Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 130 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K výluce Minská v brněnském deníku:
„Tramvaje z centra skončí v zastávce Tábor úvraťovou konečnou. Využijeme tam obousměrné tramvaje. Posílíme také tramvaj číslo 1, která jezdí do Bystrce," nastínila Hailichová.
Tzn. se nabízí, že do Bystrce pojede jen d-1 a d-3 (pokud ne jenom d-1?).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Eda píše:
Ano, opravdu bylo. Kolem osmé hodiny ranní 7/5 srazila chodce u zast Tkalcovská směrem do centra. Zpoždění kolem 20 minut, sražený odvezen záchrankou s poraněnou hlavou.

Údajně nějaký opilec vrávoral na chodníku a zastavil blízko šaliny, v kolejišti? A ta ho vybíhajícím zadkem srazila. Pěkná kaluž tam zůstala.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2808
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nehoda dvanáctky směr Technopark taky nic? Byla v út. 12. 5. někdy mezi 17:20 - 17:50 (blíž neumím říct), stál jsem na Skácelové směr Technopark a čekal na doprovod, nejprv okolo 17:35 asi 15 min ani jedna souprava od města, pak houkačky, za nima zavřená nějaká 13T bez zastavení směr Technopark, hned za ní záložka bus a za ním krátce po sobě další čtyři soupravy během asi 4 minut, vždycky přijela souprava, odstanicovala, za pár sekund, max do minuty další a takhle za sebou jely asi čtyři dvanáctky.
Jo a u víc kusů se mi stalo, že hlášení pro nevidomé oznamující číslo a směr linky se ozývá jen do kabiny řidiče a není slyšet ven, naposledy se mi to stalo u Samar na dvanáctce ve středu v poledne, často se mi to stává u různých variant trolejbusů, i řady 21Tr, takže to není stářím vozu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, opravdu bylo. Kolem osmé hodiny ranní 7/5 srazila chodce u zast Tkalcovská směrem do centra. Zpoždění kolem 20 minut, sražený odvezen záchrankou s poraněnou hlavou.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
A že bylo dnes sražení na Tkalcovské tu není? Ví o tom někdo víc?

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak co myslíš?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Nedokážu posoudit, jak důležitá je výměna horkovodů, ale vím, že se kvůli nim zničily nebo zničí nové povrchy. Předtím Kotlářská a Kounicova (záplatované překopy), teď Merhautova. Zajímalo by mne, jestli odfrézují celou polovinu vozovky a položí nový koberec, nebo to bude zase jenom záplata.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Jo, aha. No ale tu zastávku by přesunout mohli.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdybys četl předchozí příspěvky, zjistil bys, že se bude opravovat parovod, a že trať do ŠČ se bude opravovat v létě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
A co tam chcou opravovat? Vždyť je to tam v asfaltu, ne? Proč radši neopraví trať do ŠČ? A přesunou aspoň zastávku pro linky 3, 5, 9 za křižovatku?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Hlavně to nynější řešení konečné u dětské postrádá bezbarierovost. Ten kdo ji potřebuje, musí vylézt na Jugoslávské. Takže k dětské to jezdí na nic a na ho*no a ještě je to tam nebezpečné.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
manil píše:
PS: Zajímavé je, že jsou najednou od Merhautovy vypnuty ty elektrické výhybky. Proč to nemohlo být po celou dobu výluky? Občas docházelo ke stavu, že při odjezdu z DN palubní počítač v této první zastávce výhybky nestavěl automaticky (nepodařilo se mi vypozorovat, kdy k tomu docházelo) a při přejetí snímače se výhybka bez zásahu řidiče postavila do roviny směr ŠČ.


Ta k to vypozorované mám ;-) a důvod je prostý - špatná obsluha PP ;-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ta jednokolejka je solidní prasárna, dnes jsem to měl možnost na vlastní kůži vyzkoušet.

- Blokovací kontaktor jednokolejky (vlastně celý kalifoňan) je hned za přechodem. Pokud je v jednokolejce tramvaj přede mnou, já buď můžu stát v zastávce Jugoslávská (od označníku je vidět na návěstidlo) nebo tam najet a blokovat kus křižovatky. Ideální je jezdit tak -2, aby tramvaj přede mnou s jistotou stihla vypadnout a já neblokoval ostatní tramvaje nebo okolní provoz.

- Přenosné značky (patníky) oddělující tramvajový pás a jízdní pruh jsou ideální na obouchání tramvaje. Už se těším, až někdo přesune nějakou ze značek o 5 cm vedle a jsme bez blinkru nebo zrcátka.

