Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 339 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio píše:
mno jo, -15 v šest ráno, co chcete...čekám že pisárky začnou dávat namíto dvojčat opět K2 a služebáky... :lol:
ta 1094 co sem slyšel prej servala dráty, ale je to silně JPP

Pokud to bylo na české, tak by se tam tím zastavil celej provoz. To musí být spolehlivý "zdroj"...

Nepiš prosím příspěvky typu "JPP". :!:


Offline
9986
15 led 2005 23:41
mno jo, -15 v šest ráno, co chcete...čekám že pisárky začnou dávat namíto dvojčat opět K2 a služebáky... :lol:
ta 1094 co sem slyšel prej servala dráty, ale je to silně JPP


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spolužák mi říkal, že na čáře chcípla 1094 na d-11...


Offline
489
13 čer 2004 23:04
V brněnské Vídeňské ulici vykolejila tramvaj. Příčinou zřejmě byly mrazem popraskané koleje. Nikdo se nezranil, ale za nehodou zůstalo stát asi deset souprav.

zdroj idnes.cz


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ano ,ale vzhledem k velikosti staleho prevodu a vaze vozu je potreba k udrzeni stale rychlosti potreba vyssi energie. Navic zadna vyzbroj neni bezztratova a cim pomalejsi jizda , tim vyssi ztraty pri regulaci. A ona KT8 s motory 8*45,3 kW uz si neco vezme. Uspory ktere vzniknou pri vyssich rychlostech odbuzovanim nejsou zanedbatelne. Navic DP plati za eneregii podle tusim 1/4 hodinoveho maxima. A cim vyssi odbery, tim se musi nasmlouvat na odbery vyssi strop a tim je vyssi cena.


Offline
76
08 zář 2005 16:45
PvvS píše:
Záleží na výzbroji, ale čím pomalejší jízda , tím jsou potřeba vyšší proudy v motorech. při vyšších rychlostech už se využívá i setrvačná síla vozidla a případně i odbuzování motorů . Motory mají v nejnižších otáčkách malou účinnost.


Nechci do toho Pvvsovi fušovat, ale mám za to, že kinetická energie šaliny, kterou dodávají motory, je při 30 km/h o dost ménší (asi 2,7x), než při 50 km/h. Rozjet se šalina musí tak jak tak a pokud se rozjede jen na 30 km/h, pak určitě spotřebuje méně Wh, než když se rozjede na 50 km/h. Většinou se řidič rozjede na určitou rychlost, pak bez výkonu doplouží k následující zastávce, kde pak jen dobrzdí.

Pvvs má pravdu jen v případě, že by se šalina pohybovala třebas do kopce stálou výrazně nižší rychlostí. Ale stejně by ta jeho malá účinnost, jak ji nazval, neklesla pod 90%. To je přece účinnost ještě pořád hodně velká.

Energetické úspory či ztráty z hlediska stylu jízdy mohou být velké.


PvvS - ano, omlouvám se, ale z pozice zaměstnance DP nemohu jinak než se našich řidičů zastat. Ano - nejsou všichni skvělí, ano, ujíždějí dřív. Ale to co dělá pan Kája, si opravdu většina řidičů nezaslouží. Kde je nějaká lidskost, vstřícnost, pochopení?


A ještě - osazenstvo tramvaje nenadávalo - to si celkem dovedu "představit". Již při čekání delším než nutným pro nástup cestujících se někteří lidé nervózně dívají na dveře, po delším čekání se dívají směrem ke kabině řidiče, dále pak vnitřně lamentují (ruku na srdce - kdo z nás nikdy v duchu nepronesl ono známé "ježiš tak už jeď") a jakoby i čekají, co se jako bude dít. Myslet si, že když v tramvaji nelítají sedátka a nenadává se řidičovi přes celý vůz do blbců, že jsou všichni cestijící spokojeni, je mírná naivita.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
panove Neotevirejte zde prosim opet Off-topic o stiznostech a spozdeni. Uz se to tu resilo.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Verusha: Ovsem shuntovat motory lze az pri vyssich otackach, kdy neni potreba takovy proud k prekonani skluzu. Pri nizkych to nejde. Staci se podivat u KT8 na ampermetry, pri rozjezdu neni 900/1200 A na motorovou skupinu zadny vetsi problem, pri normalni jizde to je okolo 400A . Pomala jizda je vetsinou tk u 600A


