Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 27 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ještě si musím něco cvrknout k té variantě propojení slatinské a husovické větve. Je pravdou, že nový slatinský Kaufland nemá s Líšní prakticky žádné spojení a zejména v souvislosti s neustálým protlačováním Lesné a nutností pomalu přímého spojení s každým kšeftem v okruhu "100 km" si myslím, že aspoň nějaké spojení z Líšně by nebylo od věci. Co takhle protáhnout a-202 z Jírovy přes starou Líšeň a Malečkovu dolů na Černovičky (a nebo ještě lépe přes Novolíšeňskou přímo) s ukončením třeba ve vozovně trolejbusů?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Mogul píše:
Ono by bohatě stačilo, kdyby se 2-3 komínské vozy přesunuly po t-36 na Českou, odtam manipulačně k nádru a dál by mohly pendlovat jako t-31/33. A večer zpátky stejnou cestou. Nebo je v tomhle řešení někde zakopán pes?


Nebylo by jednodušší je nechávat přes noc ve Slatině a do Komína jezdit jen v případě potřeby (KP, apod.)?


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Ondra K. píše:
a ten nutný obrat přes park na Žerotíňáku by asi pro pravidelný provoz taky nebyl úplně super.


Jestli tam za den projede 5 vozů, nebo 8 vozů je snad jedno, ne?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
P. Haluza: Souhlas. Klouby patří na kloubové linky, těžko jedním nebo dvěma 15Tr vyřešíme přeplněnost t-31 ve špičce. Až budeme mít t-25 a t-26 komplet v kloubech, může jít zbytek na t-37. Pokud to ale bude jen pár náhodných výstřelů (1x do hodiny), žádný efekt to mít nebude. To, že 31 potřebuje ve špičkách posílit, ví dobře všichni. Že se to na trať nevleze, je jen výmluva. A u t-37 platí to stejný.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
c) je správně

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
ZZ Top píše:
Zrovna včera jsem mluvil (jen takové plácání a bavení se) o tom, že takové Kamechy chtějí tramvaj (i když nevím proč ty autobusy mi nepřijdou kromě špičky nijak plné). Co taková Slatina. Sídliště stojí desetiletí, rozrůstá se a pořád jen podřadné krátké trolejbusy.


Ale notak, Kohoutovice si těch kloubů taky moc neužijí. Klouby by se hodily všude, to je pravda, ale aktuálně jsou potřebnější lokality než zrovna Slatina. Netvrdím, že by tam nebyly fajn, ale mluvit o podřadných sólech mi připadá trochu přehnané.


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Pak je otázka, co je menší zlo. Doplnit výhybky, realizovat přejezdy z Husovic nebo doplnit vozový park ve Slatině...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na pravidelný provoz něčeho takového nejsou výhybky. Na České a Kolišti by se muselo překládat a ten nutný obrat přes park na Žerotíňáku by asi pro pravidelný provoz taky nebyl úplně super.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Zadrátování Gajdošky je dobré sci-fi (už jen kvůli tomu provozu).. Ono by bohatě stačilo, kdyby se 2-3 komínské vozy přesunuly po t-36 na Českou, odtam manipulačně k nádru a dál by mohly pendlovat jako t-31/33. A večer zpátky stejnou cestou. Nebo je v tomhle řešení někde zakopán pes?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jak moc by slatinské větvi pomohlo zadrátování Gajdošky, Táborské a Bělohorské a převedení a-75 do trajfů?
Čistě hepoteticky, bez ohledu na finance?
Pak by část slatinských linek mohly vypravovat i Husovice a přetrasovat t-26 (klouby) nebo t-27(sóla) po trase a-75 ke Kaufošu. A přejezdy dolů do centra.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Po delší době v provozu 3262 (na odpolední 02704).


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mogul píše:
Mě jako cestujícímu je úplně jedno, odkud si DPmB co vypravuje (klidně ať se sem narvou všechny 14Tr a zbytek se vypravuje odjinud), ale kvalitu spojů nelze omlouvat špatným stavem vozovny. To je interní záležitost dopravce.