- Výstupní zastávka je do jízdního pruhu. Je tam sice vodorovným značením nakreslená zastávka, ale projíždějící auta celkem právem nemohou tušit, že ta tramvaj, co přijela z protisměru, jim do jízdního pruhu hodlá vypouštět cestující. Celkem hodně nebezpečná situace.

O významu linky x3 v současném stavu mi asi nepřísluší polemizovat...

PS: Zajímavé je, že jsou najednou od Merhautovy vypnuty ty elektrické výhybky. Proč to nemohlo být po celou dobu výluky? Občas docházelo ke stavu, že při odjezdu z DN palubní počítač v této první zastávce výhybky nestavěl automaticky (nepodařilo se mi vypozorovat, kdy k tomu docházelo) a při přejetí snímače se výhybka bez zásahu řidiče postavila do roviny směr ŠČ.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Těch problémů je trochu víc. Třeba ten, že pokud nechá řidič otevřené dveře, prakticky je stále v zastávce a tramvaj nelze nijak objet. Je to takové nešťastné celé, snad to nedopadne nějakou nehodou...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Musím říct, že zatím ta jednokolejka na Merhautce je celkem na ostudu. Přesunutá zastávka je umístěná víceméně hned za tou původní spojkou. Přenosné dopravní značení je naskládané přímo v tom zachovaném jízdním pruhu pro auta, což omezuje jeho už tak nevelkou šířku. V situaci, kdy šmirgl jede v protisměru to vidím jako ne zrovna bezpečné řešení. Jsem celkem zvědav jak dlouho to vydrží bez nehody. Jako ne úplně šťastné mi taky přijde umístění kaliforňanu hned za křižovatku, kdy tramvaj čekající na uvolnění jednokolejky nemá jinou možnost, než zablokovat celou Jugoslávskou, protože nemá kam uhnout.

Nabízí se otázka jestli by ve finále nebylo rozumnější na ten měsíc a půl nechat DN bez obsluhy a x3 poslat třeba na Zemědělskou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Mogul píše:
Přes křížení s vlečkou to zrovna dvakrát nesviští... Panely kolem kolejí připomínají tankodrom. Předpokládám, že se s opravou počká, až se to tam rozsype úplně..


Tam by to nesvištělo tak jako tak. Přes křížení bez světel je maximálně 30 Km/h.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
V létě tu bude linka P6 KPN—Nové sady — ověřená informace, dával jsem to do schémat výluky pro kordis.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
001MRY píše:
Mogul: kde se v tomhle úseku jezdí krokem? od masné až po Životského není žádný úsek, kde by byla omezena rychlost z důvodů špatných kolejí. Tím nechci říct, ze by si to opravu nezaslouzilo, ale zatím se tam krokem nikde nejezdí :-)

Přes křížení s vlečkou to zrovna dvakrát nesviští... Panely kolem kolejí připomínají tankodrom. Předpokládám, že se s opravou počká, až se to tam rozsype úplně..


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tipoval bych, že tyto posilové spoje pojedou na Nádr, stejně jako předminulý rok.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
V létě má být navíc posílena kvůli výluce na trati 250 doprava z KPN do centra. Pokud by se měly zahustit intervaly na d6 (posilové spoje na MN), tak by to znamenalo další předimenzování relace Česká - MN a bylo by to o důvod víc, proč zrušit d5.
Ale možná to bude nějaká zvláštní linka KPN - NS/Zvonařka?.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Mogul: kde se v tomhle úseku jezdí krokem? od masné až po Životského není žádný úsek, kde by byla omezena rychlost z důvodů špatných kolejí. Tím nechci říct, ze by si to opravu nezaslouzilo, ale zatím se tam krokem nikde nejezdí :-)


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Křenová nebo Olomoucká, ono je to spíš na pomezí. Úsek mezi zastávkami Masná a Životského je v takovém stavu, že se tam jezdí krokem. To je opravdu tolik jiných úseků, které potřebují akutnější opravu?


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ale d-11 by díky t-x30 nemusela být posílena vůbec. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Uvidíme, jak to nakonec dopadne. Každopádně to, co píšeš je přesně to, čeho jsem se obával. Relace Česká - Mendlák je díky odkloněné d-11 předimenzovaná už teď a pokud by měla d-11 přes Šrajbec kapacitně nahradit stávající d-3 a d-x3 znamenalo by to na ní zavést poloviční interval, což by úsek Česká - Mendlák předimenzovalo ještě víc, o druhé větvi na Lesnou nemluvě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tipuju, že definitivní dopravní opatření ještě není, nicméně jsem slyšel něco o tom, že d-5 by měla zůstat a do Bystrce by jezdila d-11. D-3 samozřejmě SO - Tábor. Výluková t-x30 v trase Bystrc - Česká + nějaký minibusíkový kolotoč pro místní obsluhu Žabin.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 zář 2024 17:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]