Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 104 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
1591
18 led 2009 10:06
Proč by nezvládly, zvládaly to kdysi, tak proč ne teď?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jenomže závlekem na Kravák rapidně zvedáš náklady na linku. To už bych viděl po Husové a po Pekařské na Mendlák. A H24 zkrátit jen sem. Jen nevím, jak by historičky zvládly kopeček na Šilingráku.
Co dáš navíc za šalinokm, ušetříš za šrákokm. I když asi jeden šalinokilometr se nerovná jednomu šrákokilometru. A zkrácením H24 by tam možná stačil jen jeden kurz.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
tailslide píše:
Kdyby se vynechala zastávka Všetičkova
což by u historické linky neměl být problém


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Samozřejmě, záleží také na stylu jízdy. Kdyby se vynechala zastávka Všetičkova, a vůz byl rozjety od křižovatky, tak je to zase něco jiného.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Bylo obrazně řečeno. Samozřejmě by to vyjela nespočetkrát, ale vozy tohoto typu tam trpí, tudíž asi ne nejlepší varianta.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
tailslide píše:
MartinV: To jo, vyjela by tam tak dvakrát a končí s napáleným zrychlem nejlépe.


To by mě také zajímalo.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Proč?


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
MartinV: To jo, vyjela by tam tak dvakrát a končí s napáleným zrychlem nejlépe.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A nebo by si T2 mohl udělat výlet na kravec.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Aby to navazovalo na H24 bych viděl ideálně okruh Svoboďák, Nádraží, Mendlák, Česká... nebo případně takovou "osmičku" svoboďák, nádro, mendlák, česká, svoboďák, nádro, maliňák, česká :) ale to je asi trochu moc... každopádně přestup na H24 na mendláku, jako tehdá při výluce.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Když dáš T2 původní červenokrémový nátěr a jedno světlo s fousama, tak už to vypadá jinak než T3 v brněnském nátěru.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Taky myslím, že rozdíl mezi T2 a T3 je pro dost lidí znatelný, to už bych se spíš bál o 14Tr01. :-)

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No to si nemyslím. To že někteří cestující nerozeznají jeden vozejk od druhého, ještě neznamená, že takoví jsou všichni. Nedělejme z lidí tupé stádo přežvýkavců.
Jiné trasování H4, a tudíž možnost nasadit i neobousměrné vozy, by tu linku hodně zatraktivnilo. Jenže marně přemýšlím kudy a kam. Aby to vhodně navazovalo na H24. A jelo přes Svoboďák.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Cestující by ju ale asi nebrali jako historickou, pro ně se až ták zásadně neliší od T3... Vždyť někteří od sebe nerozeznají jednotlivý trakce ani....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Napsal jsem to špatně, myslel jsem nostalgické a příležitostní jízdy, každopádně jako historická linka s T2 by to taky nebylo špatné,ale asi by musela dělat jiné kolečko.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Změnit trasu historické linky by snad nebyl problém. Však kolikrát se už měnila v minulosti...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Jenže na současnou historickou linku H4 můžou pouze obousměrné mv6, což je škoda. Pokud jsi pojmem historické jízdy myslel něco jiného než historickou linku v současných parametrech, tudíž s úvratí na Komeňáku.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Tak to je dobrá zpráva, v dílnách nebo v Medlánkách či kde by jedna měla být s použitím tohoto vozu by mohl vzniknout krásný vůz pro historické jízdy, když by se dal do stavu před ukončením provozu, nemuselo by to být ani moc drahé. No a až se někdy rozhoupe TMB tak by mohl z toho vraku co je v Líšni vzniknout pěkný sputnik ve stavu po dodaní. Je věčná škoda že se sešrotovala poslední souprava co v Brně jezdila 1470 tuším + 1462? ale hold stalo se.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Spíš než souprava T2 by se mi více zamlouvaly dvě různé "evoluce" historické T2. Například jedna ala sputnik, tedy vzhled krátce po dodání prvních vozů a druhá jako T2R čili naopak vzhled vozů koncem jejich provozu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
A já jsem se už skoro těšil na historickou soupravu T2. Asi moc sním confused ...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ano, lze to očekávat. V Ostravě ji k ničemu nepotřebují a DPMB z ní může kořistit spoustu zajímavých náhradních dílů.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Manil: ještě odkoupena nebyla: to znamená že se něco takového planuje či k tomu dokonce i dojde?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Vyvracuji. Ještě odkoupena nebyla.


Offline
329
18 pro 2008 21:18
Stochov okr.Kladno
Na žlutozeleném fóru se objevila informace že DPMB odkoupil tramvaj T2 ev.č.685 DPO. Může někdo tuto informaci potvrdit či vyvrátit?


Offline
9
23 led 2014 15:22
Hoši, hoši...Bauerova rampa - tímto názvem pojmenovali promenádu podél silnice na dnešní ulici Hlinky v úseku od Úřadu potravní daně (dnes Hlinky 52) a dnešní vozovnou DP. Podél promenády byla později vystavěna trasa koňky, resp. parní tramvaje a elektrické tramvaje. Ta promenáda byla založena pravděpodobně na navážce do nivelety ulice (proto ta rampa) na pozemcích většinou majitele cukrovaru a zámečku Bauera. Přeneseně používáno i pro trasu tramvaje podél této promenády, později i pro nástupiště u vchodu na výstaviště.....


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10302 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 00:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]