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Koukám, že někteří lidi nemají co dělat, tak jezdí po městě a udávají.... sorry za OT, ale nemůžu si pomoct...


ad PvvS - myslím že shunty mají skoro všechny el. výzbroje od některých vysokozdvihů až po lokomotivy. Konkrétně 14Tr má dva shunty, 21/22Tr jeden. Ovšem v uvedeném případě si myslím, že spotřeba tramvaje byla jen jedním z negativních jevů....

ad Kája - vy jste asi hrozně hodný člověk, anebo masochista. Jedině neuvěřitelně hodný člověk přeje svým spoluobčanům, aby jim o 10 vteřin neujela tramvaj a nedejbože nemuseli čekat pět minut na další, a zároveň masochista v té samé tramvaji sedí a má radost z toho, že se minutu čeká, až nastoupí vzduch. Dle mě jste nepochopil jednu věc - že totiž lidi se hromadí na zastávkách postupně a valné většině z nich je stejně putna, kdy jim to jede, protože vědí, že to jede co chvíle, koleje jsou natažený, tak o co jde. Vy asi čekáte, že když řidič ujede od zastávky o deset vteřin dřív, že ujede půlce sídliště, protože lidi se na ostrůvku určitě hromadí všichni najednou přesně na vteřinu v čase odjezdu tramvaje.
Jenom blbec, promiňte mi to slovo, dojde na zastávku deset vteřin před stanoveným odjezdem spoje a doufá, že mu to za deset vteřin pojede.

A mimochodem - jak měříte onen čas? Atomovým chronometrem? Zkuste se projít po tramvaji a zeptat se namátkou pár lidí, kolik přesně mají hodin. Jeden pán vám řekne, že je přesně za pět půl čtvrté, holka u dveří vytáhne mobil, řekne vám, že je 15:22, bába s taškama z kauflandu vám oznámí, že je 15:28. Jaký máte čas vy, když pořád dokola mrmlete kvůli každé půlminutě? Nosíte snad s sebou přenosný palubák nebo jako sup stojíte vzadu v KT8 a civíte na palubní počítač v zadní kabině, abyste si mohl udělat čárku, že řidič Franta Pepa, vůz 1728, kurs 008/bž, ujel ze zastávky o dvě vteřiny dřív?

Ostatním se omlouvám za délku příspěvku. Nemám nic proti uživateli Kája, možná že některé jeho stížnosti jsou oprávněné. Třeba tak oprávněné jako jedna ze včerejška: Paní si stěžovala, že její autobus zastavil na zastávce za druhým autobusem, do kterého chtěla přestoupit. Autobus jí však ujel. Pohledem do jízdního řádu paní zjistila, že oba vozy mají v řádu napsaný z této zastávky stejný čas odjezdu, z čehož usoudila, že na sebe měli počkat, tak co že prý je to za nepořádej a lajdáctví. Myslím, že jako příklad mírně potrhlé stížnosti to stačí. Domnívat se, že dva autobusy, které spolu mají řekněme deset zastávek stejnou trasu a tudíž v každé zastávce stejný čas odjezdu a že tudíž na sebe budou desetkrát čekat, vyžaduje již značnou naivitu. Paní bylo odpovězeno, že pro přestup měla použít přestupního uzlu o zastávku dál. Zpětným zjištěním bylo potvrzeno, že zde na sebe oba autobusy počkaly, což potvrdili i oba řidiči.

Děkuji za pozornost. Upozorňuji, že jakožto zaměstnance DP mě pan Kája svými argumenty nikdy nepřesvědčí o důvodech jeho neustálého pobláznění ze sledování nedodržování jízdních řádů.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Záleží na výzbroji, ale čím pomalejší jízda , tím jsou potřeba vyšší proudy v motorech. při vyšších rychlostech už se využívá i setrvačná síla vozidla a případně i odbuzování motorů . Motory mají v nejnižších otáčkách malou účinnost.


Offline
29
17 led 2006 20:05
Citace:
Nj a DP se pak divi proc mu utikaji kolecka z elektromeru, at zije jizda na plne buzeni.


Pomala jizda je nejak postatne narocnejsi na energii?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kája píše:
Osazenstvo tramvaje nenadávalo. Myslím, že to pan řidič udělal velmi dobře, na první zastávce, kde čekal nejdýl (Vojtova, 30s), dal hlášku a na dalších pak čekal max. 10 vteřin, na Švermové 20. A to svou jízdu ještě vyloženě loudal. Jízdní doby ve večerních hodinách holt mají rezervy - a jaká je to paráda, když na to řidič bere ohled.


