Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 185 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Elektronické jízdenky se v Hradci ujaly, SMS přijde i na prozvonění.
Na přejezdu se srazil vlak s náklaďákem a vykolejil, řidič se těžce zranil.
Silný rok Škody Transportation. Zisk stoupl o třicet procent.
Zátopek může jezdit v Německu. Škoda po letech získala klíčový papír.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Nebylo by na škodu i zkulturnit současné zastávky -> Královo Pole, Horní Heršpice, Černovice atd.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Výtoň či Eden. V Praze by mohlo vyrůst až 30 nových vlakových zastávek.
Kéž bychom se něčeho takového dočkali i v Brně (v menším počtu). Je otázka, jestli na to máme dostatečnou síť (snad ano). Kromě plánované zastávky Starý Lískovec jsou pak adepty místa kolem Vídeňské, Holandské nebo Obřan. Železnice by pak pro pohyb po městě byla o něco použitelnější.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Je fakt, že tohle je v žebříčku bizarností hodně vysoko.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Tím větší je to blbost...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ústí: no je to sice blbost, ale když "musí"/chtějí prošustrovat peníze.. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Z historické tramvajové měnírny na Malé Straně má být hotel


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ústí nad Labem: Odstranění „zálivů“ na zastávkách MHD asi nic nevyřeší

Chomutov i Jirkov budou na MHD doplácet více peněz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Pokud autobus velmi prudce zabrzdil a auto se mu snažilo vyhnout, tak je to 1) nedodržení bezpečné vzdálenosti 2) prudké brždění se zjistí z tachografu


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Robert píše:
Tak "velmi rychle" asi ten čtyřkolový moped nejel, nicméně netuším, co se tam řeší. automopedista čuměl, kam neměl, a podle toho to dopadlo.

Hlavně to "moped auto" má maximální rychlost 45 km/h, takže asi tak.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Praha dluží Škodě Transportation za tramvaje, ta chce dluhy přeprodat


Offline
7296
27 úno 2010 07:40
Tak "velmi rychle" asi ten čtyřkolový moped nejel, nicméně netuším, co se tam řeší. automopedista čuměl, kam neměl, a podle toho to dopadlo.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Olomouc: Auto zmáčklé u tržnice: Bylo to jinak, stěžuje si šofér autobusu


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Po integraci jezdí severně od Prahy včas jen půlka autobusů, bude změna


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Peníze jdou hlavně spíš na to, na co je někdo dá. Když zvedneš na dvojnásobek výdrž notebooku, tak ti s ním zákazníci urvou ruce, ale baterie elektromobilu jsou furt něco, co v reálné tržní ekonomice nemůže konkurovat naftě. Proč by někdo investoval miliardy dolarů, které se v blízké době určitě nevrátí?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
mceza: Jak se to vezme, nějaký vývoj v tomto je. Problémem je hlavně cena palivových článků a zatím nedokonale zvládnutá masová výroba. Přičemž vědecké týmy raději pracují na vývoji baterií, které jsou všude (mobily, notebooky, přes lékařské přístroje jako jsou kardiostimulátory a inzulinové pumpy, až po velké aplikace v dopravních prostředcích), zatímco palivové články se ve větší míře užijí snad jedině v té dopravě.

Je to něco jako v medicíně. Nemocí, které je třeba léčit, je spousta, ale peníze tečou hlavně na ty, které jsou "trendy", zejména na rakovinu a kardio. Výzkum jiných nemocí je pak vůči tomuto podfinancovaný.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Bratislava: Revízor DPB chytil falošného revízora v autobuse


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Yakuzza píše:
Tak ona ta otázka není nijak zcestná, že ano...

Souhlas. Na co narážím, jsou dvě věci:
1) Umělé zdražování trolejbusů legislativou, kvůli níž jsou 2x dražší než autobusy. Kdyby trolejbus nebyl drážní vozidlo, jako je tomu například v Litvě a v jiných státech, jeho cena by se mohla výrazně snížit.
2) Umělá nesmyslná podpora vybraných fosilních paliv, třeba plynu. Kdyby byl plyn zdaněn stejně jako nafta, tak vše možná vypadá jinak. Stejně tak, kdyby se současné megadotace vypisovaly na trolejbusy a ne na plyňáky. Ale plynová lobby je bohužel silná...

MartinV píše:
Bohužel, no. Parní lokomotivy taky byly nahrazeny. A pokud bude trolejbusová doprava (i v návaznosti tramvajová) i v budoucnu pomalejší díky trolejovým křížením, což je její velká nevýhoda, pak tohle mluví v její neprospěch.

Ano, křížení lze mít kvalitní a jezdit přes něho rychle, nebo nekvalitní a jezdit přes něho pomalu. V Brně bohužel máme to křížení nekvalitní, a tak jezdíme pomalu. Čí je to vina, nevím. Ale bude to zřejmě souhra více faktorů.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Souhlasím s mareckem. Velmi mě zaujala například Honda FCX Clarity. Parametrově a vlastnostmi na úrovni dobrého benziňáku, z výfuku teče čistá voda - jenže (teď trocha konspirace) - má na tomto opravdu někdo z odpovědných zájem?


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Řekl bych, že než nastane vytlačování trolejbusů elektrobusy, uplyne ještě hodně vody. Kapacita baterií (v poměru k hmotnosti) má problém utáhnout denní šichtu minibusu. Natož aby utáhla nějakou pořádnější linku. Jednou to možná nastane, ale...

Osobně si stejně myslím, že budoucnost je ve vodíku a je to trochu líto, jak málo se rozvíjí. Lze jej elektricky vyrobit a naopak z něj pak elektřinu čerpat, takže je to "něco jako baterie", kterou lze velmi rychle načerpat. Tlakové lahve jsou přitom skladnější a lehčí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Neviděl bych to tak černě.
Doba, kdy bude elektřina lehce skladovatelná, je ještě velmi daleko. Jestli ne v nekonečnu.
A parní lokomotivy byly sice nahrazeny, ale vozidlo na kolejích je to furt. A stejně tak trolejbus bude v budoucnosti furt trolejbus, akorát přijde o faje. A elektřinu bude sosat s nějaké "nádoby" uvnitř vozejku.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6967
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Bohužel, no. Parní lokomotivy taky byly nahrazeny. A pokud bude trolejbusová doprava (i v návaznosti tramvajová) i v budoucnu pomalejší díky trolejovým křížením, což je její velká nevýhoda, pak tohle mluví v její neprospěch.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Tak ona ta otázka není nijak zcestná, že ano...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak zle ještě není, idnes beru s rezervou.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A už to pomalu začíná, první krůček k likvidaci trolejbusové dopravy:
idnes.cz píše:
Vyplatí se však investice do trolejbusů s drahým trakčním vedením, když jsou k dispozici jiné ekologické varianty, jako třeba elektrobusy?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8085 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 08 říj 2024 01:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]