Přesně tak, mně to jako cestujícímu je jedno taky. Pro mě za mě, ať se do Slatiny vypravuje z Komína, je mi to fuk, ale nechce se mi tady vůbec jezdit vylágrovanými stroji 322x, zasranými vozy komplet (bo ve Slatině není myčka, jenom koště napojené na hadici), a přecpanými stroji ve špičce.

Já to tím taky neomlouvám, jenom poukazuju, kde by mohl být zakopaný pes.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Janatak píše:
Trolejbusová doprava do Slatiny úzce souvisí se zázemím tu, řekl bych. Pokud tu bude vozovna čtvrté cenové, tak se tu kvalita provozu na linkách 31 a 33 nezlepší.

Mě jako cestujícímu je úplně jedno, odkud si DPmB co vypravuje (klidně ať se sem narvou všechny 14Tr a zbytek se vypravuje odjinud), ale kvalitu spojů nelze omlouvat špatným stavem vozovny. To je interní záležitost dopravce.


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Zrovna včera jsem mluvil (jen takové plácání a bavení se) o tom, že takové Kamechy chtějí tramvaj (i když nevím proč ty autobusy mi nepřijdou kromě špičky nijak plné). Co taková Slatina. Sídliště stojí desetiletí, rozrůstá se a pořád jen podřadné krátké trolejbusy.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Trolejbusová doprava do Slatiny úzce souvisí se zázemím tu, řekl bych. Pokud tu bude vozovna čtvrté cenové, tak se tu kvalita provozu na linkách 31 a 33 nezlepší.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ta doprava do Slatiny je tragická, a to dlouhodobě. Nejen z pohledu nízkopodlažnosti. Oblast takového formátu jako je Slatina by si zasloužila tramvajové spojení do centra. Nebo přinejmenším četné spojení zajištěné kloubovými trolejbusy...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Nebo naopak, fyzicky zdatné obyvatelstvo, které se schody nemá žádný problém ;)


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
ReZ píše:
Hra škatulata hejbejte se započala.

Takže další "posilování" slatinského vrakoviště? Přesunovat sem 14Tr to jo, ale udělat něco s nízkopodlažností , to ne...
Jen tak pro zajímavost, % garantovaných NP vozů na některých linkách (pracovní dny, směr do centra):
31: 25%; 32: 37%; 33: 32%; 34: 52%; 36: 52%; 38: 59%. Podle vypravenosti jsou %NP na linkách 32 a 36 ještě výrazně vyšší..
Trošku to vypadá, že v oblasti Slatiny žije podřadné obyvatelstvo, které si při stejné ceně jízdného nezaslouží stejný komfort jako ostatní části Brna.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Hra škatulata hejbejte se započala.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3260 pravděpodobně převeden do Slatiny, dnes byl na 17/33.


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3259 převeden do Slatiny, aktuálně na 03316.
3280 převeden do Husovic, aktuálně na 02636.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Aha tak vidím, že mě opět nebylo pochopeno. Tím slovem "větší" jsem měl na mysli jako větší jsou velikostí a ne vyšším počtem ev. čísla. Lepší formulace věty by teda byla "...., která mají větší - žlutá evidenční čísla. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Žluté evidenční čísla se v rámci prohlídek mění za bílé čísla.3280 která je momentálně na SO je myslím už bíle měla.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Dalším vozem, co dostal po SP menší - bílá evidenční čísla + znak Škody je 3240. Takže jak se na to tak dívám, tak by to takhle měli dostat při SP všechny vozy, které mají "větší" evidenční čísla. (Myšleno samozřejmě jen u 14Tr). Znalejší ať potvrdí/vyvrátí.


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
3250 dostala při nedávné SP menší-bílá evidenční čísla (stejná jako například na 3254) + navíc ještě černý znak Škody (stejný jako například na 3279). Jinak podle poslední aktuality je 3266 definitivně odstavena.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 06:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]