Nj a DP se pak divi proc mu utikaji kolecka z elektromeru, at zije jizda na plne buzeni.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Kája píše:
Osazenstvo tramvaje nenadávalo. Myslím, že to pan řidič udělal velmi dobře, na první zastávce, kde čekal nejdýl (Vojtova, 30s), dal hlášku a na dalších pak čekal max. 10 vteřin, na Švermové 20. A to svou jízdu ještě vyloženě loudal. Jízdní doby ve večerních hodinách holt mají rezervy - a jaká je to paráda, když na to řidič bere ohled.


Á náš Kája... Chci Tě jen upozornit, že řidiči v Medlánkách už ví jak vypadáš a věř, že jsou poměrně dost naštvaní, tak dělej tak, aby Tě náhodou některý nepotkal v civilu - to by nebylo dobrý. Doporučuji se pořádně dívat kolem sebe. Neber to jako výhružku, ale konstatování holého faktu. Jinak zdravím a přeji hodně podjetých řidičů a hodně stížností...


Offline
76
08 zář 2005 16:45
b1 píše:
a osazenstvo tramvaje nadavalo, ze specha domu, co to ten ridic dela :-)


Osazenstvo tramvaje nenadávalo. Myslím, že to pan řidič udělal velmi dobře, na první zastávce, kde čekal nejdýl (Vojtova, 30s), dal hlášku a na dalších pak čekal max. 10 vteřin, na Švermové 20. A to svou jízdu ještě vyloženě loudal. Jízdní doby ve večerních hodinách holt mají rezervy - a jaká je to paráda, když na to řidič bere ohled.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
b1 píše:
a osazenstvo tramvaje nadavalo, ze specha domu, co to ten ridic dela :-)


No předpokládám, kvůli jízdním řádům už mi mnohokrát v Líšni ujel "návazný" bus...nebo taky kvůli kecání řidičů na střídání Jírova


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Kája píše:
Tak dneska jsem zažil nevídané. Řidič d-8 kurz 00811 ev.č. 1701 z Hl. nádraží ve 21:00 do Lískovce naprosto na všech zastávkách čekal na odjezd podle JŘ, začalo to už na Vojtové, kde dokonce pustil hlášení a čekal asi půl minuty. Rychlost jízdy přizpůsobil jízdním dobám, fakt paráda. Jeho skvělou jízdu jsem si maximálně vychutnal a už mu za ni na DP doputovala pochvala!

a osazenstvo tramvaje nadavalo, ze specha domu, co to ten ridic dela :-)


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Zřejmě se k tomu řidiči dostala tvoje fotka a poznal tě. Proboha co ty jsi tomu podniku proved...


Offline
76
08 zář 2005 16:45
Tak dneska jsem zažil nevídané. Řidič d-8 kurz 00811 ev.č. 1701 z Hl. nádraží ve 21:00 do Lískovce naprosto na všech zastávkách čekal na odjezd podle JŘ, začalo to už na Vojtové, kde dokonce pustil hlášení a čekal asi půl minuty. Rychlost jízdy přizpůsobil jízdním dobám, fakt paráda. Jeho skvělou jízdu jsem si maximálně vychutnal a už mu za ni na DP doputovala pochvala!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Miky píše:
SUPER!! Kdy vlastně přišla 1820?

V tydnu od 9. - 13. ledna.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
SUPER!! Kdy vlastně přišla 1820?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Anitra 1821 je v Brne.

Ve 20:15 jsem ji videl na krizovatce Kralovopolska - Hradecka projizdet. Nejdriv jsem na to cumel, co tam dela tramvaj, a pak me doslo, ze jede na tahaci :wink: Podle sotousu z Plzne vyrazila dnes rano, takze to odpovida.


Naposledy upravil adam_r dne 23 led 2006 22:46, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Pd: O tom vím, ale potřeboval si k tomu státnice z angličtiny a němčiny, jelikož neumím německy ani slovo, tak.. Ale myslím, že něco na způsob dopravních průzkumů by se v DPMB našlo, akorát požadují časovou nezávislost, což se v mém případě nedá akceptovat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 21:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]