Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 307 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
127
30 kvě 2010 19:33
Ať tam vysadí les a jednokolejka se v něm schová. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Osobně bych smyčku v podobě jednokolejné zachoval. Protože, jakmile ji zrušíš a vymažeš z územního plánu, tak se tam postaví cokoliv (parčík, parkoviště, hyper-super-kšeft) a už ji nikdy neobnovíš, když zjistíš, že na Kamechy stačí polovina d-1. A Murphyho zákony fungují dokonale.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zaslechl jsem, že v případě zrušení smyčky, by na jejím místě bylo další parkoviště. Což oproti smyčce ten ráz krajiny taky moc nezlepší.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Svět se ale nepodřizuje jenom MHD. Mít krajinu posetou smyčkama taky není zrovna v pořádku. Neříkám, že je Bystrc nějaký architektonický skvost, ale zrovna místo, kde dnes stojí smyčka Ečerova, by se určitě dalo využít líp, třeba i k pozvednutí úrovně této části města. Je třeba si uvědomit, že smyčky zabírají poměrně dost místa a teoreticky kvůli srovnání převýšení rozbíjí i ráz krajiny.


Offline
1089
09 lis 2006 18:16
Já bych to rušení smyčky tak jednoznačně neviděl. V době kdy se nám zkracují šestky na Švermovu a dříve osmičky na Novolíšeňskou by to prodloužení tratě mohlo mít negativní vliv na jiné části města. Ale opět se obávám, že o zachování/nezachování rozhodne úředník od stolu a pak DPMB konej (víc peněz ti nedáme). Myslím, že by měla provedena analýza (i s výhledem do budoucna), na základě které se rozhodne a to včetně návrhu linkového vedení. Bude i rozdíl, jestli se zachová linka 52 k Zoo nebo ne. Do budoucna možná naopak bude linka 1 přetížená a bude se hodit ukončení trojek na Ečerce. Ta oblast má hodně expandovat. Otázka je, kolik lidí bude jezdit z Kamech MHD.
A že jsou 4 smyčky hodně? Kamechy - Pisárky jsou vzdáleny cca 10 km a budou mít 4 smyčky. Nové Sady - Starý Lískovec je vzdáleno cca 5 km a má 2 smyčky. Ta smyčka může ušetřit teoreticky milióny ročně a to není málo.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na Kamechy zřejmě povede jen d-1, a protože to protažení není Bůh ví jak dlouhé, je lepší využít prostor jinak. Jen doufám, že ho někdo nevybetonuje a promění se v parčík.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Osobně mi ponechání přijde jako zbytečnost... Nedává moc smysl mít na jedné trati čtyři smyčky (Komín, Rakovecká, Ečerova a ještě ta nová)

Prodloužení spojů z Rakovecké na Ečerovu nevím, jestli je dobrý nápad, protože to znamená víc vozokm a efekt není tak velký. Když už by kilometry nebyly problém, tak pořád dává větší smysl je protáhnout až do nové smyčky

Proti ponechání mluví i to, že smyčka zabere poměrně velký prostor, který by se dal využít jinak.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
xcav8 píše:
Zářný příklad je Červinkova.
no, Červinkovu lze srovnávat významově spíš s Rakoveckou... Rušení Červinkovy by (imho) byla dost chyba...
Ečerovu bych osobně v jednokolejné podobě klidně ponechal... Nabízí se protažení linek ukončených v současnosti na Rakovecké až na Ečerovu (a d-1 na Kamechy) a ponechání Rakovecké jako manipulační...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
ReZ: Šotoakce :D


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Využívá se pravidelně asi jednou za měsíc při šotoakcích :-D

Čeža: Můžou ale nastat situace, kdy se právě budeš chtít otočit někde za Rakovcem (ten bude ještě třeba plný tramvají), ale co nejblíž, abys nenajel moc km. Ale jo, je to jen takové fantazírování :-)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Napadlo mě nechat na Ečerově kusou kolej alá Kotlanova. Ale pak jsem to zavrhl, jako asi nepotřebné.
Když jsme u toho, využívá se ta kusá na Kotlanové? A k čemu?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Eda píše:
Pokud bude i do budoucna fungovat tradice velkolepých ohňostrojů na přehradě, za zas tak zbytečnou bych ji nepovažoval. Taky ale bude záležet na tom, kolik bude mít smyčka Kamechy kolejí.


Řekl bych, že ne. Prodloužení trati na Kamechy a zpět přidá víc metrů kolejí (a tedy potencionální odstavné plochy) než má smyčka Ečerova teď).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Podle mě je další smyčka zhola zbytečná.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zářný příklad je Červinkova.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jasně, stávající podoba samozřejmě zůstat nemusí. Ale v nějaké omezené míře (třeba jako jednokolejnou) bych ji osobně zachoval.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
no co jsem někde četl (pochopitelně než se dostaví trať na kamechy může být vše jinak ...)
by smyčka ečerova měla zůstat a to v podobě jednokolejné .....

a to co se píše v místní drbně bych nebral vážně ... spíš mi to připadá, že si tam páni reportéři (nebo členové radnice) píšou co se jim hodí...
viz horní náměstí, NC Letná a určitě bych mohl pokračovat ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pořád tu máme Rakovec. Mít těsně za sebou 3 velké smyčky mi přijde jako luxus. Pokud by Ečerova zůstala ve stávající podobě, tak by to znamenalo 6 výhybek navíc na údržbu, a to už rozhodně není zanedbatelné. Navíc v situaci, kdy by využití smyčky bylo jen sporadické.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Pokud bude i do budoucna fungovat tradice velkolepých ohňostrojů na přehradě, za zas tak zbytečnou bych ji nepovažoval. Taky ale bude záležet na tom, kolik bude mít smyčka Kamechy kolejí.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: koleje dal by mohly vést středem současné smyčky. Ale jinak souhlasím, že bude zbytečná.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono je to logický. Při prodloužení trati by stávající smyčka Ečerova byla k ničemu, a jen by žrala peníze za údržbu, a taky je otázka jestli by vůbec při tom prodloužení trati bylo možné ji zachovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Jinak zde v článku je potvrzeno, že vážně radnice po prodloužení se smyčkou Ečerova nepočítá, viz:
Příloha:
0111.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Článek v Bystrckých novinách o tramvaji na Kamechy (strana 3).
http://www.bystrc.cz/images/bystrcke_no ... c_2015.pdf


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Naštěstí neschytal. Šlo o zabránění střetu mašírujících po Kolišti a radikálnějšího čela protestujících, kteří se přesouvali z Maliňáku na Moravské.
Celkově tu demonstraci a odpor proti maširujícím hodnotím jako velmi klidnou a bez jakýchkoliv náznaků radikalizace a snahy se střetnout a vysvětlit si svoje názory z oči v oči.
Jenže nikdy neříkej nikdy. Padne slovo, výkřik, nadávka, druhý ho vystupňuje, zvedne se prostředníček, na oplátku celá ruka, jednomu ze zatmí do černa, druhýmu do ruda (nebo do duhova) a strhne se dav... :-k

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Nadruhou stranu se nabízí otázka, jestli by měl řidič problémy, kdyby ten autobus schytal pár ran dlažebníma kostkama apod...


Offline
Uživatelský avatar

3096
29 srp 2009 19:30
Proč by nebylo? Pokud to bylo na pokyn policie, jakože bylo, tak nevidím důvod to nezveřejnit. Kór když to je poměrně raritní používat v dnešní době v našich končinách autobus na "barikádu" ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 říj 2024 14:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]