovat vysokopodlahu,za nejakou zbytkovou ne-li šrotovou cenu je ten, že by v blízké době prošla "reko" na LF což u T6 nejde. I když kacířska myšlenka by se našla...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ani DPRK?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby to bylo jen tak, tak v dnešní době už nikdo zastaralou vysokopodlažní tramvaj nekoupí, ani jako ojetinu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: když pohledáš na tomto fóru (i snad v tomto vláknu), zjistíš, že dát pražské T6 do brněnského provozu by nebylo jen tak, a nejspíš by se to ani nevyplatilo.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Takže v Praze se zbavují T6 a Brně není dostatek kapacitních tramvají. No, abychom se pak nedivili :-P

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
... O náhradě souprav modernizovaných T3 či původních T6 se zatím ani nešušká a předpokládám, že to určitě vydrží nejmíň do toho roku 2017.....

Modernizované T3 rozhodně v současné sestavě do roku 2017 nevydrží...

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ano, máš pravdu, byla to neochota jakkoli spolupracovat se Škodovkou než se vyřeší situace kolem 13T.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jakub S. píše:
Navíc se problém přenesl i do trolejbusové trakce, neochota nakupovat nové vozy způsobila nutnou údržbu vozů, zas na druhou stranu nákup fajnových 21Tr z jiných měst. Dnes byl po 6 letech půstu zařazen do provozu první nový kloubový trolejbus ze 30 vozů 31Tr... A trolejbusová sóla, jak to tak vypadá, nejsou úplně daleko :).


Nevím, jestli zrovna nenákup nových trolejbusů do Brna by se dal přičíst zrovna neochotě tyto vozy pořizovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Lze tomu přisoudit. Byl problém se smlouvou se Škodovkou (vysoutěžen model 13T) na výhradního dodavatele nových tramvají mezi lety 2007 a 2016 - časem v Brně opadl zájem odebírat vozy, Škodovka zas pochopitelně nechtěla ustoupit... Takže jsme se vydali cestou oficiálně rekonstrukcí T3/K2 -> Vario LF/LF2, což je vzhledem ke smlouvě OK. A protože až do konce roku 2016 nemůže bez ústupku Škodovky do Brna dosednout jiná tramvaj než 13T, tak nastalo období generálek a udržování, což se vyhlo jen největším střepům (zrychlovače, T3M...), které byly právě wanizovány (letoškem v součtu 24 LF a 24 LF2).
Příští rok nás sice čeká 20 ks nových inovovaných 13T, ty by ale měly vzhledem ke své reálné kapacitě přednostně nahrazovat staré K2, podle najetých km. O náhradě souprav modernizovaných T3 či původních T6 se zatím ani nešušká a předpokládám, že to určitě vydrží nejmíň do toho roku 2017 (a kdoví jestli, přeci jen 20 vozů, každý za necelých 60M, to nejsou drobný...).
Navíc se problém přenesl i do trolejbusové trakce, neochota nakupovat nové vozy způsobila nutnou údržbu vozů, zas na druhou stranu nákup fajnových 21Tr z jiných měst. Dnes byl po 6 letech půstu zařazen do provozu první nový kloubový trolejbus ze 30 vozů 31Tr... A trolejbusová sóla, jak to tak vypadá, nejsou úplně daleko :).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Marek Kubík píše:
Dobrý večer, DPP začal odstavovat z provozu tramvaje T6A5. Jedná se hlavně o ty které by vzhledem k počtu najetých kilometrů museli projít opravou většího rozsahu a ty by se údajně finančně nevyplatili. Přesto DPMB začal na tramvajích T6A5 provádět GO, je to z toho důvodu že je v Brně narozdíl od Prahy kde se provádějí dodávky tramvají Škoda 15T není čím nahradit?

Tak vzhledem k tomu, že DPMB nemá 400 tramvají T3R.P jako v Praze, které mají díky rekonstrukci jistě vyšší zůstatkovou hodnotu oproti T6A5, nahradit čím nejsou. Pořád tu je 20 odporových K2, 6 T3M atd.


Offline
329
18 pro 2008 21:18
Stochov okr.Kladno
Dobrý večer, DPP začal odstavovat z provozu tramvaje T6A5. Jedná se hlavně o ty které by vzhledem k počtu najetých kilometrů museli projít opravou většího rozsahu a ty by se údajně finančně nevyplatili. Přesto DPMB začal na tramvajích T6A5 provádět GO, je to z toho důvodu že je v Brně narozdíl od Prahy kde se provádějí dodávky tramvají Škoda 15T není čím nahradit?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ten staťák je hlavně úplně nový.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vidíš, zrak máš tedy v pořádku. sarcastic

Mimo upraveného vnějšího osvětlení je vidět ještě zadní transparent umístěný uprostřed a opatřený brzdovým světlem ala Vario a pak staťák přesunutý na střechu po vzoru předních T6.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Ondra K. píše:
Nicméně, těch novinek je tam vidět víc. :wink:

Já tam vidím šalinu biggrin

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Hlavně okna vypadají nějak čistě :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zřejmě sjednocení s T3 a K2, u kterých se toto uspořádání světel pro zpětný pohyb a nouzové/záchranné brzdění používá už od dob T3SUCS. Nicméně, těch novinek je tam vidět víc. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ty tři zadní světla, to je zase nějaká novinka? Byly dvě bílé, nyní dvě červené a bílá uprostřed.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
První zkušebky po VP/GO se jezdí vždy sólo.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
A pak že T6 musí jezdit v soupravě sarcastic To se nestává tak často, že by B vůz bloudil po městě.. :lol: Jinak aktuálně stojí 1201+1202 na zkušebně v ÚD a dodělávají se detaily (RIS a pod.) Foceno 13.5.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 15:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]