Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To mělo býti, lehce sarkastické, rýpnutí. Vím, že má zamluven vozejk 7074...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Bezprizorní určitě není, sám tu psal, že "bude přesídlen" na jeden z nových UW. Nevím, jestli to bylo myšleno vážně, ale zahlédl jsem tu, že bylo psáno něco o voze 7074.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Sedlo píše:
...7474, ... v Medlánkách...

A copak teď sedlá Chat? Snad není bezprizorní? Nebo přesídlil i se svým vozejkem do Medloní? sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
7467, 7469, 7474, 7664, 7818 a 7820 v Medlánkách...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Za normálního stavu by asi nemělo, ale pokud by na kole byla nějaká nevyváženost, ať třeba špatným vyvážením, nebo deformací ráfku, tak se časem samo povolí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Chat-maniac: třeba se jim nepovolují, nebo jim je nikdo nepovoluje ... těžko říci, já si jen mylím, že se kolo samo o sobě povolit nemůže. Pokud je dobře utažené při nasazení tak určitě ne.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
M: U nich šofci nekontrolují dotažení matic kol? Že mají takový efektní dekl přes kola...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Sedlo píše:
7470 a 7817 do Medlánek

Ještě 7468


Offline
315
01 dub 2007 14:10
7470 a 7817 do Medlánek


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ondra K. To je pravda, ta prvni generace má ten motor dost velký a možná tam i dost vadí, ale ve vleku jsou zas všechny sedadla bez podesty, ta novější verze užmá sedadla i na podbězích a ty jsou už na podestě, motor je menší je to lepší a poslední varianta je zde: http://www.exquicity.be/en/ a myslím, že to už vymysleli docela dobře. Bedna s motorem nezavazí vůbec nikde.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pravda, na Van Hool jsem zapomněl. Nicméně, to umístění motoru před 2. nápravou je z hlediska uspořádání interiéru dost nešikovný.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Přesně, i Solaris to tak má, pokud mě paměť neklame, tak snad jen jedinný nízkopodlažní autobus VanHool má hnanou druhou nápravu a třetí se veze jako u Ikarusu a to i v případě tříčlánkového busu, tam se vezou oba vleky, na jednom videu bylo i vdět že byly třetí a čtvrtá náprava natáčecí. Každopádně hnaná třetí náprava hned u motoru je jednodušší a levnější řešení než tahat kardany přes kloub a podobně. Hnaná náprava se dělá co nejblíže motoru, proto zmíněný VanHool má motor v předním článku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo. Ostatně, při mechanickém přenosu výkonu a požadavku na nízkopodlažnost to asi ani jinak nejde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A jezevčici? Ty mají předpokládám taky náhon na vleku.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Vlek si táhl třeba Ikarus nebo ŠM16,5. Karosy mají hnanou zadní nápravu, proto celý vlek tlačí před sebou celý autobus, to platí i v případě Citylisu. Každé provedení má své výhody i nevýhody.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Jakub S. píše:
Kloubový autobus za sebou táhne vlek celkem normálně, respektive je jím tlačen ;-).
Ehm, to jsou ale dvě kompletně odlišné věci, táhnout něco a být něčím tlačen.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Už je doma.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Kloubový autobus za sebou táhne vlek celkem normálně, respektive je jím tlačen ;-). Stav zachycený na fotografii bych úplně nepřisuzoval špatnému stavu vleku (samozřejmě může mít vliv), spíš bych to typoval na pozvednutí kloubu a přitlačení zadku při rozjezdu a vyšších hodnotách zrychlení, to dělá pohon na zadní nápravu.
Jinak zběžně jsem tu 2375 viděl odstavenou v KPN (před 20. hodinou), je fakt, že vlek je v takovým stavu, že si sedí na kolech, takže klasický odtah je nemyslitelný. Jsem zvědav, jestli tam bude ještě zítra, spíš ale dílenští a osádka Médi něco vymyslí...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
2375 dva dny zpět. fotka není záměrně zoomovaná, ale už v tu chvíli vůz vlek za sebou táhl.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Zpravidla je tak nazývána situace, kdy "rupne" nějaká podstatná nosná část rámu vozu. Na první pohled to mnohdy nemusí být vidět, ale když se podíváš přímo na ten příčník, tak to vidět je. Mnohdy se to projevuje nedoléhajícími dveřmi (protože "průzor" dveří již není dokonalý obdelník, ale kosodelník), trhlinami v podlaze a podobně. V horších případech je to vidět na první pohled - celý vůz je nějakým způsobem "ohnutý" (ale ne moc; tam, kde má být rovná hrana, je zakřivení třeba o jeden stupeň).


Offline
11
28 lis 2014 21:01
U linky 50, 52, 54, 303, 302, 1, 3, x3, zkrátka v Bástru
Asi zde budu za hlupáka, ale nedokážu si dost dobře představit prasklej rám. To rupne někde na boku nebo střecha? Jak by to mohlo ohrozit bezpečnost ostatních? :?:


Offline
410
29 lis 2014 18:06
2375 je první vlaštovkou, a to dost varovnou. Pokud se s vlekama negenerálkovaných B961E urychleně něco neudělá, záhy budou následovat další vozy, po tomto případu možná i preventivně. Bohužel to co se stalo, je to důsledek neexistence dlouhodobého konceptu obnovy vozového parku. S těmi vozy se počítalo do generálky, takže se vleky nerepasovaly, neboť i repase přináší celkem vysoké náklady. Vůz tak jezdil doslova do rozpadnutí. Vzhledem k plnění normy E3 a celkové oblíbenosti se s nimi ale nepočítalo k likvidaci oproti ROP OPŽP. Buďme rádi za nynější obnovu vozového parku a za fakt, že pryč půjdou i vozy (B931), které lze považovat zatím pouze za oježděné, nikoli polorozpadené (většina negenerálkovaných B961E).


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Jak se tady řešily ty maximální časové limity na provoz autobusů, tak asi nejsou od věci - viz 2375.
Rupnul tam rám na trati takovým způsobem, že to nešlo ani odtáhnout...
Co, kdyby se tam někdo zranil?
Takže ti, jichž se to týká - nakupte si do zásoby balíky papírových kapesníků...


Offline
410
29 lis 2014 18:06
ano, to se konkrétně týká už jen vozů 7390, 7419 - 7445; 7476 - 7492; 7601 - 7630.


Naposledy upravil chat-maniac dne 21 dub 2015 09:07, celkově upraveno 2
Přesunuto sem. Vozy, které budou v brzké době/letos/někdy končit.


Offline
43
20 kvě 2014 17:25
Ono zřejmě k tomu "věčnému odstavování" musí být nějaký důvod. Kdyby si tu místo těch kravin trochu pohledal, našel by si to. Už se to tu totiž řešilo.

_________________________________
Začátek je vždy těžký...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8871 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 07:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]